UniFiSupply.nl

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Voor onze basisschool waren we op zoek naar een leverancier en tevens installateur voor de benodigde componenten om een goed werkend netwerk te creeeren op onze basis school. UniFiSupply heeft ons zeer goed geadviseerd en van a tot z bediend. We hebben een passend advies ontvangen en inmiddels hebben we een uitstekend werkend wi-fi netwerk op de nieuwe vestiging van onze scholengroep. We zijn zeer tevreden over de levering en dienstverlening van UniFiSupply.

Verzending

Op tijd geleverd.

Klantenservice

Zeer goed van dienst geweest, de jongens van UniFiSupply hebben ons van advies voorzien en tevens begeleid in het traject vanaf kabel aanleggen tot het opleveren en afprogrammeren van het systeem.

Scorekaart voor UniFiSupply.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie