Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 54 reacties
Submitter: Olaf

Acer heeft een versie van zijn populaire Aspire One geļntroduceerd die over 10,1"-scherm beschikt. Het grotere scherm beschikt wel over dezelfde resolutie als het 8,9"-scherm van de oorspronkelijke Aspire One-netbook van Acer.

Naast dezelfde resolutie van 1024x600 van het scherm met led-backlights, krijgt de nieuwe Aspire One ook dezelfde opslagcapaciteit als de 8,9"-variant: 160GB, maakte Acer vrijdag bekend. Ook de N270 Atom-cpu, de 945GSE-chipset en het geheugen van 1GB maken hun rentree. Verder is standaard ondersteuning voor bluetooth en 802.11b/g-wifi aanwezig, maar kan optioneel wimax en 3G-connectiviteit toegevoegd worden.

Ondanks de gelijkenis met de 8,9"-versie op papier, heeft Acer wel degelijk enkele  wijzigingen doorgevoerd. Zo is toegang tot het geheugen en de harde schijf eenvoudiger, zodat deze eenvoudig te upgraden of te vervangen zijn. De Aspire One kan met maximaal 2GB geheugen uitgerust worden. Daarnaast zijn de 'muisknoppen' van de posiie naast het touchpad naar de traditionele plek eronder verhuisd. De netbook gaat 1,18kg wegen.

acer aspire one 10 5 acer aspire one 10 4 acer aspire one 10 3 acer aspire one 10 2 acer aspire one 10 1
Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (54)

Ik weet idd dat Acer onzettend veel maakt. Van alle laptops wereldwijd gemaakt komt 50% van Acer. Dus dat er eens 1 of 2 producten defect gaan begrijp ik ook wel :). Hoe meer je fabriceert hoe hoger het percentage dat wel eens defecten/problemen heeft.

Maar als je op google zoekt, het GOT forum door zoekt lees je dat er meer mensen zijn die vaak problemen krijgen met Acer. En de ondersteuning is gewoon slecht... je hebt volgens de Europese wetgeving *recht* op 2 tot 3 jaar garantie op een laptop gezien de economisch levensduur. En Acer probeert daar wel onderuit te komen door "maar" 1 jaar garantie te geven...

Acer: slechte reputatie terecht of niet?

Asus maakt op dit moment ook soms mindere producten, maar hun Asus EeePC is wel goed. Moederborden van Asus begin ik persoonlijk niet meer aan.

Over de monitoren van Acer heb je idd gelijk, daar zit 3 jaar garantie op...

[Reactie gewijzigd door Chiel340 op 24 januari 2009 13:18]

Nee, nee en nog eens nee. Sta mij toe de boel even te nuanceren, want over dat hele garantie-verhaal zijn duidelijk nogal veel onwaarheden en onduidelijkheden die de ronde doen.

1) Acer is slechts één van de merken die 1jr fabrieksgarantie geven op een deel van haar producten. Andere merken (die ik dagelijks onder ogen krijg) zijn Asus, Sony, Fujitsu-Siemens, HP, HP/Compaq en Medion. Let op: dit verschilt per model !!!
M.a.w. Acer is wat garantiebepalig niet buitengewoon goed, maar zeer zeker niet slechter dan zogenaamde topmerken als Asus en Sony.

2) De afhandeling van de reparatie bij Acer is inderdaad minder 'strak' dan bij bijvoorbeeld Asus, Sony en Apple. Maar deze bedrijven hebben net zo goed periodes (soms van vele maanden) waarin hun service-afdeling grove fouten maakt. Wat dat betreft doet Acer het over de afgelopen 2 jaar bezien helemaal niet slecht, maar 'gewoon' goed.

3) Acer is een merk dat bewust producten goedkoper aanbiedt. Je krijgt vaak voor erg weinig geld heel veel terug. Maar begrijp dan ook eens een keer dat je niet voor een duppie op de 1e rij kunt zitten: Je betaalt minder, dus mag je ook verwachten dat de service niet hetzelfde is als bij een 2x zo duur apparaat! Denk je nou werkelijk dat je bij aanschaf van een Dacia dezelfde service mag verwachten als bij een Volvo?
je hebt volgens de Europese wetgeving *recht* op 2 tot 3 jaar garantie op een laptop gezien de economisch levensduur. En Acer probeert daar wel onderuit te komen door "maar" 1 jaar garantie te geven...
4) Nee! Je hebt fabrieks-garantie en wettelijke garantie. De eerste dekt fabricage-fouten voor de volle 100%. Gaat er in die periode iets kapot door een fabricage-fout (dus ook te snelle slijtage)? Dan mag je hem kostenloos laten repareren.
De tweede echter gaat er van uit dat je een deel van de reparatie-kosten vergoed kunt krijgen. Kijk op www.consuwijzer.nl voor uitgebreide uitleg.
Korte uitleg: Product 'X' heeft een economische afschrijvingsperiode van 3 jaar (notebook). De fabrieksgarantie is 1 jaar. Echter, na 1 1/2 jaar gaat je notebook kapot, zonder dat het eigen schade is. In dit geval mag je verwachten dat jij als consument de helft van de reparatie vergoed krijgt. Immers, je hebt de laptop de helft van de tijd gewoon goed kunnen gebruiken!
Komt nog eens bij dat je zelf altijd de volle reparatie moet betalen. Het deel dat je denkt niet zelf te hoeven betalen, kun je achteraf terug vorderen.

En let op mensen, dit geldt voor ALLE merken. Dus ook voor 'heilige' merken als Apple, Mercedes, Hästens en Loewe. Sta er ook eens bij stil dat wij nederlanders ontzettend verwend zijn wat betreft consumentenbescherming. Dus; voor je gaat blaten over 'ik eis reparatie/vergoeding/een nieuw product: lees je eerst in (cunsumentenwet, productinformatie, levensverwachting enzovoorts)!!

[Reactie gewijzigd door musje83 op 24 januari 2009 15:30]

Maar begrijp dan ook eens een keer dat je niet voor een duppie op de 1e rij kunt zitten: Je betaalt minder, dus mag je ook verwachten dat de service niet hetzelfde is als bij een 2x zo duur apparaat!
Niet mee eens. Fabrikanten moeten zelf maar zorgen hoe ze aftersales kosten betalen. Dat ze bij goedkopere of meer concurrentie-gepositioneerde-producten minder marge maken en dus die kosten minder dekken, daar heeft de consument niks mee te maken.

[Reactie gewijzigd door Tom-ass op 25 januari 2009 02:20]

Hoe meer je fabriceert hoe hoger het percentage dat wel eens defecten/problemen heeft.
En ook deze uitspraak treft kant nog wal. Als je meer maakt zul je absoluut gezien meer defecten zien maar als je het goed doet zal het relatief gezien niet uit maken. Hoe relatief iets is druk je weer uit met een percentage.

Een goede fabrikant heeft dan een laag uitval percentage bij hoge en bij lage aantallen.

[Reactie gewijzigd door xppieter op 24 januari 2009 22:50]

Toch wel belachelijk lage resolutie. Ze hadden die toch wel moge opkrikken. Vooral de verticale resolutie is erg laag, behoorlijk irritant in eigenlijk bijna alles. Internetten of zelfs word, ik zie dan toch liever meer van een pagina.
normaal heeft een 15 inch scherm bij 4:3 een resolutie van1024x768 of bij 16:10 1280x800. Dan is op zich 1024x600 voor een 10 inch scherm niet belachelijk laag. De meeste webdevelopers houden er ook rekening mee dat veel mensen nog 1024 in de breedte hebben. En 600px verticaal is natuurlijk niet ideaal, maar gewoon prima werkbaar op mijn EEE. Ik zit thuis ook op 5760x1200(3 keer 1920x1200) te werken en dat werkt natuurlijk fijner, maar mijn netbookje is wel lekker mobiel. Verder heeft volgens mij alleen de Gigabyte netbook een hogere resolutie.
Tuurlijk in vergelijking is het wel acceptabel, maar daar gaat het niet om. Ik vind dat ik in die resolutie te weinig op m'n scherm kan krijgen. Vind 1280 in breedte toch wel minimaal en dan zeker 700+ pixels hoog, past er gewoon meer op je scherm.
Dan koop je toch een andere netbook? Ik snap het probleem niet. De meeste gebruikers hebben voldoende aan deze reso. Voor die 0.01% waar het niet geschikt voor is gaan ze geen ander netbook maken.

Als 70% van de gebruikers ermee uit de voeten kan en het goed vinden dan is het product geslaagd. Dat 20% het aanvaardbaar en 10% het onwerkbaar vinden, er zijn voldoende alternatieven welke beter aan je wensen kunnen voldoen.

Ik moet er niet aan denken om 1280x800 op een dergelijke netbook te hebben. Ik zie nu goed op mijn AAO. Als die een reso zou hebben van 1280x800 dan zou ik die niet gekocht hebben omdat ik naast mijn netbook ook nog een vergrootglas moet meenemen.
Er zijn wel een aantal andere netbooks met hogere resoluties dan 1024x768 qua breedte, zoals de Sony vaio P (1600x758!!), HP mini 2133 (8,9" met 1280x768pixels) en Hp mini 2140 (10.1"met 1366 x768 pixels). Maar in de hoogt lijkt er niet echt iets groter te zijn dan 768, wat wel spijtig is voor mensen die graag op een zeer hoge resolutie werken.

Ik gebruik op mijn notebook een 1680x1050 resolutie, waar ik erg tevreden over ben. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om een 10" netbookje uit te brengen met een 1440x900 scherm uit te brengen?? Ben er vast van overtuigd dat best wat mensen dit graag zouden zien komen.

Een ander spijtig puntje is ook die 160gb HD. Waarom kunnen ze daar nou niet gewoon pakweg een 64gb SSD in steken? Nouja, als tweaker kun je dat altijd nog achteraf zelf vervangen, net als die 1gb door een 2gb latje vervangen (uitbreiden is niet mogelijk daar er maar 1slot is).

Zelf vermoed ik echter dat het prijskaartje de SSD voorkomt aangezien een 64gb SSD nog steeds minstens 120+ Euro kost terwijl deze 10,1" aspire one voor £300 wordt gereleased. bron ($399 in andere bronnen)(komt overeen met + ¤300).

link: foto's van de onderkant van de nieuwe Aspire 1.

[Reactie gewijzigd door warrg op 24 januari 2009 16:16]

Welke HP Mini heeft een resolutie van 1280x768? Want ik kan die niet vinden...
ik gebruik anders op mijn notebook 1920 x1200

dat is op een 15,4 inch scherm

dus dan is 1440 x 900 helemaal geen gekke resolutie voor en 10 inch scherm.
Wat een heleboel mensen ook vaak vergeten:

Asus geeft 2 jaar fabrieks garantie.
MSI geeft 2 jaar fabrieks garantie.
Acer geeft maar 1 jaar fabrieks garantie.

En die Acer gaan vaak net na 1 jaar kapot (weet ik uit ervaring, 1 laptop en 1 TFT scherm).

Het design is verder wel ontzettend mooi (maar dat is persoonlijk), ik heb zelf dan ook lang zitten twijfelen... Asus EeePC? MSI Wind? of de Acer One. Qua design springen MSI en Acer er zeker boven uit, maar MSI is vaak erg duur, Acer heeft slechte garantie dus dan blijft alleen Asus nog over.

De resolutie van 1024*600 is helemaal niet erg, tweakers.net past er precies op. Ik zie het op mijn Asus EeePC 900HD ook absoluut niet als minpunt (ik heb dan "maar" 8,9" inch).

[Reactie gewijzigd door Chiel340 op 24 januari 2009 12:28]

Wat een heleboel mensen ook vaak vergeten:

Asus geeft 2 jaar fabrieks garantie.
MSI geeft 2 jaar fabrieks garantie.
Acer geeft maar 1 jaar fabrieks garantie.

En die Acer gaan vaak net na 1 jaar kapot (weet ik uit ervaring, 1 laptop en 1 TFT scherm).

Het design is verder wel ontzettend mooi (maar dat is persoonlijk), ik heb zelf dan ook lang zitten twijfelen... Asus EeePC? MSI Wind? of de Acer One. Qua design springen MSI en Acer er zeker boven uit, maar MSI is vaak erg duur, Acer heeft slechte garantie dus dan blijft alleen Asus nog over.

De resolutie van 1024*600 is helemaal niet erg, tweakers.net past er precies op. Ik zie het op mijn Asus EeePC 900HD ook absoluut niet als minpunt (ik heb dan "maar" 8,9" inch).
Vind het een gedurfde uitspraak die hier maakt. Acer maakt naar mijn ervaring sinds de Gemstone serie al betere producten dan voor heen. In tegenstelling tot Acer zie ik bijvoorbeeld dat de kwaliteit van Asus weer slechter wordt. De duur van fabriek garantie zegt eigenlijk vrij weinig. Volgens een aflevering van Tros-Radar waar de PS3 garantie werd behandeld, werd er ook door een advocaat gesproken dat je niet zoveel aan de garantie duur moet vasthouden. Als consument zijnde mag je namelijk een bepaalde levensduur van een product verwachten. Wanneer je echter steeds aan de gestelde fabrieksgarantie houdt, beperkt dit alleen maar je eigen recht.
De Mini-pctjes van Acer zijn wel erg slecht. Het type dat op mijn werk ingekocht is heeft 45% uitval (in 5mnd tijd) :o
Wat een heleboel mensen ook vaak vergeten:

Asus geeft 2 jaar fabrieks garantie.
MSI geeft 2 jaar fabrieks garantie.
Acer geeft maar 1 jaar fabrieks garantie.


De Mini-pctjes van Acer zijn wel erg slecht. Het type dat op mijn werk ingekocht is heeft 45% uitval (in 5mnd tijd) :o
Als ik het goed begrepen heb, is binnen de EU de verkoper 2 jaar na aankoop van een product aansprakelijk te stellen. Dus ook als Acer zegt dat het maar 1 jaar is.
Het kan zoals PCmedic al meld bij bepaalde producten zelfs langer dan die 2 jaar gelden.

http://www.consumenteninf...hemas/Kopen-in-de-EU#par6

Quote:
De periode van 2 jaar is een minimum waaraan elke EU-lidstaat moet voldoen. De Nederlandse wetgeving gaat er echter vanuit dat u recht heeft op een langere periode van goed functioneren als het gaat om producten waarvan een langere levensduur verwacht mag worden (wasmachines, auto's en andere duurzame artikelen). Nederland biedt consumenten (ook buitenlandse) dus een verder gaande bescherming dan de Europese richtlijn verplicht stelt. Dit betekent overigens niet dat u na 2 jaar zonder meer recht heeft op een gratis reparatie. U moet rekening houden met de leeftijd van het apparaat in relatie tot de verwachte levensduur en de normale afschrijving door ouderdom en slijtage.
Kapotte netbooks vervangen door Samsung NC10 zul je betere verhalen horen ;) Mijne draait top de afgelopen maanden.
Op mijn Acer Al2623w scherm heb ik toch echt 3 jaar garantie, geld dus niet voor alle hardware.
Sterker, op _alle_ Acer schermen zit 3 jaar garantie:
Garantie
Voor de LCD schermen van Acer geldt na aanschaf een „ Pick up and return“ garantie voor een periode van 3 jaar. Dit betekent dat het defecte scherm middels een koerier bij de klant wordt opgehaald en door het Acer Repair Center gerepareerd wordt. Vervolgens wordt het scherm bij de klant afgeleverd.
linkje, onderaan de pagina
Chiel430>

Jou ervaring met 2 van de miljoenen verkochte aparaten is de maatstaf dat Acer altijd na 13 maanden kapot gaat?

[Reactie gewijzigd door GreenPictures op 24 januari 2009 12:48]

Ik heb hetzelfde probleem gehad, net als een hele hoop van mijn vrienden. Vorig jaar acer laptop gekocht, toen fantastisch toestel, maar na een paar maanden begon het scherm lastig te doen, binnengestuurd onder garantie, maar heb zelf de herstelling moeten betalen (onder het mom dat ik hem had laten vallen, hoewel deze eigenlijk altijd op mijn bureau had gestaan en ik hem niet bepaald veel verhuisde).
Begin dit jaar is de ventilator bizar geluid beginnen maken, en nu drie weken geleden wou hij niet meer aan gaan.
Mijn scherm heeft de geest ook gegeven na 1 jaar, en wouden ze ook niet herstellen, tenzij ik bijbetaalde.

Misschien is het nu beter, maar wat mij betreft geen acer meer.

Daarnaast vind ik het design van deze netbook maar lelijk eigenlijk :S
Ik mag hopen dat het koelsysteem ook verbeterd is. De huidige Aspire One maakt vreselijk veel lawaai voor een redelijk zuinig platform. Met een beter powermanagement en wat uitgebreidere (semi-passieve) koeling zou dit veel beter moeten kunnen.

Toch zie ik dat er nog altijd maar kleine gaatjes aan de zijkant zitten waar de lucht van de ventilator uit moet komen. Dan moet die ventilator weer erg hard blazen om een beetje lucht door het systeem te persen.

[Reactie gewijzigd door Admiral Freebee op 24 januari 2009 11:49]

Heb een AAO, maar die maakt werkelijk geen geluid. En dat zonder modificaties aan energiebeheer.
Wij hebben hier er ook een, en die maakt voor zo'n klein nettopje wel wat herrie zoals Admiral Freebee dat aangeeft, ik was in het begin er ook verbaast over.

Waarschijnlijk zit er wat stof in en draait het harder, hierdoor meer herrie.
Hetzelfde hier hoor, ik heb hem nog niet gehoord, en heb hem toch al een tijdje, en zwaar belast enzo...
Zo zuinig is het platform niet. De nieuwe Atom-generatie is wel zuinig, maar dat is i.c.m. de Atom N5xx. Het is de chipset die de meeste hitte uitpoept (dus onderklokken of ondervolten zal weinig helpen, als dat je al lukt)

[Reactie gewijzigd door _Thanatos_ op 24 januari 2009 15:46]

Je bedoelt de Atom Z5xx serie neem ik aan.
ik weet niet hoe jij zuinig/energieslurpend definieerd.

let op dit ding heeft een gsE chipset, de e variant is een stuk zuiniger dan de variant zonder e.

over verbruik:

getest met een wattmeter, aan de stroom, zonder accu (om laden van de accu achterwegen te houden, wlan aan, 8,9" versie met ssd, windows xp sp3, fan stilgezet onder de 63 graden me aa1fancontrol, brightness onaangepast voor aan het lichtnet (op accu heb ik hem minder helder)

verbruik tussen de 15 en 17 watt.

persoonlijk vond ik het best wel zuinig.
Misschien definieer jij een laptop als volledig werkend tijdens laden van de accu pas zuinig bij <10 watt. in dat geval slurpt hij inderdaad.
Als je bedenkt dat de CPU 2,5W trekt (onder belasting!), is de rest van de laptop een behoorlijke energievreter. Dat staat gewoon niet in normale verhouding met elkaar.

[Reactie gewijzigd door _Thanatos_ op 25 januari 2009 17:17]

Ga naar de volgende site

http://www.computentsystems.de/aceraspireonefancontrol/

en download
Acer Aspire One (AA1) Fan Control for Windows XP/Vista

en je hebt geen last meer van een luide fan.
Precies, en gebruik je linux hoef je niet eens iets te doen.
BTW ik heb een acer 17" notebook uit de 9500 serie en deze is al meer als 4 jaar oud staat iedere dag uuuuren aan en heb tot nu toe uit voorzorg de harde schijf vervangen omdat deze vaak na drie jaar zo ineens de pijp uit kunnen gaan (heeft overigens niets met acer service te maken). Buiten de notebook heb ik ook een aspire one 150 in huis welke draaiend op XP werd geleverd. Heb ik meteen vervangen door Eeebuntu, geweldig.
Meer mensen in mijn omgeving hebben Acer en zijn geweldig tevreden.
Volgens mij is er helemaal geen Aspire One met 160gb schijf.. Wel eentje met 120gb. Ook heeft 8.9" geen bluetooth.. Dat is voor mij tot nu toe het enige gebrek.
De Aspire One 150 reeks begon met een 80 GB schijf. Kort daarna werd deze schijf vervangen door een 120 GB schijf (wat in mijn Aspire One zit) en momenteel worden ze verkocht met een 160 GB schijf.
Waarom heb ik er dan een nieuw gekocht met 160GB schijf? ;)
Hmm geef mij toch maar een asus 1000H of een MSI hoor. Die hebben dezelfde specs en kosten minder. Ook qua betrouwbaarheid heb ik veel liever Asus. Heb al enkele Acers gehad maar nooit meer.
Dienst na verkoop bij Asus en Msi is gewoon een pak beter.
Mee eens. De kwaliteit en service van de Asus producten is vele malen hoger dan die van Acer.
Een oud klasgenoot van mij heeft een asus en het er constant problemen mee, ik heb een acer aspire waar ik in en en drie kwart jaar nog geen problemen mee gehad heb, opmerkingen over de kwaliteit van deze twee merken is naar mijn mening dus erg subjectief.
Ieder merk heeft produkten waar wel eens wat mee is. Dat is inherent aan massaproductie. Ieder merk heeft dus ook wel eens producten die perfect zijn en jaren mee gaan. Het punt is echter wel dat Acer in de regel vaker problemen heeft dan Asus, kijk maar naar de meeste online fora. Bovendien staat Acer erom bekend echt hele slechte service na verkoop te hebben, helemaal in de garantiegrensgevallen. Dat is niet subjectief, dat wijst toch wel op een waarheid. Dus Asus kan wel als beter beschouwd worden. Dat zegt echter niet dat er nooit wat mis gaat bij Asus en dat ze nooit kapot gaan. Het zegt ook niet dat er perse iets mis moet gaan met je Acer. Ik hoop dus voor je dat ie het lang blijft doen..

Zelf heb ik na een slechte ervaring ook Acer afgezworen. Echter voor een netbookje van dit soort bedragen ben ik dan wat minder bang. Bovendien zijn alle netbooks tot op de minima bezuinigd en dus qua kwaliteit tot op het randje van het toelaatbare... Daar is de prijs ook naar.
Het punt is echter wel dat Acer in de regel vaker problemen heeft dan Asus, kijk maar naar de meeste online fora.
Je vergeet te vermelden dat Acer bij iedere supermarkt te koop is (dixons, mediamarkt, paradigit, wehkamp etc etc). Terwijl Asus lang niet overal gevoerd wordt. Een dergelijke beschikbaarheid zorgt ook voor andere verkoopcijfers, dus ook voor een andere beleving. Acer is geen topper, maar het is tegenwoordig allang niet meer zo slecht als dat het een aantal jaar geleden was (maar waar het wel nog de naam van heeft).
Dat zijn twee producten. Ik word ingeschakeld om problemen op te lossen bij IT bedrijven. Wat mij dan opvalt is dat Acer enorm veel uitval en storingen heeft op de werkstations. Bij Asus is dat veel minder het geval.

Gelukkig heeft niemand Acer servers :)

[Reactie gewijzigd door 413894 op 24 januari 2009 18:47]

Het wordt eens tijd dat Microsoft en Intel ophouden met eisen te stellen aan netbooks. Dan kan er tenminste wat leuke concurrentie gaan plaatsvinden. Nu is het zo'n eenheidsworst qua netbooks.
Ik vind het zo uiterlijk wel weer heel veel op mijn MSI lijken.

aar toch goed dat ze de dingen die me net niet aanstonden aan de Aspire One aanpakken. Maar toch ben ik blij genoeg met mijn Wind netbook :)
Waarom zijn dit soort notebooks nooit echt licht? Dell heeft de Latitude E4200. 12" en het zelfde gewicht.
Dit soort mini apparaatjes moeten toch zeker minder dan 1Kg kunnen wegen!?
Accu's zijn de bottlenecks. Toen ik voor het eerst m'n Aspire One optilde, dacht ik "Zo, dat is lekker licht", maar toen zat er nog geen accu in. ;)

Desalniettemin vind ik het gewicht van de 9" netbooks best redelijk.
De Acer Aspire One 110 is ook lichter dan een kilo, maar daar vinden veel mensen de 3cells accu te minimaal. Ik heb het ding in bezit en kan redelijk uit de voeten met de kleine 3 uur accutijd en ben erg blij dat ik niet meer dan een kilo meesleep.
De Latitude E4200 kost 3 a 4 keer zo veel als een netbook. Dan heb je wat meer ruimte om duurdere materialen te gebruiken voor de behuizing etc.
Alles kan voor de juiste prijs. Ik ben er zeker van dat ze dat kunnen maken met een accuduur van 10h. Maar ben jij bereid daar 2000 euro voor uit te geven? Ik loop met wel met 300gram meer als ik daar 1600 euro mee kan besparen.

Op het werk kan ik ook ongelofelijk goede dingen maken, alleen kost het dan 50 000 euro per exemplaar. Lijkt me niet echt een verkoopsucces dus moeten er concessies gemaakt worden zodat het product slechts 800 euro kost.

[Reactie gewijzigd door Chevy454 op 25 januari 2009 11:45]