×

Help Tweakers weer winnen!

Verschoore

1.108 producten en 1.422 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Verschoore

Review toevoegen

Winactie

Algemeen

Een super nette en mooie winkel. Er werken vriendelijke en professionele mensen die weten wat er mogelijk is op het gebied van fotografie. Ik ben super geholpen bij mijn aankoop (een 10-20mm objectief van Nikon), ik mocht zelfs het objectief even uitproberen!

Verzending

Super kwaliteit, ik ben er heel blij mee. Ik heb ook meteen een verzekering bij afgesloten; een prima aanbieding

Klantenservice

Professioneel en heel vriendelijk!

Algemeen

Bij Verschoore Goes een Nikon D3400 met AF-S DX NIKKOR 18-105mm objectief gekocht. Ik werd daar super vriendelijk en professioneel geholpen. Ik kreeg ontzettend veel tips en handige informatie voor een beginner op het gebied van fotograferen. Ze staan altijd klaar voor uitleg en hulp en ga daar ook zeker gebruik van maken!!! Super winkel!!!

Algemeen

Binnengelopen voor een second opinion omtrent de aanschaf van een camera ivm een reis naar Zuid Afrika. Op basis van het advies van verkoper Bart in Den Bosch gekozen voor een totaal andere camera (en nog goedkoper ook). Goed advies, duidelijke uitleg en voorlichting. Gelukkig hechten ze bij Verschoore meer waarde aan een tevreden klant, dan aan een paar honderd euro extra. Super tevreden. Marc

Algemeen

In 1976 was ik al klant van Verschoore in Etten-Leur. Vanwege de goede ervaring ben ik na mijn verhuizing naar Goes in 1979 ook daar klant geworden van Verschoore. En vanwege de uitstekende service en voorlichting nog steeds klant. Daar is nog extra bij gekomen dat Verschoore ook met zijn prijzen concurreert met de laagste internet prijzen

Winactie

Algemeen

Verschoore is een prettige zaak, veel keus, goede informatie en vooral de mogelijkheid om het product in de winkel vast te kunnen houden was voor mij belangrijk.

Verzending

In de winkel op voorraad dus kon ik kon de camera meteen meenemen

Algemeen

Duidelijke uitleg gekregen in de winkel en met welke lenzen het toestel kan worden uitgebreid. Ben erg tevreden over de Nikon D5300.

Algemeen

Goede service. Professionele afhandeling van vragen. En altijd zeer vriendelijke en alle tijd voor je. Top! Nieuwe Sony SLT-A68 aangeschaft.

Algemeen

De aankoop verliep erg soepel, met goede voorlichting van de verkoper. Lens gekocht voor mijn dochter, die er erg over te spreken is. Ze kan nu veel verder inzoomen en prachtplaatjes schieten.

In winkel gekocht

Klantenservice

De verkoper stond open voor al de vragen en heeft zich volledig ingezet om alle uitleg en mogelijkheden te laten zien.

Algemeen

Keuze gemaakt voor deze website omdat er 5 jaar fabrieksgarantie werd geboden op een Sony AX53 camera. De prijs voor de camera was gelijk aan andere aanbieders. Voor het verkrijgen van de garantie blijkt dat ik deze review moet maken.

Verzending

Het bedrijf die voor Verschoore het pakketje zou komen brengen was failliet gegaan. OM die reden is het pakketje iets later bezorgd. Hierover ben ik telefonisch benaderd. Dat was erg netjes.
Wel slecht dat ze dit niet op de site melden. Dan hadden ze ook niet hoeven te bellen.

Klantenservice:

In de winkel te Roosendaal goed geholpen door Rob. Ondanks het drukke moment van inruilen en aankopen van een nieuwe camera met objectief is er alle tijd en aandacht voor ons geweest.

Algemeen

Gemakkelijk bestellen via webshop. Duidelijk overzicht van specs, prijs, en proces tot aan betaling. Betaalkeuzes zijn ruim aanwezig.

Klantenservice

Bestelling op vrijdag geplaatst, zou eigenlijk op zaterdag bezorgd worden. In de ochtend op zaterdag netjes gebeld door vestiging Den Bosch dat zaterdag niet ging lukken, maar na het weekend wel. Goede klantgerichtheid.

Algemeen

Toen ik mijn camera kocht was er een goede aanbieding met ene gratis geheugen kaart en een batterij erbij.

Verzending

In de winkel gehaald, ze hadden precies op voorraad wat ik zocht

Klantenservice

Klanten service is goed. Heb enkel wel het idee dat er een sfeer hangt van wij weten alles beter over camera's dan jou.

Algemeen

Wat fijn: Verschoore heeft diverse fysieke winkels maar met webwinkel prijzen! Dat betekent prima service, uitleg van het product en kennis van zaken. Waarom via een webwinkel bestellen als het ook zo kan?

Verzending

Heb gebeld en de volgende dag was de camera in huis, Uitstekend!

Algemeen

Nieuwe camera is snel geleverd, goed uitgelegd en ingesteld. De vorige ben ik na 2 maanden verloren. Zonder kosten werd mijn garantieplan voor 3 jaar overgesloten. Dat is nog een service

Verzending

Camera was in de zaak in Breda op voorraad. Bij installatie bleek er een defect in te zitten en de volgende dag kon ik alweer een andere ophalen.

Klantenservice

Goed en vakkundig geholpen. Er werd meegedacht hoe kosten van verlies vorige camera, die nog geen 2 maanden oud was te beperken. Mijn afgesloten garantieplan 3 jaar kon kosteloos overgeboekt worden naar de nieuwe camera. Dat bespaarde mij toch weer § 60,-. Grote klasse is dat.

Algemeen

Goed verzorgde website, producten zijn in het algemeen logisch ingedeeld in categorieŽn.
Het enige verbeterpunt dat ik kan bedenken op basis van mijn aankoop van een colorimeter voor monitorkalibratie is dat er nu 2 plaatsen zijn waar deze apparaten te vinden zijn. Echter, het aanbod via beide wegen is niet gelijk aan elkaar. Accessoires>kleurmanagement omvat minder producten dan Beeld&bewerking>Kalibratie terwijl een aantal producten wel in beide te vinden zijn. Ik had daardoor geconcludeerd dat het product dat ik wilde kopen niet tot het assortiment behoorde terwijl dat wel zo was. Pas toen ik de pricewatch vermelding zag kwam ik er achter dat het product wel degelijk gevoerd wordt.

Verzending

Ik heb mijn bestelling 's avonds geplaatst. De volgende ochtend kreeg ik bericht dat mijn bestelling verzonden was en dezelfde dag tussen 18:00u en 22:30u geleverd zou worden. De bezorgende partij heeft een bezorgpoging gedaan maar had het huisnummer niet goed overgenomen (8-1 werd 81). Dat lag echter niet aan Verschoore omdat het wel goed op hun factuur stond vermeld. Vermoedelijk is het een geautomatiseerd systeem dat gegevens inleest dat de mist in is gegaan.
Ik markeer de levertijd als op tijd omdat Verschoore mijn bestelling op tijd heeft verzonden en de vergissing niet bij hen ligt. Bovendien hebben zij ervoor gezorgd dat de fout hersteld werd.

Klantenservice

Mijn huisnummer werd verkeerd weergegeven door de bezorgende partij (Fadello) en zij zijn niet goed bereikbaar (enkel een contactformulier waar weinig mee lijkt te gebeuren). Ook wijzigen van het adres is bij hen niet mogelijk. Daarom heb ik een mail gestuurd naar Verschoore om aan te geven dat de bezorgpoging was mislukt en waarom. Een medewerker van Verschoore heeft daarop de fout aan het licht gebracht bij Fadello en mij gebeld dat diezelfde avond een nieuwe bezorgpoging zou worden gedaan maar nu met de juiste informatie. Dat is vervolgens goed gegaan.
Het contact met de klantenservice van Verschoore is vlot en keurig verlopen. Niets op aan te merken.

Algemeen

Vriendelijke bediening en gedegen kennis van zaken. Voor een dergelijk weinig verkocht objectief had de verkoper zijn kennis prima op orde.

Verzending

31-5 gebeld of men het gewenste objectief, dat wel voorradig was in Den Bosch, op 1 -6 in de winkel in Middelburg zou zijn om het te kunnen beoordelen. Was geen probleem zei men, en inderdaad: om 15.30 kreeg ik een berichtje dat het objectief in de winkel was.

Klantenservice

Zoals gezegd was de verkoper absoluut ter zake kundig en wist zeker over welk objectief hij het had. Was nu eenmaal geen doorsnee objectief, dus er moet tevoren kennis zijn opgedaan. Chapeau daarvoor! Ook werd mij op kortingsacties gewezen, waardoor ik niet overrompeld werd, maar die wel zeker waarde hadden. Heb voor klein geld nog wat kleine spulen erbij aangeschaft, die ik zelf vergeten had op mijn boodschappenlijstje.

Klantenservice:

fijne winkel, uitstekend assortiment en prima service! hier tweede aankoop gedaan . niet de scherpste prijs maar betaal graag iets meer voor de product kennis en service.

Klantenservice:

De fotocamera was via tweakers elders goedkoper te krijgen. Ik ga echter liever naar een plaatselijke winkel om mijn aankoop te doen. Na een mail naar Verschoore, die binnen 2 uur werd beantwoord, werd de prijs direct aangepast en kon ik de camera direct afhalen in de winkel in Goes. In de winkel keurig geholpen en geadviseerd. Bovendien heb ik 3 jaar extra garantie op mijn product gekregen.

Algemeen

Heel vriendelijk en behulpzaam in de winkel in Terneuzen. Geen verkooppraatjes maar gewoon duidelijk en concrete informatie.

Klantenservice

Ze waren heel vriendelijk in de winkel ,kwamen niet met een raar verkooppraatje en hebben een zeer duidelijke uitleg gegeven over het product.

Algemeen

Vriendelijk en vakkundig advies in winkel Roosendaal. Je voelt je echt welkom en men verplaatst zich echt in de klant.

Klantenservice

Adviseur vraagt goed door waarvoor ik de camera wil gebruiken en waarmee ik nu fotografeer.

Scorekaart voor Verschoore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk