'Activision Blizzard Studios onderhandelt met regisseur over Call of Duty-film'

Activision Blizzard Studios, de film- en televisiestudio van de game-uitgever, zou in onderhandeling zijn met regisseur Stefano Sollima voor het maken van de eerste Call of Duty-film. Sollima is bekend van de misdaadserie Gomorra.

Bronnen van Variety zeggen dat Activision Blizzard Studios in gesprek is met Stefano Sollima. Stacey Sher en Nick van Dyk, de directeuren van het filmbedrijf, zijn de producenten, terwijl Kieran Fitzgerald een script geschreven zou hebben. Fitzgerald schreef ook het script van de film Snowden. Er is nog geen distributeur voor de film.

Dat Activision Blizzard Studios met een Call of Duty-film komt, is al langer bekend. Toen het filmbedrijf in 2015 werd opgericht, werd gezegd dat een film in de franchise een plan voor de 'nabije toekomst' is. Bovendien zal het niet bij één film blijven, maar moet Call of Duty uiteindelijk een heel filmuniversum opleveren.

Over het verhaal of thema van de eerste Call of Duty-film is nog niets bekend. De games in de serie hebben verschillende thema's, variërend van historische gebeurtenissen tot futuristische oorlogen. De producenten hebben vorig jaar in een interview met The Guardian aangegeven dat ze met het Call of Duty-filmuniversum het 'gevoel' van de verschillende Call of Duty-games willen overbrengen, maar niet zozeer de bestaande verhalen uit de games willen verfilmen. Destijds zeiden de producenten dat opnames in 2018 zouden beginnen.

De Italiaanse regisseur Stefano Sollima heeft onlangs gewerkt aan Sicario 2: Soldado, een film over de drugsoorlog bij de grens tussen de Verenigde Staten en Mexico. Die film komt op 5 juli uit. Sollima werd bekend met zijn tv-serie Gomorra over de Italiaanse maffia, waarvan in 2014 het eerste seizoen verscheen.

Call of Duty: Black Ops III

Door Julian Huijbregts

Nieuwsredacteur

15-02-2018 • 08:52

107 Linkedin

Reacties (107)

107
107
27
6
0
76
Wijzig sortering
Ben benieuwd wat het plot is: Zo snel mogelijk naar de Chopper Gunner en dan een Nuke inroepen?

Film van een kwartiertje?
Plot is. Na 10 minuten saaie actie: Betaal nu 10 euro aan rekeningnummer om de volgende 10 minuten te kunnen zien. Herhaal dit voor een anderhalf uur.
En in die tussenstops komt er dan iemand langs om je voor 15 euro een C.o.D. pet, cape, geweer of lichtkogel props te verkopen. In de jaarcijfers van 2018 een kopje in-cinema aankopen 1 mljrd euro, waarna het standaard wordt in meer films. :+ :+

OT: Ik kan me eigenlijk geen enkele film herinneren die voortkwam uit een game die goed genoeg was om voor naar de bioscoop te gaan. Maar goed, we gaan het zien, ik verwacht er weinig van in ieder geval.
Er was voor mij 1 film die dat wel was, en dat was Warcraft :)
Voor mijn was dat tomb raider.
Die nieuwe of de oude? Vond de oude wel vermakelijke actie films maar niet super. De nieuwe nog niet gezien maar wat ik uit de trailers kon opmaken lijkt hij echt 1 op 1 op de nieuwere tomb raider spellen ben er wel benieuwd naar. Vind die vikander goed gecast.
Vind de eerste film nog het beste.
Maar ben benieuwd hoe de nieuwe film is.
Ik had niet veel verwachtingen van die film, maar ik heb me er kostelijk mee vermaakt :)
Hij was (voor mij iig) veel beter dan ik had gehoopt. Geen meesterwerk, maar wel voldoende goed om op een vervolg te hopen.
De originele Mortal Kombat
Scott Pilgrim vs The World was wel aardig :)
Weet niet in hoeverre die film 'voortkwam' uit de game, maar laten we het gewoon een 'game film' noemen.
Scott Pilgrim is nooit begonnen als game, maar als comic book door Brian o Malley, een Canadese artist. De comics (en de film) halen inspiratie uit de gaming en pop cultuur.

Daarna is er een film gemaakt, met aansluitend een 2D beat 'em up, met overlappende graphics die omgezet zijn naar animatie door Paul Robertson.

[Reactie gewijzigd door Ricepuppet op 15 februari 2018 13:10]

Owja natuurlijk. Helemaal gelijk.
I stand corrected sirrrrrr.

[Reactie gewijzigd door VonDudenstein op 15 februari 2018 13:56]

De Tomb Raider films vond ik prima en de komende Tomb Raider film ziet er ook prima uit. :)

https://www.youtube.com/watch?v=8ndhidEmUbI

[Reactie gewijzigd door TimMer op 15 februari 2018 13:37]

hahaha prachtige comment
Korter, want de hoofdrolspeler wordt al na 30 seconden getubed door een camper
Ondanks dat het hier geen Dumpert is moest ik toch smakelijk lachen om je opmerking.
Dus eigenlijk komt het er op neer dat ze een gewone oorlogsfilm gaan maken, en het Call Of Duty gaan noemen om zo meer publiciteit (geld) te pakken. :)
Correctie.
Dus eigenlijk komt het er op neer dat ze een gewone oorlogsfilm gaan maken
die nergens op slaat, corny is als de ziekte, over the top gaat en eigenlijk gewoon kneiter slecht is.
en het Call Of Duty gaan noemen om zo meer publiciteit (geld) te pakken. :)
alle problemen waar normale films mee kampen in 1 klap oplost. Want het gaat niet om een goede film maken (zeker niet TE kostbaar) en vooral het merk COD maximaal uitmelken :P

En no offense verder. Gelijk heeft ActiBlizz. Dat is hun business.
Als ze dan Call of Duty 1 / UO / 2 goed verfilmen :). Het is alweer een tijdje geleden dat er een goede oorlogsfilm uitkwam. Al was CoD 4 ook een tof verhaal.
Dunkirk en Hacksaw Ridge waren geen goede oorlogsfilms volgens jou?
Dunkirk vond ik maar meh. Echt goed zou ik em niet noemen. Hacksaw nog niet gezien.
Je mag het meh vinden, de rest van de wereld was lovend over de film:
94/100 score op Metacritic. 8.1 op IMDB, in de top 250. 37 prijzen gewonnen, en bijna 200 nominaties. 8 nominaties voor oscars, 0 gewonnen.
Met andere woorden, lezzmeister is het perfecte publiek voor deze nieuwe COD film xD
Als ik deze vergelijk met bijvoorbeeld A Bridge Too Far en de mini-serie Band of Brothers niet nee. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
CoD 1, UO en 2 zijn in principe al films als je alle gescripte sessies achter elkaar afspeelt, net zoals je een soort van film hebt als je dit doet met Brothers in Arms: Hell's Highway.

Over recente oorlogsfilms gesproken, wellicht zijn deze wel wat voor je:
- Tuntematon Sotilas (The Unknown Soldier) [Finland, 2017]
Een Finse film die het verhaal verteld van de soldaten die aan het front vochten tegen de Sovjettroepen om de integriteit van hun land te verdedigen. (Zie ook de soortgelijke films: Talvisota uit 1989 en Tala-Ihantala uit 2007).

Ook ken ik nog wel een paar andere obscure en niet zo bekende films, zoals Unsere letzte Sommer, [url="ttps://www.youtube.com/watch?v=IlqiOM6pez0"]4 Tage im Mai[/url], Brest Fortress
en 1944.
Ook zijn 9. april en The Kings Choice ook recente oorlogsfilms die zeker de moeite waard zijn om te bekijken.

EDIT: 2 films toegevoegd.

[Reactie gewijzigd door JariMighty op 16 februari 2018 11:51]

Een Finse film die het verhaal verteld van de soldaten die aan het front vochten tegen de Sovjettroepen om de integriteit van hun land te verdedigen.
De film Kukushka (The Cuckoo) gaat over hetzelfde onderwerp. Zeer goede film.

Verder kan ik de serie The Man In The High Castle aanraden.
Kukushka heb ik al een keer gezien, inderdaad ook een toffe film. Een 'hidden gem' zoals het genoemd wordt.

The man in the high castle heb ik wel eens van gehoord maar nooit echt naar gekeken, staat overigens wel op mijn verlanglijstje.
Yep. In de Duitse cinema heb je ook nog wel wat goede films over WWII en gerelateerde onderwerpen. Je noemde al 2 Duitstalige films.

Wat betreft The Man In The High Castle deze staat samen met Philip K. Dick Electric Dreams op Amazon Prime, dus heb je ook die andere serie van Philip Dick er bij (da's wel het SF genre, een ander genre).

Op zich werkt het prima, maar je hebt geen NL subs. Terwijl je die wel van Opensubtitles kunt downloaden. Behalve dat werkt Prime prima.
Thanks voor de tip! Zal ze zeker gaan kijken.
CoD 1 is al verfilmd, die heet Saving Private Ryan, is ook een serie van gemaakt (Band of Brothers). :+
Vergeet ook The Pacific niet, minder bekend maar ook erg goed. Las laatst een artikel dat makers bezig zouden zijn met een serie "The Mighty Eighth", hoe ver ze hiermee zijn is me onduidelijk.
OT: thanks voor de 'The Mighty Eighth' tip :-D
Jij hebt zeker nog nooit de Sovjet Campaign gespeeld van COD 1. Eerste twee missies zaten weliswaar wel in Enemy At The Gates, maar de rest niet.
Dit belooft niks goed. Ik kende de gast niet eens en daarnaast heeft de gast niet echt veel interesants op zijn naam staan.

Als Activision nou eens een echte regiseur aan de haak sloeg zoals Michael Bay. Want de laatste delen van CoD BEHALVE WW2 NATUURLIJK. Passen gemakkelijk in de run/gun/shooting/high action bla bla bij Michael Bay. Maar ik denk ook dat ze niet een halve spaarpot leeg willen trekken voor zon film natuurlijk.
Dat zal best dat je hem niet kent als zijn werk vrijwel allemaal Italiaans is. Zeggen dat het niets interessants is vind ik niet geheel terecht.

Als ik zo door het materiaal heen kijk zie ik wel waarom ze hem voor een CoD film vragen, er zijn wel overeenkomsten.

En Gomorrah heeft wel goede recenties.
Michael Bay is een tieten-schieten-helikopers-ontploffingen regisseur.
Leuk voor een film als Transformers, maar inhoudelijk (zeker als het om verhaallijnen gaat) is meneer Bay helemaal niet zo goed. Een goede verfilming van een game is naar mijn mening niet de actie goed verfilmen (dat kan iedere regisseur met voldoende budget wel regelen via GCI), maar juist het gevoel van de game (de spanningsboog en atmosfeer) op de juiste manier overbrengen in combinatie met een verhaallijn die past bij de game.
Daarvoor heb je wat creativiteit nodig, die Michael Bay overduidelijk ontbeert.
Klopt gedeeltelijk maar ook niet volledig. Kijk eens naar 13 hours ik ga niet zeggen dat deze film de dikste verhaallijn heeft maar zeker genoeg om de mensen te entertainen. Persoonlijk zou ik het wel kunnen smaken moest hij aan de film werken en laat ons eerlijk zijn, een CoD film mag toch vooral over "schieten-helikopters-ontploffingen" gaan niet ? Dit moet toch (net zoals de games) geen dikke verhaallijn hebben om een leuke film te zijn ?

Als je graag een écht serieuze diepgang film ziet over CoD denk ik dat dit gewoon niet de juiste game franchise is.
CoD heeft inderdaad zelf geen dike verhaallijn en als het alleen om actie gaat is Michael Bay inderdaad een goede regisseur voor zo'n film.
Het probleem dat ik altijd heb gehad met game->film conversies, is dat deze altijd tegenvallen, omdat er teveel aandacht bij de game-actie ligt. Hierdoor valt de kwaliteit van de film altijd tegen en wordt het dus geen groot success.

De enige game-based-film die ik een beetje fatsoenlijk vond, was "Lara Croft: Tomb Raider" (cradle of life vond ik iets minder). "Prince of Persia - Sands of time" was ook wel aardig, maar de CGI vond ik daarin behoorlijk tegenvallen.
Noem nou eens een film uit deze lijst die een success waren én plezierig waren om naar te kijken.

Het enige echt leuke aan de Doom film was het stukje FPS dat ze in de film hadden gepropt. (en ja, dat is dan weer een stukje game-actie, maar de rest van de film was dan ook gewoon slecht te noemen).

[Reactie gewijzigd door walteij op 15 februari 2018 10:21]

De eerste Resident Evil was imo vrij goed al was het niet echt correct volgens de games. Ik weet dat de Resident Evil filmserie veel haat krijgt, maar mensen blijven ze toch bekijken, soort guilty pleasure, maar de eerste vond ik wel degelijk goed (niet super, gewoon, wat beter dan gemiddeld).
Persoonlijk vond ik de Warcraft film niet slecht zolang je maar op voorhand beseft dat het een loopje neemt met canon. Veel van de haat voor die film komt ook net daar vandaan.
Beiden geen toppers uiteraard, maar ik vond ze goed te pruimen en ze deden het toch niet slecht financieel. RT is een beetje hit & miss om films op te beoordelen maar beiden hebben lage scores.

Ik vond de Silent Hill film ook wel goed maar heb die games nooit gespeeld dus geen idee of het wat overeenkomt.

Een game verfilmen is zowiezo niet makkelijk, een spinoff zou misschien een interessanter idee zijn. Zoals ze nu van plan zijn met deze COD films. Then again, meeste RE films zijn ook spinoffs.
Silent Hill (1?) en Resident Evil 1 vond ik zelf goede films. Alhoewel ik de games daarvoor nog niet gespeeld had. Assassin's Creed schijnt ook leuk te zijn, maar moet hem zelf nog zien. Warcraft en Prince of persia vond ik ook wel vermakelijk. Dune vind ik ook een goede reeks, echter is dat misschien meer gebaseerd op een boek dan op dune 1 (wel leuke point & click game). Maar ja het is niet echt een lijst van toppertjes te noemen (met name die Uwe Boll films :P).
Toch zou er met de juiste invalshoek veel gedaan kunnen worden. Hardcore Henry bijvoorbeeld, zo zou ik een COD film goed kunnen kijken. Gefilmd in 1e persoon, geen geouwehoer, keihard knallen, alleen maar actie. Maar goed, als dat 1 op 1 nagedaan wordt krijg je terecht het commentaar plagiaat. Wat Hardcore Henry ook wel een beetje was, die fps cam voor actiescenes zat ook al in Doom alleen was dat niet de hele film.

Voor een COD film zou er dan gewoon 1 uitgekozen moeten worden om te verfilmen. Gevangen in een Siberisch kamp en dan moeten ontsnappen met je maat, die als je later in een tunnel zit tussen je oren blijkt te zitten. Of een PMC die oudsoldaten inhuurt en Deus Ext, al wordt het casten van Kevin Spacey wat gevoelig vermoed ik.

Moet eerlijk zeggen dat ik Tombraider nogal zwak vond. Wat betreft je lijst, Mario Bros uit '93 is een geweldig campy stuk, Silent Hill en Postal waren vermakelijk, de 1e RE vond ik okay, de rest is inderdaad meh.
Grootste probleem met game verfilmingen is dat veel van de game niet echt te verfilmen is.
Neem een van jou voorbeelden, Pop: sands of time. Ik vond dat dus echt een regelrechte butt-film. Niet dat de film slecht is ofzo, ok cg werk, ok acteerwerk, etc, wat mij betreft dezelfde categorie als Doom. Maar het verhaal hebben ze echt om zeep geholpen.

De game draait om het feit dat de sands of time de wereld veranderen en de held door een soort hell moet navigeren om het ongedaan te maken. Ik geloof dat de zand-dolk echt iets van 1 of 2 x gebruikt wordt in de film ...
Zelfde probleem met je andere voorbeelden.

Ik zie het nut niet zo om een Game te verfilmen, het verhaal overhoop te gooien en uiteindelijk een film te krijgen die enkel wat namen/personages/settings leent uit de game, en meer niet. Als ze het game-verhaal niet kunnen verfilmen, dan moeten ze het simpelweg niet doen. Niet doodleuk iets anders gaan zitten verzinnen.

Dusja, ondanks dat Doom best een geinige film is ik Doom best tof vind, heeft de game te weinig substantie om een boeiend verhaal te vertellen, dus verzinnen ze zelf iets voor de film (genetische manipulatie en aliens? het zijn gewoon demonen uit hel, maar goed), met een zeer slecht ontvangen film als resultaat.
Zo gaat het iedere keer weer, praktisch allemaal uit die wiki-lijst hebben daar last van.

Desondanks blijven ze het toch doen, ik snap het niet echt. Zo iets generieks als CoD verfilmen kan volgens mij daarom ook niet veel boeiends uit komen. Het verhaal is sowieso niet echt CoD's sterkste punt, of iets waar het op focussed. Dus wat valt er eigenlijk te verfilmen?
Wordt volgens mij dus een generieke oorlogs/actiefilm waar ze een label van een bekende franchise op kunnen plakken om meer aandacht te trekken.

Buitenom smaak dus (ik vind Doom echt wel een toffe film, buitenom dat ze het verhaal om zeep hebben geholpen) kunnen ze nou nooit eens het verhaal fatsoenlijk in tact laten, wat voor mij een minimale vereiste is voor een goede game-verfilmingen. Kan er niet zo snel eentje uit die lijst vinden die daaraan voldoet.
"omdat er teveel aandacht bij de game-actie ligt. Hierdoor valt de kwaliteit van de film altijd tegen en wordt het dus geen groot success." hier heb je idd gelijk. Wat jammer is maar bij CoD zou een heerlijke actie film wel smaken :p

Ik heb het voor de rest ook niet voor conversies want van heel die lijst heb ik er amper gezien omdat ik gewoonweg niet wil naar kijken. Al vond ik Hitman wel een zeer geslaagde !
Als je kijk naar de Call of Duty serie. Dan heb je CoD1-2 en .... Die in de 2de wereled oorlogstijd speelden. De rest is futuristisch. En laat dat nou net de kracht zijn van Michael Bay. Dus ja misschien is die Italiaanse regisseur goed voor bijvoorbeeld CoD1-2 films maar denk niet voor de rest.
Je omschrijving van Bay lijkt me dat hij juist een prima match is voor een potentiële CoD film. Want de games zijn heus niet echt narratieve hoogstandjes ;)
Het is war je leuk vindt natuurlijk.

Il vindt run/gun veel leuker dan bijvoorbeeld battlefield waar je constant op lege velden staat omdat het zo groot is. Maar ja andere vinden dat blijkbaar tof. Daarnaast dat echte Amerikaanse action past goed bik cod
Uhm, ik denk dat je misschien wat andere films van Michael Bay moet kijken, dan zie je dat hij wel heel wat meer in zijn mars heeft dan alleen maar visueel, inhoudelijk kan hij ook behoorlijk wat goeds neerzetten.
Michael Bay is een tieten-schieten-helikopers-ontploffingen regisseur.
Leuk voor een film als Transformers, maar inhoudelijk (zeker als het om verhaallijnen gaat) is meneer Bay helemaal niet zo goed. Een goede verfilming van een game is naar mijn mening niet de actie goed verfilmen (dat kan iedere regisseur met voldoende budget wel regelen via GCI), maar juist het gevoel van de game (de spanningsboog en atmosfeer) op de juiste manier overbrengen in combinatie met een verhaallijn die past bij de game.
Daarvoor heb je wat creativiteit nodig, die Michael Bay overduidelijk ontbeert.
Inderdaad. Om Michael Bay nu goed te noemen........
En zelfs Transformers heeft hij verknald. Deel 1 was leuk, maar de rest.......
Michael Bay is goed in één ding, zoveel mogelijk CGI in een film proppen. Ik heb de term 'te veel Michael Bay gehalte' al voorbij zien komen als ze het hebben over te veel CGI in een film.

Hij heeft in het verleden goede films gemaakt maar ik vind hem de laatste tijd erg afzwakken.
Klagen over ‘echte’ regisseurs en vervolgens met Michael Bay komen aanzetten. Die man zit in de verkeerde stoel
De man is zeker wel een genie als her gaat om CGI in films. Ik ken niet veel andere opnoemen die het beter doen. En zeg daarom dat wanneer CoD dan bijvoorbeeld futuristisch zou gaan dit een geschikte regisseur is. Ik vraag me af wie jullie dan zouden neerzetten als regisseur voor zon setting?? Daarnaast is Michael Bay ook van de explosies en past het ook weer goed bij hem. Acj wil je van die langzaam opkomende films waar je pas op het einde beetje actie ziet dan zouden veel andere regisseurs het inderdaad goed doen. Daarnaast een Mel Gibson (expandables) zou ook goed bij CoD passen .

Of je moet dan iets als "battlefieldish" en dan slow motion
Daarom zou Michael Bay ook veel beter in de rol van cinematograaf passen dan die van regisseur. Laat hem asjeblieft alleen doen waar die goed in is en de echte regisseurs taken aan een echte regisseur overlaten ;)
Nou, The Rock, Pain and gain, Bad boys en 13 hours zijn toch wel films waarvan ik zeg dat hij wel degelijk weet hoe je moet regiseren.
Omdat films vermakelijk kunnen zijn wil dat nog niet zeggen dat hij een goede regisseur is. Ook de titels die je noemt moet het vooral van de actie en explosies hebben. Laat hem de focus op dat soort dingen houden en de regie aan iemand overdragen die dat ook echt goed kan.

Regisseren is zoveel meer dan dat.
Regisseur is meer dan zoveel dat is voor welke film je kijkt. Natuurlijk.

Dar jij njet van harde actie films houdt ja logisch maar dan zie je ook dus nier zo'n regisseur daaraan werken omdat het njet zijn ding is. NJ kraak je hem af omdat hij volgens jou geen echte regisseur omdat hij een bepaalde type films maakt |:( |:( |:( 8)7

Dat jij misschien de 40 year old vergin spannend vindt? Ja dssr zal je zeker een ander soort regisseur in terugvinden dan een Michael Bay.

[Reactie gewijzigd door theduke1989 op 15 februari 2018 11:43]

Ik kraak hem af voor zijn slechte kwaliteiten en prijs hem voor de goede. Staat volledig los van type film danwel persoonlijke smaak.

Edit:
Dat jij misschien de 40 year old vergin spannend vindt?
Laten we on topic blijven en niet gekke persoonlijke verwijten maken die men uit de lucht plukt.

[Reactie gewijzigd door Anoniem: 221563 op 15 februari 2018 11:45]

tja, wat is een goede regisseur, de 1 is beter in dit en de ander beter in dat. Maar Bay is wel degelijk geen slechte regisseur, hij heeft actie goed onder de knie, maar drama heeft hij ook wel redelijk onder de knie (dat toont hij bv meer in Pain and Gain). Omdat hij misschien beslissingen neemt waar jij het niet mee eens bent, wil nog niet zeggen dat hij geen goede regisseur is, vergeet niet dat er nog meer mensen zijn betrokken bij de productie van een film die zeggenschap hebben over wat er op het scherm getoond wordt. (ohja, en goede regisseur betekend ook niet altijd dat hij een aardig persoon zou zijn)
Omdat hij misschien beslissingen neemt waar jij het niet mee eens bent, wil nog niet zeggen dat hij geen goede regisseur is,
Alleen als iemand met veel ervaring met verschillende regisseurs en producties weet ik echt wel wat t totaalplaatje van een regisseur inhoud en wat een goede danwel slechte maakt. Dat staat los van welke beslissingen ikzelf in die rol evt anders zou doen (wat er ook totaal niet toe doet en losstaat van de discussie)
vergeet niet dat er nog meer mensen zijn betrokken bij de productie van een film die zeggenschap hebben over wat er op het scherm getoond wordt.
Exact dit punt probeer ik juist hard te maken. Bay is goed in iets, laat hem dan alleen dat doen en de focus daarop houden. Laat de overige taken over aan iemand die daar weer beter in is.
(ohja, en goede regisseur betekend ook niet altijd dat hij een aardig persoon zou zijn)
Persoonlijkheid staat los van de film
Micheal Bay zou JUIST een goeie zijn voor een Call Of Duty film, die man weet actie goed neer te zetten. enuh, hij heeft ook wel wat meer gedaan dan alleen Transformers, misschien moet je zijn andere films ook maar eens kijken (vooral zijn 'kleine' films).
Sicario en Gomorrah waren goed. Als je geen zin heb om een hele serie te gaan kijken is de film Gomorrah wel wat.
Ah met pre-order en DLCs?
Waarschijnlijk een film welke in 1x geschoten is, maar opgeknipt wordt in delen van 3x 30 minuten ;).
1x 30 minuten, de overige 60 kun je in stukjes van 10 tot 60 seconden kopen in de store. Ook kun je vervangende scenes kopen waar de acteurs andere outfits aan hebben.
Oh man doe een goede verfilming van de intro van COD4. sniper stuk is spannend :Y)
Was dat niet Enemy at the Gates? Ze hebben scenes uit die film en Saving Private Ryan 1:1 gekopieerd bij een paar van de vroegere CoD games.
Tot nu toe vind k de Assassin's Creed film de beste 'game verfilming' gemaakt. Veel andere films konden van mij na een half uurtje wel uit gezet worden.

Dit gaat een hele kluif worden want de aanhang voor dit spel is tussen de 8 en 14 jaar oud. Laat de leeftijd begrenzing voor iemand dood schieten a la Saving Private Ryan style 16+ zijn. Als deze film 16+ is ga k er wel voor betalen, anders gaat de drama niet aankomen ben ik bang.
En tombraider dan??? Dit jaar komt de nieuwe film uit gebaseerd op tombraider uit 2013. :)
Ga er niet van uit, dit wordt een 12+ (if that) film om maximaal publiek te trekken, net als Asscreed en andere gameverfilmingen. CoD gaat geen oorlogsfilm worden a la Saving Private Ryan en co, het wordt een veel zwaarder nationalistisch-propaganda actiefilm.
Lootbox the Movie :+
Zie het al zo voor me:

Je zal wel alleen het eerste deel in de bios zien, en in de pauze moet je ineens bij betalen om ook het 2e deel te zien :p

Verder bestel je popcorn maar weet je niet of je zout of zoet krijgt zodat je blijft kopen tot je zoet hebt...

[Reactie gewijzigd door gambler85 op 15 februari 2018 09:17]

Dat wordt dus een film waarin mensen onder veel infantiel geschreeuw en gescheld worden neergeschoten en vervolgens geteabagged. Kan niet wachten :P

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee