UniFiSupply.nl

200 producten en 218 uitvoeringen

Gebruikers over webshop UniFiSupply.nl

Review toevoegen

Algemeen

Eenvoudige en overzichtelijke website. In eerste instantie wist ik niet precies hoeveel AP's en welke switch/usg ik het beste kon aanschaffen voor mijn kantoorpand.

Verzending

Voor 7 uur is ook daadwerkelijk morgen in huis. Super tevreden over deze snelle en goede levering! pakket kwam in goede staat aan en was zorgvuldig ingepakt.

Klantenservice

Goed advies gekregen over de juiste productkeuze tegen de beste prijs. Achteraf ook een remote support sessie afgenomen om mijn USG Pro en VPN's in te richten ben hier heel professioneel bij geholpen.

Algemeen

Voor onze basisschool waren we op zoek naar een leverancier en tevens installateur voor de benodigde componenten om een goed werkend netwerk te creeeren op onze basis school. UniFiSupply heeft ons zeer goed geadviseerd en van a tot z bediend. We hebben een passend advies ontvangen en inmiddels hebben we een uitstekend werkend wi-fi netwerk op de nieuwe vestiging van onze scholengroep. We zijn zeer tevreden over de levering en dienstverlening van UniFiSupply.

Op tijd geleverd.

Klantenservice

Zeer goed van dienst geweest, de jongens van UniFiSupply hebben ons van advies voorzien en tevens begeleid in het traject vanaf kabel aanleggen tot het opleveren en afprogrammeren van het systeem.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Als een van de weinige winkels de nieuwe UniFi switches op voorraad. Daarom voor hen gekozen.

Verzending

Goed verpakt en snel verzonden.

Klantenservice

Paar vragen vooraf gesteld over het product en kreeg een aantal keer snel antwoord. Erg prettig.

Algemeen

We hebben recent een UniFi netwerk aangeschaft in verband met de oplevering van ons nieuwe kantoorpand. De jongens van UniFiSupply hebben ons voorzien van goed advies en wij zijn inmiddels zeer tevreden over ons huidige netwerk.

Verzending

Binnen een aantal dagen in huis en geleverd zoals afgesproken.

Klantenservice

We hadden op voorhand een aantal vragen over de juiste productkeuze, aan de hand van onze wensen hebben we een passend voorstel ontvangen waar we in overleg met onze IT afdeling vrij snel op in gegaan zijn

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1

Algemeen

Het is een minimalistische website waar alleen de nodige informatie op staat. Komt niet enorm betrouwbaar over.
Vóór 19:00 besteld is niet volgende dag in huis. Mail gekregen dat betaling binnen was om 18:58. Maar geen verzendbevestiging ontvangen. Vervolgens ook niet telefonisch bereikbaar.

Verzending

Duidelijke bevestiging gehad van een geaccepteerde betaling 18:58. Volgens mij is dit vóór 19:00 zoals op de website staat. Echter nooit bevestiging gehad dat er ook echt verstuurd is. Erg teleurstellend als je snel een product nodig hebt.

Algemeen

Unifi AC Mesh besteld ivm met ons wifi-netwerk dat we in Kenia gaan plaatsen. Unifysupply denkt met ons mee en heeft veel problemen voor ons opgelost. Wat ze helemaal niet hadden hoeven te doen.

Verzending

Product, werkt zoals we hadden verwacht.

Klantenservice

Paul (één van de eigenaren), denkt met je mee. Hij komt met producten die zij niet hebben maar concurrenten wel. Maar dat is allemaal geen probleem. Ze willen dat je project slaagt. Buitengewone service. Kunnen veel Nederlandse bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Algemeen

Ik was op zoek naar een Ubiquiti UniFi, had er wat haast bij, en Unifisupply.nl was de goedkoopste die de volgende dag zou kunnen leveren. En dat hebben ze ook gedaan. Niet helemaal de goedkoopste in de pricewatch (met name de verzendkosten maken het wat duurder), maar dat was het wel waard. Om half zeven besteld en de volgende dag weer werkende wifi in huis.

Verpakking en updates via de mail (status, track&trace) waren ook prima in orde.

Algemeen

Top product en makkelijk in gebruik tevens erg klantvriendelijk en het product was op voorraad.

Binnen 24uur geleverd

Klantenservice

Werd binnen een uur terug gemaild.

Algemeen

I ordered a Unifi Micro Camera at about 9PM in the evening which was out of stock but he found one and got it sent that evening. It arrived the morning after, great service friendly staff.

Verzending

Arrived super fast and earlier then expected.

Klantenservice

Answered my questions and replied fast again excellent serivce.

Algemeen

Het artikel was hier het goedkoopst en op voorraad. De bestelling en betaling ging zonder verdere problemen.

Verzending

Snel geleverd, voor 19:00 besteld en de volgende dag bezorgd.
Alleen geen verzendbevestiging ontvangen.

Algemeen

Recent mijn eigen administratiekantoor gestart, gebeld voor advies en ben erg goed geholpen. Heb mijn kantoor volledig ingericht met UniFi Apparatuur. AP + Switch + Camera en VoiP Telefoons. De heren van UniFiSupply hebben dit bij mij aangelegd en het werkt super. Ben helemaal tevreden!

Verzending

Volgende dag geleverd, super snel

Nog geen ervaring

Algemeen

Bestelling geplaatst, kreeg backorder melding, contact gezocht met UnifySupply, werd aangegeven dat de pakketjes al waren opgehaald, na een paar emails kreeg ik de melding dat alles toch nog verzonden was en de volgende dag geleverd zou worden, zoals ook op de website vermeld.

Verzending

Prima verpakt in een double box, met track&trace van PostNL, netjes op tijd de volgende dag geleverd.

Klantenservice

Prima webshop, snelle reactie op emails, en klant gerichte service, hier is de klant nog koning.

Algemeen

De webshop is zeer gebruikvriendelijk. Ik heb onlangs een UniFi AP Pro 3Pack besteld en ben erg te vreden met mijn aankoop. De access points voldoen aan al mijn verwachtingen.

Verzending

De producten 's middags besteld en de volgende dag de priducten ontvangen.

Klantenservice

In eerste instantie had ik problemen met een van de Access points, echter bleek dit na de telefonische ondersteuning te liggen aan een van de router poorten. Na de installatie geen problemen meer gehad.

Algemeen

Snel en een goed antwoord op de vraag van de klant.
We hadden in de bestelling een fout gemaakt, hierdoor was het product duurder. Dit konden we achteraf nog extra overmaken. Top!

Verzending

We hadden het de volgende dag nodig en had mijn bestelling na betalen binnen korte tijd netjes in huis.

Algemeen

Na bestelling een mail ontvangen met daarin alle info over mijn bestelling. 29-5-14 besteld en had het de volgende dag in huis. Moet er wel bij zeggen dat ik het 's ochtends besteld had.
Na ontvangst direct geïnstalleerd en heb super snelle verbinding en overal bereik. Echt een aanrader!

---

Vandaag een nette mail ontvangen of ik tevreden was, dat ben ik zeker! Vandaar ook mijn goede review. UniFiSupply.nl bedankt!

Verzending

Netjes en goed verpakt ontvangen en de pakbon was bijgevoegd. Over de mail mijn factuur gehad met BTW, want dat heb ik nodig om in mijn administratie te verwerken.

Scorekaart voor UniFiSupply.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie