PHP 4.3 wordt met regelmaat verbeterd, zoals de nieuwe versie dit laat zien. In Release Candidate 3 zijn een flink aantal verbeteringen aangebracht, gezien de lange lijst met verbeteringen en nieuwe features. Om deze versie zelf te bakken, kun je gebruik maken van de source
.
Software-update: PHP 4.3.0 RC3
| Versienummer | 4.3.0 RC3 |
| Besturingssystemen | Windows 9x, Windows NT, Windows 2000, Linux, Windows XP, Linux x86 |
| Website | PHP.net |
| Download | http://snaps.php.net/~edink/php-4.3.0RC3-Win32.zip |
| Bestandsgrootte | 5,47MB |
| Licentietype | GPL |
Update-historie
| 21-11 | PHP 8.5.0 | 3 |
| 11-'24 | PHP 8.4.1 | 43 |
| 11-'23 | PHP 8.3.0 | 2 |
| 07-'23 | PHP 8.2.8 / 8.1.21 | 1 |
| 06-'23 | PHP 8.2.7 / 8.1.20 / 8.0.29 | 5 |
| 12-'22 | PHP 8.2.0 | 3 |
| 12-'22 | PHP 8.1.13 / 8.0.26 | 3 |
| 11-'21 | PHP 8.1.0 | 38 |
| 07-'21 | PHP 8.0.9 | 2 |
| 07-'21 | PHP 8.0.8 / 7.4.21 / 7.3.29 | 0 |
Reacties (8)
Wat een lijst
Kan deze niet beperkt worden tot de belangrijkste changes, of alleen een linkje naar de changelog?
Straks krijgen we de complete linux kernel changelog hier ook to zien
Straks krijgen we de complete linux kernel changelog hier ook to zien
Ben ermee bezig 
En klaar
.
En klaar
ff upgraden van 4.3.0RC2, was ik nu al een weekje mee aan het ontwikkelen en toch wel wat vage dingen die ik nog nooit gehad heb during php development.
K'hoop dat wanneer ik zometeen m'n scripts run ik niet al te veel nieuwe notices & warnings krijg
Als je btw beslist deze te installeren kan je ook meteen ff de test runnen van http://qa.php.net hier help je het project ver mee vooruit aangezien zij snel veel testresultaten hebben zodat er minder problemen zijn met final versions.
K'hoop dat wanneer ik zometeen m'n scripts run ik niet al te veel nieuwe notices & warnings krijg
Als je btw beslist deze te installeren kan je ook meteen ff de test runnen van http://qa.php.net hier help je het project ver mee vooruit aangezien zij snel veel testresultaten hebben zodat er minder problemen zijn met final versions.
die gaat niet onder windows
Hoe zit het met de installer?
PHP wordt sinds versie 4 niet meer op de GPL license uitgebrachtLicentietype: GPL
http://www.php.net/license/
Tis nog een Release Candidate helaas, ik kan niet wachten totdat 4.3.0 'stable' uitkomt ..
Vol verwachting klopt mijn hart
mischien heeft de kerstman wel een pakje met 4.3.0 stable ... dat zou echt geweldig zijn!
Trouwens 'betrokken producten' die naar de pricewatch leidt is beetje overdreven niet waar, aangezien PHP door geen enkel bedrijf 'verkocht' wordt cq. er is alleen een GPL licensed versie van zover ik weet!
Vol verwachting klopt mijn hart
Trouwens 'betrokken producten' die naar de pricewatch leidt is beetje overdreven niet waar, aangezien PHP door geen enkel bedrijf 'verkocht' wordt cq. er is alleen een GPL licensed versie van zover ik weet!
Nee, maar Zend is wel veel bezig met de development van php en maakt er ook veel commerciele erg dure software voor (Zend Studio, Zend Cache, Zend Encoder, etc)
Zij maken ook de engine waarvan PHP gebruik maakt.
Voor de rest draait deze RC erg goed, heb zelf in gd.c wat moeten aanpassen maar dat was bij RC2 ook zo (wel andere fout) en m'n `make test` is ook al opgestuurd
Zij maken ook de engine waarvan PHP gebruik maakt.
Voor de rest draait deze RC erg goed, heb zelf in gd.c wat moeten aanpassen maar dat was bij RC2 ook zo (wel andere fout) en m'n `make test` is ook al opgestuurd
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/29184/crop6486f3bf4147f_cropped.jpg?f=community)