×

Help Tweakers weer winnen!

Verschoore

1.106 producten en 1.420 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Verschoore

Review toevoegen

Algemeen

Goede advisering en prettig dat wordt meegedacht met koper. Medewerker vormde een goed beeld wat ik wilde hebben en kon daarmee goed advies geven. Prettig dat medewerker bij 2e bezoek nog goed beeld had van mijn wensen; geeft nadrukkelijk interesse van medewerker aan.

Verzending

Verzending liep via winkel; goede aflevering en goede uitleg

Klantenservice

klantenservice heeft veel opties maar is lastig bereikbaar. Mijn verlenging garantie via de website was complex.

Mijn ervaringen met Verschoore (vestiging Bergen op Zoom) zijn zeer positief:
ze nemen altijd ruim de tijd voor je en hebben veel verstand van zaken waardoor ze je heel gericht kunnen helpen.
In tegenstelling tot andere winkels proberen ze niet alleen het duurdere merkspul te verkopen maar geven ze ook advies over eventuele goedkopere alternatieven, bijvoorbeeld betreffende camera accu's.

Verzending

Over het algemeen nooit problemen gehad met levertijden van producten, mede omdat ik het altijd in de winkel zelf koop. Als iets niet op voorraad is wordt het besteld of laten ze het over komen uit een andere vestiging.
Het enige smetje is dat de levering van enkele producten nu al enkele weken duurt, wat ik niet verwacht had.

Klantenservice

Mijn Canon camera en lens kocht ik dit jaar 2 dagen voordat de cashback actie afgelopen zou zijn. Dat de actie afliep werd ik in de winkel op geattendeerd, ik was er zelf niet van op de hoogte. Omdat de camera en lens op moment van kopen niet op voorraad waren en besteld moesten worden hebben ze alles op alles in het werk gesteld zodat ik nog voor het verstrijken van de cashback actie de juiste serienummers in bezit had waardoor ik toch nog gebruik kon maken van de actie. Dat soort meedenkende service is uitstekend.

Ook bij het afdrukken van foto's zou ik nooit meer naar een andere zaak willen. Twee maal een serie bruiloft foto's laten afdrukken waarbij ik erg goed geholpen en geadviseerd ben over hoe de foto's eruit zouden komen.
Mijn foto's had ik een witte rand meegegeven maar omdat de printer een deel van die rand afsneed ben ik direct gebeld en is het printproces afgebroken. Ze adviseerden mij om de foto's zonder rand aan te leveren en in overleg is besloten dat zij er eenzelfde witte rand omheen konden maken. Prima service!

Algemeen

Als vaste klant hield Verschoore Middelburg voor mij een Fujifilm X-T2 apart zodat ik deze bij de release gelijk kon bekijken en eventueel kon kopen. Dat werd het ook. Ik kreeg ruimschoots de tijd om de camera en de verschillen met mijn eigen X-T1 onder de loep te nemen.

Klantenservice

Met dit product geen klantenservice nodig gehad, met een ander product wel. Ten tijde heeft Verschoore Middelburg mijn belangen behartigd en voor mij en de garantieclaim laten versnellen, uiteindelijk kreeg ik een vervangende camera toen bleek dat het euvel niet verholpen kon worden. In deze winkel helpen ze je echt, of het nu gaat om uitleg geven of het afhandelen van een garantiezaak voor je.

Algemeen

Website clear and the search feature works well. Shipped the iten promptly and received next day. Also, the price was excellent!

Fast delivery

Algemeen

snel contact, makkelijk te bestellen after sales is erg goed !!
via mail aangegeven dat ik een onderdeel mis en de volgende dag was het onderdeel al thuisbezorgd.

Verzending

snelle levering goed en degelijk verpakt.

Klantenservice

Ik miste een onderdeel, even mailen en de volgende dag was het onderdeel al bezorgd..

Algemeen

Op donderdag ochtend een Sony RX100M3 camera besteld en dezelfde dag verzonden. Vrijdag netjes ontvangen in een doos die voldoende groot was met extra luchtzakken.

Klantenservice

Geen ervaring met de klantenservice maar doordat alles zo voorspoedig is verlopen geef ik ze de voordeel van de twijfel.

Klantenservice:

I bought the new Leica Sofort Orange. Great instant camera and great service from Verschoore! Very patient staffs!
Thank you very much!

Algemeen

Meer dan voldoende informatie over gekochte product op de site. Indien nodig is Verschoore goed bereikbaar, Blijkt ook nadat het product al binnen is bij vragen achteraf.

Verzending

Snel geleverd en netjes ingepakt.

Klantenservice:

Ik heb een paar keer gebeld met wat vragen en werd telkens goed te woord gestaan en de spullen zijn aangekomen

Algemeen

Alles vlot besteld. Tweedehands materiaal ook in topkwaliteit. Zeer tevreden over het algemeen. En ook nog eens op tijd geleverd!

Verzending

Op tijd en in goede staat. Zeer tevreden.

Klantenservice:

Voor het eerst 35mm besteld en via deze website duidelijke info gehad. Snelle en goede levering. Volgende keer weer via Verschoore!

Algemeen

Scherpe prijs, snelle levering en duidelijke informatie op de site. Wat wil je als klant nog meer?

Verzending

Bestelde artikel met een dag in huis.

Klantenservice

Afwikkeling van order ging snel

Algemeen

Goede service, en erg snelle verzending. Ik ben erg tevreden.
De website en zoekfunctie waren ook erg makkelijk.'

Snelle levering

Algemeen

De prijzen/bezorgkosten waren duidelijk van te voren aangegeven en de stappen waren logisch opgezet. De betaling via iDeal is altijd gemakkelijk.

Verzending

De levering was één dagje later maar door de 'voor 16:00 besteld de volgende dag binnen'-levering alsnog heel snel geleverd. De camera was netjes en goed beschermd ingepakt en was helemaal in orde.

Algemeen

Prima service: ik bestelde filters en een screen protector voor mijn camera en had ze de volgende dag binnen. De screen protector paste helaas niet. In de winkel heb ik deze zonder problemen kunnen ruilen voor een exemplaar dat wel paste en het verschil in prijs kreeg ik netjes terug.

Verzending

Snelle levertijd ('s middags besteld, de dag erna in huis)

Vriendelijke en professionele service

Klantenservice:

Het product stond bij een andere webshop in promotie. Bij poging bestelling bleek het al niet meer in voorraad. Bij Verschoore was het wel in voorraad, en tegen een betere prijs. Levering gebeurde supersnel.

Algemeen

Goeie en overzichtelijke site en met zijn tijd meegegaan want Verschoore bestaat al sinds 1919. Ik ben menig maal in de zaak geweest in Goes toen internet nog niet bestond ;-)

Verzending

Bij de track-en trace code was mijn adres gewijzigd naar de Primera in Middelburg. Hier kreeg ik een melding van. Of dit de fout van de Primera is of van Verschoore is mij niet duidelijk. Wel is er direct actie ondernomen door Verschoore. Ondanks de track-en trace code werd mijn bestelling wel netjes afgeleverd.

Prima service.

Algemeen

De website is zeker toegankelijk voor iedereen omdat de lay-out zo eenvoudig is en zeer effectief. Je voelt dat je in goede handen bent en dat je op deze site zal vinden wat je nodig hebt. Er is keuze uit heel veel merkartikelen en een groot assortiment.

Verzending

Ik was onder indruk van de snelle levertijd, de producten s ’avonds besteld en de volgende dag rond de middag geleverd.

Klantenservice

De vragen die ik gestel heb in verband met de producten die ik wou aankopen werden telkens snel beantwoord. Zoals overal vind je hier producten die duurder en goedkoper zijn dan op andere websites maar ook hier kan je over communiceren.

Klantenservice:

16/3/2016 Flits Canon Speedlite 320 EX besteld. Betaling verliep zonder problemen.
17/3/2016 Melding gekregen dat de bestelling verzonden is.
18/3/2016 Bestelling in goede orde ontvangen.
Zo moet het zijn. Service houden zo!!!

Algemeen

Website is overzichtelijk en artikelen zijn goed terug te vinden. Had eerst in de winkel informatie over het artikel ingewonnen.

Verzending

Website gaf aan dat artikel op voorraad was, maar dit bleek niet zo te zijn. Werd echter, direct na bestelling telefonisch hierover geïnformeerd. Of het een bezwaar was als de zending uiterlijk woensdag ontvangen zou worden. Voor mij geen probleem. Woensdag werd het artikel bezorgd.

Klantenservice

Zie voorgaande opmerking, bij verzending.

Scorekaart voor Verschoore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk