Verschoore

1.156 producten en 1.470 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Verschoore

Review toevoegen

Klantenservice:

De fotocamera was via tweakers elders goedkoper te krijgen. Ik ga echter liever naar een plaatselijke winkel om mijn aankoop te doen. Na een mail naar Verschoore, die binnen 2 uur werd beantwoord, werd de prijs direct aangepast en kon ik de camera direct afhalen in de winkel in Goes. In de winkel keurig geholpen en geadviseerd. Bovendien heb ik 3 jaar extra garantie op mijn product gekregen.

Algemeen

Heel vriendelijk en behulpzaam in de winkel in Terneuzen. Geen verkooppraatjes maar gewoon duidelijk en concrete informatie.

Klantenservice

Ze waren heel vriendelijk in de winkel ,kwamen niet met een raar verkooppraatje en hebben een zeer duidelijke uitleg gegeven over het product.

Algemeen

Vriendelijk en vakkundig advies in winkel Roosendaal. Je voelt je echt welkom en men verplaatst zich echt in de klant.

Klantenservice

Adviseur vraagt goed door waarvoor ik de camera wil gebruiken en waarmee ik nu fotografeer.

Algemeen

scherpe prijs, een goede webervaring, een goede communicatie en een snelle en zorgvuldige levering. Perfect dus, houden zo.

Verzending

snelle levering. bestelling was stevig en zorgvuldig ingepakt

Klantenservice:

Verschoore vestiging breda heeft mij uitstekend geholpen. Met behulp van hun vakbekwaamheid heb ik mijn keuze laten vallen op een prachtige Sony a7Rii met een Sony 24-70mm G Master. Ik ben zeer blij met hun advies en mijn aankoop. Scherpe prijzen en zeer gunstige garantie voorwaarden!

Algemeen

Ik zocht een wegwerp-onderwatercamera voor op reis. Deze zijn niet overal verkrijgbaar. Verschoore heeft ze van Fuji voor de laagste prijs, en geen verzendkosten. Blij mee!

Verzending

Heb twee stuks besteld. kreeg direct een bevestiging en zelfs binnen 15 minuten een verzendbericht met track&tracecode. Volgende dag bezorgd. Top!

Algemeen

Bezoek aan Verschoore Breda, had vooraf gebeld dat ik interesse had in een high-end Canon camera en die wilde reserveren. In de winkel werd er ruim tijd vrijgemaakt om de camera te demonstreren. Ook de LCD display bescherming werd even op maak gemaakt en geplakt. De verkoper had ruim voldoende kennis van het product en kon goed advies geven. Prijzen zijn gelijk aan de grote ketens.

Verzending

Was op voorraad en voor mij gereserveerd

Klantenservice

De sensor van de oude camera wordt gereinigd...... heb ik nog niet terug, dus nog geen ervaring.

Klantenservice:

Camera gekocht in de winkel in Etten-Leur. keurig geholpen en scherpe concurrerende prijzen en voldoende voorraad.

Algemeen

Vooral tijdens de aanloop naar de aanschaf veel geduld en deskundig advies. Dat was ook de reden om daar te kopen. Ook de koop zelf erg prettig.

Verzending

geen problemen gehad. was op voorraad. Meteen meegenomen.

Klantenservice

gaan goed om met vragen. Maar nog nooit met klachten bij ze langs geweest.

Klantenservice:

store Den Bosch. kundig personeel en uitstekende service. hebben echt alle tijd voor je . je krijgt alle tijd om producten te vergelijken. TOP!!!

Algemeen

Ik was op zoek naar een heel goed point en shoot toestel. Ik heb deskundig advies gekregen waar ik echt iets aan heb. De beslissing is op een Canon Powershot G7X MK2 gevallen precies wat ik zocht.

Verzending

Na het uitstekend advies bleek de camera een Premium kit aanbieding te hebben, deze was niet op voorraad in de winkel in Den Bosch, deze is meteen besteld. Na twee dagen werd ik gebeld dat de camera aangekomen was en dat ik het kon ophalen.

Klantenservice

Uitstekende ervaring, eigenlijk zoals altijd bij deze winkel

Klantenservice:

30 jaar geleden mijn eerste, analoge, camera daar gekocht. Toen meer dan goed service en nu nog steeds. De markt veranderd, hun kennis over fotografie veranderd net een tand sneller..Tijd en aandacht,

Klantenservice:

Goede hulp gehad bij het zoeken naar,
een fijne camera. Vriendelijk personeel en behulpzaam.
Mooie ruime winkel.

Klantenservice:

Goede en vriendelijke service in de winkel en een overzichtelijke webshop. Sterk concurrerende prijzen in vergelijking met andere grotere webshops.

Klantenservice:

Goede bediening ondanks de rommel door de verbouwing. Goede uitleg en instellingen zijn meteen aangepast

Klantenservice:

Via de winkel aangeschaft. Gevraagd aan de verkoper naar de verschillen tussen type 60 en 90. Uiteindelijk voor de 90 gekozen. Mede dankzij de goede voorlichting van de verkoper. Nu aan de slag met het toestel.

Algemeen

In een paar simpele klikken mijn bestelling geplaatst. Goede en duidelijke productomschrijving. Betalingsvoorwaarden/manier geweldig! Duidelijke bijlage's in de mail bijgevoegd ter controle en eigen administratie.

Verzending

Op de dag van bestelling voor 16:00 uur besteld, en zoals afgesproken dezelfde dag nog verzonden en keurig de volgende dag in huis! Netjes verpakt met alle benodigde info erbij!

Klantenservice

Al jaren kom ik met veel plezier bij Verschoore om mijn meeste aankopen te doen. Service en kealiteit is top! Elkaar bij de voornaam kunnen noemen onder het genot van een bakje koffie straalt de klantvriendelijkheid uit! Ook als ik "alleen" voor vragen/informatie kom, dus zonder aankoop krijg ik deskundige en klantvriendelijke hulp en verlaat ik met een tevreden gevoel de winkel! Deze eerste online ervaring is stiekem wat ik verwacht had, en blijkt dus ook echt zeer positief te zijn! Dankjewel voor de service!

Algemeen

Snelle levering van occasion Nikon body D100 in uitstekende staat tegen een lage prijs. Alles functioneert naar behoren

Prima shockproof verpakking

Algemeen

Zonder enig probleem heb ik zaterdag 11 maart de Panasonic Lumix DMC FZ82 camera gekocht. Bestelling en betaling ging als vanzelf.

Verzending

Via de mail werd ik keurig op de hoogte gehouden van de verzendig en leviring. Dit ging precies volgens de planning en dinsdagmiddag had ik mijn camera die keurig verpakt werd afgeleverd. Geweldig!

Klantenservice

Alles is goed gegaan dus tot op heden geen contact met klantenservice gehad.

Algemeen

Bestellen via webshop is prima en eenvoudig. Betaling via IDeal werkt perfect. Duidelijke bevestiging van bestelling.

Verzending

Verzending via PostNL, dus OK.

Klantenservice

Vraag gesteld over een Canon-actie. Zeer snel duidelijk en to-the-point bericht terug via email (XXL Den Bosch).

1 ... 4 5 6

Scorekaart voor Verschoore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk