De gesloten bèta van Tom Clancy's Rainbow Six: Siege komt op 24 september aanstaande uit voor de Xbox One, PlayStation 4 en pc. Dat heeft Ubisoft bekendgemaakt op de E3. De bèta zal een pvp- en een Terrorist Hunt-modus bevatten.
Reacties (1)
Super nieuws. Ik hoop toch een beetje het ravenshield gevoel terug te krijgen met siege.
Iemand een idee met hoeveel je in co-op samen kunt spelen.
In de video is dit met 5 maar ik hoop toch minstens met 8 samen te kunnen spelen.
Iemand een idee met hoeveel je in co-op samen kunt spelen.
In de video is dit met 5 maar ik hoop toch minstens met 8 samen te kunnen spelen.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.