De eerste Dev Diary van Shaun White Skateboarding
Reacties (1)
Wat betreft Arcade stijl en het onmogelijke doen zal het Tony Hawk wel voorbij streven, maar of het in de buurt komt van Skate 2/3 met betrekking tot de voldoening die je krijgt van het spelen moet ik nog maar zien.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_exif()/u/31574/d57667d23e497026ce117.gif?f=community)