'Xiaomi gaat 65"-oled-tv met 4k120Hz-paneel uitbrengen'

Xiaomi kondigt donderdag een oled-tv aan in zijn Master Series. De Chinese fabrikant heeft daarvoor een teaser geplaatst op Weibo. Het zou gaan om een 65"-model met een 4k120Hz-paneel, vermoedelijk van LG. Wat de televisie gaat kosten, is nog niet bekend.

Op de teaser van Xiaomi staat de datum en wordt de Master Series genoemd. Details over het schermformaat heeft de fabrikant nog niet bekendgemaakt. Op de teaserafbeelding is wel te zien dat het om een 120Hz-paneel gaat en dat de tv Dolby Vision-ondersteuning krijgt.

Volgens de Chinese website IT Home gaat het om een oled-tv van het 65"-formaat. Het is aannemelijk dat Xiaomi een paneel van LG gebruikt; dat is momenteel de enige fabrikant van grote oledpanelen voor tv's. Op de teaser staat ook 'Gaming'. De fabrikant mikt met de tv vermoedelijk op consolegamers. Met het oog op de komst van de PlayStation 5 en de Xbox Series X zou een hdmi 2.1-aansluiting voor de hand liggen.

Xiaomi presenteert de televisie op donderdag 2 juli. In welke landen de tv uitkomt, is nog niet bekend. Vorig jaar bracht Xiaomi twee Mi TV's uit in onder andere Spanje. Die lcd-tv's van 43" en 55" staan inmiddels ook in de Pricewatch en worden vermoedelijk door webshops zelf geïmporteerd.

Door Julian Huijbregts

Nieuwsredacteur

01-07-2020 • 10:02

83 Linkedin

Reacties (83)

83
81
26
5
0
46
Wijzig sortering
Ik ga de tv kopen.
Het zal sowieso goedkoper zijn dan de gevestigde namen, het za vast en zeker niet veel onderdoen qua specs en beleving en of nou de chinezen of de amerikanen mijn privacy schenden....., potatoe-potatoe.
LG, Sony en Panasonic zijn geen van allen Amerikaans. Met een LG zou je er zelfs geen Android TV op hebben, waardoor je niet bespioneerd kan worden door Google.
Goedkoper? Xiaomi kennende, vast en zeker (excl. importkosten). Maar ook, Xiaomi kennende, volgeramd met datamining, advertenties en ontzettend veel bloatware waar je met geen mogelijkheid vanaf komt.
Voor een smartphone is dat allemaal minder erg want je kan er gewoon een andere rom op zetten, bijvoorbeeld een schone MIUI rom van xiaomi.eu. Met een smart TV heb je die mogelijkheden niet (of minder)
Anoniem: 1088381
@Dalim1 juli 2020 12:10
Wij hebben zelf meerdere Xiaomi toestellen (o.a. Mi 9 en Redmi 8 Pro van de officiele Spaanse Xiaomi winkel), en de bloatware is minder dan Samsung (hadden voorheen de Samsung S5, S6 en S7 Edge). Tevens is Xiaomi een van de weinige leveranciers die zijn telefoons met een unlocked bootloader levert, en volledig ondersteund.

Heb tevens hun laatste TVs gezien. Een paar jaar terug waren hier nog veel problemen, echter de huidige generatie (binnen Europa!) werkt perfect.Weinig bloatware, noch problemen.

De non-EU versies zijn idd een heel ander verhaal.

Trouwens, ook Samsung TVs (en andere merken) zijn vaak in "het nieuws" geweest vanwegen privacy themas.

[Reactie gewijzigd door Anoniem: 1088381 op 1 juli 2020 12:11]

Klopt, heb zelf een projector van Xiaomi met Chinese ROM (leuk, die import) en die interface is bedroevend. Gelukkig, net zoals met de meeste smart TVs, kan je dat gewoon allemaal negeren. Direct naar de gewenste input en genieten van je beeld.
Juist, Apple TV eraan en kijken zonder troep!
Ik heb de 43" 4k en daar zit gewoon kaal Android TV op. Daarnaast zat er ook iets Chinees op, maar toen hij zag dat ik niet in China was heeft hij dat zelf uitgeschakeld en nu zie je daar letterlijk niets meer van.
Eerst maar eens zien of Xiaomi eindelijk eens een goede implementatie doet om 24p content judder vrij weer te geven. Als ze weer blijven hangen op een fixed 60Hz (of nu 120Hz) zonder 3:2 pulldown dan wil je deze TV niet hebben. Tevens kan inputlag nog een dingetje worden voor gamers. Niks is nog bevestigd, dus we gaan het zien.
Dit dus. ik verwacht het eerlijk gezegd niet. Op mijn youth led beamer heb ik 1x een firmware update gehad en ik heb dat ding inmiddels 1.5 jaar en nog steeds fixed 60hz.
Wat houdt een fixed 60hz tv in?
Als een video die opgenomen is met 24fps, met een vernieuwingsfrequentie van 60hz wordt weergeven dan ontstaat er hapering in het beeld.

Een goede TV lost dit op door terug te schalen naar bijv 24/48hz (of een ander veelvoud van 24) zodat elk beeldje even vaak weergegeven zal worden.
De TV is 120hz. 120hz is een veelvoud van 24hz (5x24=120). Ik zie dus niet in hoe dit voor een probleem zou zorgen.
Dat heet in het spraakgebruik ook wel een monitor. De fabrikant heeft dan bezuinigd op de signaalverwerking en vertrouwt op de bron om de juiste beelden aan te leveren.

[Reactie gewijzigd door mae-t.net op 1 juli 2020 14:13]

Maar dat is het juist. Bij films is het bronmateriaal 24fps. Het is schandalig dat er nog steeds tv’s nieuw verkocht worden die geen ondersteuning voor 24p hebben. Niks is zo vervelend als het beeldstotteren van 3:2 pulldown
Op mijn Philips OLED TV heb ik op 1.5 jaar ook welgeteld 1 update gehad.
Tja Philips he ;) Maar die tv heeft geen issues met 24p content of HDR overbelichting. 24p is tegenwoordig toch vrij basic dat dit goed werkt. En had je tv vanaf day 1 gekocht? Want dat zie je wel vaker dat er in het begin veel updates komen en na x periode een stuk minder. Dus misschien zat je bij de aankoop al op een van de laatste firmwares.

[Reactie gewijzigd door keepitfrosty op 1 juli 2020 11:14]

24x5=120. Zou dus sowieso een stuk minder problematisch moeten zijn.
Klopt, maar een 120Hz paneel wil nog niet zeggen dat ze het 5:5 laten weergeven. Tot nu toe duwt Xiaomi alles in een 60Hz cadance en vindt 't wel best. Lang leve de telecine judder zullen ze daar wel denken.
op 120hz zou dit juist geen probleem mogen zijn, aangezien 120/24 = 5, dus elk beeld blijft precies 5 refresh-cycles staan
Ik kijk ook echt naar uit naar de prijs (en de hoeveelheid hdmi 2.1. aansluitingen). Als deze 30% goedkoper is dan de gevestigde orde, dan ben ik over. Op dit moment in de markt voor C9/CX van LG. Vooral omdat ik mee wil met de next-gen gaming console (zit nog aan een 1080p tv vast).

Niet verbinden met internet en alles via chromecast laten verlopen. Nergens problemen mee met privacy schenden. Zonder internet, geen data (of de TV moet zelfstandig een LTE chip hebben of mijn wifi kunnen kraken). De 'smart features' lopen na een jaar of twee toch achter, apps die niet werken of geupdate worden.
Ik heb het gevoel dat dit bij LG met webos op de oleds wel vrij lang doorloopt, ook regelmatig een firmware update met verbeteringen of fixes voor de beeldweergave zelf. Alles via de chromecast laten lopen is te beperkt voor mij.
Ik ben benieuwd of je over 5 jaar nog steeds zo over denkt. Mijn sony bravo tv was in de eerste 2 jaar perfect en daarna kwamen de problemen. Netflix die spontaan uitvalt, apps niet meer ondersteund worden of laden (nos). En fabrikanten verwijzen je naar de app makers en zij weer andersom.

Ik wil gewoon een enorme domme tv met zo min mogelijk smart features. Ik draai ze gewoon liefst vanuit mijn Chromecast (en indien deze te beperkt is gebruik ik mijn gameconsole). Enig wat ik behoef is 4x hdmi 2.1.
Waar zou je die TV kunnen kopen? Mocht het goede reviews hebben ben ik wel van plan mijn TV te upgraden.
Met dat soort TVs zullen er toch echt lijken in de kast zitten.
of nou de chinezen of de amerikanen mijn privacy schenden....
Of je sluit je televisie helemaal niet aan op internet en ze kunnen helemaal geen datagraaien.

[Reactie gewijzigd door etix111 op 1 juli 2020 10:20]

Nja mij boeit het niet zo, dit zit bij mij op een geisoleerd netwerk. Andere VLAN.

Maar niet iedereen doet natuurlijk, maar dan nog. Ik heb een email account puur voor onzin tv dingen, alleen om verbonden te zijn. Ik doe er verder niks mee.
Nja mij boeit het niet zo, dit zit bij mij op een geisoleerd netwerk. Andere VLAN.
Als het je niet boeide dan had je onderwerp privacy niet genoemd en dan had je niet zulke voorbereidingen getroffen.

TV simpelweg niet aansluiten op Internet is de oplossing. PC/consoles eraan voor gaming, Shield TV eraan voor goede media ondersteuning via Android TV en remote gaming. Verbinding voor Android TV prut via een VLAN die enkel ontsloten wordt aan het Internet via een VPN*, een spam mailadres en een prepaid telefoonnummer voor een verplicht account, en oom Google kan je verder ook niet volgen. ;)

* Diensten die niet via een VPN werken natuurlijk uitgezonderd.

Een TV is voor mij een monitor. Het enige dat telt is beeldkwaliteit en HDMI/HDCP ondersteuning. De rest is niet interessant. Zelfs de speakers kunnen mij gestolen worden. :P

[Reactie gewijzigd door The Zep Man op 1 juli 2020 10:34]

Je zal er vast over nagedacht hebben hoor, maar zijn de consoles dan ook ingelogd met een nep profiel? Want anders is je VPN leuk, maar alsnog de activiteiten etc te koppelen aan je gegevens. Ahja, zoals ik al zei, vast al over nagedacht :D
Wie weet what the VPN providers allemaal verzamelen ? Ze zeggen van niet, maar nergens heb je garantie dat ze het niet doen, op hun blauwe ogen geloven kan je ze natuurlijk altijd.
Helemaal mee eens, misschien hebt die ze eigen VPN's opgezet met nodes in Rusland, Tsjechië en Egypte. Maar die gratis VPN's zijn altijd te vertrouwen joh, lekker al het verkeer overheen gooien. :X
Als je je echt zorgen om maakt dat ze weten welke zenders en content je bekijkt zou ik zeggen helemaal geen internet, geen smartphone, en op je werk een type machine eisen om de brieven vervolgens rond te sturen met de interne post en nu mar hopen dat je colega's het zelfde willen doen.
Mocht de prijs goed zijn, en ze een keer de SoC veranderen kan dit nog een leuke tv worden.
Al denk ik met de importkosten het alsnog de dure kant op gaat. En je dus minder snel een Xiaomi zal nemen en toch meer neigt naar LG, Sony, Panasonic, Philips tv's de bekendere.
Dat niet alleen maar ook qua software aansturing is xiaomi toch echt matig. Als de software net als bij de beamers (laser beamer en de youth led beamer) is dan verwacht ik voor films kijken toch wel weer de nodige issues met oa het correct weergeven van 24p content etc (judder etc)
Ik denk dat er gewoon Android TV opkomt wat prima is, ik heb eerder problemen met de SoC die ze vaak gebruiken voor hun boxjes etc. Want die SoC's kunnen niet de volledige Kodi ondersteunen waardoor je vaak op 1080p zit ipv 4K. Kan me niet voorstellen dat een Qualcomm 850 zo duur is en niet toepasbaar zou zijn voor een Android TV zelfs dat is vele malen beter dan wat er nu gebruikt wordt.
De Mi Box S draait anders prima 4k content af en is een gecertificeerd AndroidTV-kastje van Xiaomi.
Ook daar was het lang niet mogelijk om de refresh rate goed te krijgen. Geen idee of dat nu inmiddels gefixt is (die box weg gedaan voor een andere mediaplayer) maar kodi kon je met geen mogelijkheid refresh rate laten switchen om 24p content goed af te spelen.
op plex etc kan het wel. Maar Kodi niet.

bij opties gaat het alleen tot 1080p. heb de mibox s boxje namelijk ook.
De laserbeamer van xiaomi global heeft ook android tv. Voor zover ik weet gaf ook die 24p issues omdat xiaomi dat gewoon niet goed ondersteund heeft in de software. Tevens liet de HDR implementatie ook te wensen over (overbelichting).

[Reactie gewijzigd door keepitfrosty op 1 juli 2020 10:23]

Ah ik wist niet dat ze ook Android TV daarop hadden. Had altijd gedacht op dit soort hardware dit niet relevant voor was en puur alleen doorschemeren.

Maar goed, dan maar even afwachten. Nog iets te duur voor aanschaf.
ja ik zou zeker de reviews afwachten van deze tv. Het kan je kijkgenot echt goed verpesten als ze weer met dergelijke issues komen.
tja.. 120Hz. Het verschil 24 of 30 frames per seconde (of een veelvoud daarvan) is irritant! Wat zou het fijn zijn als de industrie naar 1 standaard groeit! Ik zie liever 60p als de nieuwe norm!
Volgens mij is er nu een cinema standaard en dat is 24p :) Ik heb nu een aantal films op high framerate gekeken (ang lee films) maar dat kon mij niet bekoren. Behoorlijk soap opera effect krijg je dan. Misschien een kwestie van gewenning maar toch.
Zal dit dan ook voordelig op Aliexpress staan en zou je dat aandurven?
Ik weet niet of ik zoiets bij Ali zou bestellen. Het is een groot en breekbaar pakket en als er iets mee is of je op een later moment garantie nodig hebt, dan weet ik niet hoe gemakkelijk je je geld terug krijgt. Voor €100 de boot in gaan is toch wat anders dan dit soort bedragen.

Hou er rekening mee dat een van de redenen waarom dingen bij ons duurder zijn, is dat wij een vrij goede garantieregeling hebben. Dat een leverancier minstens twee jaar garantie moet geven komt ook terug in de prijs. Uiteindelijk betalen wij dat namelijk toch.
Xiaomi tv's kan je via reguliere retail kanalen kopen
zie bij conrad in nederland
of iets verder van huis amazon.de
tegen ongeveer dezelfde prijs incl verzending tov chinese marktplaatsen zoals ali
Xiaomi heeft zijn eigen shop op Aliexpress
Klopt, Spanje is een van de locaties. Echter verkopen ze daar geen tv's, maar wel via de Chinese locatie en dan moet je simpelweg rekening houden met hoge verzendkosten en mogelijke importkosten.
Xiaomi verkoopt gewoon producten via officiële kanalen in europa, dus er is best een kans dat de tv ook in Nederland te koop gaat zijn. Ik ben benieuwd naar de prijs, maargoed aangezien ze het paneel in moeten kopen bij LG zal de uiteindelijke prijs niet heel ver onder die van LG liggen. Daar zou LG zichzelf enorm mee in de voet schieten. Maargoed, wie weet. Wat ik mij afvraag is waarom Xiaomi niet met een chinese fabrikant van OLED panelen in zee gaat, er was laatst veel sprake van de productiestart van Chinese OLED panelen als ik mij niet vergis.
Op de facebook pagina Mibeneluxstore komen niet alle producten hoor. Daar wordt meer smart devices of smartphones verkocht. Dat had een van de verkopers/eigenaren gezegd. Daarnaast ken ik geen andere officiele Xiaomi verkoper die meer dan alleen smart devices of Smartphones verkoopt.

Hier wat meer info:
https://www.facebook.com/mistoresbenelux/
https://www.facebook.com/groups/DutchXiaomiFans/

[Reactie gewijzigd door theduke1989 op 1 juli 2020 10:15]

De focus van Xiaomi ligt dit jaar niet op tv's, op z'n vroegst is dat pas vanaf volgend jaar vanwege de grote evenementen zoals het WK.

Bron: contactpersoon Mi Store Benelux.
Hoe schiet LG zich ermee in de voet?
Precies zoals het er staat, als xiaomi het scherm goedkoop bij LG in kan kopen en daar mee ver onder de verkoopprijs van LG kan gaan zitten voor een tv met een zelfde paneel dan schiet LG zich daarmee in zijn eigen voet, ze hadden tenslotte ofwel meer geld voor het paneel kunnen krijgen, of meer inkomsten uit hun eigen tv's kunnen halen. Lijkt mij vrij logisch. Het is voor LG niet erg als Xiaomi iets goedkoper is, LG heeft tenslotte de merknaam, maar als Xiaomi ineens een 65" OLED voor onder de 1000 euro aan kan bieden dan gaat dat ten koste van LG.
Prijs is niet alles bij een TV.
Niemand die dat zegt, daarom zeg ik ook dat het voor LG niet erg is als Xiaomi iets goedkoper is. Maar hoe groter het prijsverschil tussen de 2 merken des te relevanter de prijs wordt, zelfs als er een groot verschil in features is.
Bij de nieuwe tv's van xiaomi zijn te prijs verschillen nihiel
maar misschien zijn de marges op oled groter (deze komen allemaal bij LG weg dus denk het niet)

en laatst was er een chinese producent welke deze markt ging betreden
kan alleen de naam zo 1,2,3 niet terug vinden


quote van gizchina
Although Samsung and LG are conveniently leading the OLED market presently, Chinese manufacturers are rising fast. The likes of BOE, Huaxing Optoelectronics, Pegasus Microelectronics, Vivienne, and other companies are vigorously building a 5.5 generation / 6 generation line of OLED production. There are speculations that the Chinese production of OLED panels in the next three years will increase significantly.

dus wellicht de eerste panelen die niet van LG zijn en de westerse markt opkomen (buiten mobiele telefoons en tablets)

[Reactie gewijzigd door xtrme op 1 juli 2020 10:15]

Samsung heeft geen OLED. Daar kunnen ze alleen maar over dromen.
Ik heb hier een Samsung met OLED uit 2012 voor me liggen en hun panelenfabriek draait volgens mij nog steeds op volle sterkte.

Nou is dat, mogelijk net als een deel van de producten waar Gizchina het over heeft, een telefoonpaneel en geen televisiepaneel, dus misschien dat dat voor verwarring zorgt.

Overigens kan ik het betreffende artikel niet vinden. Op https://www.gizchina.com/...lg-in-two-or-three-years/ is geen sprake van Vivienne of Pegasus die ik met Google ook niet terug kan vinden. Wel is duidelijk dat het gaat over panelen in telefoons en mogelijk tabletten.

[Reactie gewijzigd door mae-t.net op 1 juli 2020 14:08]

Als het beeld goed is dan boeit me de soc niets. Als ik een ps5 erop aansluit kan ik daar ook alle media mee bedienen.
Voor 280 euro een 43'' Xiaomi mii gekocht.
Had al evaring met de mii box.. maar die tv is razendsnel vergeleken met de mii box.
Vastlopen? Nog niet meegemaakt.
Super aankoop!
gaat er meer op dat de soc die ze gebruiken Kodi maar op FHD kan en dus niet op 4k kan..
Oh...
De overige 4k content speelt mn tv wel gewoon af, en ziet er heerlijk uit!
(via netflix, youtube)
andere kan inderdaad, maar Kodi wat ik vaak gebruik is nog 1080p op mi box en dat komt door de soc.

als dit aangepast wordt, ben ik blij. misschien het waard om aan te schaffen zo'n tv.
MAar de Mibox is 10x langzamer dan de Mii tv...
zou daar al verschil in zitten ?
als ik de tv's er bij haal zitten ze allemaal vrijwel op dezelfde Amlogic SoC.
Daarnaast vindt ik het raar dat ze bijvoorbeeld niet gaan voor een Qualcomm 8 series zelf 2-3 jaar oudere soc is voldoende en sneller dan de Amlogic CPU's,..
Het lijkt er vooral op dat Kodi met de (licenties op de) Mibox de beperkende factor is denk ik niet zozeer de hardware. Dat lijkt net zo goed te zijn als bij andere spelers onder de €100,-.
Dat is een aardige open deur aangezien alle 65" OLED panelen voor TV's 120Hz zijn. De vraag is nu of Xiaomi een HDMI 2.1 poort implementeert om ook daadwerkelijk 4K @ 120Hz content weer te kunnen geven. De aankondiging suggereert het in ieder geval. Veel nieuwe partijen gaan met OLED TV's komen, zo ook Vizio die hun modellen gaan voorzien van full bandwidth (48Gbps) HDMI 2.1 poorten. Dit is zeer gunstig voor de prijsontwikkeling en dus verwacht ik dat OLED TV's de komende jaren nog flink zullen dalen in prijs.

p.s. 40Gbps bandbreedte voor HDMI 2.1 is voor alsnog gewoon genoeg wegens het gebrek aan 12-bit ondersteuning van de OLED panelen zelf, dus we hoeven niet weer over de LG controverse te beginnen).
"vermoedelijk van LG"

Hoezo vermoedelijk? Het kan namelijk ALLEEN maar een LG paneel zijn. ;)
Wat voor advertenties gaat deze TV je tonen naast of over de advertenties die er al door de Ster uitgezonden worden? In hoeverre zendt deze TV je hele kijkgedrag door naar China?
De Chinezen zullen het een worst wezen of jij naar Boer zoekt vrouw of naar De rijdende rechter kijkt.
Maar of je naar YouTube kanalen kijkt als "China uncensored" of "China in focus" is natuurlijk heel interessant.
Ik neem aan dat je dit allemaal kan blocken in je firewall.
Ik kan je vertellen dat mijn Samsung TV laatste ook geforceerd de "Samsung Promotions" app erbij heeft gekregen na een firmware update (app updates stonden uit), welke reclame voor streaming TV tussen de sources heeft gestopt. Als je hier overheen "scrollt" is 1/3 van het scherm gevuld met reclame.. En dit is niet uit te zetten!

Na alle problemen met Samsung ben ik nu dan ook echt helemaal klaar met dit merk.
Pihole kennende kan vast dat soort dingen ook kunnen blokkeren. _/-\o_
Wie kijkt er nu nog tv via een kabel? Of ben je van plan om de content via losse Android apps op je tv te bekijken?
Dit is erg mooi vooral voor de concurrentie. Ik benieuwd naar de prestaties van het beeld en een vergelijking naar LG's OLED. Vooral benieuwd wat het mag gaan kosten. Ik hou het toch bij LG
Toevallig ken ik iemand met een Smart Mi tv 4S. Voor wat je ervoor betaald zijn het prima toestellen. Zeker in vergelijking met andere budget modellen. Ze zijn nog niet op het niveau van een Samsung of Sony, maar Xiaomi kennende gaat dat niet lang duren.
Ik mis alleen nog de referentie van de MI TV 5 PRO die blijkbaar een QLED heeft.

De TVs uitgebracht i spanje zij de MI TV en de TV4S geloof ik,
In die aankondiging ongeveer kwam Xiaomi ook met de MI TV5 en de TV5 Pro
https://www.techandroids....5-inch-and-75-inch-sizes/

Ik hoop dat de QLED deze kant opkomt met een nette prijs en prestatie
Voor zover ik weet zullen de next-gen consoles toch niet in staat zijn om 4K EN 100/120 fps te pushen (tegelijk), ik geloof dat het streven 4K 60 fps was, en bij wellicht oudere geoptimaliseerde games 1080 120 fps. Een reguliere 100/120 hz 4K TV HDMI 2.0 volstaat dan toch?
met HDMI 2.0 haal je geen 120Hz op 4K zonder in te boeten op kleurenspectrum
De hardware van Xbox lijkt me zeker niet in staat om 4K + 120 fps tegelijkertijd te produceren. Vanwaar zou hdmi 2.1 dan vereist zijn? 2.0 was voldoende voor 4k 60, 1080 120 toch?
klopt maar waarom dan de meerprijs van 120Hz betalen?
Wat ik tevens wil aangeven is dat schermen die 4K 120hz aanbieden over HMDI 2.0 waardeloos zijn. De bandbreedte laat niet toe om die met het volledige kleurensprectrum aan te sturen.

Ik heb een OLED C10 met hdmi 2.1. De vga heeft slechts 2.0 hdmi en loop dus tegen dit probleem aan.
Het is wachten op de nieuwe vga's.

Ter info, de kleuren zien er niet uit en werk daarom voorlopig terug op 4k 60hz.

Bring it on Nvidia! :D
Interessant dat er meerdere merken komen met 120Hz OLED panelen in grotere formaten. Hopelijk komt Xiaomi ook nog met een formaat tussen 75" en 80". Ik heb mijn oog op de 77" LG CX, maar die is gewoon twee keer zo duur als het 65" model!

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee