UniFiSupply.nl

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Unifi AC Mesh besteld ivm met ons wifi-netwerk dat we in Kenia gaan plaatsen. Unifysupply denkt met ons mee en heeft veel problemen voor ons opgelost. Wat ze helemaal niet hadden hoeven te doen.

Verzending

Product, werkt zoals we hadden verwacht.

Klantenservice

Paul (één van de eigenaren), denkt met je mee. Hij komt met producten die zij niet hebben maar concurrenten wel. Maar dat is allemaal geen probleem. Ze willen dat je project slaagt. Buitengewone service. Kunnen veel Nederlandse bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Scorekaart voor UniFiSupply.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie