Verschoore

1.084 producten en 1.403 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Verschoore

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb een Nikon lens 18-200mm VR2 ingeruild voor een sigma 17-50 mm 2.8. De deal was snel gemaakt, mijn lens zag er goed uit en omruilen voor een, inverkoopprijs veel goedkopere, Sigma was geen probleem. Thuisgekomen bleek de auto focus niet te werken en dus ben ik teruggegaan naar de winkel. De Sigma moest terug naar de fabriek om te worden vervangen door een nieuw exemplaar. Dit heeft alles bij elkaar 48 dagen geduurd en dan heb ik na een aantal telefoontjes nog een exemplaar gekregen uit een andere vestiging. Ik begrijp dat Verschoore redelijk weinig hier aan kan doen maar het contact naar mij als klant was er eigenlijk niet, ik heb er een aantal telefoontjes aan moeten wagen om nu na 48 dagen eindelijk mijn sigma te ontvangen. Jammer, erg jammer. Een tip is om de klant beter op de hoogte te houden van de stand van zaken en net even wat meer actie ondernemen dan rustig afwachten tot een fabriek iets terugstuurt. De eerste 35 dagen heeft Verschoore het gewoon op zijn beloop gelaten en was ik degene die contact zocht met de winkel. Helaas, de schuld ligt in eerste instantie bij Sigma maar bij Verschoore hadden ze er wel wat beter op mogen zitten. Voor mij voortaan een andere winkel, het spijt me.

Verzending

Zie bovenstaand verhaal, wel nog de complimenten voor Victor van de vestiging in Den Bosch die het zich wel aantrok en uiteindelijk heeft gezorgd dat ik binnen een week een nieuw exemplaar thuis heb gekregen.

Algemeen

Prima geholpen. Verkoper nam er de tijd voor wat resulteerde in duidelijke uitleg en demonstratia van de door mij aan te schaffen producten.

Verzending

Producten waren voldoende op voorraad

Algemeen

Ze hebben mij goed geholpen in de winkel had een defect product(kan gebeuren maar hebben mijn vriendelijk en correct geholpen

Verzending

pre order geplaatst en hebben mij netjes afgehandeld

Algemeen

Goede voorlichting prima service , kennis van het product en aflevering van de lens .

Verzending

Afgehaald bij de locale winkel in Roosendaal

Klantenservice

Prima service en uitleg over het product

Algemeen

Mooie Panasonic compacte camera gekocht. Ik wist precies wat ik wilde en kreeg duidelijke, rustige uitleg. Geen haastwerk, maar gewoon zoals het hoort: oog voor de klant Ún vriendelijk!

Algemeen

Ik ben eerst naar de winkel in Den Bosch geweest, daar ben ik erg goed geholpen. Helaas weet ik niet meer door wie. Er stonden enkele showmodellen en dat ik erg waarderen. Hij is toch minstens een half uur met mij bezig geweest.

Dat ik uiteindelijk in de webshop een andere camera heb gekocht, heeft te maken met het budget, dat ik naar beneden heb bij moeten stellen.

De website vind ik overzichtelijk, alleen het dropdown-menu voor het selecteren van het garantieplan werkte niet goed. De keuzes waren niet zichtbaar.

Verzending

De levering stond in eerste instantie laat in de avond gepland, maar werd vanwege vertraging verplaatst naar de volgende dag. Website gaf aan binnen 24 uur bezorgd. In principe geen probleem voor mij, maar ik denk dat de bezorger de planning heeft overschat.

Klantenservice

Op de site staat dat het garantieplan bij twijfel ook nog tot 5 dagen na aankoop afgesloten kon worden. Daar was de klantenservice niet van op de hoogte.
Uiteindelijk heb ik de kans gekregen om het alsnog af te sluiten. (Nog steeds niet gedaan trouwens)

Algemeen

Goed geholpen bij Verschoore. Productvergelijking is professioneel, wordt goed mee gedacht over de aanschaf van het objectief. Erg tevreden over de Nikon 50mm 1.4 lens.

Recensie Verschoore XXL

We zochten een camera annex fototoestel. De medewerker is in eerste instantie heel veel aan ons gaan vragen. Dat is prettig want zo krijg je een nog beter beeld van wat je wilt.
Pas toen de verkoper voldoende informatie had vergaard ging hij doelgericht te werk.
Voor een vitrine nam hij twee exemplaren met ons door waarvan we over de tweede meer wilden weten. Deze werd uit de vitrine gehaald en aangegeven zodat we het al konden bekijken.
Na dat de verkoper er een volle accu in deed konden we het ook uitproberen.
We hebben het een week laten bezinken en hebben die camera bij Verschoore XXL gekocht.
Uiteraard wordt er naar accessoires gevraagd en sommige schaf je aan omdat ze een meerwaarde geven aan het plezier van een product. De camera werd voor een groot deel gebruiksklaar gemaakt zodat je die troep al niet thuis hebt.
Onze ervaring met Verschoore XXL is prettig en proffesioneel.

Norah en Joost van Velthoven-Molenkamp

Klantenservice

Onze vragen werden rustig beantwoord en soms met een tegenvraag. Zo kon de verkoper meer te weten komen over het doel van de camera bijvoorbeeld. Geen gladde praatjes of overdreven glimlach. Vooral de kennis en de interesse in onze wens gaf de verkoper een professionele uitstraling.

Algemeen

Na het kopen van een videocamera die niet lekker in de hand lag namelijk de JVC GZ-R435, kon ik deze probleemloos omruilen voor een videocamera die me wel beviel in de winkel. Ik twijfelde daarbij nog tussen 2 camera's en had de verkoper gevraagd beide camera's aanwezig te hebben in de winkel. Dat was geen enkel probleem. Na een half uurtje proberen in de winkel en overleg met de verkoper was ik eruit en het is de Sony HDR-CX625 geworden. Al met al dus een uitstekende service!

Erg snelle verzending

Klantenservice

Erg goed geholpen in de winkel. Eenvoudig omruilen na aankoop van verkeerde camera.

Algemeen

Al langer op zoek naar een full-frame camera graag had ik de 5d van canon gehad maar wat een prijs..
Via de website van Verschoore.nl viel mijn oog op de canon 6d.
In de Middelburgse winkel werd ik naar de zaak in Goes verwezen.
Daar zeer vriendelijk en deskundig geholpen.
Erg gelukkig met deze aankoop. Mooie kleuren en een erg scherp beeld.
Kees Berwald

Algemeen

Een nieuw fototoestel gekocht. Goede kennis en uitleg in de winkel. Prijs niet duurder dan op internet. Prettige verkoper.

Algemeen

In de winkel een lens voor mijn fototoestel gekocht. Uitstekend geholpen. Goede uitleg van het product. Goede prijs.

Winactie

Algemeen

Een super nette en mooie winkel. Er werken vriendelijke en professionele mensen die weten wat er mogelijk is op het gebied van fotografie. Ik ben super geholpen bij mijn aankoop (een 10-20mm objectief van Nikon), ik mocht zelfs het objectief even uitproberen!

Verzending

Super kwaliteit, ik ben er heel blij mee. Ik heb ook meteen een verzekering bij afgesloten; een prima aanbieding

Klantenservice

Professioneel en heel vriendelijk!

Algemeen

Bij Verschoore Goes een Nikon D3400 met AF-S DX NIKKOR 18-105mm objectief gekocht. Ik werd daar super vriendelijk en professioneel geholpen. Ik kreeg ontzettend veel tips en handige informatie voor een beginner op het gebied van fotograferen. Ze staan altijd klaar voor uitleg en hulp en ga daar ook zeker gebruik van maken!!! Super winkel!!!

Algemeen

Binnengelopen voor een second opinion omtrent de aanschaf van een camera ivm een reis naar Zuid Afrika. Op basis van het advies van verkoper Bart in Den Bosch gekozen voor een totaal andere camera (en nog goedkoper ook). Goed advies, duidelijke uitleg en voorlichting. Gelukkig hechten ze bij Verschoore meer waarde aan een tevreden klant, dan aan een paar honderd euro extra. Super tevreden. Marc

Algemeen

In 1976 was ik al klant van Verschoore in Etten-Leur. Vanwege de goede ervaring ben ik na mijn verhuizing naar Goes in 1979 ook daar klant geworden van Verschoore. En vanwege de uitstekende service en voorlichting nog steeds klant. Daar is nog extra bij gekomen dat Verschoore ook met zijn prijzen concurreert met de laagste internet prijzen

Winactie

Algemeen

Verschoore is een prettige zaak, veel keus, goede informatie en vooral de mogelijkheid om het product in de winkel vast te kunnen houden was voor mij belangrijk.

Verzending

In de winkel op voorraad dus kon ik kon de camera meteen meenemen

Algemeen

Duidelijke uitleg gekregen in de winkel en met welke lenzen het toestel kan worden uitgebreid. Ben erg tevreden over de Nikon D5300.

Algemeen

Goede service. Professionele afhandeling van vragen. En altijd zeer vriendelijke en alle tijd voor je. Top! Nieuwe Sony SLT-A68 aangeschaft.

Algemeen

De aankoop verliep erg soepel, met goede voorlichting van de verkoper. Lens gekocht voor mijn dochter, die er erg over te spreken is. Ze kan nu veel verder inzoomen en prachtplaatjes schieten.

In winkel gekocht

Klantenservice

De verkoper stond open voor al de vragen en heeft zich volledig ingezet om alle uitleg en mogelijkheden te laten zien.

Scorekaart voor Verschoore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk