Verschoore

1.179 producten en 1.459 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Verschoore

Review toevoegen

Algemeen

Ik kom al jaren bij Verschoore in Den Bosch. De laatste tijd kijk ik ook regelmatig op de website van Verschoore. Ik zag op een van advertenties een mooie camera, die ik graag aan mijn assortiment zou willen toevoegen. Omdat ik graag 'winkel' in een fysieke winkel heb ik mijn aankoop gedaan in Den Bosch. De medewerkers daar geven altijd uitgebreide informatie ook als je niet van plan bent meteen te gaan kopen. Ik word altijd zeer correct behandeld, de winkel en website zijn prima in orde en de service is geweldig goed. Over mijn laatste aankoop en de begeleiding daarbij ben ik uitermate tevreden.

Verzending

In de winkel gekocht. Was voor me besteld op vrijdag en werd dinsdag geleverd via de winkel. Dat had ook mijn voorkeur.

Klantenservice

In het verleden heb ik eens pech gehad met een toestel. Er is toen naar tevredenheid en binnen de voorwaarden van de garantie een oplossing gevonden.De service in de winkel is prima. Er is altijd ruime aandacht voor je als klant.

Algemeen

Na het binnen komen in de winkel in Middelburg was het al gezellig, ik werd namelijk vrolijk begroet en daarna wachtte de verkoper rustig af. Nadat ik even rond had gekeken vroeg hij mij of hij kon helpen.

Klantenservice

De verkoper in de winkel hielp mij goed, beantwoorde mijn vragen en liet mij de camera even proberen.

Algemeen

Goede uitleg en service door de verkoper, camera op voorraad
Prima aanbieding en extra garantie op product

Winactie

Algemeen

Ik ben vriendelijk en adequaat geholpen.
Vooraf had ik me voorbereid op internet over de aan te schaffen camera.
Daar de winkel in de buurt is heb ik de koop daar gedaan.

Algemeen

Supper service zoals altijd, wij waren in de winkel, duidelijke uitleg, vriendelijk personeel, zijn er al vaak geweest, altijd tiptop

Algemeen

Ik werd prima geholpen in de winkel. Verkoper met kennis van zaken, was vriendelijk nam de tijd om op mijn vragen in te gaan.

Algemeen

Koop hier vrijwel altijd mijn fotografie benodigdheden. Staan altijd voor je klaar en bieden net dat beetje extra hulp waar nodig. Camera's en objectieven e.d mag je gerust in de winkel proberen, zodat je zeker weet wat je koopt.

Algemeen

Bij de aanschaf van mijn nieuwe Fujifilm X-T2 en X-T20 uitstekend geholpen. Uitgebreid uitleg gekregen over de camera's en mocht de camera gewoon 15' meenemen op basis van vertrouwen!

Algemeen

Ben vriendelijk en adequaat geholpen Kan over het verdere verloop nog niet veel kwijt dat zal de toekomst uitwijzen

Algemeen

heel tevreden over deze winkel, goede service en aangenaam personeel. Vorig jaar een kapotte camera gehad, en na gedoe met de verzekering, precies dezelfde camera gekocht.

Klantenservice

meerdere aankpen gedaan, een keer met terug geweest met een camera die in het zand gevallen was. onderzoek, rapport voor de verzekering goed geregeld en het bestellen van dezelfde camera ( moeilijk leverbaar) netjes gedaan.

Algemeen

uiterst vakkundig personeel en je hebt de mogelijkheid om het toestel tevoren te bekijken en vast te houden, medewerker nam de tijd om e.e.a. duidelijk uit te leggen zonder pressie tot verkoop

Winactie

Algemeen

We werden goed te woord gestaan, en prettig voorgelicht.
Er werd goed verteld wat het verschil was tussen de toestellen waar we uit konden kiezen.

Algemeen

Gewoon goed geholpen. a a a a a a a a a a a a a a

Gewoon een goed product.

Algemeen

Ik kijk meestal in hun webwinkel of het artikel dat ik wil kopen ook voorradig is in hun normale winkel. Is dat het geval dan ga ik daar naar toe en laat mij goed informeren over dat artikel. Als het is wat ik wil dan koop ik het in die desbetreffende winkel.

Algemeen

Deskundig advies, bewust gekozen voor aankoop in de winkel gezien in de fysieke winkel ook de internetprijzen worden gehanteerd. Maar de aanschaf in de winkel meteen wat wijzer geworden m.b.t. de functionaliteiten van de camera.

Algemeen

uiterst vakkundig personeel en je hebt de mogelijkheid om het toestel tevoren te bekijken en vasttehouden

Klantenservice

op elke mail en of telefoontje werd direct gereageerd

Algemeen

Ik word hier altijd fantastisch geholpen , kom er al meer dan 20 jaar . Ze leggen alles perfect uit !!

Verzending

Ben altijd blij met die Sony camera's . Handig , goed en klein .

Klantenservice

Super aardig , daarom kom ik er al meer dan 20 jaar en nog steeds hetzelfde personeel ook nog . Gewoon thuiskomen dus !!

Algemeen

Goed advies, veel kennis en grote collectie. Uiteindelijk met andere (duurdere) camera de deur uitgegaan.

Algemeen

Website is duidelijk en overzichtelijk. Bestelling plaatsen kan zowel met als zonder een account aan te maken. Prijzen zijn concurerend dus prima. Ook al eerder in de winkel geweest en kreeg goede en heldere uitleg. Deze keer de Lumic FZ-82 via de webshop gekocht na eerder al de FZ-72 te hebben gehad.

Verzending

Verzending was volgens website binnen 24 uur geleverd. Prima!

Algemeen

Ik heb een Nikon lens 18-200mm VR2 ingeruild voor een sigma 17-50 mm 2.8. De deal was snel gemaakt, mijn lens zag er goed uit en omruilen voor een, inverkoopprijs veel goedkopere, Sigma was geen probleem. Thuisgekomen bleek de auto focus niet te werken en dus ben ik teruggegaan naar de winkel. De Sigma moest terug naar de fabriek om te worden vervangen door een nieuw exemplaar. Dit heeft alles bij elkaar 48 dagen geduurd en dan heb ik na een aantal telefoontjes nog een exemplaar gekregen uit een andere vestiging. Ik begrijp dat Verschoore redelijk weinig hier aan kan doen maar het contact naar mij als klant was er eigenlijk niet, ik heb er een aantal telefoontjes aan moeten wagen om nu na 48 dagen eindelijk mijn sigma te ontvangen. Jammer, erg jammer. Een tip is om de klant beter op de hoogte te houden van de stand van zaken en net even wat meer actie ondernemen dan rustig afwachten tot een fabriek iets terugstuurt. De eerste 35 dagen heeft Verschoore het gewoon op zijn beloop gelaten en was ik degene die contact zocht met de winkel. Helaas, de schuld ligt in eerste instantie bij Sigma maar bij Verschoore hadden ze er wel wat beter op mogen zitten. Voor mij voortaan een andere winkel, het spijt me.

Verzending

Zie bovenstaand verhaal, wel nog de complimenten voor Victor van de vestiging in Den Bosch die het zich wel aantrok en uiteindelijk heeft gezorgd dat ik binnen een week een nieuw exemplaar thuis heb gekregen.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Verschoore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk