CameraNU.nl

2.570 producten en 3.420 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CameraNU.nl

Review toevoegen

Algemeen

Uitstekende webshop met een eenvoudige, overzichtelijke en doeltreffende layout. Het product, een Benro Travel Angel Statief met Balhoofd FTA28AB1, was snel gevonden en daarna besteld. Direct een bevestiging ontvangen en de volgende dag werd de lens bezorgd. Heb een dag later ook een Samyang 100mm macro lens besteld en ook die werd direct de dag daarna bezorgd.

Verzending

Je wordt via e-mail van begin tot eind volledig op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Je hoeft het bestelde in principe niet te volgen via de meegeleverde trackingcode, je krijgt van iedere beweging automatisch een bericht.

Klantenservice

Je wordt direct benaderd en keurig te woord gestaan. Bij mij ging het om een vermeend prijsverschil wat achteraf een vergissing van mezelf bleek te zijn.

Algemeen

heel makkelijk te bestellen en ik kreeg zelfs een kaartje omdat ik die dag dat het bezorgd werd jarig was!

Algemeen

De bestelling is vlot en zonder moeilijkheden uit te voeren en de betaling is ook gemakkelijk

Verzending

De bestelling is direct de volgende dag bezorgd

Algemeen

Als 80 jarige geweldige hulp bij het bestellen van fototoestel, dit adres is zeker vatbaar voor herhaling als ik weer eens ergens mee of om verlegen ben !!.

Verzending

Stipt op de afgesproken tijd geleverd !!.

Klantenservice

Had een accu voor mijn filmtoestel foutief besteld, geen probleem kon het mee terug geven aan de bezorger en na tel. overleg is de volgende dag de juiste accu bezorgd.
Klasse !

Algemeen

CameraNu ken ik eigenlijk van Instagram. Als beginnend fotografe ben ik daar actief om mijn foto's te delen. Via via kwam ik op hun account en ik zag dat ze een webshop hadden. Ik zag dat ze veel keuze hadden en toevallig wilde ik graag nog een statief hebben. Na wat reviews gelezen te hebben van verschillende statieven, had ik mijn keuze gemaakt. Het bestellen ging vlot.

Verzending

De verzending is gratis, wat ik een groot voordeel vind. Zo is de drempel al weer lager om iets te bestellen. Ook beloven ze op de website: voor 23:59 besteld, morgen in huis. En dat deden ze zeker! Ik bestelde rond 23:45, en had het netjes die ochtend in huis. Top! Inmiddels al fijn gebruik gemaakt van mijn statief.

Algemeen

Na uitvoerig online gezocht te hebben kwam ik voor de laagste prijs bij camera nu terecht. Ik was aangenaam verrast door het enorme aanbod, ik had eigenlijk alleen op prijs en beschikbaarheid gezocht. Naast het consumenten materiaal bleek je hier ook terecht te kunnen voor proffessionele apparatuur. Ik heb zelf inmiddels meerdere aankopen gedaan en ben zeer tevreden.

Verzending

Verzending is gewoon snel en op tijd en voor de keer dat ik zelf te laat was om te bedenken dat ik iets eigenlijk gisteten nodig had hebben ze een showroom waar je het meteen dezelfde dag nog af kunt halen. Handig als je net zo ongeduldig/hebberig bent als ik.

Klantenservice

Tijdens het afhalen van een product ben ik langs geweest in de fysieke winkel, deskundig personeel dat ook echt de tijd voor hun klanten neemt.. of je nu een simpele kitlens kont halen of een objectief dat niet zou misstaan in de handen van een national geograpic fotograaf, de service is uitmuntend.

Algemeen

Sinds kort iets fanatieker met fotografie en bij hun bestel ik ook de meeste items. De prijs is vaak het laagste maar ook de service is top! Aanrader, en hun voorraad is ook immens. Ze hebben er een vaste klant bij.

Verzending

Levering besteld om 23:30 (gaf aan voor 23:59 besteld morgen in huis, maar dat hoor ik vaker) en ja hoor, netjes de dag erna ontvangen! Mooi verpakt zodat het onderdeel strak op zijn plek blijft!

Algemeen

Makkelijk besteld en zo in huis. Ik bestel hier sinds kort.mijn polaroid pakjes en ik ben erg tevreden met de service die wordt geboden. Snelle makkelijke betaling, en tevens een snelle levering. Ik blijf hier voorlopig bestellen!

Verzending

Levering was optijd. Van te voren netjes een smsjes gekregen wanneer het product geleverd zou worden

Algemeen

Na heel lang aarzelen heb ik een tweede hands digitale camera gekocht. Bij de online bestelling heb ik aangegeven dat ik pas na 18.00 uur thuis zou zijn. Voor de levering van het product ging mijn voorkeur uit na de avond. Via de mail werd ik op de hoogte gehouden van de bestelling en de verzending van de camera. Heel handig en praktisch!

Verzending

Tot mijn verbazing werd het pakket de volgende dag rond half 10 in de avond bezorgd. Prima service. Het toestel zat goed beschermd tussen het plastic. Alle andere accessoires waren netjes in de doos erbij gevoegd. Fantastisch.

Algemeen

Zelfs voor iets heel simpels als een clip-on macro lens voor m'n phone en een smartphone houder die ik op m'n (mini) tripod kan schroeven kan ik hier terecht en had het de volgende werkdag netjes verpakt in huis.

Verzending

Zaterdag besteld, dinsdag (maandag normaal geen post) netjes in huis en ondertussen via de mail duidelijk op de hoogte gehouden van de voortgang van m'n bestelling. Nul verbeterpunten.

Algemeen

Ik ben zo iemand die alles eigenlijk alles op het laatste moment aan laat komen. Zo ook bij het kopen van een nieuwe lens. Hoewel de lens die ik bij Cameranu kocht in bulk verkocht werd (lees zonder doos en toebehoren... Gewoon de lens... meer niet naast de garantie) is deze uitstekend en zeer snel bij mij terecht gekomen. Ook ging het directe contact met de helpdesk goed, waardoor ik alsnog de volgende dag de lens van de pakketdienst ontving. Ik ken Urk van de vis, de visserstruien en de grote windmolens die er ondertussen staan, maar na deze ervaring ook van Cameranu. Prima zaak!

nb. Overigens zijn hun filmpjes op Youtube ook erg goed.

Verzending

Bulkverpakking was goed verpakt in veel bubbeltjesplastic. Ik ben altijd spichtig als het gaat om verzending van glas, maar dit ging gewoon veilig en vooral zeer snel (volgende ochtend al in huis).

Klantenservice

Zoals al aangegeven is de klantenservice snel en kordaat. Ik werd direct geholpen en kon telefonisch mijn bestelling aanpassen waarbij ik direct een iDeal linkje in de mailbox ontving. Dit is gewoon goed. Werken ook hard in de nacht door heb ik het gevoel.

Algemeen

Eenvoudig om bij camera.nu te bestellen. Goede informatie over de camera en duidelijke reviews.Uitstekende afhandeling.

Verzending

's avonds om 23.30 uur besteld, de volgende dag zoals beloofd in huis.

Algemeen

Ik had bij cameranu een statief en een lamp gekocht. De verkoper had me verteld dat dit alles was dat ik nodig had om aan de slag te gaan. Echter ontbrak er een koppelstukje voor beide onderdelen. Enerzijds vond ik het jammer dat er een vergissing was gemaakt, maar dat is menselijk en de klantenservice was erg behulpzaam om het samen met mij op te lossen. Inmiddels heb ik het ontbrekende onderdeel ook en kan ik lekker aan de slag met mijn producten.

Verzending

Het product werd direct geleverd, volgens mij had ik het een dag na mijn bestelling in huis.

Klantenservice

Ik werd erg netjes te woord gestaan. Je krijgt snel een reactie en de mensen zijn behulpzaam; degene die mij hielp wilde het proces zo makkelijk mogelijk maken.

Algemeen

CameraNu.nl is een betrouwbare winkel. Ik heb hier jaren geleden naar tevredenheid een Canon PowerShot SX20 IS gekocht. Na lang wikken en wegen over een opvolger heb ik eindelijk een keuze had gemaakt voor de Sony RX10 III. De keuze voor de winkel was snel gemaakt. Destijds was ik goed geholpen door CameraNu en ook de reviews waren nog steeds erg positief. De camera met enkele accessoires is snel geleverd en was netjes verpakt. Communicatie over de voortgang van de bestelling was prima.

Toch nog twee verbeterpunten.

1.) Ik had gekozen om mijn bestelling tussen 15:30 en 17:30 thuis te laten bezorgen. Helaas trof ik om 13.45 een briefje aan dat de bezorging mislukt was. De bezorging was dus niet binnen de afgesproken tijd waardoor ik hem gemist heb. Gelukkig kon ik wel kiezen om het pakket de volgende werkdag naar een afhaalpunt te laten brengen, dus heb ik hem daar op kunnen halen.

2.) Enkele dagen na de bestelling heb ik contact opgenomen met CameraNu te informeren naar hun cameraverzekering. Na een mailwisseling heb ik besloten om deze af te sluiten en heb ik betaald. Waar ik bij het bestelproces van de camera uitstekend op de hoogte werd gehouden van de status van mijn bestelling was dit bij het afsluiten van de verzekering niet zo. Ik heb twee keer moeten vragen hoe het er voor stond maar kreeg uiteindelijk netjes van hun verzekeringspartner Actua een polis toegestuurd.

Verzending

Snel geleverd, maar niet tussen 15:30 en 17:30 zoals aangegeven. Daardoor heb ik de eerste afleverpoging moeten missen.

Klantenservice

Vragen per e-mail worden goed beantwoord.

Algemeen

Zeer tevreden over verzending; regelmatig werd ik d.m.v. een e-mail op de hoogte gehouden van de status van de verzending. Makkelijk te betalen via gebruikelijke Ideal en product zoals verwacht. Fijn dat deze bruikbaar is voor meerdere camera's en niet alleen voor een specifiek merk.

Verzending

Werd d.m.v. e-mail goed op de hoogte gehouden van de status van de verzending. Ideaal wanneer je het product graag de volgende dag in huis hebt.

Algemeen

Na eerst vrijblijvend technisch goed te zijn ge´nformeerd, heb ik een dashcam besteld en super snel ontvangen.
Ondertussen werd ik zelfs nog van de hele verkoop- en vervoersprocedure op de hoogte gehouden.
Niets dan lof.

Verzending

Zeer goed verpakt en snel geleverd.

Klantenservice

Vooraf advies gevraagd en snel gekregen.

Algemeen

In februari 2017 een set filters (3) besteld. Prima geleverd. Echter kwam binnen 3 maanden bij twee van de drie filters het glas los van de behuizing. Na contact met CameraNu.nl heb ik de filters opgestuurd voor reparatie. Alleen niet handig; ik heb de filters zonder tracering opgestuurd in een envelop. Helaas nooit aangekomen. CameraNu.nl is me tijdens de RMA actief blijven benaderen (netjes). Toen ik teruggaf dat het pakketje waarschijnlijk kwijt was, stuurden ze me een nieuwe filterset op! Super!

Algemeen

Heb hier een lens besteld. Deze was binnen 24 uur binnen. Naast dat had ik bij opmerkingen neergezet dat het een cadeau was, waardoor ik het pakketje ingepakt en al binnen kreeg!

Algemeen

Duidelijke website,veel verzend en betaal opties.
De mogelijkheid om product zelfde dag in huis te hebben tegen een kleine vergoeding was voor mij de reden bij Camera NU te bestellen.
Eizo schermen waren bij cameranu de goedkoopste,dus dat was de 2de reden om daar te shoppen.

Verzending

Gekozen voor zelfde dag in huis verzenden.Dit kost klein bedrag,maar zelfde dag je bestelling nog in huis.
Word verzonden met red je pakketje.Mooi trace systeem wat tijd aangeeft,en real time geupdated word,zodat je niet de hele dag thuis moet wachten.
Waar in mijn geval de website aangaf de levering in eerste instantie plaats zou vinden tussen 20u30 en 21u00 werd dat later leveren tussen 19u15 en 19u45.Zo rond half acht stond de bezorgster op de stoep.

Klantenservice

Door een fout van de (vakantie)packer,kreeg ik een defect scherm toe gezonden,wat een dus daarom een reeds geopend product was.
Pakket was zo rond half 8 geleverd,dus kwartier later hing ik al aan de telefoon.
Vriendelijk en beleefd te woord gestaan,goed geholpen.Ging gelijk zelfde avond vervangend en deugelijk en nieuw product op de post.Voldoende mail bevestigingen en verzendbevestigingen.
Nette excuusmail ook nog mogen ontvangen.
Dus qua netheid, snelheid en levering van de klantenservice heb ik niets te klagen.Binnen 24 uur wist Cameranu 2 maal een product bij mij aan thuis te leveren.
Verkeerde levering is terug te sturen op hun kosten.Dus de enige "zorg" die ik heb is het pakket met de verkeerde levering a.s.a.p. bij een postNL punt aanbieden voor verzending.

Algemeen

Meerdere keren dingen via cameraNU.nl besteld en heb er nooit problemen mee gehad. Altijd een hele snelle levering en op de site is alles heel duidelijk. Ik heb tot nu toe nog nooit contact op hoeven nemen met de klantenservice en heb daarom daar ook geen mening over gegeven. Ik zal veel van mijn bestellingen in de toekomst bij cameraNU.nl blijven doen en kan dit aan iedereen aanraden!

Verzending

Snel en altijd volgens aangegeven planning.

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor CameraNU.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg