3.901 producten en 4.592 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CameraNU.nl

Review toevoegen

Algemeen

Ik wilde mijn Nikon P530 met 42 zoom ,vervangen door een camera met grotere zoom,ik kwam op de Lumix DC-FZ82 ,Cameranu had die in zijn assortiment ,prijzen zoals ergens anders , 5 jaar garantie en dit ook vermeld op de factuur ! bij een probleem nemen ze ook de verzendkosten op zich en dit werd medegedeeld op mail .De communicatie verliep snel ,account aanmaken ,bestellen en de volgende dag in huis ,dus wat wil je nog meer .Mijn idee was te bestellen bij Kamera express ,omdat deze meerdere winkels hebben in Belgie ..maar een account aanmaken lukte niet ...ik kon Belgie NIET ingeven , dus gebeld ...bleek een bekend probleem , het werd maar niet opgelost , bellen met Kamera Express lukte niet en blijkbaar is de mail communicatie ook niet wat het moet zijn , neemt een week in beslag ...dus het werd Cameranu ( had er ook jaren geleden ook een JVC camcorder gekocht ) Al bij al , Cameranu ...goede communicate en snel geleverd ,ik heb er wel vertrouwen in ....nu wordt het testen en zien of de Lumix DC-FZ het er goed van afbrengt en hopen dat Camaeranu bij problemen doet wat ze beloven. Zeer goed klantencontact via mail voor info , over de service kan ik niet oordelen ...want ik heb momenteel geen probleem te melden.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Inruilen, kijk uit. Het is echt het minimum wat je hier krijgt, kijk vooral verder! Ik ben dom geweest om het wat men te bieden had geaccepteerd. Kreeg er achteraf toch een beetje raar gevoel over toen ik keek waar het een dag later voor te koop stond, namelijk het DUBBELE!. Toen navraag bij een andere kleinere zaak gedaan en wat denk je €100 meer. Ende aanschaf voor het nieuwe product was het zelfde. Niets meer inruilen hier dus.

Goed

Klantenservice

Kijk bij inruilen eerst verder.

Hoi JKraantje,

Dank voor je review over jouw ervaring met ons.
We doen bij inruil altijd een eerlijk aanbod, wat je vervolgens zelf o pwaarde kunt schatten. We baseren de inruilwaarde op de staat van het product, maar ook de vraag er naar en het aanbod er van spelen een grote rol. We maken er geen geheim van dat we ingeruilde producten verkopen tegen een hogere prijs dan waarvoor we deze inruilen. De winst die we maken gebruiken we o.a. voor het bekostigen van eventuele reparaties in het jaar na aankoop (garantie op tweedehands).
Er kunnen verschillen zijn tussen winkeliers, dus rondkijken loont altijd de moeite. Soms krijg je elders meer, soms bij ons.

We zien je graag een volgende keer weer verschijnen, met of zonder inruil.

Hartelijke groeten,

Algemeen

Prijzen, bestellen en levering lopen allemaal prima, MAAR....als er iets mis is met een produkt dan is de service waardeloos.
Ik heb een DJI Mavic2 pro gekocht en na 1 maand crashed de drone (terwijl er sensoren op zitten welke dit zouden moeten voorkomen, dus NOT !!!).
Drone opsturen en dan 4 weken wachten (dan nog eens weken voordat je de drone terug hebt dus totaal 2 maanden verder). DJI vergoedt niets en vraagt nog eens bovenop de super hoge reparatiekosten nog eens € 50 extra en cameranu.nl gooit er nog eens € 25 extra bovenop. Cameranu.nl is alleen een doorgeefluik en doet he-le-maal niets aan service en rekent alleen als tussen station extra kosten. Kortom: verwacht je service ga dan naar de concurrent want cameranu.nl heeft 0,0 service. Ja heur.... garantie tot aan de voordeur zou hun slogan moeten zijn :-(

Verzending

Extra kosten in rekening gebracht bij zendingen reparatie bovenop de verzendkosten van mezelf

Beste Antoine,

Het is erg jammer dat je niet tevreden over ons bent, en helemaal omdat het gaat over een drone die is gecrasht. Er was niets mis met het product, maar er ging iets mis met het product. Daar kunnen wij niet zoveel aan doen. En de sensoren zijn een hulpmiddel.

We doen ons best om de reparatie zo snel mogelijk uit te laten voeren. Deze is nog geen 4 weken onderweg, en de verwachting is dat deze in de loop van volgende week weer retour zal zijn. Dat is, gezien de Corona-toestanden, niet heel extreem lang. Garantie is bij ons, net als bij andere winkeliers, gewoon goed geregeld en zelfs aan wettelijke kaders gebonden, maar niet van toepassing op defecten die door externe oorzaak zijn ontstaan.

We hopen dat we alsnog op je begrip kunnen rekenen, we doen ons best voor je.

Hartelijke groeten,

Algemeen

Mensen die er werken, weten waar ze het over hebben. Regelmatig gehad dat ik voor het één wilde gaan, maar toch iets anders kocht omdat dat beter paste. Nooit spijt gehad van het opvolgen van hun advies!

Verzending

goed, stevig verpakt met de juiste middelen.

Klantenservice

vriendelijk te woord gestaan, netjes geholpen en er wordt actief achter je vraag nagevraagd.

Algemeen

Fantastische webshop, erg veel producten en een prima klantenservice! ik heb rolletjes film besteld, helaas was er 1 te weinig op voorraad waardoor de bestelling langer duurde. Dit kreeg ik gelijk via mail te horen en een paar werkdagen later is alles bezorgd.

Verzending

de vier rolletjes film zaten netjes verpakt in een klein doosje met een (onnodig?) plastic zakje tegen het schudden.

Klantenservice

erg netjes te woord gestaan, en fantaschtisch snelle reactie.

Algemeen

Monitor gekocht die op voorraad was en de volgende dag geleverd zou zijn. Vrij snel daarna een mailtje dat er onverwachte vertraging was voor mijn zending.
Vandaag even contact gezocht en bleek dat mijn bestelling niet met de post was meegegaan en morgen zou worden bezorgd. Jammer maar niks aan te doen, echter na kort overleg werd gemeld dat de monitor alsnog vandaag per koerier werd bezorgd. Top!

Pakket netjes bezorgd en monitor naar tevredenheid aangesloten ... enige is dat ik er nu een 2e bij wil

Klantenservice

Zie boven, probleem met verzending netjes opgelost. Snel en fatsoenlijk te woord gestaan.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ik kocht een nieuwe Nikon Z7, toen nog met actie inclusief een Sony geheugenkaart.
Ik ontving een Nikon Z7 in een witte kitdoos met een geheugenkaartje. Helaas was de geheugenkaart al gebruikt en de Nikon Z7 had al een ingestelde regio.
Gelukkig functioneren ze goed. Maar gebruikt, kit onderdeel,voor een nieuwprijs. Foei, onvergeeflijk.Ben klant af.

Klantenservice

Wel een reactie op de geheugenkaart, waarbij ze toegaven dat die benut was geweest. Geen verdere inhoudelijke reactie op het gebruik van de Z7. Kitdoos niet aangekaart omdat ik dat toen niet wist. Tweedehands is een kitdoos minder interessant.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Ik ben niet tevreden over de manier van inruilen. Nadat ik een geschatte inruilwaarde van mijn camera gevraagd had (350 euro) ben ik vandaag naar een winkel gegaan. Daar bleek dat cameranu maar 200 euro voor mijn camera wilde geven. Ik voelde met 350 gelokt in de hoop dat ik in de winkel wel overstag zou gaan. Van dit soort practijken wordt ik niet vrolijk.

Klantenservice

De behandeling was verder voldoende. Snelle antwoorden en vriendelijk personeel.

Beste J. van Driel,

Hartelijk dank voor uw review. Jammer om te horen dat u uw bezoek aan onze winkel als vervelend heeft ervaren.

Bij uw aanvraag per mail wordt er uitgegaan als de camera in nette staat is. In de winkel is helaas geconstateerd dat uw camera slijtageplekken en deuken aan het onderste camera element vertoonde en dat zelfs de body enigszins ontwricht is. In de winkel hebben wij u met volledige transparantie geprobeerd uit te leggen waarom wij de inruilwaarde lager schatte dan eerder aangegeven. Helaas wilde u ons verhaal op dat moment niet accepteren en bent u ontevreden weg gegaan.

In de mail staat ook dat de opgegeven prijs een indicatie is die uiteindelijk door de verkoper word vastgesteld.

Hopelijk kunt u door deze uitleg beter begrijpen hoe het verschil in waarde is ontstaan.

Wij hebben u graag als klant en zouden u graag nogmaals terugzien in de winkel voor toekomstig advies of producten

Een fijne dag,

Algemeen

Product op voorraad, toch weer niet, komt over 5 dagen, toch weer niet. Ander product besteld, mooi gecompenseerd; toch happy!

Klantenservice

Helaas was een product niet op voorraad, ondanks dat dit op de webshop wel zo aangegeven stond. Ik kreeg hier wel vrij snel na mijn bestelling netjes een e-mail over. Helaas bleek ook deze indicatie, bij enig aandringen bij navraag, niet te kloppen.
2 x fout = exit normaler wijze, maar de klantenservice heeft (op mijn voorzet) mij dusdanig gecompenseerd dat ik toch meer dan tevreden ben. En daar gaat het om; foutjes gebeuren, maar hoe het opgelost wordt telt ook.

Korte wachttijden trouwens, en vriendelijke, behulpzame mensen aan de telefoon.

Zeer teleurgesteld door cameranu.nl klantenservice Amsterdam
O

Ik raad u ten zeerste aan om de gelijktijdigheid naast de deur te bezoeken

Zeer teleurgesteld door cameranu.nl klantenservice Amsterdam
Een artikel ongebruikt en verpakt werd mij geweigerd omdat een binnenhouder ontbreekt
Het heeft me gewoon 200 euro gekost ...
Ik raad u ten zeerste aan om de gelijktijdigheid naast de deur te bezoeken

Beste Olivier,

Ten eerste hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Hierdoor kunnen wij onze service optimaliseren.
Wel betreurd het ons dat u ons een onvoldoende geeft terwijl u in de winkel zelf aangaf dat het uw eigen schuld was (aangezien het product niet meer compleet was tijdens het retourneren).

Ook gaf u op dat moment aan dat u begreep dat wij niet meer 100% van het aankoopbedrag terug konden geven. Zoals u weet hebben wij de andere 5 producten die u ook heeft geretourneerd voor 100% gecrediteerd.

Desalniettemin begrijpen wij uw teleurstelling en is het nooit leuk om minder voor een product terug te krijgen dan dat u er voor betaald heeft, echter had dit voorkomen kunnen worden.

Hopelijk kunnen wij in de toekomst dit soort dingen samen voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Tim Potharst
(de medewerker die u heeft geholpen in de winkel)

Tegen beloning

Algemeen

De website van CameraNU is heel toegankelijk. Doordat je heel uitgebreid selecties kunt maken en in het overzicht ook de belangrijkste info is vermeld, hoef je niet van elk apparaat de specs te bekijken. Een ander belangrijk pluspunt om tot een goede keuze te komen: De mogelijkheid om de specs van de apparatuur en objectieven waar je interesse naar uit gaat te vergelijken.
De bestelling en betaling verliep zonder problemen.

Verzending

De levering verliep volgens afspraak. Ik heb het pakket in goede orde ontvangen.

Algemeen

3 x een andere leveringsdatum en tijd vlak voor de vakantie en als je hier de klantenservice over bel word je afgesnauwd.

Verzending

Veel te laat. 6 sept omstreeks 13:20 besteld en pas 9 sept in de middag ontvangen.

Klantenservice

Omdat ik op een fatsoenlijke manier gezegd heb dat ik dit niet vind kunnen en ik het graag voor mijn vakantie binnen had word je door de klanten service afgesnauwd.

Hoi Michelle,

Dankjewel voor je feedback! Hier kunnen we ten alle tijden wel wat mee doen, en zeker even kijken waar het mis is gegaan.
We hebben geprobeerd je deze dagen nog telefonisch te pakken te krijgen maar dat was helaas niet gelukt.

We zouden graag nog telefonisch met je in contact komen om het e.e.a. door te spreken zodat we hier beiden een goed gevoel aan overhouden.

Met vriendelijke groet,

Algemeen

Ik vind Cameranu een bijzonder vriendelijke en aangename winkel om naar toe te gaan. Iedereen is bereid om alles uit te leggen als je vragen hebt en de koffie staat voor je klaar.

Algemeen

de bestelling was vlot te doen via de website. Een groot pluspunt: niet overladen met e-mailtjes.

Verzending

De bezorging was in 1 dag mooi op tijd en qua verpakking goed.

Algemeen

Eenmaal op voorraad, een melding ontvangen en besteld.
Levering da dag er na en prima geregeld op het ophaalpunt, fijn dat dat kan.

Verzending

Een forse doos, dat wel flink groter dat het product zelf maar daardoor wel heel erg goed beschermd gedurende het verzendproces

Algemeen

De site van CameraNu werkt altijd perfect en de afhandeling gaat altijd uitstekend, bestel er al jaren en de snelheid en gemak lijken alleen maar toe te nemen

Verzending

Zoals altijd goed verpakt en binnen no-time ontvangen

Algemeen

Kwam voor een Body van nikon en wilde mijn oude inruilen, ik kreeg te horen dat de body te oud was en niet kon worden ingeruild. Dat was een beste domper.
Maar de verkoper kwam met een prima alternatief. Waardoor ik met een nieuwe body (waar ik ook voor kwam) de deur uitging. en op het advies van de verkoper ben ik de oude body via marktplaats gaan verkopen.
Echt top en prima meegedacht en van advies voorzien

Algemeen

Door de medewerkers van CameraNu.nl altijd goed geholpen. Ze denken graag mee in oplossingen en geven altijd goed advies en zijn klant gericht.

Verzending

De verzending is altijd goed, helaas gooit PostNl nog wel eens war toet in het eten om de volgende dag geleverd te krijgen. Met de laaste zending prima opgelost door CameraNu.nl en werd het pakket via een ander bedrijf gewoon de volgende avond thuis bezorgd.

Klantenservice

Er wordt altijd goed mee gedacht met een oplossing, een oplossing die voor beide partijen redelijk is. Of het nu gaat om een product dat niet meer voorradig is of de verzending van je producten.

Algemeen

Informatie over het product wat ik had besteld was duidelijk en gedetailleerd. Bestellen ging zonder problemen en ik had mijn camera de volgende middag in huis.

Verzending

Had halverwege de middag een camera besteld en werd dezelfde dag aangetekend verzonden. Camera kwam de volgende middag aan.

Algemeen

Ik besteld 1 minuut voor 12 's nachts de films... volgende dag had ik ze binnen.

Verzending

Ondanks dat de bestelling net op de laatste minuut van de dag gedaan werd, heb ik toch de volgende dag deze bestelling binnen gekregen.

1 2 3 ... 30

Scorekaart voor CameraNU.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg