Amac

608 producten en 1.014 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Amac

Review toevoegen

Algemeen

Nadat ik een kop thee over mijn macbook had laten vallen is deze deskundig door Amac gecontroleerd op schade. Gelukkig deed alles het nog en kon ik hem na schoonmaken en controleren weer in gebruik nemen.

Verzending

De heen en terug tijd duurde wel wat langer dan in de winkel was aangegeven maar gezien het feit dat de laptop werkend terug kwam valt daar mee te leven.

Algemeen

Ipad pro gekocht met origami bescherm hoes en apple pencil.
Fijne aankoop maar wilde toch liever een toetsenbord.
Volgende dag geruild zonder enig probleem en met goed advies.

Al met al een fijne verzorgde zaak, fijn er eentje in de buurt te hebben.

Verzending

De ipad pro is precies wat ik zoek en doet exact wat ik nodig heb.

Klantenservice

Ruilen van een net product met bon was probleemloos, kan ik waarderen.

Algemeen

Had een klokje gekocht die het niet deed ging terug moesten ze terug sturen duurde een paar weken maar had hem net twee dagen dus bam dat niet en kreeg een anderen wel erg moeilijk allemaal wilde zwart stond zwart op de doos was grijs dus nee niet echt te vreden

Klantenservice

Het is raar dat hŤ ba twee dagen terug komt de mensen je zelf hebben geholpen en dat weten dat je dan zo n gebeuren krijgt over een stukkend ding

Algemeen

Ken je dat? Een Premium Reseller zonder accessoires van dat merk dat ze vertegenwoordigen? Dat er een potentiŽle klant voor je geholpen wordt met een klacht. Dat de medewerker hem een nieuwe iMac zit aan te praten, terwijl alleen de fan wat lawaai maakt? Aan de telefoon de reparatieprocedure van jouw telefoon uitleggen en dan vervolgens in de winkel een heel ander verhaal te horen krijgen? Dat je daar iets van zegt en dan ligt het aan de klant zelf? Een klant wil je behouden toch? Of had ik het toch bij het rechte eind? Bedankt Amac Doetinchem. Tegen beter weten in, toch weer mijn wantrouwen bevestigd.

Klantenservice

Ik review een face-to-face bezoek aan de Amac in Doetinchem. Niet de webshop. Valt wel op dat het in sommige winkels nog niet zo lekker loopt.

Overigens ben ik - zonder verwachtingen - naar de KPN Winkel in Doetinchem gegaan. Bleek geen enkel probleem deze ter reparatie aan te bieden. Telefoon is niet specifiek verzekerd via KPN, maar valt (no pun intended) gewoon onder de verzekerde inboedel. Onderzoekskosten? Nee. Keurig zoals het hoort. Na onderzoek een offerte en daar kan ik dan op handelen.

Bleek dat er achteraf nog iets anders gerepareerd moest worden (camera) en de initiŽle reparatie (beeldscherm defect, geen glasbreuk) viel ineens onder de garantie.

Heeft al met al 2 weken geduurd en ik ben wel tevreden over de KPN Winkel!

Algemeen

Ouderwetse service voor moderne lage prijzen. Ondanks dat ze nagenoeg het hele assortiment van Apple aanbieden, weten ze de winkel overzichtelijk te houden. In de meeste computerwinkels raak je overprikkelt door het ruime en chaotische aanbod waarbij hun bakken uitpuilen met allerlei verkoopwaar. Niets van dit alles bij Amac. Daar is de gehele winkel duidelijk ingericht met een afdeling voor de mobiele apparaten zoals de iPhone en de iPad en een afdeling voor computers zoals de Mac en en Macbook. Daarnaast hebben ze een appart rek met artikelen van derden zoals de prachtige Hue lampen van Philips waarvan ik een paar setjes gekocht heb.

Klantenservice

Ze zijn telefonisch en per e-mail goed bereikbaar en nemen de tijd voor jouw vragen om naar een oplossing te zoeken.

Algemeen

Was op zoek naar een iWatch 3 en vond deze op de site van Amac. Bestellen was een fluitje van een cent en levering verliep vlot. Nog geen verdere ervaring maar 3 jaar garantie was 1 van de criteria om bij Amac te shoppen. Tevens vind ik het fijn dat er een fysieke winkel is in de stad.

Verzending

Verzending van het pakket was goed te tracen via ontvangen code. Levering binnen 2 dagen, heel blij mee.

Klantenservice

Geen ervaring mee, heb online aankoop gedaan. Wist wat ik moest bestellen.

Algemeen

Mijn ervaring met de winkel van Amac in Arnhem is nog altijd bedroevend slecht. Ik heb er onlangs nog een Ipad gekocht. (Onlangs nog een Iphone 8 plus met dezelfde ervaring). In de winkel zijn 2 mensen aan het helpen, een derde staat op zijn telefoontje te kijken. Ik vraag: "Kunt u mij misschien even helpen?" Nee antwoordde hij dat kan niet ik doe alleen de technische dingen. " Als ik u nu help, komt er zo meteen iemand binnen met een technische vraag die dan moet wachten". Dat is het beleid van mijn manager! Vervolgens loop de derde medewerker, na de klant geholpen te hebben door de deur naar het kantoor achter. Ik vraag opnieuw waarom hij mij niet kan helpen, dat ik niet zoveel tijd heb. Nee dat kan ook niet, want hij is de chef en heeft andere dingen te doen. Dat blijkt ook, want 10 minuten later komt hij lachtend met een vrouwelijke medewerker(?) naar buiten lopen. Uiteindelijk ben ik na 15 min. goed geholpen door de derde vrouwelijke medewerker. Ik koop uitsluitend bij (de winkel van) AMAC voor de 3 jaar garantie op Apple producten. Anders zie je mij nooit meer bij AMAC in Arnhem! Wat een arrogantie, wat een klantonvriendelijkheid......

Klantenservice

zie het hele verhaal hierboven. Ik review de winkel in Arnhem, niet de webshop.

Algemeen

Webshop is duidelijk, tegelijk is productinformatie summier. Dat is vooral een Apple-eigenschap. Dat wordt gelukkig ruim gecompenseerd door service en toelichting in de echte winkel van Amac. Ik heb via webshop besteld, maar wilde graag in de winkel afhalen. Dan wordt echter betaling met PayPal uitgesloten, dus toch aten bezrgen (wilde graag via PayPal betalen als echt veilige methode en beter gegarandeerde methode)

Verzending

Netjes geÔnformeerd over levering, levering keurig op tijd.
Enige jammere is dat je niet direct kan kiezen voor avondlevering.

Klantenservice

Ik beschouw de service en voorlichting in de winkel als uitstekende klantenservice. Kon product elders ook een paar tientjes goedkoper krijgen, maar om reden van de service besloten bij Amac te bestellen (in combinatie met ook een extra jaar consumentengarantie).

Algemeen

Super service. Iets bestellen via de site. Sneller komen dan is aangegeven dat je het kan ophalen en dan toch leveren.
Super.
Meerdere keren ook geweest en je wordt goed geholpen en kan een leuk gesprek voeren met de mensen die er werken.

Algemeen

De bestelling was binnen een paar minuten geplaatst dus ik kon makkelijk en snel betalen.

Verzending

Ik werd goed op de hoogte gehouden over de bestelling en het was binnen 1 dag in huis.

Algemeen

Plezierig geholpen door winkelstagiair. Speciaal product voor mij opgestuurd en achteraf betaald. Fijne service tekens weer.

Verzending

Levering was zoals voorspeld en redelijk snel.

Klantenservice

Meerdere opties zijn met mij doorgenomen. Zonder moeite is de lastigste optie voor mij geregeld.

Algemeen

Super goede service! Volgende keer weer!
Levering was ook erg snel waardoor je snel van je Product kan genieten

Algemeen

Linker AirPod was defect. Bekend probleem volgens diverse Apple Fora.
Ingeleverd bij Amac voor reparatie.

Klantenservice

Bij Amac geweest om AirPods te laten maken(links defect). Medewerker was communicatief niet vaardig genoeg en had zeker geen kennis van zaken.
Bij reparatie gegevens achter gelaten en na enkele dagen was de defecte AirPod vervangen.
AirPods opgehaald en netjes afgehandeld. Blijk ik dezelfde dag een email van Amac te hebben gekregen "Bedankt voor je aankoop" terwijl ik niks gekocht hebt.
Ook blij ik nu in de mailinglist van Amac te zitten terwijl ik mijzelf daar NIET voor heb opgegeven.

Conclusie:
Reparatie zelf was prima en ook geen klachten over. Medewerkers hebben weinig kennis van zaken en mijn gegevens direct gebruiken voor mailing-list is ook een no-go.

Algemeen

Goed ingelicht door het personeel in de winkel en uiteindelijk een aankoop gedaan waar ik uiterst tevreden over ben.

Algemeen

Ik heb bij Amac in Arnhem mijn Apple Watchgebract om daar een nieuwe batterij in te plaatsen. Wordt ik geconfronteerd met “onderzoekskosten”, van § 39,95, blijkt achteraf dat Apple zelf 37% goedkoperis ( § 137 om § 99). Na 2 weken niets gehoord maar eens gebeld en krijg dan te horen dat het minimaal 3 weken duurt. M.b.t. De kosten werd gemeld dat ze (Amac) “ook andere kosten” hebben.
Na 3 weken taal nog teken. Ga het horloge terug eisen en mijn geld terug.
Aan iedereen die dit leest: GA NOOIT NAAR AMAC. Zij belazeren de boel.😡😡

Verzending

Zie de toelichting. Ook na gebeld te hebbenwederom taal nog teken en niets meer gehoord of gezien.

Klantenservice

Doen gewoon niets. Krijg een op z’n zachts gezegt “een lulverhaal” en dan pas het bericht “hebben ze u niet gezegt dat het 3 weken duurt? NEE dus.

Algemeen

Eind december een nieuwe MacBook Pro aangeschaft, hierbij bijzonder goed geadviseerd. Een erg leuk en vrijblijvend gesprek gehad met een verkoper, welke beleefd was en uitgebreid de tijd voor mij nam. De MacBook is een goede vervanger van mijn vorige. In het gesprek heeft de medewerker mij er op geattendeerd dat ik mijn oude Apple spullen tevens kon inruilen.

Klantenservice

Zeer persoonlijke aanpak door het winkelpersoneel, zoals je het nog zelden tegenkomt in winkelketens. Zeer tevreden met mijn computer.

Algemeen

Ondanks dat ik de draadloze oortjes van Apple niet bij de Amac in Arnhem gekocht heb, werd het kapotte oortje gewoon onder de garantie omgeruild. Daarnaast was de garantietermein van een jaar ook nog eens verlopen. Voor zulke goede service past alleen maar de maximale beoordeling van vijf sterren!

Klantenservice

De klantenservice is aldaar van een ouderwetse kwaliteit waar andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen!

Algemeen

Ik kreeg een mail over de nieuwste Apple Watch Serie 3. Tevens oplaadbaar net zoals de iPhone 8 & X via een IQ Lader. Die had ik besteld en binnen een korte tijd al in huis. Super snel.

Snelle levering

Klantenservice

Over het algemeen is de Klantenservice van Apple altijd gewoon goed ik heb hier nooit klachten over

Algemeen

Ik ging langs voor een accu vervanging voor een iPhone6. Nadat de bestelling van de nieuwe accu plaatsing gedaan was, ontdekte ze dat mijn iphone krom zou zijn. de reparatie zou 40 euro kosten, maar als hun technische afdeling zou vinden dat de telefoon "te krom" zou zijn, zou ik de telefoon zonder nieuwe accu terug krijgen, maar wel mijn geld kwijt zijn (als zgn onderzoekskosten?!?!?!).

WTF... ze hoeven niks te onderzoeken, alleen een nieuwe accu plaatsen (de oude past ook... dus waarom een nieuwe niet?!.

Na een flinke discussie heb ik de boel laten annuleren, geld terug geeist en heb ik mijn accu ergens anders laten vervangen.
Ongelooflijk dat deze zaak nog bestaat als ik de rest van de reviews hier lees. Dit kan nooit meer lang duren.

Klantenservice

Van service is hier echt geen sprake, zie algemene beoordeling.

Algemeen

De bestelling ging snel en via een advertentie werd ik gewezen op de geldende aanbeidingen. Ik heb vrijwel direct besteld en werd een beetje huiverig toen ik de reviews hier ging lezen. Echter het pakketje kwam netjes opt tijd en er is geen reden tot twijfelen om hier te bestellen.

Verzending

De levering was netjes op tijd via postNL geen op of aanmerkingen over.

Scorekaart voor Amac

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie