Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 29 reacties

De open bèta van All Points Bulletin: Reloaded gaat op 18 mei van start, zo laat de nieuwe ontwikkelaar Reloaded Productions weten. Momenteel kunnen gamers al in de gesloten bèta. APB: Reloaded is de free-to-play-versie van mmo-schietspel APB.

Aces uit All points BulletinOntwikkelaar Reloaded Productions maakte de open bèta maandag bekend op zijn blog. De ontwikkelaar zegt nog enkele builds nodig te hebben om onder andere enkele hardwareproblemen te verhelpen; daarna is de game klaar voor een open bèta. Het is wel mogelijk om iets eerder toegang te krijgen. Hiervoor moeten gamers zich registreren bij GamersFirst en zich vervolgens inschrijven voor de All Points Bulletin: Reloaded-nieuwsbrief. Ontwikkelaar Reloaded Productions zegt woensdag al 40.000 nieuwe spelers toe te laten.

De ontwikkelaar geeft in de komende tijd extra aandacht aan het bestrijden van cheaters bij de ontwikkeling van All Points Bulletin: Reloaded. "We hebben opzettelijk geen hackers verbannen in de afgelopen week, zodat we goed kunnen registreren wat ze doen. Dit gaat natuurlijk veranderen." Veel details wil Reloaded Productions nog niet geven, maar het zegt voor de open bèta diverse maatregelen gereed te hebben en bezig te zijn met 'radicale veranderingen', die later worden geïntroduceerd.

All Points Bulletin: Reloaded is de voortzetting van mmo-schietspel All Points Bulletin, een game die halverwege 2010 uitkwam. Voor APB moesten spelers echter een abonnement afsluiten, een formule die niet bleek te werken. De game werd bovendien matig ontvangen. De servers waar APB op draaide, gingen al in september offline. Uitgever GamersFirst nam vervolgens de rechten op het spel over van de oorspronkelijke ontwikkelaar Realtime Worlds. De uitgever gaf Reloaded Productions de opdracht om de game om te bouwen tot een gratis speelbare variant, die onder andere draait op microtransacties.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (29)

De closed beta versie momenteel is al erg goed, waarschijnlijk moeten nog wel wat wapens een beetje getweaked gaan worden maar het is al beter gebalanceerd dan voorheen.
Sommige missies kunnen nog wat veranderingen aan gaan en 1v1 battles zouden al helemaal verboden moeten worden aangezien deze in veel gevallen meer om spawn geluk gaan dan om tactiek.

Als je geen premium account hebt kun je wapens alleen "leasen" ze hebben een duratie van 10 dagen en daarna verdwijnen ze weer.
Upgrades zijn een stuk beter gebalanceerd, ieder upgrade heeft ook een negatieve kant, bijvoorbeeld een health increase (voorheen monolith) reduceerd nu met een klein beetje je sprint snelheid, hierdoor is het dus eerlijker voor nieuwe spelers zoals ze niet net als in de RTW versie telkens gefarmed zullen worden door spelers met allemaal lvl 3 upgrades.

Momenteel heel wat uren gespeeld met de laatste build en heb puur zitten testen hoe het is als je de standaard wapens blijft gebruiken die je aan het begin toegewezen krijgt zodra je het spel start, dit zijn de Star, colby als secondary en een frag grenade.
Ik zou mijn main wapen niet eens willen veranderen, hoewel snipers beter zijn op range en wapens als een Ntec/oca je van dichtbij helemaal zullen vernietigen is de Star in mijn mening een geweldige allrounder.

Eens per kwartier is er wel een dikke lagspike die een seconde of 10 duurt helaas, dit kan je missie aardig de grond in helpen als je een beetje pech hebt, hopelijk wordt dit binnenkort verholpen en het viel mij vandaag al op dat dit minder aanwezig was.

Tot nu toe nog geen grote reden gezien waarom je een premium account perse nodig zou moeten hebben, behalve dat je wapens echt kan kopen in plaats van leasen kan ik mij nog zeer goed vermaken met de non-paid versie van de closed beta.

Edit:
Over de hackers.
Een paar keer per dag wordt je sowiezo als hacker uitgemaakt, neem het op als een compliment.
District chat zit vaak zat vol met mensen die elkaar een hacker noemen puur omdat ze verloren hebben, daardoor komt het tot de nieuwere spelers wel over alsof er een hele hoop hackers in het spel zitten, maar tot nog toe heb ik nog niemand gezien die tegen mij hacks gebruikt heeft, en ik heb zeker een hele hoop mensen tegen mij gehad de laatste weken.

Misschien heb ik gewoon een hoop geluk of zijn er wel mensen geweest die hacks gebruikt hebben tegen me maar dat het niet opgevallen is, in ieder geval is het een wijs besluit geweest om hackers te "monitoren" en ze pas aan te pakken zodra er genoeg info over hun binnen is.

[Reactie gewijzigd door Bron op 3 mei 2011 16:51]

Inderdaad de closed beta is al erg goed, alhoewel er soms nog wel een flinke delay is in de controls, kan ook aan mijn laptop liggen natuurlijk.

Maar dan nog er zit zeker wat goeds hierin, :)
Ik heb ze wel gezien hoor, de "hackers".

Van het weekend kwam ik iemand tegen in het andere team die overduidelijk een radar gebruikte en ik was niet de enige die dat zag. Die persoon heeft bijna een half uur lang een threat level van 5 gehad totdat hij/zij van de server af ging.

En gisteren had ik iemand in het team die waarschijnlijk met een aimbot speelde. Helaas is dat erg lastig te monitoren (in-game), maar gezien het aantal kills en hoe ze gemaakt werden was ik er wel van overtuigd.

En nee... ik ben echt niet iemand die iemand met skills uitmaakt voor hacker of aimbotter...

Dus ik ben blij wanneer de bans worden geactiveerd, dan zal het waarschijnlijk een stuk rustiger worden ;)
Star is beetje OP vind ik, die mag wel beetje down maar ja wie ben ik :P (oca gebruiker)
Premium zal in dit businessmodel gewoon een 'vereiste' gaan worden, ze hebben dit op de andere games en succesvolle concurrenten al goed gezien. De leasetime, extra inkomsten uit rewards/contacts, de 50 max decals op je auto (basis slechts 7), de langere tunes, er zal nog wel wat extra goodies gaan komen voor premium users.

Effectief is gewoon het p2p systeem omgebouwt tot een systeem waar je dezelfde prijs betaald zoals in p2p tijd (premium), maar dat er nu gratis spelers rond kunnen huppelen.

En balans? Ik noem inkomsten Criminals tegen Enforcers, de 'ghost naggers' (een non-missie persoon zijn auto op de 'task spot' neerzetten, die kan niet dood of kapot), de hoeveelheid crashes, VIP slow-car issues, de TTK-balans. Dan nog de exploits bij auction house van Tunes en Decals (goed, Tunes gaan gereset worden), compleet generfde non-lethal guns en het grote gat wat al klaar ligt voor goldsellers (refurbish van auto's).
Eindelijk! Ga 'm zeker proberen. De drempel van een abonnement was voor mij toch net iets te hoog om iets te proberen.
Zonde dat je 't niet geprobeerd hebt: alle accounts vanuit RTW kunnen overgezet worden naar APB: Reloaded. :)

Heb zelf het spel gekocht maar na een maand kwam ik erachter dat je per maand moest betalen. Ben toen dus (uiteraard?) gestopt.

Inmiddels ben ik alweer een maand lid van de Closed Beta en terwijl ik al flink wat verbeteringen heb gezien, vraag ik me af of dit echt een populaire game gaat worden. Ik vind vooral het tempo waarop je levelup gaat te laag en het ingame resultaat van 2 uur gamen (bijv. een wapen-unlock) is (voor mij) het niet waard. Misschien wordt dit nog verbeterd in de Open Beta, want in de Closed Beta lagen de verbeteringen veel rond performance en implementeren van nieuwe systemen. Zo is in de Closed Beta bijvoorbeeld nog steeds zo dat een auto door de server bestuurd wordt. Als je 250ms lag hebt duurt het al snel een seconde voordat je auto weet dat 'ie de bocht door moet.

Mocht GamersFirst dit echter verbeteren (en ik neem aan dat ze dat doen): vette game!
ja dat ben ik helemaal met je eens (heb ik beide beta's (eerste van originele dev, en huidige) gezeten.
en het levelen als enforcer is echt drama, na uren en uren te hebben gespeeld heb ik 1 nieuw wapen.. geld verdienen als enforcer is echt crap (goh realistisch?) en als crimineel is het VELE malen makkelijker om aan wapens te komen (doordat je meer verdient).

wat ik echter niet begreep: het waarnemen van een misdaad was er uit gehaald (verdiende je 100 ingame geld mee of zoiets en er werd een APB (hunt) op die persoon gestart) dit was volgens hun berichtgeving: unbalanced (politie.. die een crime spot en report.. is unbalanced???) maar! dit is terug heb ik gelezen (sinds die update er in zit nog geen kans gehad om te spelen) dus dat is wel positief.

@TvdW, snap niet helemaal wat je bedoeld met auto door de server bestuurd? De npc's? die rond rijden? want verder zijn de auto's gewoon te besturen, doel je misschien op de handeling? want dat hoort zo, elke auto heeft andere handeling (snellere auto's sturen crap (driften snel) en medium snelle auto's handelen beter, andere zijn weer beter bestemd tegen crashes en kogels, en hebben meer laad vermogen voor een heist)
al met al wel een verfrissend spel (best anders dan andere games) ALS... ze het allemaal wat meer uitwerken en wat meer "te doen" inbrengen. de game word snel saai mede door de lange tijd die nodig is voor het levelen en het geld te verdienen. hiermee worden potentiële gamers (vooral de casual gamer) snel ontmoedigt.

en hun vorige betaal methode, spel kopen EN dan een maand bedrag, nou werkt dat bij MMO's omdat die vele uitdagingen en veranderende gameplay bieden, dat was hier zeer zeker niet het geval. blij dat ze dat nu anders aanpakken.
Cool, hopelijk houw ik al mijn spulletjes :D
Binnenkort sturen ze alle mensen met een APB account (van "originele" APB) een mail waarmee ze hun oude account kunnen koppelen aan hun nieuwe account en dus al hun spullen terug krijgen.

Het enige wat ik nu erg jammer vind (zit in closed beta), is de gigantische lag op de EU servers. Gisteravond duurde het soms 5 seconden voordat mij actie ook werd verwerkt (bijvoorbeeld naar recht sturen in een auto), dus hopelijk valt dit ook onder de "hardware updates".
Er zijn af en toe wat latency spikes naar de server, dit kan je zien door /fps te gebruiken :)
Helemaal top :)
Ik zat hier toen der tijd nog naar te kijken toen de andere developer failliet ging.
Eens kijken of ze de boel op orde hebben kunnen krijgen :D
We hebben opzettelijk geen hackers verbannen in de afgelopen week, zodat we goed kunnen registreren wat ze doen. Dit gaat natuurlijk veranderen."

Moet zeggen dat ik dit wel een hele slimme zet vind.
Eerst bestuderen hoe ze het allemaal doen, zonder ook maar iets te blokkeren.
Dan beetje via de hacker's denkwijze een strategie hiervoor bedenken.
De hackers?

Vraagtekens.. ??

Ik heb toe nu toe niet echt van deze mensen last gehad... daarbij heb je op je eigen scherm ook een radar -[rechts onderin het scherm]- staan, als er wordt geschoten zal je dit dus kunnen zien.
Daarbij vind ik G1 wel een bedrijf die met een opmerking als * observatie* het beschrijft.
G1 natuurlijk heeft members van andere games en daarin (warrock vooral) wordt vrij wel altijd gehackt

Dit soort mensen krijg je dan ook in APB, ik vind dit zelf vrij hatelijk, zal wel niet de enige zijn,Ik ben nog nooit genoemd als hacker mijn threat level zit momenteel rond de 12/13 [lvl 15 is max]

Misschien wel handig voor aantal mensen:
BLOG

Hier staat namelijk ook dat 4 mei (morgen dus) een maintance gaat komen waarbij de (character restoration) *zoals ze dit noemen* kan beginnen dus je kan je account van RTW dan weer terug krijgen.

Daarbij vind ik de NTEC een krachtig wapen. zeker sterk tegen andere.
Maar niet sterk genoeg om een STAR te verslaan gewoon weg omdat de recoil te hoog is en de STAR sneller kan schieten. NTEC is meer bedoeld van een medium range. STAR Zou eigenlijk ook dichterbij kunnen NTEC is meer een afstandje. OCA, PMG, is gewoon weg sterk van dichtbij maar minder bij medium range en lange afstanden.

[Reactie gewijzigd door Heerrink op 3 mei 2011 19:23]

Het originele spel nooit gespeeld, maar de beta bevalt me goed!
Beetje jammer dat je nu spontaan maar een character per account mag maken, meer is betalen..
Oh? Hebben ze dat weer veranderd dan? Meen toch echt gelezen te hebben dat je maar één character per account mag (in de beta meer), en als je er meer wilt dat je moet dokken.
Wel, je begint met 2 sloten voor meer moet je betalen..
(ook doen ze dit om lagg te voor komen)
Klinkt leuk, ben erg benieuwt!
Ze hebben nog veel te doen voor ze er een stabiele game van kunnen maken.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True