Verschoore

Klantenservice:
Motivatie

Winactie

Algemeen

Een super nette en mooie winkel. Er werken vriendelijke en professionele mensen die weten wat er mogelijk is op het gebied van fotografie. Ik ben super geholpen bij mijn aankoop (een 10-20mm objectief van Nikon), ik mocht zelfs het objectief even uitproberen!

Verzending

Super kwaliteit, ik ben er heel blij mee. Ik heb ook meteen een verzekering bij afgesloten; een prima aanbieding

Klantenservice

Professioneel en heel vriendelijk!

Scorekaart voor Verschoore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk