×

Help Tweakers weer winnen!

Verschoore

1.114 producten en 1.435 uitvoeringen

Verschoore Camera & Photo Services is de grootste fotospeciaalzakenketen van Zuid-Nederland. Een scherp instinct voor nieuwe trends in het vak, maar vooral een niet-aflatende interesse voor de wensen van de klant maakt Verschoore Camera & Photo Services groot.

In een wereld waarin de digitale ontwikkelingen elkaar in hoog tempo opvolgen, vormen de specialisten van Verschoore Camera & Photo Services. Services een vertrouwd baken. En dat al sinds 1919! Onze webshop biedt je een uitgebreid assortiment foto- en videoapparatuur.
Bij Verschoore Camera & Photo Services krijg je het beste van twee werelden: de snelle service & het bestelgemak van onze webshop en maatwerk & persoonlijk advies van de vakspecialisten in één van onze acht winkels.

Ook voor al je fotowerk kom je naar Verschoore, alleen het beste resultaat is goed genoeg voor ons. Mede hierdoor mogen wij een groot aantal vakfotografen tot onze klanten rekenen. Download onze speciaal ontwikkelde fotosoftware om vanuit huis je bestelling te plaatsen of kom langs. Heb je vragen, neem gerust contact met ons op!

• Prodealer
* Meer dan 400.000 tevreden klanten
* Deze klanten beoordelen ons met een 8.8
* 8 fysieke winkels in Nederland
* Persoonlijk en deskundig advies
* Betrouwbare service en veilig betalen
* Een breed assortiment, scherpe prijzen en de beste acties
* Verschoore is dé fotoretailer van Zuid-Nederland!

Deskundig advies nodig? Stap eens binnen bij een van onze winkels!

Bergen op Zoom

Scorekaart voor Verschoore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1435 producten, 1663 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,6 (1,4% onder gemiddeld)
Prijsindex België 99,1 (0,9% onder gemiddeld)