Verschoore

Gebruikers over webshop Verschoore

Review toevoegen

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Laag gereisd en snel geleverd. In een grote doos wat voor het milieu niet per se het beste is, maar wel veilig verpakt in ieder geval.
De navigatie op de website is niet altijd even duidelijk. Als je op objectieven klikt moet je bijvoorbeeld eerst op een subcategorie klikken om doorverwezen te worden naar een winkelpagina, maar ongeacht de gekozen categorie is deze pagina een pagina met alle objectieven. Filters toepassen duurt ook ongewoon lang.

Verzending

Snel, correct en goed verpakt geleverd.

Algemeen

Online product gekocht en opgehaald in de winkel. Goede uitleg gekregen over product en vriendelijke medewerkers.

Algemeen

Searching for an item online was simple and navigating the process to purchase the product was very straightforward.

Verzending

Delivery of the product was timely and efficient, despite purchasing the item during a busy holiday period.

Algemeen

Fijn klantencontact, snelle levering tegen een goede prijs! Zeker een aanrader voor de toekomst voor mij

Algemeen

Twee objectieven gekocht, vriendelijk en deskundig te woord gestaan in de winkel in Breda en telefonisch bij de webshop.

Algemeen

Eigenlijk alleen voor ‘even kijken’ naar de winkel van Verschoore. Zocht persoonlijk advies over een keuze voor een nieuwe camera. Op een heel prettige manier geholpen door een medewerker van Verschoore. Zonder opdringen of het bekende ‘ die heb ik zelf ook ‘. Gewoon goed advies en ook aangeven als hij zaken niet weet / moest opzoeken. Na een hoop beantwoorde vragen samen vergelijking en met Dpreview ernaast uiteindelijk een keuze gemaakt. Zelfs tot op dat moment geen dwang en volledige aandacht (ondanks andere klanten, die door andere medewerker werden geholpen). Professioneel geholpen, prettige ervaring en supertevreden met aankoop! Dit is gewoon een fijne winkel!

Klantenservice

Eerlijk en onafhankelijk advies, op een ongedwongen wijze en vanuit enthousiasme op het vak.

Algemeen

Prettige webshop met prima assortiment, lage prijzen en goede klantenservice. Heb nu meerdere keren besteld en er wordt altijd netjes de volgende dag geleverd.

Verzending

Levering altijd snel, netjes verpakt zonder idioot grote omdozen.

Klantenservice

De eerste keer viel me op dat de verpakking van de camera die ik had gekocht open leek te zijn geweest. Kreeg meteen antwoord dat alle producten bij hun standaard worden getest op DOA's te voorkomen. Kreeg alsnog een 16GB geheugenkaart cadeau 'voor het ongemak'. Was niet nodig geweest, maar geeft de toewijding aan klanten wel aan.

Algemeen

Mijn bestelde producten zijn snel en goed ingepakt aangeleverd. Bestelproces was makkelijk en duidelijk. Ben tevreden.

Algemeen

Ik had hier een cameralens gekocht voor een goede prijs. Verzending was snel en goed verpakt.

Algemeen

Het artikel dat ik bestelde was niet meer leverbaar en ik kreeg meteen een e-mail dat de nieuwe versie die meer kostte voor dezelfde prijs als het bestelde artikel geleverd kon worden. Ik mocht ook afzien van de aankoop.
Dat noem ik nog eens service.

Verzending

Het werd een dag eerder dan verwacht bezorgt.

Klantenservice

Lees de algemene beoordeling.

Algemeen

Het was makkelijk om de bestelling te plaatsen op de webshop van Verschoore. De webshop is duidelijk opgebouwd en er staat veel informatie over de producten. Ik wilde voor het eerst kase filters bestellen en door de webshop van Verschoore kon ik de verschillende filters goed met elkaar vergelijken. Betalen verliep makkelijk via IDeal.

Verzending

Ik woon niet in de buurt van Verschoore en heb daardoor de camera filters online besteld. Normaal doe ik dit niet snel maar Verschoore is een van de weinige winkels die het merk Kase verkoopt. Ik had me geen zorgen hoeven te maken want het pakket was heel zorgvuldig ingepakt en ontzettend degelijk!! Mijn pakket kwam dan ook zonder deuken aan en de inhoud was helemaal onbeschadigd.

Algemeen

Duidelijke website, concurrerende prijs en fysieke winkels waar je goed wordt geholpen. Vaker iets gekocht

Verzending

Binnen één dag geleverd en volgens planning;

Klantenservice

Klantenservice vriendelijk, snel en goed geholpen!

Algemeen

Heb hier een camera plus extra lens gekocht met inruil van oude camera "vanaf afstand" (via opsturen). De procedure verliep soepel en naar tevredenheid.

Verzending

De levering was keurig op een vooraf afgesproken dag.

Algemeen

Bij Verschoore in Den Bosch nam het personeel rustig de tijd voor uitleg en advies in onze zoektocht naar een geschikte camera voor ons als startende fotografen. We hebben de winkel meermaals bezocht alvorens een definitieve keuze te maken. Er is goed geluisterd naar onze wensen. Vanaf het moment van oriëntatie tot aan de aankoop werd er meegedacht en betrouwbaar advies gegeven, afgestemd op wat wij als klant nodig hadden.
We kozen uiteindelijk voor de de Sony A6300 camera + lens 16-55mm en zijn er tot op heden zeer tevreden mee.
Voor camera accessoires of aanvullend advies zullen wij zeker weer bij Verschoore in Den Bosch te vinden zijn.

Algemeen

Duidelijke website, brede betaalmogelijkheden, goede communicatie per mail na bestelling over voortgang. Eerste keer dat ik bij ze besteld heb maar zeer tevreden en voor herhaling vatbaar!

Verzending

Zie nog maar zelden dat iets zo degelijk ingepakt wordt: doos goed opgevuld met (hergebruikt) bubbelplastic, perfect.

Algemeen

Het startte met het keuzeproces van en nieuwe camera enkele maanden geleden. Na de Olympus 8080c uit 2005 was er veel veranderd. De keuze was reuze, maar hoe hier nu mee verder. Het internet bracht deels uitkomst. Ik had nog al wat specifieke wensen aan en nieuwe camera t.a.v. netwerkprotocollen en de koppelingen. De camera die we wilde kopen en een bezoek aan de fotovakman in Wijchen brachten ons níet de antwoordden. Om níet weer in de auto te stappen eerst maar eens naar Verschoore bellen om een eerste indruk te krijgen of ze mijn specifieke vragen konden beantwoorden. Ik werd zeer kundig door te woord gestaan. Er resteerde enkele vragen waarover ik werd teruggebeld. De rest van het contact verliep professioneel via mail. Offerte met alles erop en eraan inclusief het aanbod voor het plaatsen van folie en filter en aflevering op de gevraagde dag verliep probleemloos. Super service en zeer kundig. Een echte aanrader.

Verzending

2 geheugenkaartjes worden nagezonden. Informatie wordt verstrekt nadat de bestelling is geplaatst.

In 1 woord uitstekend. Kennis van zaken bij de medewerker

Zeer goede uitleg

Algemeen

prima service, zeer deskundige informatie

Algemeen

Goede prijs en snelle levering. Een zaak die doet wat ze zegt. Service.

Verzending

In het weekend besteld en dinsdag in huis. Snel.

Klantenservice

Kreeg ook snel de korting op mijn rekening gestord, waar ik aanspraak op kon maken.

Algemeen

Zocht een 50MM lens voor mijn Pentax en bleek via Tweakers herinnering daar goedkoopste te zijn. Kende ze nog niet maar goede en duidelijke website met uitstekende voorwaardes. En goede online reviews. Daarom bij hen besteld. Alles goed geregeld en netjes afgehandeld.

Verzending

Nette orderafhandelg via mail. En volgende dag al geleverd. Keurig verpakt en goed product. Zoals het hoort dus. Doosje van product was niet gesealed.

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Verschoore

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk