GTA-achtige web based game die gehost gaat worden door Playboy
Reacties (5)
Die graphics zijn wel heel last-gen, hoewel ze op de auto's aardig hun best lijken te hebben gedaan.
Vermoedelijk zal het spel het moeten hebben van gameplay, maar daar zegt de trailer niets over. Misschien geen beste keus om een cinematic trailer te maken van een gameplay-spel.
Vermoedelijk zal het spel het moeten hebben van gameplay, maar daar zegt de trailer niets over. Misschien geen beste keus om een cinematic trailer te maken van een gameplay-spel.
wow goed hoor dat je dit goed kan praten.
gameplay of niet
maar de graphic zijn gewoon onmogleijk voor deze tijd
zelf san andreas ziet er beter uit
nog erger zelf gta 3 ziet er beter uit
gameplay of niet
maar de graphic zijn gewoon onmogleijk voor deze tijd
zelf san andreas ziet er beter uit
nog erger zelf gta 3 ziet er beter uit
Kommop hé een game puur afbranden op uiterlijk.
kijk eens in de spiegel dan realiseer je dat je zelf ook not-done bent voor deze tijd.
Vandaag de dag spelen nog genoeg mensen Mario 3, Unreal tournament en Quake 3.
Ongeëvenaarde Gameplay.
ik vindt het er allemaal wel grappig uitzien.
Mensen met een minder sterke computer zullen deze game met open armen ontvangen
kijk eens in de spiegel dan realiseer je dat je zelf ook not-done bent voor deze tijd.
Vandaag de dag spelen nog genoeg mensen Mario 3, Unreal tournament en Quake 3.
Ongeëvenaarde Gameplay.
ik vindt het er allemaal wel grappig uitzien.
Mensen met een minder sterke computer zullen deze game met open armen ontvangen
Het is dan ook een gratis spel welke je in je browser kan spelen. Niet echt serieuze comenpitie voor APB of Mafia/GTA dus.
idd ik vindt het juist wel goede graphics voor een browser based spel...
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/15744/weyland80x80.jpg?f=community)