Amac

604 producten en 1.061 uitvoeringen
Amac Logo

Over Amac

Met 46 winkels verspreid door Nederland is Amac de Apple winkel bij jou in de buurt. Als Apple Premium Reseller en Apple Authorised Service Provider bieden wij naast een zeer uitgebreid assortiment ook service, ondersteuning en reparaties aan.

Amac Logo

Contact

Voor algemene vragen kan je van maandag t/m zaterdag terecht bij onze klantenservice via 088 - 77 060 00(lokaal tarief). Maandag t/m vrijdag 09:30 - 18:00. Zaterdag 08:30 - 17:00. We helpen je ook graag met service vragen en vragen over je bestelling. Voor winkel gerelateerde vragen kan je ook contact opnemen met een Amac Store.

Volledige contactinformatie

Scorekaart voor Amac

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1061 producten, 773 unsorted producten
Prijsindex Nederland 95,6 (4,4% onder gemiddeld)