CameraNU.nl

2.758 producten en 3.733 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CameraNU.nl

Review toevoegen

Algemeen

Ik blijf het knap vinden dat je met zo'n uitgebreid assortiment de service kan geven die CameraNu geeft. Heb geen consessies hoeven doen in mijn keuzes want alles was op voorraad. En ook al mijn vragen, ik stapte over naar een nieuwe merk werden met geduld en kunde beantwoord.

Verzending

Geen verassingen bij de levering. En dat is zeker in de tijd waarin ik bestelde, rond Black Friday en Sinterklaas heel fijn!

Algemeen

Zoals ik het had gehoopt en zoals ik het had verwacht op basis van de reviews die ik al gelezen had. Snel, correct, goed verpakt. Eerder had ik via een contactformulier een vraag gesteld. Omdat er geen standaardantwoord was, werd ik de dag erna gebeld door een vriendelijke en correcte mevrouw die mij verder hielp. Was allemaal meer dan vier sterren waard, maar die vijfde krijgen jullie de volgende keer bij een soortgelijke ervaring.

Gewoon goed.

Klantenservice

Geen standaard antwoord? Dan gewoon bellen en even overleggen: prima toch?

Algemeen

Goede SD kaart en goede winkel. SD kaart was gratis vanwege Sinterklaas actie; ik kreeg wel een cadeautje van 10 euro, maar dit was shoptegoed. Gratis verzending.

Snel verzonden

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

CameraNU.nl is een uitstekende service, ik bestelde een verjaardag cadeau twee dagen van te voren. Deze was de volgende dag al binnen. Heb mijn vader erg blij kunnen maken met een Godox reflectie schermen set. ik beschik zelf over de zelfde set en gebruik deze regelmatig.

Verzending

Zeer snelle levering, goed verpakt!

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Heb altijd goede ervaringen gehad met Cameranu, maar na van het kastje naar de muur te zijn gestuurd, loze woorden van de klantenservice en het slecht omgaan met klachten moet ik mijn beoordeling toch drastisch naar beneden bijstellen en wijk liever af naar die andere Camera-Grootgrutter uit Rotterdam.
Ze zijn wel goed geprijsd, al is deze markt behoorlijk verzadigd.

Klantenservice

Deelname aan de Sinterklaasactie bleek een fiasco. Mijn schoen is kwijtgeraakt (wel afgeleverd) waarbij de klantenservice mij van de domme en aan het lijntje hield. Resultaat. Dure Schoenen waardeloos, verzendkosten weg, geen kans gemaakt op de actie en het belangrijkste: mijn vertrouwen in deze Urkse onderneming is foetsie. Compensatie was er niet en de patstelling die is ontstaan was allerminst oplossingsgericht vanaf Urkse kant.

Hoi Max,

Erg jammer om te lezen dat je het gevoel hebt dat we je van het kastje naar de muur gestuurd hebben, vooral omdat dit gevoel naar onze mening onterecht is. Je schoen is voor zover wij dat kunnen nagaan niet bij ons aangekomen, en dus niet bij ons kwijtgeraakt.
Het is erg jammer dat onze Sinterklaasactie, die ludiek was en vooral plezier centraal wilde stellen, in jouw geval geleid heeft tot deze review.

We proberen je nog telefonisch te bereiken om het een en ander glad te strijken, we hopen dat je daar voor open staat.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Algemeen

Geweldige webshop! Ik heb de afgelopen keer meerdere producten besteld en alles zag er prima uit. Alles was netjes verpakt, zoals het hoort. Ook mijn volgende cameraspullen zou ik zo weer bij CameraNU bestellen en ik kan CameraNU aan iedereen aanraden.

Verzending

Alles werd snel, binnen de verwachte levertijd verzonden!

Algemeen

Super makkelijk om een bestelling te plaatsen. Goede uitleg en duidelijke omschrijving. Ook dat maakt je nog enthousiaster!

Verzending

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Nette levering.

Algemeen

Ten eerste was ik erg tevreden over de gratis verzending en daarnaast kwam het ook erg snel aan. Ze hadden ook een klein zakje pepernoten bij de bestelling gedaan wat ik een leuke toevoeging vond.

Verzending

De levering was erg snel binnen en het was ook nog eens gratis.

Klantenservice

Kortom erg goed, heb nog geen klachten gehad.

Algemeen

De site werkt heel erg fijn, alles is duidelijk te vinden en alle gewenste informatie is aanwezig. Het bedrijf komt deskundig over en heeft ook fysieke winkels, daardoor kan je bij twijfel nog zelf in de winkel ervaren hoe het product is. Ook zijn de adviespagina's heel fijn als je twijfelt tussen type camera's.

Ook hebben ze video's waarin ze producten extra belichten, waardoor je je aankoop niet alleen op een afbeelding en wat gegevens hoeft te baseren, maar je het ook kan zien werken.

Bovendien beschikken ze ook over een fotoservice, waardoor je je mooie kunstwerken kan laten vereeuwigen wat ik best bijzonder vind voor een camerawinkel, dat zie je niet vaak!

De klantenservice reageert ook erg snel, net als de verzending die erg vlot is!
Al met al zou ik deze winkel zeer aanraden, omdat ze heel veel extra's bieden waardoor de service optimaal is.

Verzending

De levering was erg snel, volgens de beloofde levertermijn was het binnen.

Klantenservice

Reageren erg snel en staan voor je klaar om extra hulp te bieden.

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Spiegelreflex en lens gekocht bij CameraNU. Voor deze shop gekozen omdat het product op voorraad was, de prijs voordelig was en je er leuke extra's bij kreeg zoals een shoulder strap en een cadeaubon.

Wat me verder positief opviel is het ruimte assortiment waarvan veel op voorraad is en dat de website goed in elkaar zit. Bladeren, filteren zoeken en het bestelproces werkte allemaal prima.

Verzending

De bestelling is snel verzonden door CameraNU maar PostNL heeft enorm veel steken laten vallen, zelfs een week na Black Friday.

Ik heb betaald voor extra vroeg ophalen bij een afhaalpunt de volgende dag. Uiteindelijk is het pakket pas een week later geleverd.

Je zou zeggen dat door naar een afhaalpunt te rijden je juist veel pakketjes in één keer kan lozen maar zo denkt PostNL blijkbaar niet.

Track & Trace heeft de hele tijd slecht gewerkt. Pas op de allerlaatste dag werd deze actief met daadwerkelijk nuttige informatie.

Klantenservice

Om mijn geld voor de verzendkosten terug te vragen en mijn beklag te doen over de trage verzending heb ik contact op genomen met de klantenservice van CameraNU en PostNL.

De klantenservice van CameraNU heeft steeds binnen een dag gereageerd op mijn berichten en heeft geregeld dat ik mijn verzendkosten terug ga krijgen. Verder niets bijzonders, alleen zo'n standaard "We vinden het vervelend"-bericht.

Ik heb de verzendkosten echter nog niet terug mogen ontvangen. Ik hoop dat dit snel gebeurd, zo niet dan zal ik deze review aanpassen.

Tevens contact gezocht met PostNL maar ik vraag me af wat het nut van deze klantenservice is. Ik heb niet het idee dat ze meer tracking informatie kunnen zien dan ik zelf, dus wat voegt het dan toe?

Tegen beloning

Algemeen

I ordered a Canon 77D camera and some accessories via cameranu.nl. The prices are a little lower than in other similar shops, the website is very easy to navigate (though only parts of it are translated to English). It was the fastest delivery ever - I ordered stuff at 22:30, and got it next morning. All the products I ordered function perfectly.

Algemeen

Pas geleden een mooie high end compact camera gekocht via CameraNU.nl. Mooie nette prijs en snel geleverd! Camera is ook helemaal top en precies wat ik zoek. Dit kwam mede door alle reviews die er beschikbaar waren bij het product zelf!

Verzending

Snel geleverd en het pakket was heel netjes ingepakt met nog een paar pepernoten van sinterklaas erbij! (eind november.....).

Algemeen

Had een lens besteld. Volgens de site zou het dezelfde dag nog geleverd kunnen worden. En de bestelling werd daadwerkelijk nog dezelfde dag geleverd. De lens was ook goed verpakt. Dus een uitstekende service.
Ben nu enthousiast foto's aan het maken met de nieuwe lens

Verzending

Product was in uitstekende conditie. Het was goed verpakt zodat er geen schade kon ontstaan. Ook hebben ze een hele snelle levering. Ik ga zeker hier opnieuw bestellen.

Algemeen

Het artikel was vrij eenvoudig te vinden, waarbij de keuze uit diverse kleuren enorm was. Wist wat ik wilde hebben en de bestelling was dus zo geplaatst. Ook de feedback was snel en goed

Verzending

Ondanks de waarschuwingen dat in deze drukke tijd de bestelling langer onderweg kon zijn, was het bestelde de volgende dag afgeleverd.

Klantenservice

In het verleden werd je fijn te woord gestaan en de voorlichting was goed

Algemeen

CameraNu is mijn favoriete fotografie winkel. Levering is snel en als er iets mis is word je vriendelijke en snel geholpen.

Verzending

De bestelling kwam in twee delen aan waardoor ik het niet beide op dezelfde dag had ontvangen. Bleek achteraf een fout te zijn van de bezorger en niet van CameraNu. Verder altijd goede ervaringen gehad!

Klantenservice

Vriendelijk en snel geholpen.

Algemeen

Het produkt dat ik zocht was makkelijk op de website te vinden via zoeken. De prijs was de beste in zijn klasse. Het bestelproces is eenvoudig en de levering was goed in verpakking en tijd. CameraNU is top.

Klantenservice

Duidelijke reactie op de geplaatste bestelling per email.

Algemeen

Overzichtelijke website, makkelijke manier van bestellen en betalen. Ondanks de feestdagen werd het pakketje snel geleverd

Snel en goed verpakt

Algemeen

Heel erg vlot,betaling ging van mijn kant iets mis,direct opgelost , na telefonisch contact , prettig geholpen

Verzending

Zag er precies uit zoals op de website, niet voor eigen gebruik maar voor dochter die fotograaf is, ga er vanuit dat zij er dik tevreden mee is

Klantenservice

Direct geholpen bij de betaling

Algemeen

Nette en snelle website met gedetailleerd product overzicht. Snelle levering en heldere communicatie over de order status via de mail.

Verzending

Net voor 22:00 uur besteld. Snel reactie dat de order verwerkt werd en de volgende dag al bezorgd. Precies wat je van een goede webshop verwacht.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Bestelling plaatsen was makkelijk. Had een goede black friday-deal. Door de drukte van PostNL is één pakketje een dag later verzonden. Nadeel was wel dat de drukte pas na het bestellen werd aangegeven.

Klantenservice

Op andere website was de body die ik bestelde 100¤ goedkoper, maar toen ik dit aangaf tijdens een telefoongesprek is de prijs gelijk veranderd.

1 2 3 ... 24

Scorekaart voor CameraNU.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg