Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Gerucht: nieuwe Battlefield-game speelt zich af in Tweede Wereldoorlog

Volgens GamesBeat, onderdeel van de website VentureBeat, is de eerstvolgende Battlefield-titel gesitueerd in de setting van de Tweede Wereldoorlog. Dat meldt de website op basis van anonieme bronnen die bekend zouden zijn met de plannen van Electronic Arts.

De nieuwste game in de Battlefield-reeks krijgt volgens een via Reddit uitgelekt screenshot de naam Battlefield V. Daarmee zou de nieuwe game eventueel de spirituele opvolger van de in 2013 uitgekomen game Battlefield 4 worden, ook al speelt laatstgenoemde game zich af in de huidige tijd en niet in de Tweede Wereldoorlog. GamesBeat heeft EA gevraagd om commentaar, maar vooralsnog heeft de uitgever niets gezegd.

EA maakte eind januari tijdens de bekendmaking van de kwartaalcijfers bekend dat er in een oktober dit jaar een nieuwe Battlefield-game zal worden uitgebracht. De uitgever gaf toen geen nadere details over de shooter, maar zei alleen dat Dice de game ontwikkelt.

Eind vorig jaar was er al een gerucht dat de eerstvolgende Battlefield-game zich zou afspelen in de Tweede Wereldoorlog. Daarvoor was er een gerucht dat de nieuwste game in de Battlefield-reeks Bad Company 3 zou worden; mocht die game in de maak zijn, dan lijkt het onwaarschijnlijk dat de release in 2018 zal plaatsvinden.

Door Joris Jansen

Nieuwsredacteur

02-03-2018 • 10:11

141 Linkedin Google+

Reacties (141)

Wijzig sortering
Kan eigenlijk 3 kanten op gaan:
  • V als in 5, moderne setting na BF4.
  • V voor Victory, WW2.
  • V als in Vietnam.
Hoop echt op V = Vietnam!
In een jeep met Surfin Bird door de mappen heen crossen was epic _/-\o_
Blijft een enorm misselijk makende scène wat mooi de destijds Amerikaanse “vrije” democratie presenteerde.
Jeeps in Vietnam?

Vietnam was voornamelijk infanterie, heli's en napalm uit jets.

Geweren en pistolen zijn ook op 2 handen te tellen.

BF4 verdiende een hedendaagse opvolger.

BF1 haakten binnen onze >75 persoons clan vrijwel iedereen af. Met name door ontbreken van obliration gamemode en gameplay.
Ik haakte bij BF1 juist aan :). Eindelijk eens een frisse wind tussen alle moderne en futuristische BF/COD settings.
Ik vind alle tijdperken best zolang ze zonder jetpacks en double jump zijn. Die twee dingen verpesten elke shooter voor mij
In battlefield vietnam had je jeeps.
Lekker om snel vlaggen te cappen of om te suiciden met mines
Ik denk zelf dat het punt twee betreft. Zoals je hier, hier, hier, en hier kunt zien werd de V van victory en victoria regelmatig gebruikt in propaganda-affiches aan beide zijdes. Daarnaast ziet de V in de gelekte screenshot er niet bepaald modern uit met het puntige uiteinde.
Of gewoon Battlefield V als in Battlefield 5 ?
- V als in Veldslagen, nog oudere setting
- V als in WO4, compleet nieuwe oorlog met wat er nu speelt mbt Noord Korea
- V als in Velocity, futuristisch

Lastig..... Maar hoop op een WO2, Vietnam :)
"V als in Veldslagen, nog oudere setting"
"V als in WO4, compleet nieuwe oorlog met wat er nu speelt mbt Noord Korea"

Je bedoelt V als in BattleVield?
V als in WorldVar Vour?
Nou daar fool ik niks for :X

[Reactie gewijzigd door Skyfox85 op 2 maart 2018 13:21]

Ik kon het niet laten :9
Ja maar waarom maak je dat grapje eigenlijk, de kans is toch heel groot dat het Amerikaanse EA de V gebruikt voor het Nederlandse: Veldslagen, of de V van WW4- Noord-Korea? :D Dat doen alle game uitgevers op deze manier, wist je dat nog niet?
Jammer, eerste en tweede wereldoorlog boeit me niet zo. Heb liever iets in de hedendaagse tijd zoals Battlefield 3 en 4.
Ik begrijp je klacht niet zo goed. Battlefield 4 is nog steeds speelbaar. Dus als dat jouw setting is, installeer die game en go! Ik speel BF4 nog steeds bijna dagelijks omdat BF1 niet mijn ding is.

Een WW2 versie, dus eigenlijk een remake (long stretch) van BF1942 lijkt mij geweldig!!!
Merk dat bij BF4 het aantal spelers/servers etc enorm afgenomen is sinds BF1. Veel van mijn "online vrienden" zijn overgestapt op BF1. Speel het af en toe nog maar.
Ik vind BF4 leuker dan BF1, ook voor mij heeft een moderne setting de voorkeur. En ja ik zou BF4 kunnen blijven spelen, maar ondanks dat ik meeste games die ik speel vele jaren speel, na loop van tijd heb je toch wel zin in iets nieuws.
Same here. Meer BF1-alike trekt mij niet, BF4 brengt me vele malen meer plezier.
Tja de roots van Battlefield zijn wel Battlefield 1942, en dat was WW2.

Voor mij was de moderne setting net minder. Battlefield 1 was de eerste Battlefield game in jaren voor mij.
Voor mij is het juist andersom, Tweede wereldoorlog is voor mij een stuk boeiender dan moderne oorlogsvoering. Maar goed, zo voor ieder wat wils.

Niet dat ik spellen uit de CoD of Battlefield serie ga spelen, dan pak ik sowieso liever een game uit de Wolfenstein franchise. Ik wil wel goede games spelen natuurlijk :7
Voor mij zit de sweetspot er precies tussen in. Battlefield Vietnam.

Modern genoeg voor 'simpele' helicopters, jeeps tanks, etc. Relatief simpele maar modernere wapens dan ww2, en niet dat futuristische gedoe.

Zou graag zien dat Battlefield hier nog eens naar terug keert!
btje offtopic maar zodra je het hoort :)

Fortunate Son by Creedence Clearwater Revival
voor de mensen die Battlefiel Vietnam nooit gespeeld hebben ..

https://youtu.be/40JmEj0_aVM

altijd leuk met die choppers tanks op pikken en elders droppen :)
Alleen al al de mappen die ik voor bfv en eod heb gemaakt toen.
Jammer dat dat niet meer kan
zeker jammer o gravity maps waren soms wel leuk inderdaad :)
"Fortunate" liet mij zojuist een filmpje van Soldier of Fortune opzoeken haha :)

Ohja! Die game waar je de benen eraf kon schieten :o

[Reactie gewijzigd door gambler85 op 2 maart 2018 11:26]

Jeugdsentiment. Behoorlijk grijs gespeeld deze game toentertijd.

Dat magazijn met laden kwam me gelijk bekend voor haha.
Dit. Al is een goede WWII shooter ook een aanwinst, ik heb de beste herinneringen aan BF Vietnam.
Jammer dat je dat doppler-effect met de muziek uit de voertuigen later nergens meer tegenkwam in een andere game... :)
Jaa mooie tijden. Zelf je MP3'tjes uploaden en een nummertje aanslingeren voordat je je jeep in de prak reed. Heb nog flink wat Vietnamezen weggejaagd terwijl er hardstyle uit mijn APC bonkte.
Alleen al de muziek!
Helemaal mee eens! Samen met wat vrienden heel wat uurtjes BF Vietnam gespeeld. Tijdens een reisje Vietnam ook heel settings tegengekomen uit de game, oa het keizerlijk paleis in hue.
Zou graag zien dat Battlefield hier nog eens naar terug keert!
Battlefield is daar al een keer naar teruggekeerd.

Battlefield Vietnam - 2004
Battlefield: Bad Company 2: Vietnam - 2010

Ik weet niet of ze deze oorlog nog een derde keer zullen aandoen, maar wie weet.

Mijn favoriete Battlefield-YouTuber speelde recentelijk nog BC2: Vietnam. Echt een aanrader:
https://www.youtube.com/watch?v=vkOwZIbCA7k
Voor mij is het juist anders, al die hedendaagse/sci-fi meuk hoeft voor mij niet, over de top en 360 no-scopes maken je geen goede speler. Nee geef mij maar gewoon een M1 of BAR en laat mij maar wat tactischer spelen.
Ik vond BF 3 en Bad Company 2 anders best goed, beide hadden weinig sci-fi elementen wat dat betreft.
Kan ik me in vinden. En niet alleen weinig sci-fi (volgens mij zat in beide games niets dat niet in het echt bestond of in ontwikkeling was), maar ook de hoeveelheid wapens, accessoires, gadgets etc. was nog heel redelijk. Bij BF4 is het mijns inziens vanaf de start meteen al misgegaan, omdat de onderliggende filosofie was veranderd van redelijk skill-based naar "vanaf minuut 1 moet elke knuppel kunnen meekomen", met als gevolg zoveel n00b-crutches dat de gameplay er echt zwaar onder leed (en daarmee ook het plezier dat ik beleefde met die game - er waren uiteindelijk maar een paar maps die ik met hetzelfde plezier speelde als BF3, wat mijn favoriete BF game is). Heb ook veel minder uren zitten in BF4 dan in BF3 (scheelt, zo uit mijn hoofd, wel een factor 8 ), BF:BC2 en zelfs good old Medal of Honor.

Helaas was ik zo - met de kennis van nu - dom om BF1 te kopen, wellicht in de hoop dat een terugkeer naar simpelere wapens/oorlogsvoering de gameplay weer een boost zou geven in een richting die skills meer zou belonen. Maar dat is imo. een gigantische teleurstelling, en dus misrekening gebleken: vond de single-player nog wel geinig (vooral een lust voor het oor/oog), maar multi-player vond ik zo ruk dat ik het na een paar sessies (opgeteld een uur of 10) heb opgegeven, om het daarna nooit weer op te starten.

[Reactie gewijzigd door w00t00w op 2 maart 2018 14:58]

Tja BF1 viel mij ook zwaar tegen, de multi was gewoon één grote chaos. Ik zou gewoon leuk vinden om weer een BF te spelen met achterlijk veel voertuigen en battleships zoals in BF1942. met mappen zoals Tobruk , El Alamein , Iwo Jima :)

Gewoon all-out-war!!!

[Reactie gewijzigd door ramon89 op 3 maart 2018 10:30]

Ik val in dezelfde categorie (geen elektronische shit, alleen een wapen, pistool en handgranaten) en ik speel nog altijd regelmatig BF3. Ondanks de hinderlijk blauwe tint en de niet bepaald geweldige hitdetectie (100% clientside, dicepls) is het een van de beste shooters om tactisch een potje te spelen. Lekker met een paar teammaatjes via Teamspeak skype of wat dan ook in een groepje Rush spelen is gewoon ontzettend leuk om te doen. En tenminste een beetje uitdagend (zeker op hardcore).
Hoop dat ze dan Battlefield V ( 2e wereldoorlog ) meer met de settings van Battlefield 4 uitbrengen.
Nog steeds niet tevreden over de battlefield 1 settings / Starwars Battlefront.
Welke settings heb je t over?? BF1 heeft verreweg de meeste settings van alle voorgangers :?
Ja wacht even, setting kan natuurlijk ook bedoeld worden als sfeer/invalshoek.
Ik vind persoonlijk Battlefield ! De beste sfeer hebben van alle Battlefields. Al is het maar omdat er nog nauwelijks games zijn van WW1 (WW2 zijn er zoooooveeel!).

Daarnaast vind ik uberhaupt dat Battlefield 1 de beste Battlefield tot nu, zeker niet een game die naar mijn mening in 1 adem genoemt mag worden met Battlefront.
Helemaal mee eens!

De battlefield reeks begon ooit voor een select publiek. Mensen die een ander soort shooter wilden spelen. Ik heb ze allemaal op de plank staan...behalve BF1. Dit voelde voor mij heel anders aan. De gameplay, de manier van bewegen, aimen en schieten. Alles voelde anders. Volgens mij is men zich bij Dice/EA gaan richten op het grote publiek. En dan moet je concessies doen. Ik snap dat, maar ík vind het heel erg jammer.

Het begon overigens al bij eerdere BF's ...dat je heli's en vliegtuigen beter met een muis dan met een joystick kon besturen...3d spotting...auto healing...etc etc

Als BF-veteran van het eerste uur juich ik de terugkeer naar WWII setting heel erg toe! Heb er zelfs een nieuwe pc voor over.... Ik ben echter bang, dat de gameplay in de lijn van BF1 zal zijn en 't daarmee voor mij iig helemaal verpest is.
Een selectief publiek? :') Een tripple A game in dezelfde zin als selectief publiek. Check anders even alle BF sales hier: klik

Om heel eerlijk te zijn voelt je gehele reactie als een soort "vroeger was alles beter". Wat ik zelf ook met regelmaat ervaar, en dat blijkt voornamelijk uit nostalgische gevoelens. Zo dacht ik laatst weer eens Baldur's Gate 1 te gaan spelen, waar ik begin 2000 mega veel uurtjes in had zitten. Echter viel het vies tegen als je nu de gameplay bent gewend van soortgelijke nieuwe games. Dat terwijl het in mijn hoofd, de beste game ooit was. En verhaal technisch nog steeds gaaf is natuurlijk.

Zo ook met dit soort games. BF1, is toch wel (helaas met dlc's) één van de meest uitgebreide BF games, en persoonlijk vind ik het allemaal smoother geworden. Die gameplay, bewegen, aimen, het voelt soort van realistischer (voor een onrealistische game).

Verder snap ik je punt met betrekking tot muis vs joystick. Maar als bedrijf wil je ook geld verdienen, en wie koopt er nou nog een joystick naast z'n muist en toetsenbord of eventuele controller. BF is nooit een simulator geweest natuurlijk.

Hoe dan ook persoonlijk kijk ik mega uit naar de WWII setting. :)
Tuurlijk is het deels nostalgie. Maar als ik BF4 even met BF1 vergelijk, is het deels hetzelfde. Oke ik moet toegeven ik speel BF4 op classic (bf2) settings. Maar BF4 speel ik nog graag, ondanks de setting. BF1 voelt voor mee heeel anders aan.

en ik noem 2,5 miljoen een selectiever publiek dan 15 miljoen :) De oude games vergen wat doorzettingsvermogen om onder de knie te krijgen, om met alle facetten van het spel rekening te moeten houden. Daardoor haakte de standaard CS'er vaak vlug af, en hield je een selectiever publiek over :)

Doordat er nu een breder publiek speelt zie je bijvoorbeeld ook dat de meest gespeelde maps, totaal BF onwaardige non-tactische spammaps zijn. Neem een metro (bf3) en Locker (bf4). Terwijl de maps die meer te linken zijn aan de oudere games (caspian border, golmud railway) beduidend minder populair zijn. Dat is allemaal niet erg, want die maps speel ik dan gewoon wel/niet, maar het geeft wel aan dat er een ander/breder publiek speelt in de huidige games.

* Tusk wordt oud ;(
Golmud railway was 1 van de meest gespeelde BF4 maps.
Yes dit is goed nieuws!
Na het debacle van COD, eindelijk een degelijke online WW2 shooter!
Debacle van COD? WW2 is zeer geliefd in de COD community.
Wel ? Ik snap niet waarom want de MP maps zijn echt waardeloos.
Zie je maar weer waar de huidige COD community uit bestaat...
Ik zit in de cod comm sinds de eerste cod. De games zijn veranderd maar objectief gezien is geen elke cod echt slecht geweest alleen voornamelijk geliefd en minder geliefd.

Denk dat dit voor de bf franchise net zo hard op gaat.
CoD WW2 is de 1e game sinds CoD4 die mijn interesse weet te wekken.. toegegeven.. speel voornamelijk War ( niet zo'n voorstander van de S&D maps ). Wellicht komt het doordat het weer meer back to basic is. Geen ultra high-tech perks/addons/killstreaks etc. ( op War heb je sowieso geen killstreaks ).

Het doet me weer erg denken aan de hoeveelheid lol dat ik had in CoD4 Promod, en die game voelde weer erg vertrouwd als CS'er ;) maar WW2 is naar mijn mening een welkome verademing t.o.v. de rest van de meuk wat de afgelopen 10 jaar is uitgebracht.
Ik ben een casual-gamer dus please don’t judge :), maar wat is een cs’er? Heb het al een paar keer voorbij zien komen maar kan er niks uithalen.
Volgens mij bedoelen ze er de game CounterStrike mee ;)
Ah oke klinkt inderdaad logisch haha thanks
Het is al gezegd, maar idd, ik bedoel er Counter Strike mee ;) ( met name de originele game ).
We trekken de vergelijking omdat CS ook een skill-based game is waar het verschil wordt gemaakt door tactisch te denken en het bezitten/leren van rauwe reflex/aim skills. CoD4 (promod) en in mindere mate CoD WW2 bevatten deze elementen ook ( het is dat er nog steeds grenade spam in zit ).

MW3, BO, BO2, IW, AW, Ghost etc etc. leunen enorm op het verkrijgen van overpowered perks, wapens en hulpmiddelen die de gameplay afleiden bij dat waar het om gaat bij een shooter... het daadwerkelijk goed kunnen 'shooten'. Vroeger noemden we dat gewoon cheaten, nu krijgt het een label: perks 8)7

Ja, deze perks zijn voor iedereen beschikbaar, maar een beetje shooter liefhebber prefereert een iron sight en zo weinig mogelijk perks ;) in een WW1 of WW2 setting kunnen ze het (gelukkig) niet te bont maken met perks.

[Reactie gewijzigd door quintox op 3 maart 2018 12:29]

Goede uitleg. Ik vind inderdaad ook dat te veel shooters die richting op gaan. Geef mij maar gewoon een simpel wapen en een vette setting. Voor mij zijn cod2 en bf Vietnam nog altijd de vetste games ook omdat ze de wapens niet te ingewikkeld hebben gemaakt.
Wat dacht je dat het aardappels gooien in COD 2 voor periode was? En COD 1, en COD3? COD is begonnen in WWII waar het ook thuishoort vind ik. Hoogstens tot Vietnam tijdperk waar lucht transport veel belangrijker werd.
Dat gaan waarschijnlijk rondrennende Japanse soldaten met stg44's of Amerikananse soldaten met arisaka's en MG42's worden. Of Russen met Piat's.

Weg authenticiteit. Weg sfeer.

Voor de duidelijkheid: Met BF1 deed DICE dat ook (maar niet met BF1942).

Bij BF1 vond men dat niet zo erg (ik ook niet), omdat de historische imprint op de consument van vandaag minimaal is. Maar aangezien dit misschien WW2 zal worden en veel mensen een duidelijk authentiek beeld hierbij hebben, zal dit wel een puntje zijn.

[Reactie gewijzigd door Ekstergroen op 2 maart 2018 10:23]

In BF1942 zaten ook Japanners met stg44's tot het gepatched werd. ;)

(er zijn trouwens stg 42 / 44's opgedoken tijdens de Chinese Civil War, dat sommige dan hun weg hebben gevonden naar Japan zou goed kunnen.)
In BF1942 zaten ook Japanners met stg44's tot het gepatched werd
Inderdaad ja, dat hoorde dus niet zo.
History vs gameplay. Als je het echt historisch gaat aanpakken zijn de verschillen gewoon te groot en geen level playing field. Daarnaast in BF1, is het meer de setting en omgeving etc. Als alle spelers in echte WW1 stijl moesten spelen was de game gewoon niet leuk.

Dat heeft niks te maken met of moderne spelers nou wel of geen besef van historie hebben, wat sowieso een niet onderbouwde statement is.
Dat is toch gewoon niet waar. Call of Duty 1 en 2 waren toch ook gewoon goed gebalanceerd.
Dat viel vies tegen het was heel erg een rock paper scissors ontwerp. Dat noem ik niet gebalanceerd. Is opzich wel een goed speel concept wat ook goed werkt voor overwatch. Maar de huidige CODs hebben toch een fors sterkere balans waarbij je vrijwel met elke klasse goed kan gaan tegen een andere. mits je als speler natuurlijk niet gelijk of beter bent.
Ik zou dan graag betere optimilasties aan de wapens willen zien, zodat ik kan variëren. Ik ben een rusher en ik speel sinds de release van battlefield 1 nog steeds met de automatico, andere guns is voor mij een no-go. Ik zou dan graag met verschillinde clases een goede gun willen hebben dat ik daarmee ook kan rushen. Niet dat BF 1 een slechte game is, totaal niet. Maar dat is een puntje waar de verveling voor mij vooral heerst.

[Reactie gewijzigd door Jeroentjeeuh op 2 maart 2018 11:55]

Rushen met de Hellriegel gaat mij anders nog altijd prima af. Ik gebruikte zelf eerst ook de Automatico, totdat ik de Hellriegel onder de knie kreeg. Toen ik daarmee om kon gaan was het een slachtfeest geworden.

Maar inderdaad, een andere scope op een wapen, gewoon volledig modulair, zoals echte wapens ook zijn met een picatinny rail zou wat mij betreft enorm gewaardeerd worden. Andere grips, kijker, etc. In BF1 is dat tot nu toe allemaal bijzonder beperkt.
Mocht je rushen met andere classes willen proberen:
Medic - Federov Avtomat Trench
Support - BAR Storm + AA sight
Scout - M95 infantry
Jammer als het een WW2 game wordt aangezien CoD WW2 een aantal maanden uit is. Ik weet dat je CoD en Battlefield niet met elkaar kan vergelijken qua games maar alsnog, een ander tijdperk zou wat meer innoverend zijn.
Ik wacht nog steeds op Battlefield Afghanistan / Iraq; meer dan genoeg materiaal tussen de 1e en 2e golfoorlog en de jarenlange nasleep daarvan (zie bijv. https://www.youtube.com/watch?v=XKVDXbIpW9Q ) en de huidige strijd tussen IS, Syrie, Syrische rebellen, Koerden, Rusland, etc. Een BF zonder Amerikanen zou interessant zijn.
Al zijn de oorlogen in die regio een direct of indirect gevolg van die Amerikanen. ;)

Doe dan gewoon lekker politiek incorrect en pak Joegoslavië of een Afrikaans stammenconflict.
Zoiets inderdaad, lijkt mij ook gaaf de huidige strijd die lost barst met Noord Korea. Dat je het spel kan modificeren aan de hand van de missies die je uit kan kiezen. Echter wordt dat dan wel een BF met de Amerikanen
Oftewel; Bad Company 3 :D
Is nog te vers en de nasleep van de golfoorlog is nu nog bezig.
Tja je zegt het zelf al:je kan de games totaal niet vergelijken.

Ik zit WEL te wachten op een nieuwe WW2 Battlefield. Is nu al meer dan 15 jaar geleden! (2002)
V had ideaal geweest voor een remake van Vietnam natuurlijk
Wellicht trekken ze de WO2 wat breder uit en speelt een deel zich af in de pacific, zou mooi zijn :)

EN ze moeten de Bad Guys / Axis ook meer aandacht geven, wil nu ook wel eens als een Duitser achter zo'n cirkelzaag gun D-Day neer maaien vanaf de rotsen. EN invliegen als een Japanse kamikaze piloot op een schip Amerikaanse matrozen met te strakke witte broekjes. :+ _/-\o_
bf1942 speelde zich af op alle fronten. West europa, oost europa, afrika en de pacific :)
Daar kon je op omaha beach in de bunkers achter een mg42 kruipen en je Zero fighter plane op t dek van de enemy carrier boren :D
Nice! Maar vroeger alléén maar cs gespeeld dus allemaal gemist, sinds de komst van de ps3/4 is mijn gamelibery nogal wat breder :p
Ja, als ze op BF1 elan verdergaan zal het helaas iets beperkter zijn, en Pacific = DLC, Oost Europa = DLC, Afrika = DLC.

Daarnaast: Is het niet erg snel dat een nieuwe game reeds in Oktober zou uitkomen? 2 jaar na Battlefield 1 al?
ben benieuwd ! hopelijk pakken ze het spel iets anders aan,meer tactiek en meer drama in het spel, zoals gewonden die je mag verslepen, meer richting Arma 3 eigenlijk :) ben benieuwd naar de engine.
Voor zover ik heb kunnen lezen, blijven ze gebruik maken van de Frostbite engine. Oftewel, ragdoll effects, maar de volledig verwoestbare omgeving die blijft. Niet geheel onverwacht natuurlijk. CoD heeft hun enige ook keer op keer op keer (op keer) gerecycled.

[Reactie gewijzigd door Greymane op 2 maart 2018 13:55]

De Frostbite krijgt bij elke BF een nieuwe en betere versie :)

Ook al lijken de typenummers hetzelfde, zijn het vaak bijna compleet nieuwe builds.
EINDELIJK!!!! er was geen betere BF dan 1942!!
Ben ik helemaal met je eens👍. Lekker knallen in de tweede wereld oorlog💪