Amac

621 producten en 1.031 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Amac

Review toevoegen

Algemeen

Mijn ervaring met de winkel van Amac in Arnhem is nog altijd bedroevend slecht. Ik heb er onlangs nog een Ipad gekocht. (Onlangs nog een Iphone 8 plus met dezelfde ervaring). In de winkel zijn 2 mensen aan het helpen, een derde staat op zijn telefoontje te kijken. Ik vraag: "Kunt u mij misschien even helpen?" Nee antwoordde hij dat kan niet ik doe alleen de technische dingen. " Als ik u nu help, komt er zo meteen iemand binnen met een technische vraag die dan moet wachten". Dat is het beleid van mijn manager! Vervolgens loop de derde medewerker, na de klant geholpen te hebben door de deur naar het kantoor achter. Ik vraag opnieuw waarom hij mij niet kan helpen, dat ik niet zoveel tijd heb. Nee dat kan ook niet, want hij is de chef en heeft andere dingen te doen. Dat blijkt ook, want 10 minuten later komt hij lachtend met een vrouwelijke medewerker(?) naar buiten lopen. Uiteindelijk ben ik na 15 min. goed geholpen door de derde vrouwelijke medewerker. Ik koop uitsluitend bij (de winkel van) AMAC voor de 3 jaar garantie op Apple producten. Anders zie je mij nooit meer bij AMAC in Arnhem! Wat een arrogantie, wat een klantonvriendelijkheid......

Klantenservice

zie het hele verhaal hierboven. Ik review de winkel in Arnhem, niet de webshop.

Algemeen

Webshop is duidelijk, tegelijk is productinformatie summier. Dat is vooral een Apple-eigenschap. Dat wordt gelukkig ruim gecompenseerd door service en toelichting in de echte winkel van Amac. Ik heb via webshop besteld, maar wilde graag in de winkel afhalen. Dan wordt echter betaling met PayPal uitgesloten, dus toch aten bezrgen (wilde graag via PayPal betalen als echt veilige methode en beter gegarandeerde methode)

Verzending

Netjes geļnformeerd over levering, levering keurig op tijd.
Enige jammere is dat je niet direct kan kiezen voor avondlevering.

Klantenservice

Ik beschouw de service en voorlichting in de winkel als uitstekende klantenservice. Kon product elders ook een paar tientjes goedkoper krijgen, maar om reden van de service besloten bij Amac te bestellen (in combinatie met ook een extra jaar consumentengarantie).

Algemeen

Super service. Iets bestellen via de site. Sneller komen dan is aangegeven dat je het kan ophalen en dan toch leveren.
Super.
Meerdere keren ook geweest en je wordt goed geholpen en kan een leuk gesprek voeren met de mensen die er werken.

Algemeen

De bestelling was binnen een paar minuten geplaatst dus ik kon makkelijk en snel betalen.

Verzending

Ik werd goed op de hoogte gehouden over de bestelling en het was binnen 1 dag in huis.

Algemeen

Plezierig geholpen door winkelstagiair. Speciaal product voor mij opgestuurd en achteraf betaald. Fijne service tekens weer.

Verzending

Levering was zoals voorspeld en redelijk snel.

Klantenservice

Meerdere opties zijn met mij doorgenomen. Zonder moeite is de lastigste optie voor mij geregeld.

Algemeen

Super goede service! Volgende keer weer!
Levering was ook erg snel waardoor je snel van je Product kan genieten

Algemeen

Linker AirPod was defect. Bekend probleem volgens diverse Apple Fora.
Ingeleverd bij Amac voor reparatie.

Klantenservice

Bij Amac geweest om AirPods te laten maken(links defect). Medewerker was communicatief niet vaardig genoeg en had zeker geen kennis van zaken.
Bij reparatie gegevens achter gelaten en na enkele dagen was de defecte AirPod vervangen.
AirPods opgehaald en netjes afgehandeld. Blijk ik dezelfde dag een email van Amac te hebben gekregen "Bedankt voor je aankoop" terwijl ik niks gekocht hebt.
Ook blij ik nu in de mailinglist van Amac te zitten terwijl ik mijzelf daar NIET voor heb opgegeven.

Conclusie:
Reparatie zelf was prima en ook geen klachten over. Medewerkers hebben weinig kennis van zaken en mijn gegevens direct gebruiken voor mailing-list is ook een no-go.

Algemeen

Goed ingelicht door het personeel in de winkel en uiteindelijk een aankoop gedaan waar ik uiterst tevreden over ben.

Algemeen

Ik heb bij Amac in Arnhem mijn Apple Watchgebract om daar een nieuwe batterij in te plaatsen. Wordt ik geconfronteerd met “onderzoekskosten”, van ¤ 39,95, blijkt achteraf dat Apple zelf 37% goedkoperis ( ¤ 137 om ¤ 99). Na 2 weken niets gehoord maar eens gebeld en krijg dan te horen dat het minimaal 3 weken duurt. M.b.t. De kosten werd gemeld dat ze (Amac) “ook andere kosten” hebben.
Na 3 weken taal nog teken. Ga het horloge terug eisen en mijn geld terug.
Aan iedereen die dit leest: GA NOOIT NAAR AMAC. Zij belazeren de boel.😡😡

Verzending

Zie de toelichting. Ook na gebeld te hebbenwederom taal nog teken en niets meer gehoord of gezien.

Klantenservice

Doen gewoon niets. Krijg een op z’n zachts gezegt “een lulverhaal” en dan pas het bericht “hebben ze u niet gezegt dat het 3 weken duurt? NEE dus.

Algemeen

Eind december een nieuwe MacBook Pro aangeschaft, hierbij bijzonder goed geadviseerd. Een erg leuk en vrijblijvend gesprek gehad met een verkoper, welke beleefd was en uitgebreid de tijd voor mij nam. De MacBook is een goede vervanger van mijn vorige. In het gesprek heeft de medewerker mij er op geattendeerd dat ik mijn oude Apple spullen tevens kon inruilen.

Klantenservice

Zeer persoonlijke aanpak door het winkelpersoneel, zoals je het nog zelden tegenkomt in winkelketens. Zeer tevreden met mijn computer.

Algemeen

Ondanks dat ik de draadloze oortjes van Apple niet bij de Amac in Arnhem gekocht heb, werd het kapotte oortje gewoon onder de garantie omgeruild. Daarnaast was de garantietermein van een jaar ook nog eens verlopen. Voor zulke goede service past alleen maar de maximale beoordeling van vijf sterren!

Klantenservice

De klantenservice is aldaar van een ouderwetse kwaliteit waar andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen!

Algemeen

Ik kreeg een mail over de nieuwste Apple Watch Serie 3. Tevens oplaadbaar net zoals de iPhone 8 & X via een IQ Lader. Die had ik besteld en binnen een korte tijd al in huis. Super snel.

Snelle levering

Klantenservice

Over het algemeen is de Klantenservice van Apple altijd gewoon goed ik heb hier nooit klachten over

Algemeen

Ik ging langs voor een accu vervanging voor een iPhone6. Nadat de bestelling van de nieuwe accu plaatsing gedaan was, ontdekte ze dat mijn iphone krom zou zijn. de reparatie zou 40 euro kosten, maar als hun technische afdeling zou vinden dat de telefoon "te krom" zou zijn, zou ik de telefoon zonder nieuwe accu terug krijgen, maar wel mijn geld kwijt zijn (als zgn onderzoekskosten?!?!?!).

WTF... ze hoeven niks te onderzoeken, alleen een nieuwe accu plaatsen (de oude past ook... dus waarom een nieuwe niet?!.

Na een flinke discussie heb ik de boel laten annuleren, geld terug geeist en heb ik mijn accu ergens anders laten vervangen.
Ongelooflijk dat deze zaak nog bestaat als ik de rest van de reviews hier lees. Dit kan nooit meer lang duren.

Klantenservice

Van service is hier echt geen sprake, zie algemene beoordeling.

Algemeen

De bestelling ging snel en via een advertentie werd ik gewezen op de geldende aanbeidingen. Ik heb vrijwel direct besteld en werd een beetje huiverig toen ik de reviews hier ging lezen. Echter het pakketje kwam netjes opt tijd en er is geen reden tot twijfelen om hier te bestellen.

Verzending

De levering was netjes op tijd via postNL geen op of aanmerkingen over.

Algemeen

Ik heb 2 gele apple hoesjes besteld via de website nooit gekregen en moest zelf contact opnemen. Na anderhalve week weer contact met ze opgenomen, zeggen ze na contact met u te hebben gehad hebben wij uw order geannuleerd wat helemaal niet waar is.

Verzending

Nooit ontvangen en geen net bericht of oplossing aangeboden gekregen.

Klantenservice

Moest zelf eerst contact opnemen en in eerste instantie konden ze mijn order niet eens vinden.

Algemeen

Super! Ik had hem voor 5 besteld en lag de volgende dag al klaar in de winkel! Ik had nog een vraag maar goed en deskundig geholpen personeel weet waar ze het over hebben!!

Verzending

Afhalen in winkel gedaan, wel via webshop geplaatst.

Algemeen

27 december een dongel besteld. 28 december teruggestuurd. 18 januari nog steeds geen antwoord gehad op mailtjes en tweets die ik gestuurd heb.

Verzending

Verzending was goed, dat dan weer wel. 27ste besteld, 28ste in huis gekregen.

Klantenservice

Zoals ik dus aangaf: mailtjes en tweets geen antwoorden op gekregen, na een week wachten.

Algemeen

Ik had een eenvoudige vraag gesteld aan aMac: Wat kost het om een accu te vervangen. Na een aantal dagen geen enkel antwoord of ontvangstbevestiging. Ik heb toen opnieuw mijn vraag verstuurd maar na een week nog steeds geen enkele reactie. Geeft me geen vertrouwen om zaken met deze toko te doen, als ze niet eens de moeite nemen om supersimpele klantvraag te beantwoorden.

Algemeen

Offerte opgevraag via de website. Nooit antwoord op gekregen. Uiteindelijk naar de winkel gegeaan, daar werd ik snel geholpen. Een upgrade van mn Macbook was nog redelijk aan de prijs, (40 duurder op de SSD en 20euro duurder geheugen vergeleken met Andere winkels) plus het risico van de upgrade is voor jezelf omdat het om een oude macbook gaat.

Klantenservice

Nooit antwoord gehad om mn offerte vraag. (hetgeen inde winkel binnen 3 min geregeld was). Ind e winkel werd 'kerstdrukte als argument gegeven'

Algemeen

Macbook pro laten repareren voor 800 euro, bleek thuis dat het probleem niet opgelost was. Direct teruggegaan naar de Amac, werd aangegeven dat het product prima werkte, en dat het door mijn eigen toedoen opnieuw kapot is gegaan. Andere woorden, vertrouw geen woord van wat deze winkel je beloofd. Behalve dat duurde de reparatie 4 weken!! echt niet te doen zo slecht.

Verzending

Laptop op laten sturen voor reparatie, duurde 4 weken! Bij veel bedrijven al iets laten maken, maar 4 weken spant wel de kroon.

Klantenservice

Onmogelijk te bereiken, en zodra je naar de winkel gaat om het te vragen wordt je behoorlijk ontweken of genegeerd. Nooit meer

Scorekaart voor Amac

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8