Verschoore

1.159 producten en 1.423 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Verschoore

Review toevoegen

Algemeen

Prima geholpen in de winkel in Breda. Viel geheel toevallig met mijn neus in de boter omdat Verschoore een Fujidag had georganiseerd, waarbij ik 10% korting kreeg op mijn X-T20.

Algemeen

goede adviezen en persoonlijke benadering. Prima. Betrouwbaar personeel. Komen afspraken na. Breed assortiment. Ook occasions te krijgen

Algemeen

Super service, altijd veel kennis en goede prijs kwaliteits verhouding. Ook is het personeel zeer op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen.

Algemeen

Goed geholpen in de winkel in Terneuzen bij de aanschaf van de nieuwe Sony A7 III. Dat vind ik toch wel het voordeel ten opzichte van iets online kopen of bijvoorbeeld bij de MM. Je praat met mensen die er écht verstand van hebben, de tijd nemen al je vragen te beantwoorden en je naar huis sturen met iets wat voldoet aan je wensen. Ik heb vast nog wel eens een objectief nodig, zeker weten dat ik dan weer binnenval.

Algemeen

Bij deze winkel heb ik 2 lenzen gekocht, de Fujifilm XF35mm F2.0 en de Fujifilm XF60mm F2.4. De verkoper heeft mij goed geholpen, hij wist er veel vanaf. Ik mocht de camera die ik gebruik daar even 'lenen' om een van de lenzen te testen. Erg fijn, dat kan ook niet overal! Qua prijs zitten ze gelijk met de grotere 'goedkope' winkels, zeer de moeite waard om hier je camera spullen te kopen

Algemeen

Was op zoek naar een Body Sony A7 in Goes. Die hadden ze niet maar wel een Set met lens die ze snel uit elkaar getrokken hebben voor mij. Snel en prima geholpen door Chris.

Algemeen

Na mailcontact het advies gekregen bij de winkel langs te gaan. Na uitvoerig met de verkoper door de functionaliteiten te lopen en duidelijke uitleg, besloten de camera te kopen.

Verzending

Ze hadden de camera ook op voorraad, dus kon hem gelijk meenemen. Gelijk een nieuw tasje gekocht en een lcd protector aangeschaft.

Klantenservice

Vriendelijk personeel, zeer duidelijke uitleg en een hoop kennis. Wat ik zeer klantvriendelijk vond, was dat ze als service direct de lcd protector erop hebben gezet (die dingen plakken blijft lastig).

Vakkundige hulp en info foto bij Verschoore Goes
Men is wat krap gesorteerd als t item wat je wil kopen uitverkocht is zal je een paar dagen moeten wachten

Algemeen

Ik heb gebruik gemaakt van de btw actie en heb vooraf kunnen reserveren en zeer goed service gekregen

Klantenservice

Vooraf kunnen reserveren op btw actoe en goede service gekregen

Algemeen

Twee keer langs geweest en beide keren prima geholpen. Concreet en met kennis van zaken. Geen overbodige verkooppraat, maar ik zou het eerder functioneel noemen. Ik kon ook alle (Fuji) modellen testen die ik graag wilde proberen. Ben persoonlijk blij met feit dat er nog winkels zijn waar je zo'n mooi product gewoon eerst even kunt bekijken en proberen. Verliep allemaal soepel. Niet alle gewenste assecoires waren aanwezig.

Verzending

Product direct in winkel kunnen aanschaffen en mee kunnen nemen. Goed en compleet verpakt met passende uitleg over zaken zoals bijvoorbeeld garantie. De geleverde screenprotector vond ik uiteindelijk tegen vallen. Daar had ik misschien net wat meer (ervarings)advies van medewerker verwacht.

Klantenservice

Zoals gezegd, in winkel zelf geweest. Klantenbediening vond ik prima! Enige kritische punt is dat er op de koopavond te weinig personeel stond. Werd overigens goed opgelost.

Algemeen

Ik wilde een Nikon D7200 Body, deze was op voorraad, dus ik kon hem direct meenemen. Goed geïnformeerd over eventuele extra producten die ik nodig had, vragen zijn ook goed beantwoord.

Klantenservice

Je wordt altijd heel vriendelijk geholpen in deze winkel, ze nemen de tijd voor je en denken met je mee. Als je graag een persoonlijke benadering wilt, moet je zeker hier zijn!

Algemeen

In de winkel gekocht, prima advies en aardig personeel.
Veel keuze en toch andere lens gekocht dan ik had bedacht

Algemeen

Ik ben naar de fysieke winkel geweest in Goes. Kon ook via de website. Bewust een zaak uitgekozen in de buurt.

Klantenservice

In de winkel goed geholpen. Ik had me goed ingelezen en wist wat ik wilde hebben. Er viel over de prijs te praten en kreeg een bod dat gelijk was aan de voordeligste aanbieding op de bekende foto-websites!

Algemeen

Ik heb een Zhiyun Crane M gekocht bij Verschoore. Deze is keurig verpakt en op tijd geleverd. Prijs was laag en 5 jaar garantie, wat wil een mens nog meer!

Niets op aan te merken

Algemeen

Ik heb als klant het gevoel dat er goed naar je geluisterd wordt en dat ze op basis hiervan verschillende mogelijkheden voorleggen.

Verzending

Het fototoestel moest worden besteld en was binnen de afgesproken levertijd beschikbaar. Bij afhalen kreeg ik een uitgebreide toelichting over dit toestel. Er was geen sprake van haast.

Algemeen

Snelle en goede service, camera snel geleverd ondanks landelijk moeilijk verkrijgbaar. Vervolgens in de winkel Breda) goed geholpen.

Verzending

Snelle verzending via winkel, voorgeinformeerd over ontvangst

Algemeen

Ik had een email gestuurd over een mogelijke aankoop en kreeg snel alle antwoorden.
Ook winkel personeel in Terneuzen uiterst vriendelijk

Klantenservice

Snel alle antwoorden op mijn vragen (via mail)

Algemeen

Artikel uitgezocht op de website en daarna afgehaald in de winkel dus geen bestelling via website gedaan.

Algemeen

Personal service. Friendly and helpful staff. I bought my new Lumix GX8 in the shop in Breda and I am super happy with it. The staff helped me pick the most suitable camera for my needs and answered any quesitons I had about the cameras. I will probably go back for more accessories/lenses.

Algemeen

Ik kom al jaren bij Verschoore in Den Bosch. De laatste tijd kijk ik ook regelmatig op de website van Verschoore. Ik zag op een van advertenties een mooie camera, die ik graag aan mijn assortiment zou willen toevoegen. Omdat ik graag 'winkel' in een fysieke winkel heb ik mijn aankoop gedaan in Den Bosch. De medewerkers daar geven altijd uitgebreide informatie ook als je niet van plan bent meteen te gaan kopen. Ik word altijd zeer correct behandeld, de winkel en website zijn prima in orde en de service is geweldig goed. Over mijn laatste aankoop en de begeleiding daarbij ben ik uitermate tevreden.

Verzending

In de winkel gekocht. Was voor me besteld op vrijdag en werd dinsdag geleverd via de winkel. Dat had ook mijn voorkeur.

Klantenservice

In het verleden heb ik eens pech gehad met een toestel. Er is toen naar tevredenheid en binnen de voorwaarden van de garantie een oplossing gevonden.De service in de winkel is prima. Er is altijd ruime aandacht voor je als klant.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Verschoore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk