Verschoore

Klantenservice:
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Ik heb een Nikon lens 18-200mm VR2 ingeruild voor een sigma 17-50 mm 2.8. De deal was snel gemaakt, mijn lens zag er goed uit en omruilen voor een, inverkoopprijs veel goedkopere, Sigma was geen probleem. Thuisgekomen bleek de auto focus niet te werken en dus ben ik teruggegaan naar de winkel. De Sigma moest terug naar de fabriek om te worden vervangen door een nieuw exemplaar. Dit heeft alles bij elkaar 48 dagen geduurd en dan heb ik na een aantal telefoontjes nog een exemplaar gekregen uit een andere vestiging. Ik begrijp dat Verschoore redelijk weinig hier aan kan doen maar het contact naar mij als klant was er eigenlijk niet, ik heb er een aantal telefoontjes aan moeten wagen om nu na 48 dagen eindelijk mijn sigma te ontvangen. Jammer, erg jammer. Een tip is om de klant beter op de hoogte te houden van de stand van zaken en net even wat meer actie ondernemen dan rustig afwachten tot een fabriek iets terugstuurt. De eerste 35 dagen heeft Verschoore het gewoon op zijn beloop gelaten en was ik degene die contact zocht met de winkel. Helaas, de schuld ligt in eerste instantie bij Sigma maar bij Verschoore hadden ze er wel wat beter op mogen zitten. Voor mij voortaan een andere winkel, het spijt me.

Verzending

Zie bovenstaand verhaal, wel nog de complimenten voor Victor van de vestiging in Den Bosch die het zich wel aantrok en uiteindelijk heeft gezorgd dat ik binnen een week een nieuw exemplaar thuis heb gekregen.

Scorekaart voor Verschoore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk