Crucial MX500 2,5" 1TB - Reviews

Specificaties 2,5" • 3d v-nand (TLC) • SATA-600 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Willem de Moor - Redacteur componenten 22 januari 2018

Crucial MX500: Koploper in het budgetsegment

Crucial heeft met de MX500-serie weer een potentiŽle budgettopper in handen. Met een prijs per gigabyte die al bij introductie rond de 25 cent per gigabyte zit, heeft het Amerikaanse bedrijf de goedkoopste ssd's van dit moment in de handel. De prestaties zijn gelukkig niet van het budgetniveau, hoewel we het uiteraard wel over sata-drives hebben, we mogen dus geen nvme-prestaties verwachten. De belangrijkste concurrent, Samsungs 850 EVO-serie, wordt in ieder geval geŽvenaard danwel voorbijgestreefd in de meeste tests, en dat gecombineerd met een lagere prijs maakt de MX500 een zeer interessante drive.† Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
LooneyTunes 20 maart 2018 Product gekocht

Crucial MX500 2,5" 1TB

Aangeschaft ter vervanging Samsung 830 (512gb) in Macbook (mid 2011). Het lijkt er op dat het systeem iets minder snel is geworden (gevoel!), maar veel meer ruimte!

• Ruimte
  • Snel!

Minpunten

• Geen Mac software (maar dat gaat ook op voor andere merken)

stargamer112 23 maart 2018 Product gekocht

Crucial MX500 2,5" 1TB

Een goede SSD voor iedereen die van de HDD komt. …ťn van de beste 1TB SSD's getest qua schrijf- en leessnelheid en vertraging. Prijs is geen pro, noch een con. Iemand die het geld ervoor over heeft koopt hem toch wel en iemand die dat niet heeft koopt hem niet.

Pluspunten

• Retesnel
  • Zeer compatibel
  • Goede garantie

Minpunten

• Schrijfsnelheid valt ietwat tegen

MarcelB96 2 februari 2018 Product gekocht

Crucial MX500 2,5" 1TB

Prima product, sinds mijn overstap van HDD naar SSD kan ik niet meer zonder

Pluspunten

• Stil
  • Snelheid

Minpunten

• Prijzig (overstap HDD->SSD)

Reynaert98 9 februari 2018 Product gekocht

Crucial MX500 2,5" 1TB

Ontzettend goedkope SSD met prima prestaties.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel

Minpunten

• SATA kabel zit niet vastgeklikt, vrij onhandig met de case die ik heb.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Crucial MX500 2,5" 1TB?