Trailer waarin duidelijk gemaakt wordt dat je keuzes in Binary Domain duidelijke consequenties hebben.
Reacties (9)
Heeeeel goed idee imo
Lijkt me een super game!
Lijkt me een super game!
verhaal:
Robots zijn slecht
Robots afmaken
[spoiler]Je blijkt zelf een robot[/spoiler]
Einde.
Robots zijn slecht
Robots afmaken
[spoiler]Je blijkt zelf een robot[/spoiler]
Einde.
[Reactie gewijzigd door mengskii op 23 juli 2024 05:53]
Dat is het verhaal van Bladerunner.
(@Bosmonster: Daarom staat het ook niet tussen spoiler tags
)
(@Bosmonster: Daarom staat het ook niet tussen spoiler tags
[Reactie gewijzigd door BeerenburgCola op 23 juli 2024 05:53]
/offtopic
Dat is een interpretatie van het verhaal en wordt niet duidelijk in de originele cut.
Dat is een interpretatie van het verhaal en wordt niet duidelijk in de originele cut.
[Reactie gewijzigd door Bosmonster op 23 juli 2024 05:53]
Als ik die trailer goed zie ben je aan het eind van het spel zo ontzetten geirriteerd door je teammates dat je ze allemaal afknalt. Goeie plotbreakdown trouwens Mengskii d:
Het ziet er een beetje uit als een poor man's version van Mass Effect. Het kan dan nog steeds een leuke game zijn, maar briljant waarschijnlijk niet.
Wanneer komt dat spel uit ? Denk in 2008 als ik naar de graphics kijk
Graphics maken het spel niet... dat doet gameplay.
uuuh.. Deus Ex Human Revolution anyone? Het hele verhaal is gewoon gejat. En de voice acting is wel erg slecht als ik dat commentaar hoor.
Het is erg... japans..!
Het is erg... japans..!
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.