Verschoore

1.119 producten en 1.432 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Verschoore

Review toevoegen

Klantenservice:

30 jaar geleden mijn eerste, analoge, camera daar gekocht. Toen meer dan goed service en nu nog steeds. De markt veranderd, hun kennis over fotografie veranderd net een tand sneller..Tijd en aandacht,

Klantenservice:

Goede hulp gehad bij het zoeken naar,
een fijne camera. Vriendelijk personeel en behulpzaam.
Mooie ruime winkel.

Klantenservice:

Goede en vriendelijke service in de winkel en een overzichtelijke webshop. Sterk concurrerende prijzen in vergelijking met andere grotere webshops.

Klantenservice:

Goede bediening ondanks de rommel door de verbouwing. Goede uitleg en instellingen zijn meteen aangepast

Klantenservice:

Via de winkel aangeschaft. Gevraagd aan de verkoper naar de verschillen tussen type 60 en 90. Uiteindelijk voor de 90 gekozen. Mede dankzij de goede voorlichting van de verkoper. Nu aan de slag met het toestel.

Algemeen

In een paar simpele klikken mijn bestelling geplaatst. Goede en duidelijke productomschrijving. Betalingsvoorwaarden/manier geweldig! Duidelijke bijlage's in de mail bijgevoegd ter controle en eigen administratie.

Verzending

Op de dag van bestelling voor 16:00 uur besteld, en zoals afgesproken dezelfde dag nog verzonden en keurig de volgende dag in huis! Netjes verpakt met alle benodigde info erbij!

Klantenservice

Al jaren kom ik met veel plezier bij Verschoore om mijn meeste aankopen te doen. Service en kealiteit is top! Elkaar bij de voornaam kunnen noemen onder het genot van een bakje koffie straalt de klantvriendelijkheid uit! Ook als ik "alleen" voor vragen/informatie kom, dus zonder aankoop krijg ik deskundige en klantvriendelijke hulp en verlaat ik met een tevreden gevoel de winkel! Deze eerste online ervaring is stiekem wat ik verwacht had, en blijkt dus ook echt zeer positief te zijn! Dankjewel voor de service!

Algemeen

Snelle levering van occasion Nikon body D100 in uitstekende staat tegen een lage prijs. Alles functioneert naar behoren

Prima shockproof verpakking

Algemeen

Zonder enig probleem heb ik zaterdag 11 maart de Panasonic Lumix DMC FZ82 camera gekocht. Bestelling en betaling ging als vanzelf.

Verzending

Via de mail werd ik keurig op de hoogte gehouden van de verzendig en leviring. Dit ging precies volgens de planning en dinsdagmiddag had ik mijn camera die keurig verpakt werd afgeleverd. Geweldig!

Klantenservice

Alles is goed gegaan dus tot op heden geen contact met klantenservice gehad.

Algemeen

Bestellen via webshop is prima en eenvoudig. Betaling via IDeal werkt perfect. Duidelijke bevestiging van bestelling.

Verzending

Verzending via PostNL, dus OK.

Klantenservice

Vraag gesteld over een Canon-actie. Zeer snel duidelijk en to-the-point bericht terug via email (XXL Den Bosch).

Klantenservice:

Ik heb de camerabody gekocht in de winkel bij Verschoore in Middelburg. Je kan echter je aankopen echter ook via de webwinkel van Verschoore doen. Vriendelijk geholpen en goede service. Er was alleen een set met kitlens voorradig, maar ik wilde alleen de body. De set werd keurig uit elkaar gehaald en ik heb de body los kunnen kopen.

Klantenservice:

Was mij aan het orienteren voor een compact camera. In de winkel van Verschoore in Bergen op Zoom werd ik keurig geholpen. Zelf had ik al een voorkeur en de verkoper kon mij exact vertellen hoe deze te bedienen, specificaties etc. Echt ouderwetse service! . Ook vond ik de bijgekochte aangeboden accesoires prijs technisch ok. Camera was op voorraad en dus direct meegenomen.

Algemeen

je kan eerst uitgebreid zeggen wat je wilt hebben. daarna geven ze duidelijk advies (filiaal roosendaal)

Verzending

super snelle levering! ze zeiden 2 weken maar bleek maar anderhalve week te zijn! en kreeg ook netjes een berichtje nadat hij binnen was!

Klantenservice

ze staan je echt netjes te woord! en geven alle advies! ik ben daar geen enkele keer weggegaan dat ik dacht '' ik wil dat nog over een lens weten'' dat was totaal niet!

Algemeen

Goede advisering en prettig dat wordt meegedacht met koper. Medewerker vormde een goed beeld wat ik wilde hebben en kon daarmee goed advies geven. Prettig dat medewerker bij 2e bezoek nog goed beeld had van mijn wensen; geeft nadrukkelijk interesse van medewerker aan.

Verzending

Verzending liep via winkel; goede aflevering en goede uitleg

Klantenservice

klantenservice heeft veel opties maar is lastig bereikbaar. Mijn verlenging garantie via de website was complex.

Mijn ervaringen met Verschoore (vestiging Bergen op Zoom) zijn zeer positief:
ze nemen altijd ruim de tijd voor je en hebben veel verstand van zaken waardoor ze je heel gericht kunnen helpen.
In tegenstelling tot andere winkels proberen ze niet alleen het duurdere merkspul te verkopen maar geven ze ook advies over eventuele goedkopere alternatieven, bijvoorbeeld betreffende camera accu's.

Verzending

Over het algemeen nooit problemen gehad met levertijden van producten, mede omdat ik het altijd in de winkel zelf koop. Als iets niet op voorraad is wordt het besteld of laten ze het over komen uit een andere vestiging.
Het enige smetje is dat de levering van enkele producten nu al enkele weken duurt, wat ik niet verwacht had.

Klantenservice

Mijn Canon camera en lens kocht ik dit jaar 2 dagen voordat de cashback actie afgelopen zou zijn. Dat de actie afliep werd ik in de winkel op geattendeerd, ik was er zelf niet van op de hoogte. Omdat de camera en lens op moment van kopen niet op voorraad waren en besteld moesten worden hebben ze alles op alles in het werk gesteld zodat ik nog voor het verstrijken van de cashback actie de juiste serienummers in bezit had waardoor ik toch nog gebruik kon maken van de actie. Dat soort meedenkende service is uitstekend.

Ook bij het afdrukken van foto's zou ik nooit meer naar een andere zaak willen. Twee maal een serie bruiloft foto's laten afdrukken waarbij ik erg goed geholpen en geadviseerd ben over hoe de foto's eruit zouden komen.
Mijn foto's had ik een witte rand meegegeven maar omdat de printer een deel van die rand afsneed ben ik direct gebeld en is het printproces afgebroken. Ze adviseerden mij om de foto's zonder rand aan te leveren en in overleg is besloten dat zij er eenzelfde witte rand omheen konden maken. Prima service!

Algemeen

Als vaste klant hield Verschoore Middelburg voor mij een Fujifilm X-T2 apart zodat ik deze bij de release gelijk kon bekijken en eventueel kon kopen. Dat werd het ook. Ik kreeg ruimschoots de tijd om de camera en de verschillen met mijn eigen X-T1 onder de loep te nemen.

Klantenservice

Met dit product geen klantenservice nodig gehad, met een ander product wel. Ten tijde heeft Verschoore Middelburg mijn belangen behartigd en voor mij en de garantieclaim laten versnellen, uiteindelijk kreeg ik een vervangende camera toen bleek dat het euvel niet verholpen kon worden. In deze winkel helpen ze je echt, of het nu gaat om uitleg geven of het afhandelen van een garantiezaak voor je.

Algemeen

Website clear and the search feature works well. Shipped the iten promptly and received next day. Also, the price was excellent!

Fast delivery

Algemeen

snel contact, makkelijk te bestellen after sales is erg goed !!
via mail aangegeven dat ik een onderdeel mis en de volgende dag was het onderdeel al thuisbezorgd.

Verzending

snelle levering goed en degelijk verpakt.

Klantenservice

Ik miste een onderdeel, even mailen en de volgende dag was het onderdeel al bezorgd..

Algemeen

Op donderdag ochtend een Sony RX100M3 camera besteld en dezelfde dag verzonden. Vrijdag netjes ontvangen in een doos die voldoende groot was met extra luchtzakken.

Klantenservice

Geen ervaring met de klantenservice maar doordat alles zo voorspoedig is verlopen geef ik ze de voordeel van de twijfel.

Klantenservice:

I bought the new Leica Sofort Orange. Great instant camera and great service from Verschoore! Very patient staffs!
Thank you very much!

Algemeen

Meer dan voldoende informatie over gekochte product op de site. Indien nodig is Verschoore goed bereikbaar, Blijkt ook nadat het product al binnen is bij vragen achteraf.

Verzending

Snel geleverd en netjes ingepakt.

Scorekaart voor Verschoore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk