Verschoore

1.216 producten en 1.524 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Verschoore

Review toevoegen

Algemeen

Het was makkelijk om de bestelling te plaatsen op de webshop van Verschoore. De webshop is duidelijk opgebouwd en er staat veel informatie over de producten. Ik wilde voor het eerst kase filters bestellen en door de webshop van Verschoore kon ik de verschillende filters goed met elkaar vergelijken. Betalen verliep makkelijk via IDeal.

Verzending

Ik woon niet in de buurt van Verschoore en heb daardoor de camera filters online besteld. Normaal doe ik dit niet snel maar Verschoore is een van de weinige winkels die het merk Kase verkoopt. Ik had me geen zorgen hoeven te maken want het pakket was heel zorgvuldig ingepakt en ontzettend degelijk!! Mijn pakket kwam dan ook zonder deuken aan en de inhoud was helemaal onbeschadigd.

Algemeen

Duidelijke website, concurrerende prijs en fysieke winkels waar je goed wordt geholpen. Vaker iets gekocht

Verzending

Binnen één dag geleverd en volgens planning;

Klantenservice

Klantenservice vriendelijk, snel en goed geholpen!

Algemeen

Heb hier een camera plus extra lens gekocht met inruil van oude camera "vanaf afstand" (via opsturen). De procedure verliep soepel en naar tevredenheid.

Verzending

De levering was keurig op een vooraf afgesproken dag.

Algemeen

Bij Verschoore in Den Bosch nam het personeel rustig de tijd voor uitleg en advies in onze zoektocht naar een geschikte camera voor ons als startende fotografen. We hebben de winkel meermaals bezocht alvorens een definitieve keuze te maken. Er is goed geluisterd naar onze wensen. Vanaf het moment van oriëntatie tot aan de aankoop werd er meegedacht en betrouwbaar advies gegeven, afgestemd op wat wij als klant nodig hadden.
We kozen uiteindelijk voor de de Sony A6300 camera + lens 16-55mm en zijn er tot op heden zeer tevreden mee.
Voor camera accessoires of aanvullend advies zullen wij zeker weer bij Verschoore in Den Bosch te vinden zijn.

Algemeen

Duidelijke website, brede betaalmogelijkheden, goede communicatie per mail na bestelling over voortgang. Eerste keer dat ik bij ze besteld heb maar zeer tevreden en voor herhaling vatbaar!

Verzending

Zie nog maar zelden dat iets zo degelijk ingepakt wordt: doos goed opgevuld met (hergebruikt) bubbelplastic, perfect.

Algemeen

Het startte met het keuzeproces van en nieuwe camera enkele maanden geleden. Na de Olympus 8080c uit 2005 was er veel veranderd. De keuze was reuze, maar hoe hier nu mee verder. Het internet bracht deels uitkomst. Ik had nog al wat specifieke wensen aan en nieuwe camera t.a.v. netwerkprotocollen en de koppelingen. De camera die we wilde kopen en een bezoek aan de fotovakman in Wijchen brachten ons níet de antwoordden. Om níet weer in de auto te stappen eerst maar eens naar Verschoore bellen om een eerste indruk te krijgen of ze mijn specifieke vragen konden beantwoorden. Ik werd zeer kundig door te woord gestaan. Er resteerde enkele vragen waarover ik werd teruggebeld. De rest van het contact verliep professioneel via mail. Offerte met alles erop en eraan inclusief het aanbod voor het plaatsen van folie en filter en aflevering op de gevraagde dag verliep probleemloos. Super service en zeer kundig. Een echte aanrader.

Verzending

2 geheugenkaartjes worden nagezonden. Informatie wordt verstrekt nadat de bestelling is geplaatst.

In 1 woord uitstekend. Kennis van zaken bij de medewerker

Zeer goede uitleg

Algemeen

prima service, zeer deskundige informatie

Algemeen

Goede prijs en snelle levering. Een zaak die doet wat ze zegt. Service.

Verzending

In het weekend besteld en dinsdag in huis. Snel.

Klantenservice

Kreeg ook snel de korting op mijn rekening gestord, waar ik aanspraak op kon maken.

Algemeen

Zocht een 50MM lens voor mijn Pentax en bleek via Tweakers herinnering daar goedkoopste te zijn. Kende ze nog niet maar goede en duidelijke website met uitstekende voorwaardes. En goede online reviews. Daarom bij hen besteld. Alles goed geregeld en netjes afgehandeld.

Verzending

Nette orderafhandelg via mail. En volgende dag al geleverd. Keurig verpakt en goed product. Zoals het hoort dus. Doosje van product was niet gesealed.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Makkelijk bestellen goede prijs en 2 dagen later in winkel afgehaald. Als extra 5 jaar garantie.

Algemeen

Verschoore Goes geeft een goede deskundige hulp bij keuze fototoestel. Daarnaast kun je diverse modellen ook daadwerkelijk proberen.

Gekocht in de winkel

Algemeen

Prima geholpen in de winkel in Breda. Viel geheel toevallig met mijn neus in de boter omdat Verschoore een Fujidag had georganiseerd, waarbij ik 10% korting kreeg op mijn X-T20.

Algemeen

goede adviezen en persoonlijke benadering. Prima. Betrouwbaar personeel. Komen afspraken na. Breed assortiment. Ook occasions te krijgen

Algemeen

Super service, altijd veel kennis en goede prijs kwaliteits verhouding. Ook is het personeel zeer op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen.

Algemeen

Goed geholpen in de winkel in Terneuzen bij de aanschaf van de nieuwe Sony A7 III. Dat vind ik toch wel het voordeel ten opzichte van iets online kopen of bijvoorbeeld bij de MM. Je praat met mensen die er écht verstand van hebben, de tijd nemen al je vragen te beantwoorden en je naar huis sturen met iets wat voldoet aan je wensen. Ik heb vast nog wel eens een objectief nodig, zeker weten dat ik dan weer binnenval.

Algemeen

Bij deze winkel heb ik 2 lenzen gekocht, de Fujifilm XF35mm F2.0 en de Fujifilm XF60mm F2.4. De verkoper heeft mij goed geholpen, hij wist er veel vanaf. Ik mocht de camera die ik gebruik daar even 'lenen' om een van de lenzen te testen. Erg fijn, dat kan ook niet overal! Qua prijs zitten ze gelijk met de grotere 'goedkope' winkels, zeer de moeite waard om hier je camera spullen te kopen

Algemeen

Was op zoek naar een Body Sony A7 in Goes. Die hadden ze niet maar wel een Set met lens die ze snel uit elkaar getrokken hebben voor mij. Snel en prima geholpen door Chris.

Algemeen

Na mailcontact het advies gekregen bij de winkel langs te gaan. Na uitvoerig met de verkoper door de functionaliteiten te lopen en duidelijke uitleg, besloten de camera te kopen.

Verzending

Ze hadden de camera ook op voorraad, dus kon hem gelijk meenemen. Gelijk een nieuw tasje gekocht en een lcd protector aangeschaft.

Klantenservice

Vriendelijk personeel, zeer duidelijke uitleg en een hoop kennis. Wat ik zeer klantvriendelijk vond, was dat ze als service direct de lcd protector erop hebben gezet (die dingen plakken blijft lastig).

Vakkundige hulp en info foto bij Verschoore Goes
Men is wat krap gesorteerd als t item wat je wil kopen uitverkocht is zal je een paar dagen moeten wachten

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Verschoore

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk