Amac

Gebruikers over webshop Amac

Review toevoegen
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Bij de aankoop van de nieuwe MacBook een goed advies gekregen. Mij niet onnodig de full spec top end willen verkopen.
Dus ik werk meer dan vriendelijk geholpen in The Wall Utrecht. I

Klantenservice

Inruil van mijn oude MacBookk Pro duurde wat lang en daarvoor moest ik terugkomen. Dat hadden ze ook anders kunnen oplossen, door mijn oude MacBook te testen en eventueel op basis daarvan de kosten aan mij doorgeven. Nu was ik lang aan het wachten.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Gewoon, zoals het hoort, bestellen, betalen en de volgende dag ontvangen.Het enige puntje is dat ik wel een email krijg met 'klaar om te verzenden', maar geen 'is nu verzonden', wel de postbode de volgende dag en de faktuur. Klein puntje, maar had dan het 'klaar om' ook niet verstuurd, of anders verwoord.

Verzending

Was redelijk verpakt, voldoende, maar niet super beschermend. Hoeft ook niet, maar het kan beter, dus daarom geen uitstekend.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Slecht advies, ondeugdelijk product JBL TUNT 205, 2 sets gekocht.
Het product kan uiteindelijk niet gebruikt worden voor het doel waarvoor ze aangeschaft zijn..

Verzending

De winkel is telefonisch onbereikbaar. 2 weken op bestelling gewacht ipv de beloofde5 dagen, van een Apple Thunderbolt naar Gigabit Ethernet Adapter. Hierover gemaild. Daar is men niet oplossingsgericht maar stuurt steeds mail terug met nieuwe vragen. Uiteindelijk naar de winkel gegaan, toen bleek dat men niet meer van de afspraak wist.De adapter was intussen weer voorradig.

Klantenservice

De winkel is telefonisch onbereikbaar. 2 weken op bestelling gewacht, ip de beloofde 5 dagen van een Apple Thunderbolt naar Gigabit Ethernet Adapter. Hierover gemaild. Daar is men niet oplossingsgericht maar stuurt steeds mail terug met nieuwe vragen.

Algemeen

Goed inlevingsvermogen in mij als klant bij aankoop Case. Alle tijd voor vragen en evt alternatieven zodat juiste keuze gemaakt kon worden.

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Keyboard gekocht. Natuurlijk veel te duur, maar de opties zijn gelimiteerd. Goede service. De verkoper heeft zelfs nog wat dingen gecheckt mbt een monitorkabeltje en kwam tot de conclusie dat hij geen betere optie kon bieden. (geen drang om onnodige shit te verkopen)

Opgehaald in winkel

Algemeen

Zocht goed kabeltje USB-c naar USB-a voor McBook Pro en kwam automatisch uit bij Amac. Vond stevig kabeltje van Belkin. Snel geleverd en doet wat het moet doen.

Verzending

Snel geleverd, binnen één dag en paste door brievenbus.

Algemeen

Zeer prettig geholpen eerlijk advies door verkoper bij volgende aanschaf ga ik zeker terugkomen voor nieuwe laptop

Algemeen

Een maand geleden kocht ik bij Amac m'n iMac. Tsjah, het is eigenlijk heel eenvoudig; Ik kreeg deskundige begeleiding, van vriendelijk personeel.

Algemeen

Top geholpen en super vriendelijk persoonlijk die goed advies geven! Zeker een aanrader om hier te kopen!

Algemeen

Prima Screenprotector, alleen erg prijzig en dan had ik nog de goedkoopste van €35 gekocht. Kwaliteit is prima!

Algemeen

Net en snel betaald, pakketje lag snel klaar in de winkel. Netjes geholpen door een medewerker, kan niet beter!

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

In een winkel geholpen. Blijkbaar zijn ze daar allerlei dingen vergeten te benoemen, zoals studentenkorting waar ik recht op had en waar ik anderhalve maand later zelf achter moet komen. Geen service in de winkel, alleen verkoop.

Klantenservice

Echt ronduit slecht. Nog geen twee maanden de laptop in huis en al allerlei gebreken. Zelfs een fabrieksfout in het toetsenbord wat (kennelijk) een welbekend probleem is bij Apple en Amac, waar ik niks over heb gehoord voor/tijdens aanschaf. Nu blijkt dat ik die fabrieksfout in mijn toetsenbord heb (met nog vijf andere problemen), kunnen ze me alleen reparatie aanraden. Ik heb overduidelijk een ondeugdelijk product ontvangen en door alle defecten kan er niet mee gewerkt worden. Laptop van €1140...

Algemeen

On-line even product gekocht welke ik enkele uren later in de plaatselijke AMAC winkel in Delft kon afhalen. Gezien de (Corona) drukte dit tot na het weekend laten liggen.
Prima "beschermde" ontvangst in de winkel, het product lag netjes op me te wachten. De verkoper was vriendelijk en deskundig in het beantwoorden van mijn vragen. Voor mij een goede hernieuwde kennismaking met deze winkel.

Algemeen

Na een pricealert hier 2x WD40EFRX besteld voor een mooie prijs. Site is overzichtelijk, ik kon makkelijk bestellen zonder verplicht een account aan te maken en ik werd via de e-mail goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Letterlijk 25u later stond de bezorger aan de deur.

Algemeen

Ik ben naar de winkel gegaan om een MacBook Pro te kopen. Dat heb ik tegen de verkoper gezegd. In no time is 'ie terug met een cartoon doos met een MacBook Pro terug gekomen. Ik heb daarvoor betaald en vervolgens ben ik terug op mijn fiets naar mijn huis gegaan. Gewoon top service! Toch? :-)

Algemeen

Na teleurstellende ervaringen met de Apple Store een iPad Pro besteld bij Amac, vlak na de lancering. Website gaf aan dat hij op voorraad was en had hem binnen no time netjes thuisbezorgd. Ideaal.

Verzending

Netjes verpakt en via PostNL verzonden

Algemeen

Mijn draadloze oplader werd (in overleg) voor het afgesproken tijdstip geleverd. Het bestelproces ging gemakkelijk.

Verzending

De oplader ziet er prachtig uit en is superhandig in gebruik.

Algemeen

Normaliter koop ik niet zoveel bij Amac omdat de prijzen een stuk hoger liggen dan gemiddeld. Echter was dat nu niet het geval, dus toch besteld. De beloftes werden waargemaakt. Daar waar je ziet dat 5-8 dagen levertijd normaliter betekend 'we hebben het niet op voorraad en weten niet wanneer het komt' was het er ook echt binnen 5 dagen.

Algemeen

02-04-2020 08:45 zag ik dat Amac de Logitech MX Master 3 als één van de goedkoopste in de pricewatch verkocht, de muis was ook nog eens op voorraad in mijn woonplaats. betaald met iDeal en direct een orderbevestiging gehad.
02-04-2020 09:53 bericht gehad dat ik om de muis kon komen
02-04-2020 13:00, stond ik voor de vestiging in Middelburg, de deur zat op slot vanwege de Coronacrisis, er hing een briefje dat klanten buiten mochten wachten en door een medewerker binnen werden gelaten als ze aan de beurt waren. helaas waren er net twee mensen voor me die aardig wat tijd nodig hadden maar na een kwartiertje was ik aan de beurt.
het kassasysteem werkte niet echt mee, omdat ik de order als gast had geplaatst en betaald via de webshop kon deze niet worden afgeslagen in de kassa, uiteindelijk heeft de medewerkster de door mij geplaatste order gecanceld, uitbetaald in een cadeaubon en met die cadeaubon de muis afgerekend zodat ik niet later nogmaals hoefde terug te komen.

muis werkt verder goed, medewerkster was vriendelijk.

Algemeen

Werd snel en goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe macbook. Later moest ik nog 1 artikel omruilen na het proberen maar ook hier weer goede hulp door de medewerkers

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Amac

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie