CameraNU.nl

2.243 producten en 3.040 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CameraNU.nl

Review toevoegen

Algemeen

Prima product voor een prima prijs met een snelle levering. Verder goed verpakt. Tezamen maakt dat ik een tevreden klant ben!

Verzending

Product goed verpakt, verpakking precies goed.

Algemeen

Een webshop die doet wat ie moet doen; kwaliteit, snelheid en een gunstige prijs. Meer wil ik niet.

Algemeen

Geweldig snelle levering, alles verliep correct, van gemakkelijke bestelling tot betaling. Telefonische hulp snel en correct.

Verzending

Als je een keuze gemaakt hebt wil je het product ook snel in handen hebben. Dat is CameraNu wel toevertrouwd.

Klantenservice

Ik had een probleem met de gebruiksaanwijzing. Werd snel doorverbonden, correct te woord gestaan en goed geholpen.

Algemeen

zondag bestelt maandag in huis. Door storing teveel betaalt en dat werd direct teruggestort. Prima.
Blij met het product.

Verzending

er werd de gehele dag doorgegeven waar hetpakket was en wanneer ik het kon verwachten.

Klantenservice

teveel betaald bedrag werd direct gezien en retour gestort.

Algemeen

Prachtige store in Urk, erg klantvriendelijk geholpen. Ik ruilde mijn Canon 70D in voor de Casnon 6D MII een nette prijs gehad voor de 70D, erg vriendelijk geholpen. Door de drukte werd er een lekker bakkie koffie aangeboden. Er hangt een prettige sfeer en de medewerker die mij hielp stond open voor mijn vragen en gaf er duidelijk antwoord op.

Klantenservice

Zoals ik al hierboven schreef, erg vriendelijk personeel, hangt een prettige sfeer en het is een super mooie winkel. Medewerkers nemen ook echt de tijd voor je.

Algemeen

Lang nagedacht over de aankoop van mijn MacBook pro en Cameranu bleek de voordeligste keuze. Website ziet er mooi en overzichtelijk uit, eenvoudig bestel proces en alles keurig bevestigd via email.
Zeer goed adres in prijs en in service, aanrader!

Verzending

Zeer snelle levering, vandaag besteld en morgen in huis is echt zo.

Klantenservice

Vooraf nog telefonisch een vraag gesteld en deze werd snel en vakkundig beantwoord.

Algemeen

Overzichtelijke site. Genoeg keuze Goede service. Snelle levering. Leveren kon zelfs op zondag.
Kort om een aanrader

Verzending

Levering was zeer snel. Kon zelfs op zondag.

Algemeen

Ik ben erg tevreden over de bestelling die ik heb geplaatst. De site is overzichtelijk, ik kon meteen vinden wat ik wilde hebben. Het betalen ging gemakkelijk via Ideal en de volgende dag had ik mijn bestelling al in huis

Verzending

Goede verzending! Ik had het product de volgende dag al in huis en het was goed en veilig verpakt.

Algemeen

Door de overzichtelijke website kan je alle producten makkelijk vinden. Ook kan je eenvoudig je bestelling volgen. Door de eerdere reviews heb je al voor aankoop een goed beeld van het product.

Verzending

Producten zijn met zorg verpakt, via Track&Trace is alles goed te volgen.

Klantenservice

Heb telefonisch contact gehad met de klantenservice. Ben daar snel en vriendelijk geholpen, zonder ingewikkelde keuzemenu's.

Algemeen

De bestelling was makkelijk te plaatsen en alle informatie die ik nodig had, stond bij het product. Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Verzending

Verzending kwam op het juiste moment binnen. Het product kwam alleen in de productdoos en had dus geen extra bescherming.

Algemeen

Sinds kort, op aanraden van een kennis, zelf Cameranu ontdekt. Fantastisch mooie zaak, zeer uitgebreid assortiment en vriendelijk personeel met kennis van zaken. Hier de Nikon 200-500 gekocht en daarbij mijn 300 f:/4 voor een goede prijs ingeruild. Tevens de Sirui gimballhead aangeschaft na een goede voorlichting t.o.v de verschillende andere merken. Uitstekend geholpen met de uiteindelijke keuze van mijn nieuwe combinatie, waarmee ik inmiddels fraaie foto’s heb geschoten. Ondanks de afstand kom ik zeker terug in Urk.

Algemeen

Werd heel vriendelijk ontvangen door William en kreeg een hele goede uitleg over de mogelijkheden voor een ander type camera. Heb een goede inruil gehad op mijn oude Nikon spullen en kon daarvoor een prachtige Sony A7 terug kopen. Wereld camera en ben zeer tevreden over dit besluit.

Klantenservice

Ben door de verkoper William ontzettend goed geholpen, lekker ontspannen sfeer en mocht de tijd nemen voor mijn beslissing. De batterij was leeg en werd direct opgeladen, konden wij even rustig een kopje koffie drinken en door de winkel heen rondkijken. Dus onder het genot van dit kop koffie en met de hele goede uitleg, een besluit genomen. William, heel erg bedankt dat je mij hebt overgehaald met dit besluit.

Algemeen

Ik had een berichtje gestuurd voor een prijsopgave en kreeg het zelfs gratis toegezonden van cameranu.nl en daar voor wil ik hun heel graag mee bedanken

Zelfs gratis toegezonden gekregen

Klantenservice

Werd heel goed geholpen naar aanleiding en het doorsturen van de mail

Algemeen

Mijn bestelling bij deze website omving een 3 potig statief. Hiervoor heb ik geselecteerd op hoogte, en bewegings functionaliteit, en of het inclusief of exclusief camera mount is. als bonus was dit product ook niet al te duur bij cameranu.nl. het overzicht op de website was overzichtelijk en duidelijk. de verdere verwerking en de nodige informatie werd Keurig gevraagd in de vorm van een invul formulier. Met een duidelijke omschrijving welke informatie waar moest komen.

Verzending

de bezorging werd verzorgd door PostNL. na een korte inspectie van de verpakking was er geen beschadiging te zien op de verpakking, deze bestond enkel uit de originele karton verpakking waarin het product geleverd word vanuit de fabriek, bezorging was optijd. volgens de indicatie op de website. De track&trace code werd optijd verzonden via de mail zodat ik savonds al wist waar mijn product was en hoelaat het bezorgd zou worden.

Klantenservice

Dit is een beetje dubieus, maar in mijn gedachtegang hoort de afhandeling van de bestelling en de verdere mail wisseling onder klantenservice.
de comunicatie over de status werd per mail door gegeven. bij alle veranderingen in de status werd er Keurig een mail verstuurd met daar in de informatie die aangepast was.

Algemeen

Ik ben sinds kort wat serieuzer gaan instagram bloggen en wou de kwaliteit van mijn fotos verbeteren en heb gekozen voor een SLR camera van Canon. Ik heb deze elders gekocht. Maar zoals iedereen koop je beetje bij beetje steeds iets meer bij. Ik heb gezocht naar een zonneklep voor mijn lens via google en prijsvergelijker van tweakers. CameraNU.nl kwam als een van de voordeligste uit. Ik twijfelde even aan de betrouwbaarheid immers was ik nog niet bekend met het bedrijf en heb op google onderzoek gedaan naar de betrouwbaarheid van de winkel en service. Ik kwam onder andere ook uit op de recensies zoals deze. Deze hebben me doen overtuigen dat dit ging om een zeer profesioneel bedrijf.

De website ziet er gelikt uit en de navigatie naar de producten zijn top. Ook zijn er zeer duidelijke en scherpe afbeeldingen van de producten, TOP!
Wat pluspunten:

Producten die ik heb bezocht hebben een interne filmpje van het product met ins en outs. Duidelijke product afbeeldingen en omschrijvingen.
Scherpe prijzen t.o.v. concurentie. Duidelijke vermelding van lopende acties ook van derden. Handige suggesties/aanbiedingen d.m.v. voordeelsets.

Al met al een top webshop. Zeer betrouwbaar en netjes alles via de mail en direct.

Ander plus puntje voor 23:59 besteld, morgen in huis en dit ook nog eens gratis! en daar boven op ook nog eens 5 jaar garantie.

Vanaf nu zit CameraNU.nl zeker in mijn lijstje van te bekijken webshops als het gaat om cameras! En zal ik in de toekomst veel vaker hier spullen halen, zeker een aanrader!

Tot slot, deze webshop valt onder de categorie coolblue, ZEER GOED! Ga zo door

Verzending

Voor 23:59 besteld, zoals beloofd volgende dag in huis. Netjes met Track and trace code, goed verpakt. Ook nog in een mooie eigen branded box.

Algemeen

Betaling ging via iDeal. Snel en makkelijk, kreeg ook direct een betaabevestiging per email en een verzendbevestiging.

Verzending

Besteld rond 22:00... volgende dag was het thuis bezorgd !

Klantenservice

Heb eerst telefonisch contact gehad met Cameranu.nl, voor een statief die ik wou aanschaffen. Er werd echt de tijd genomen om mij te adviseren. Samen met de werknemer van cameranu.nl zijn we verschillende modellen langsgelopen. Persoonlijk vond ik dat erg fijn aangezien ik er zelf weinig verstand van heb. Bestelling heb ik laat in de avond geplaatst en de volgende dag was het al thuis bezorgd. Uitleg van de medewerker kwam exact overeen met het gebruik van het statief.

Samengevat: goed bereikbaar, klantvriendelijk, adviserend, snelle levering.

Algemeen

Precies dat statief gevonden dat ik op het oog had.
Meteen besteld want het was nog maar een paar minuten voordat de tijd om was om het statief de volgende dag geleverd te krijgen. Dus besteld en betaald , ook dat ging vlotjes.

Verzending

Omdat ik nog net op tijd was met bestellen, was de verwachting dat het statief de volgende dag zou komen. En dat is gelukt. Perfect!!

Algemeen

Bij de producten die te koop staan op de website staan uitgebreide beschrijvingen en reviews, hierdoor weet je van te voren al wat je kunt verwachten van je aankoop. Verder was de verzending op de juiste dag binnen gekomen. Kortom gewoon zoals het hoort

Klantenservice

Hier heb ik geen gebruik van hoeven maken.

Algemeen

Nette vakkundige verkopers. Had de verkeerde zonnekap voor m’n sigma lens meegekregen en kwam daar 3 weken na aankoop achter. Zonder problemen kreeg ik de juiste mee. Daarnaast mooie cameratas, filters en Adobe Lightroom gekocht. Verkopers denken met je mee en kijken echt wat je nodig hebt en niet war ze het meeste aan verdienen. Top zaak!

Algemeen

Foutief geheugenkaartje voor 99,-- besteld. Gebeld met Camera Nu, vriendelijk te woord gestaan, samen een goed kaartje uitgezocht. Het teveel betaalde geld werd keurig terug gestort.

Verzending

Keurig verpakt. Op het juiste tijdstip en snel geleverd.

Klantenservice

Erg aardig allemaal, keurig te woord gestaan en geholpen.

1 2 3 ... 13

Scorekaart voor CameraNU.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg