LG OLED65C8PLA Zwart

Specificaties 65" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - LG C8 hdr-oled-tv - Niet goedkoop, wel een goede koop

We bekijken het goedkoopste oledmodel van dit jaar van LG: de 55"-versie van de C8.

251    18 jul

Preview - De nieuwe oledtelevisies van LG op de CES

Door het inzetten van oled-techniek heeft LG de afgelopen jaren flink wat marktaandeel weten af te veroveren. Ook dit jaar toont LG een nieuwe lijn oled-modellen op de CES.

114    12 jan '18

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
ambvdijk 8 januari 2019 Product gekocht

LG OLED65C8PLA Zwart

Na 8 jaar plasma, de knoop doorgehakt om voor de LG-OLED te gaan en geen moment spijt gehad! Wat een fantastische beeldkwaliteit! Ook WebOS is een plezierige verrassing, werkt fijn en snel. Ook alle apps maken hem compleet. Geen andere randapparatuur meer nodig. YouTube, Netflix, Amazon, NPO-Start, Google-Play

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • WebOS
  • Alles-in-1

Minpunten

• Maar 1 tv-tuner

Inbrandgevoeligheid Score: 5
audiscNewbie 28 december 2018 Product gekocht

LG OLED65C8PLA Zwart

Goede vervanging voor mijn plasma tv. Heeft de mogelijkheid om de rotor van mijn schotel voor de satelliet aan te sturen. Helaas geen 3d meer. Het lukt niet zenders individueel te verwijderen en andere zenders te koppelen aan een eigen gekozen nummer. Omschakeling kabel naar satelliet omslachtig.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gebogen voet verbetering voor geluid
  • Instelmogelijkheden beeld
  • Web OS snel
  • Netflix knop op AB
  • Lage input lag
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Sortering zenders
  • Tv op stand helt licht achterover

SchmutzigerNewbie 22 december 2018 Product gekocht

LG OLED65C8PLA Zwart

kost een stevige duit, maar die pijn was snel weg

Pluspunten

• Mooi afgewerkt, strak design
  • Magic remote met spreekfunctie die goed werkt
  • Machtig apparaat

Minpunten

• Niks te klagen

Psychostase 20 december 2018 Product gekocht

LG OLED65C8PLA Zwart

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik de reviews van andere Tweakers, Tweakers.net en de consumentenbond kan bevestigen; Wat een geweldig mooie TV is dit. Voor mij (komende van een LG 720P 40" LCD TV (14 jaar oud)) was het alsof TV kijken opnieuw werd uitgevonden.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit bij 4K/ UHD & HDR
  • Erg krachtige SOC
  • Ontzettend mooi afgewerkt
  • Geluids kwaliteit voor een platte TV
  • WebOS en Apps
  • Magic Remote
  • Hoog contrast
  • Dolby Vision

Minpunten

• Weinig 4K/ UHD & HDR content
  • Prijs blijft hoog, ondanks Black Friday en Cashback acties
  • Grotere kans op een niet perfect productie examplaar krijgen werd in mijn geval bevestigd
  • Omdat de TV zo mooi dun is ziet het er fragiel uit
  • Voedingskabel zit vast, geen connector
  • 77" helaas nog veel te duur, 65" "betaalbaar"

nuc8 3 november 2018 Product gekocht

LG OLED65C8PLA Zwart

Komende vanaf Samsung F8000, een grotere vooruitgang dan ik zelf verwachtte. Ongelofelijk mooi beeld! Gebruikersinterface is lekker snel. Waar ik voorheen vaak terugviel op mijn Apple TV is deze gewoon echt bruikbaar. Het dunne paneel zowel als nadeel en als voordeel. Mooi maar fragiel en voegt niet echt iets toe.

Pluspunten

• Uistekende beeldkwaliteit
  • Vlotte gebruikersinterface
  • Voldoende HDMI aansluitingen
  • Paneel is erg dun

Minpunten

• Paneel is erg dun
  • Stroomkabel had iets langer gemogen

Quinn K 24 juni 2018 Product gekocht

LG OLED65C8PLA Zwart

Wachtend op een tv dat mijn Pioneer kuro kon evenaren maar in een woord geweldig! Het beeld is zo mooi, geen 3D nodig omdat 4K icm HDR/HLG/Dolby Vision al zoveel diepte geeft.

Pluspunten

• Ondersteuning voir Dolby Vision, HLG, HDR
  • Het OLED beeld is gewoon geweldig
  • Web OS
  • Standaard geluid vrij goed
  • Magic afstandsbediening werkt echt super

Minpunten

• Als je 65 inch heb dan wil je al snel 77 inch versie maar dat is echt te duur.

bertus-nossentNewbie 14 juni 2018 Product gekocht

LG OLED65C8PLA Zwart

Het is het mooiste beeld dat ik tot nu toe gezien hebt en lekker groot. De prijs staat goed in verhouding met het geleverde product. Ook de Euro 500 cash back actie heeft mijn keuze gesterkt.

Pluspunten

• zeer helder beeld
  • heel mooi geluid
  • makkelijke bediening

Minpunten

• hoe houd ik het beeld schoon

Red hot 2 juni 2018 Product gekocht

LG OLED65C8PLA Zwart

De beste beeldkwaliteit met OLED op groot formaat. WebOS i.c.m. de Magic Remote werkt super en was één van de redenen om voor een LG te kiezen alsmede Dolby Vision support. Ook de ingebouwde mediaspeler werkt super. Mis echter nog wel de NPO Start app...

Pluspunten

• Best mogelijke beeldkwaliteit
  • Dolby Vision
  • Magic Remote
  • WebOS

Minpunten

• Nog geen NPO start app beschikbaar
  • Uiteraard niet goedkoop

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG OLED65C8PLA Zwart?