UniFiSupply.nl

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

We hebben recent een UniFi netwerk aangeschaft in verband met de oplevering van ons nieuwe kantoorpand. De jongens van UniFiSupply hebben ons voorzien van goed advies en wij zijn inmiddels zeer tevreden over ons huidige netwerk.

Verzending

Binnen een aantal dagen in huis en geleverd zoals afgesproken.

Klantenservice

We hadden op voorhand een aantal vragen over de juiste productkeuze, aan de hand van onze wensen hebben we een passend voorstel ontvangen waar we in overleg met onze IT afdeling vrij snel op in gegaan zijn

Scorekaart voor UniFiSupply.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite