Unifisupply.nl

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Top product en makkelijk in gebruik tevens erg klantvriendelijk en het product was op voorraad.

Binnen 24uur geleverd

Klantenservice

Werd binnen een uur terug gemaild.

Algemeen

I ordered a Unifi Micro Camera at about 9PM in the evening which was out of stock but he found one and got it sent that evening. It arrived the morning after, great service friendly staff.

Verzending

Arrived super fast and earlier then expected.

Klantenservice

Answered my questions and replied fast again excellent serivce.

Algemeen

Het artikel was hier het goedkoopst en op voorraad. De bestelling en betaling ging zonder verdere problemen.

Verzending

Snel geleverd, voor 19:00 besteld en de volgende dag bezorgd.
Alleen geen verzendbevestiging ontvangen.

Algemeen

Recent mijn eigen administratiekantoor gestart, gebeld voor advies en ben erg goed geholpen. Heb mijn kantoor volledig ingericht met UniFi Apparatuur. AP + Switch + Camera en VoiP Telefoons. De heren van UniFiSupply hebben dit bij mij aangelegd en het werkt super. Ben helemaal tevreden!

Verzending

Volgende dag geleverd, super snel

Nog geen ervaring

Algemeen

Bestelling geplaatst, kreeg backorder melding, contact gezocht met UnifySupply, werd aangegeven dat de pakketjes al waren opgehaald, na een paar emails kreeg ik de melding dat alles toch nog verzonden was en de volgende dag geleverd zou worden, zoals ook op de website vermeld.

Verzending

Prima verpakt in een double box, met track&trace van PostNL, netjes op tijd de volgende dag geleverd.

Klantenservice

Prima webshop, snelle reactie op emails, en klant gerichte service, hier is de klant nog koning.

Algemeen

De webshop is zeer gebruikvriendelijk. Ik heb onlangs een UniFi AP Pro 3Pack besteld en ben erg te vreden met mijn aankoop. De access points voldoen aan al mijn verwachtingen.

Verzending

De producten 's middags besteld en de volgende dag de priducten ontvangen.

Klantenservice

In eerste instantie had ik problemen met een van de Access points, echter bleek dit na de telefonische ondersteuning te liggen aan een van de router poorten. Na de installatie geen problemen meer gehad.

Algemeen

Snel en een goed antwoord op de vraag van de klant.
We hadden in de bestelling een fout gemaakt, hierdoor was het product duurder. Dit konden we achteraf nog extra overmaken. Top!

Verzending

We hadden het de volgende dag nodig en had mijn bestelling na betalen binnen korte tijd netjes in huis.

Algemeen

Na bestelling een mail ontvangen met daarin alle info over mijn bestelling. 29-5-14 besteld en had het de volgende dag in huis. Moet er wel bij zeggen dat ik het 's ochtends besteld had.
Na ontvangst direct genstalleerd en heb super snelle verbinding en overal bereik. Echt een aanrader!

---

Vandaag een nette mail ontvangen of ik tevreden was, dat ben ik zeker! Vandaar ook mijn goede review. UniFiSupply.nl bedankt!

Verzending

Netjes en goed verpakt ontvangen en de pakbon was bijgevoegd. Over de mail mijn factuur gehad met BTW, want dat heb ik nodig om in mijn administratie te verwerken.

Scorekaart voor Unifisupply.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie