Verschoore

1.160 producten en 1.419 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Verschoore

Review toevoegen

Algemeen

Gemakkelijk bestellen via webshop. Duidelijk overzicht van specs, prijs, en proces tot aan betaling. Betaalkeuzes zijn ruim aanwezig.

Klantenservice

Bestelling op vrijdag geplaatst, zou eigenlijk op zaterdag bezorgd worden. In de ochtend op zaterdag netjes gebeld door vestiging Den Bosch dat zaterdag niet ging lukken, maar na het weekend wel. Goede klantgerichtheid.

Algemeen

Toen ik mijn camera kocht was er een goede aanbieding met ene gratis geheugen kaart en een batterij erbij.

Verzending

In de winkel gehaald, ze hadden precies op voorraad wat ik zocht

Klantenservice

Klanten service is goed. Heb enkel wel het idee dat er een sfeer hangt van wij weten alles beter over camera's dan jou.

Algemeen

Wat fijn: Verschoore heeft diverse fysieke winkels maar met webwinkel prijzen! Dat betekent prima service, uitleg van het product en kennis van zaken. Waarom via een webwinkel bestellen als het ook zo kan?

Verzending

Heb gebeld en de volgende dag was de camera in huis, Uitstekend!

Algemeen

Nieuwe camera is snel geleverd, goed uitgelegd en ingesteld. De vorige ben ik na 2 maanden verloren. Zonder kosten werd mijn garantieplan voor 3 jaar overgesloten. Dat is nog een service

Verzending

Camera was in de zaak in Breda op voorraad. Bij installatie bleek er een defect in te zitten en de volgende dag kon ik alweer een andere ophalen.

Klantenservice

Goed en vakkundig geholpen. Er werd meegedacht hoe kosten van verlies vorige camera, die nog geen 2 maanden oud was te beperken. Mijn afgesloten garantieplan 3 jaar kon kosteloos overgeboekt worden naar de nieuwe camera. Dat bespaarde mij toch weer § 60,-. Grote klasse is dat.

Algemeen

Goed verzorgde website, producten zijn in het algemeen logisch ingedeeld in categorieŽn.
Het enige verbeterpunt dat ik kan bedenken op basis van mijn aankoop van een colorimeter voor monitorkalibratie is dat er nu 2 plaatsen zijn waar deze apparaten te vinden zijn. Echter, het aanbod via beide wegen is niet gelijk aan elkaar. Accessoires>kleurmanagement omvat minder producten dan Beeld&bewerking>Kalibratie terwijl een aantal producten wel in beide te vinden zijn. Ik had daardoor geconcludeerd dat het product dat ik wilde kopen niet tot het assortiment behoorde terwijl dat wel zo was. Pas toen ik de pricewatch vermelding zag kwam ik er achter dat het product wel degelijk gevoerd wordt.

Verzending

Ik heb mijn bestelling 's avonds geplaatst. De volgende ochtend kreeg ik bericht dat mijn bestelling verzonden was en dezelfde dag tussen 18:00u en 22:30u geleverd zou worden. De bezorgende partij heeft een bezorgpoging gedaan maar had het huisnummer niet goed overgenomen (8-1 werd 81). Dat lag echter niet aan Verschoore omdat het wel goed op hun factuur stond vermeld. Vermoedelijk is het een geautomatiseerd systeem dat gegevens inleest dat de mist in is gegaan.
Ik markeer de levertijd als op tijd omdat Verschoore mijn bestelling op tijd heeft verzonden en de vergissing niet bij hen ligt. Bovendien hebben zij ervoor gezorgd dat de fout hersteld werd.

Klantenservice

Mijn huisnummer werd verkeerd weergegeven door de bezorgende partij (Fadello) en zij zijn niet goed bereikbaar (enkel een contactformulier waar weinig mee lijkt te gebeuren). Ook wijzigen van het adres is bij hen niet mogelijk. Daarom heb ik een mail gestuurd naar Verschoore om aan te geven dat de bezorgpoging was mislukt en waarom. Een medewerker van Verschoore heeft daarop de fout aan het licht gebracht bij Fadello en mij gebeld dat diezelfde avond een nieuwe bezorgpoging zou worden gedaan maar nu met de juiste informatie. Dat is vervolgens goed gegaan.
Het contact met de klantenservice van Verschoore is vlot en keurig verlopen. Niets op aan te merken.

Algemeen

Vriendelijke bediening en gedegen kennis van zaken. Voor een dergelijk weinig verkocht objectief had de verkoper zijn kennis prima op orde.

Verzending

31-5 gebeld of men het gewenste objectief, dat wel voorradig was in Den Bosch, op 1 -6 in de winkel in Middelburg zou zijn om het te kunnen beoordelen. Was geen probleem zei men, en inderdaad: om 15.30 kreeg ik een berichtje dat het objectief in de winkel was.

Klantenservice

Zoals gezegd was de verkoper absoluut ter zake kundig en wist zeker over welk objectief hij het had. Was nu eenmaal geen doorsnee objectief, dus er moet tevoren kennis zijn opgedaan. Chapeau daarvoor! Ook werd mij op kortingsacties gewezen, waardoor ik niet overrompeld werd, maar die wel zeker waarde hadden. Heb voor klein geld nog wat kleine spulen erbij aangeschaft, die ik zelf vergeten had op mijn boodschappenlijstje.

Klantenservice:

fijne winkel, uitstekend assortiment en prima service! hier tweede aankoop gedaan . niet de scherpste prijs maar betaal graag iets meer voor de product kennis en service.

Klantenservice:

De fotocamera was via tweakers elders goedkoper te krijgen. Ik ga echter liever naar een plaatselijke winkel om mijn aankoop te doen. Na een mail naar Verschoore, die binnen 2 uur werd beantwoord, werd de prijs direct aangepast en kon ik de camera direct afhalen in de winkel in Goes. In de winkel keurig geholpen en geadviseerd. Bovendien heb ik 3 jaar extra garantie op mijn product gekregen.

Algemeen

Heel vriendelijk en behulpzaam in de winkel in Terneuzen. Geen verkooppraatjes maar gewoon duidelijk en concrete informatie.

Klantenservice

Ze waren heel vriendelijk in de winkel ,kwamen niet met een raar verkooppraatje en hebben een zeer duidelijke uitleg gegeven over het product.

Algemeen

Vriendelijk en vakkundig advies in winkel Roosendaal. Je voelt je echt welkom en men verplaatst zich echt in de klant.

Klantenservice

Adviseur vraagt goed door waarvoor ik de camera wil gebruiken en waarmee ik nu fotografeer.

Algemeen

scherpe prijs, een goede webervaring, een goede communicatie en een snelle en zorgvuldige levering. Perfect dus, houden zo.

Verzending

snelle levering. bestelling was stevig en zorgvuldig ingepakt

Klantenservice:

Verschoore vestiging breda heeft mij uitstekend geholpen. Met behulp van hun vakbekwaamheid heb ik mijn keuze laten vallen op een prachtige Sony a7Rii met een Sony 24-70mm G Master. Ik ben zeer blij met hun advies en mijn aankoop. Scherpe prijzen en zeer gunstige garantie voorwaarden!

Algemeen

Ik zocht een wegwerp-onderwatercamera voor op reis. Deze zijn niet overal verkrijgbaar. Verschoore heeft ze van Fuji voor de laagste prijs, en geen verzendkosten. Blij mee!

Verzending

Heb twee stuks besteld. kreeg direct een bevestiging en zelfs binnen 15 minuten een verzendbericht met track&tracecode. Volgende dag bezorgd. Top!

Algemeen

Bezoek aan Verschoore Breda, had vooraf gebeld dat ik interesse had in een high-end Canon camera en die wilde reserveren. In de winkel werd er ruim tijd vrijgemaakt om de camera te demonstreren. Ook de LCD display bescherming werd even op maak gemaakt en geplakt. De verkoper had ruim voldoende kennis van het product en kon goed advies geven. Prijzen zijn gelijk aan de grote ketens.

Verzending

Was op voorraad en voor mij gereserveerd

Klantenservice

De sensor van de oude camera wordt gereinigd...... heb ik nog niet terug, dus nog geen ervaring.

Klantenservice:

Camera gekocht in de winkel in Etten-Leur. keurig geholpen en scherpe concurrerende prijzen en voldoende voorraad.

Algemeen

Vooral tijdens de aanloop naar de aanschaf veel geduld en deskundig advies. Dat was ook de reden om daar te kopen. Ook de koop zelf erg prettig.

Verzending

geen problemen gehad. was op voorraad. Meteen meegenomen.

Klantenservice

gaan goed om met vragen. Maar nog nooit met klachten bij ze langs geweest.

Klantenservice:

store Den Bosch. kundig personeel en uitstekende service. hebben echt alle tijd voor je . je krijgt alle tijd om producten te vergelijken. TOP!!!

Algemeen

Ik was op zoek naar een heel goed point en shoot toestel. Ik heb deskundig advies gekregen waar ik echt iets aan heb. De beslissing is op een Canon Powershot G7X MK2 gevallen precies wat ik zocht.

Verzending

Na het uitstekend advies bleek de camera een Premium kit aanbieding te hebben, deze was niet op voorraad in de winkel in Den Bosch, deze is meteen besteld. Na twee dagen werd ik gebeld dat de camera aangekomen was en dat ik het kon ophalen.

Klantenservice

Uitstekende ervaring, eigenlijk zoals altijd bij deze winkel

Klantenservice:

30 jaar geleden mijn eerste, analoge, camera daar gekocht. Toen meer dan goed service en nu nog steeds. De markt veranderd, hun kennis over fotografie veranderd net een tand sneller..Tijd en aandacht,

Klantenservice:

Goede hulp gehad bij het zoeken naar,
een fijne camera. Vriendelijk personeel en behulpzaam.
Mooie ruime winkel.

1 ... 4 5 6

Scorekaart voor Verschoore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk