Samsung.com

Gebruikers over webshop Samsung.com

Review toevoegen
Verzending: Score: 0

Algemeen

Klantenservice van Samsung is waardeloos.

Ik wacht al weken op mijn bestelling. Maar Samsung weigert om te communiceren wanneer het verstuurt gaat worden. Keer op keer beloven ze contact op te nemen, maar dat gebeurt gewoon niks. Ik bestel echt nooit meer iets op de webshop van Samsung

Klantenservice

Klantenservice is waardeloos. Wacht al weken. En Samsung vertikt het om maar iets te communiceren. Enige wat ze te zeggen hebben. "tja we moeten nog even geduld hebben voor de terugkoppeling "

Algemeen

Een Galaxy Book 2 Pro besteld.
Op de website kunnen nog wat verbeteringen worden aangebracht wat betreft de vergelijkingsmogelijkheden van artikelen.

Wel is goed om te zien dat er word getoond of het product op voorraad is.

Verder prima overzichtelijke website, Scherpe prijzen en voldoende betaalmogelijkheden.

Verzending

Verzending kon niet beter!
Product in de middag besteld en de volgende dag al thuis.
Intussen een goede status van de verzending (realtime) op de dag van bezorging.

Algemeen

Appeltje, eitje. Ik heb de betaling afgerond met behulp van mijn creditcard en dat ging probleemloos.

Verzending

Prima, ik kon zelf een voorkeursdag opgeven en via track & trace alles in 't snotje houden.

Algemeen

Ik heb nog steeds geen tv mogen ontvangen. 8 dagen geleden besteld en betaald . Wordt bij Samsung van het kastje naar de muur gestuurd.wordt elke keer belooft dat er terug gebeld gaat worden over de status en wanneer de tv geleverd gaat worden maar wordt steeds niet terug gebeld . geduld raakt op !!wacht nog maar weer een paar dagen zoals ze willen . Maar ik verwacht er niet veel goeds van .
Volgende week ga ik op vakantie dan zal je zien dat de tv geleverd gaat worden . Als wij niet thuis zijn !!!!
Geen 2 e keer dat ik bij Samsung ga bestellen

Verzending

Nog steeds geen tv mogen ontvangen 8 dagen geleden besteld!!!
Geen updates helemaal niks !!!
Waardeloos

Klantenservice

Wordt telkens afgescheept met ik zet hierdoor m de de des betreffende afdeling.

Daar heb ik geen boodschap aan !!!

Algemeen

Ik wilde heel graag de tab s8 ultra maar vond het helaas aan de hele hoge kant, gelukkig was hij vd week in de aanbieding en via ing de tab s8 ultra voor een hele leuke prijs weten te bemachtigen, cashback werd direct verrekend in de winkelwagen, dat scheelt een hoop rompslomp met formulieren invullen en afwachten tot je de cashback ontvangt. Voortaan koop ik direct via samsung ipv externe verkopers voornamelijk om deze reden. Volgende dag al in huis en ben er heel blij mee. Super ervaring, geen rompslomp en bestelling heel snel gedaan zonder allemaal gezoek en gedoe. Toppie samsung!

Verzending

Volgende dag al in huis, fijne tracking, ik kon zien waar de chauffeur was. Heerlijk

Klantenservice

Makkelijk via WhatsApp bereikbaar, zelfs savonds! Dikke plus. Meer bedrijven mogen hier een voorbeeld aan nemen.

Algemeen

Samsung houdt zich niet aan afspraken en klantenservice is onbeschoft. Afspraken om je terug te bellen worden nooit nagekomen.

Verzending

Product defect geleverd, wordt meerdere keren niet opgehaald. Vervangingsproces duurt meer dan een maand bij een nieuwe koelkast. Het boeit samsung niks.

Klantenservice

Klantenservice komt afspraken niet na en als je ze hierop wijst dan hangen ze op. Op whatsapp wordt überhaupt niet gereageerd.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Bij Samsung een huishoudelijk product besteld, website/bestelproces was helder en bestelling was binnen enkele dagen ontvangen. Bij openen van de doos een deuk in het product geconstateerd waarop een omruiling is aangevraagd en twee weken later het vervangende product ontvangen, met vrijwel identieke deuk zo niet hetzelfde defect/product. Tweede levering is nu inmiddels opgehaald en hoor nu al een week dat elk moment de vervanging geleverd kan worden. In totaal nu ruim een maand verder zonder oplossing.

Verzending

Levering door Dynalogic zelf is prima, het proces daaromheen doet daar echter geen recht aan. Bij het omruilen dienen zij 2x langskomen, 1x voor ophalen en een week of 2 later voor de levering. Eenmaal is Dynalogic door Samsung voor het ophalen gestuurd naar het eigen antwoordnummer i.p.v. het woonadres.

Klantenservice

Medewerkers zijn vriendelijk, informatievoorziening is beperkt. Beloftes over levering of terugbellen worden niet altijd nagekomen.

Algemeen

Kon geen gebruik maken van de betalingsregeling via Klara, dit werd echter goed door Samsung opgelost. Had ook wat vragen met de bestelling van de keyboard cover, werd hierbij bijna letterlijk bij de hand genomen om dit voor elkaar te krijgen. Dat kan gebeuren als je tachtig+ bent toch? Nogmaals zeer tevreden met de deskundige en geduldige ondersteuning van de Samsung medewerkers.

Verzending

Mijn Samsung Tab S8, plus keyboard cover is binnen enkele dagen geleverd. Kon de aflevering "op de voet" volgen. Als de promotie verwerking van de levering van de Galaxy Buds Pro nu ook nog zo voorspoedig verloopt dan ben ik bijna volmaakt tevreden.

Klantenservice

Was altijd binnen enkele minuten ter beschikking. Uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zochten steeds naar een goede oplossing.

Algemeen

Snelle verzending. Daarnaast goed op de hoogte gehouden van de zending via Sms + mail.

Verzending

Geleverd, zoals afgesproken, in de avond.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Een wasmachine besteld en dit ging op de website goed. Duidelijk en makkelijk. Het verzenden en plaatsen ging daarnaast dramatisch.

Verzending

Ik had de levertijd van de wasmachine op de site aangegeven (tussen 8:00 en 13:00 uur) De wasmachine werd uiteindelijk om 18:00 geleverd. Zonder enige excuses komen de twee bezorgers binnen plaatsen de wasmachine op de verhoging scheurt het rubber van de wasmachine verhoging kapot, zet het kortste programma aan en verlaat mijn huis (na de handtekening). Wat ik toen niet wist is dat het hele trappenhuis vol met piepschuim lag wat ze dus niet opruimde. Wat een slechte service! Kon net zo goed geen tijd aangeven op de site want daar hebben ze toch lak aan. En het beloofde ''installeren'' ging ook niet verder dan de basis. (Wasmachine niet gekalibreerd en niet waterpas geïnstalleerd). Wel beloofd niet gedaan. ERG SLECHT.

Algemeen

Bestelling was eenvoudig te plaatsen. Bestel process ging soepel en verwachtte levertijd was binnen 24 uur. Kortingscode kunnen gebruiken zoals verschaft door hun klantenservice (zie details bij kopje 'klantenservice').

Verzending

Product einde woensdag besteld, had het de volgende dag (donderdag) in huis. Dus binnen 24 uur.

Product was zoals verwacht binnen 24 geleverd. Het was goed verpakt. De doos zelf had wat lichte deukjes zoals je ze kunt verwachten van pakketvracht maar niets verontrustends. Ook in de doos zelf was het product goed ingepakt met de nodige plastic en piepschuim, netjes georganiseerd.

Klantenservice

Had hun klantenservice voorgaand mijn aanschaf gebeld voor toelichting over modelvariant specificaties. Dit zou enkel leverancier gebied (landen) betreffen maar geen hardware verschillen. Er werd mij wel een kortingscode door hen aangeboden van toepassing op de Samsung shop website zelf. Deze werkte naar behoren en daarmee werd de aanschafprijs in de Samsung shop de beste (laagste) prijs die ik kon vinden voor deze nieuwe monitor, daar was ik natuurlijk blij mee!

Algemeen

De winkel is duidelijk en de keuze methode werkt zoals het hoort. Het bestel proces verliep prima.

Verzending

SAMSUNG: "Voor smartphones, tablets en hoesjes geldt: op zondag t/m vrijdag voor 22:59 besteld, volgende dag in huis."

WERKELIJKHEID: "Donderdag om ongeveer 14:00 besteld, dinsdag de week erop gereed om af te halen bij PostNL."

Gewoon bagger dus...

Klantenservice

Weinig begrip voor de klacht; letterlijk gehoord "Wat maakt een dagje meer nou uit?" Ook geen actie vanuit SAMSUNG voor de korting die ik nu niet meer kan gebruiken en ook de rewards punten die nu weg zijn. Ik heb de order moeten annuleren.

De producten van SAMSUNG zijn echgt goed, echter de service....

Algemeen

Had via Google gezocht naar nieuwe Ultra Smart Clear View Cover voor mijn S22.
Kreeg een overzicht waaruit naar voren kwam dat de Samsung webshop het voordeligste was en ook geen verzendkosten berekende.
Kon de bestelling eenvoudig plaatsen en de volgende dag werd het pakket al bezorgd.
Overall zeer tevreden, zowel met de aankoop als het plaatsen van de bestelling.

Verzending

Na bestelling de volgende dag al geleverd. Had opgegeven via afhaalpunt.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0

Samsungbook 2 pro 360,

Helaas bij ontvangst explodeert de oplader. Gemeld heeft 3 maanden geduurd voordat ik een nieuwe heb gekregen.

Accu duur is ook veel te kort ik red nog geen 2 uur. 11 uur beloofd hahaha ja tuurlijk. Gaat nooit gebeuren.

Voor de rest een topmachine. Ik heb ook de tab s8 ultra gekocht die voldoet aan alle verwachtingen.

Samsung doe wat aan je service! Die is waardeloos schreeuwend personeel is niet wenselijk.

---

Prima

Prima

Klantenservice

Bod en zeggen alleen maar nee hebben niet leren te luisteren. En vooral daar in curaçao waar ze naar toe verbinden.

Das helemaal bod en waardeloos Nederlands.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

De site is overzichtelijk en makkelijk met betalen, alles leek goed te gaan totdat ik de bevestigingsmail kreeg. Hierin stond aangegeven dat de wasmachine de volgende dag al geleverd zou worden, terwijl ik had aangegeven dat de wasmachine enkele dagen geleverd zou moeten worden. Gelukkig kon ik dit nog aanpassen, maar het was natuurlijk niet zoals ik bedoeld had.

Verzending

De levering via Dynalogic verliep prima; de jongens waren snel, vriendelijk en professioneel.

Klantenservice

Vorige week heb ik via het partnerprogramma van de consumentenbond een wasmachine gekocht bij Samsung. Vandaag kwam ik er achter dat via een ander partnerprogramma de wasmachine ruim 50 euro goedkoper is. Hierop heb ik contact opgenomen met de klantenservice of ik dit prijsverschil terug kan krijgen. De enige mogelijkheid volgens hen om dit te doen, is door de wasmachine terug te sturen (en dan het geld terug te krijgen) en dan opnieuw te bestellen. Omdat mij dit nogal een omslachtige manier lijkt en bovendien zonde van de inspanning en het onnodig verslepen van goederen heb ik erop aangedrongen of er geen andere oplossing is. De klantenservice wil echter niet meedenken en brengt de eerdere "oplossing" als de enige mogelijkheid. Ik vindt het eigenlijk bizar dat dezelfde wasmachine eerst terug moet en dan weer opnieuw bezorgd moet worden om een prijsverschil te compenseren; dat moet anders kunnen. Maar helaas niet bij Samsung..

Verzending: Score: 3

Algemeen

- Goed product geleverd van hoge kwaliteit tegen een eerlijke prijs
- Uitstekende service
- Solide/stevig product

- Track & Trace niet geheel duidelijk, wel goed dat gekregen hebben
- Goede, snelle verzending per post
- Goed verpakt

Algemeen

Product vinden gaat zonder veel moeite. De productinformatie is prima.
Bestellen en betalen (met extra korting) ging ook simpel.

Verzending

De verzending. is goed geregeld worden en gaat meestal ook snel.
Wel vaak een dag later dan de optimistische verzenddatum die de Samsung website in eerste instantie aangeeft.

Algemeen

Een Galaxy A52 5G + hoesje en een Tab S8 + keyboard case gekocht via Samsung.nl. Erg prettige websites met goeie acties. Over het algemeen een uitstekende indruk!

Verzending

Hele duidelijk verzending updates, ik heb de tab S8 gekocht op een maandag en gaf daarbij aan dat ik hem op de woensdag geleverd wilde krijgen, tot mijn verbazing kreeg ik op de dinsdag een update dat het die dag bezorgd zou worden. Heel simpel de bezorgdatum kunnen aanpassen via een linkje in de mail. Tijdvak tussen 14:00-16:00 gekregen en om 14:05 stond de bezorger op de stoep. Je kon zelfs volgen op het moment dat de bezorger onderweg was waar hij op dat moment ongeveer reed.

Algemeen

Duidelijke en overzichtelijke site was makkelijk zoeken voor mijn nieuwe tablet en makkelijke betaling en snelle levering

Verzending

Snelle levering door een vriendelijk jongeman die op tijd de levering heeft gedaan

Algemeen

Wilde een bestelling plaatsen voor 2x een S22 Ultra en een Galaxy Watch 4. Mijn man voert exact hetzelfde in, en bij hem is het €20 voordeliger? Besteld en na 6 weken nog steeds niets ontvangen. Ondertussen geen enkele communicatie vanuit Samsung, en als je zelf met de klantenservice contact opneemt krijg je dingen te horen als: u moet gewoon geduld hebben, u hoort het vanzelf als de bezorger voor de deur staat, en er is een tekort aan chips, dit had u kunnen weten. Na 6,5 week de bestelling ontvangen, met een factuur op datum van bestelling. Fijn voor de garantie.

Verzending

Na 6,5 week eindelijk verzonden, tijdvak tussen 14-16u. Vrij voor genomen, maar het tijdvak bleef gedurende de dag opschuiven. Om 18:45 bezorgd!

Klantenservice

Klantenservice weet totaal niets over de levertijd en verzint steeds een nieuw onzinnig antwoord.

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Samsung.com

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie