×

Help Tweakers weer winnen!

ComputerPirates

1.724 producten en 1.777 uitvoeringen

Gebruikers over webshop ComputerPirates

Review toevoegen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

Laptop in een dag geleverd, ondanks dat autocompete mijn postcode niet voledig ingevult had, en ik daar pas achteraf achterkwam.

Op een email om dit te herstellen werd vrijwel direct gereageerd

Geen bijzonderheden.

Algemeen

Prima webwinkel, zonder sores een Lenovo kleptop besteld. Claim: voor 1400 uur besteld, de volgende dag in huis. Daar werd keurig aan voldaan. Gewoon zoals je het zou verwachten.

Verzending

Aflevering conform afspraak. Wel werd ik op het verkeerde been gezet door een statusmelding dat waarin stond dat de laptop nog in bestelling bij de leverancier was, terwijl het beestje al via de postbesteldienst in z'n traject op weg naar mijn huis was.

Klantenservice

Na aflevering had ik nog een paar vragen over de laptop. Deze zijn naar behoren beantwoord. Klantenservice gaat echter via een 0900 betaalnummer (1/2 euro per minuut)
Vlak na de aanschaf was de laptop elders bij twee zaken 100 euro goedkoper. Ik had formeel die van mij terug kunnen sturen en elders mijn bestelling gedaan maar heb dat niet gedaan en CP er over geinformeerd. Zij boden aan 20 euro terug te storten. Ik vind dat een nette tussenoplossing.
Enige opmerking die ik heb is dat ComputerPirates een positieve beoordeling op tweakers/beslist/kieskeurig/hardwareinfo beloont met een 10euro-cheque. Dit is goed om te weten, het beinvloedt de betrouwbaarheid van dit soort reviews.

Algemeen

Tegen de goedkoopste prijs op tweakers, een gemakkelijke betaling en een zeer snelle levering. De puntjes hadden nog wel op de 'i' gekund als er gecommuniceerd was dat het product reeds geopend was, maar hiervoor is een prima oplossing geboden.

Verzending

Gratis verzending en zeer snel geleverd, niks op aan te merken.

Klantenservice

Een klein misverstand ivm een reeds geopende verpakking. Dit was vooraf niet gecommuniceerd met mij en hadden ze beter wel kunnen doen. Gelukkig wel gemakkelijk contact op kunnen nemen en is een goede oplossing aangeboden geweest.

PWM Karma 177K
Algemeen

Niet 's werelds meest overzichtelijke site, maar het doet wat het moet doen en met de search is alles zo gevonden. Ik heb een Acer V7 besteld en het was handig dat de extra garantie als accessoire vermeld stond. Dat is op andere sites wel eens zoeken.

Wel jammer dat ik gedurende 3 dagen een paar keer heb gekeken of de chat werkte die onderin de pagina duidelijk staat, maar dat is niet 1x gebeurd. Dan kan je die optie net zo goed weghalen. Op mail werd wel snel gereageerd.

Verzending

De 2 bestelde producten zijn afzonderlijk verstuurd. En hoewel bij beide stond "voor 14.00 besteld, morgen in huis", hebben beide producten er 2 dagen over gedaan. Vooral van de laptop was dat erg vervelend, die had ik echt nodig.

Natuurlijk ligt dit stuk ook bij de vervoerder (DPD zou sowieso niet gebruikt moeten worden met het waardeloze tracking), maar als je het als leverancier beloofd, moet je het waarmaken. De hele dag is er iemand thuis geweest en andere pakket diensten hebben wel hun spullen geleverd.

Een voldoende omdat "slecht" wel heel rigoureus is

Klantenservice:

Ik had een zeer scherpe offerte gekregen van Computerpirates voor een Sony projector. Ik was afhankelijk van de verkoop van een andere projector en Computerpirates heeft de projector voor me gereserveerd en de offertetermijn verlengd. Klasse dus. Snel reactie op mailtjes. Niks negatiefs te melden. Misschien enkel dat de telefonische openingstijden niet al te ruim zijn.

Algemeen

Voor aanschaf had ik per mail gevraagd hoe lang de levertijd zou zijn, hiervan werd aangegeven dat dit 2 werkdagen zou zijn omdat het product in voorraad was bij de leverancier. Het zou dus dinsdag leverbaar zijn.

Nadat ik het product binnen 1,5 uur na deze bevesting had besteld, bleek het product toch een langere levertijd te hebben: het was pas na 4 werkdagen leverbaar. Op zich niet zo'n ramp, maar daar de levertijd van doorslaggevend belang was in de keuze voor deze webshop, was ik hier niet blij mee. Temeer daar dit product hier ¤ 175 kostte, ipv de gebruikelijke ¤ 150 bij een van de andere grotere webshops.

Ik heb het product opgehaald en hoewel in eerste instantie gevraagd werd om een kopie van m'n ID-bewijs, bleek dit toch niet nodig (wordt vanuit de overheid natuurlijk ook sterk afgeraden om een kopie af te geven).

Klantenservice

Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat doen.

Na 3 uur gebruik gaf de tablet een foutmelding die ik niet wegkreeg. Een simpele google-tocht leerde me dat deze tablet die foutmelding vaker gaf en dat dit op te lossen was via 'n factory-reset. Omdat het me niet lukte die reset uit te voeren, heb ik contact gezocht met de webshop.

Deze verwezen direct naar Asus en gaven me het telefoonnummer van de Asus-servicedesk. De webshop was in 't geheel niet geïnteresseerd in de foutmelding.

De Asus-servicedesk wist me, na controle van het serienummer, te vertellen dat mijn tablet een Duits model was, waarop ze in Nederland geen garantie geven. Dit was me op geen enkel moment tijdens het aankoopproces verteld door de webshop, dus kwam als een zeer onaangename verrassing.

Tevens lukte het ook niet om met behulp van de servicedesk de tablet een factory-reset te geven. De medewerker van Asus vermoedde dat mijn tablet een hard-ware-fout had.

Uiteindelijk lukte het me de foutmelding weg te krijgen, hoewel hij wel steeds terug kwam.

Hierp heb ik besloten om de koop onder de wet Koop op afstand te ontbinden: ik had de tablet net 5 dagen in ontvangst genomen, en slechts een paar uur uitgeprobeerd, waarvan het grootste deel nog besteeds is aan het proberen te resetten om de foutmelding kwijt te raken.

In eerste instantie wilde de webshop weten waarom ik de koop wilde ontbinden, maar dit hoef ik helemaal niet op te geven. Pas na aandringen wilden ze het adres geven waarnaar het toe opgestuurd kon worden. Wel gaven ze aan dat er geen vingerafdrukken op mochten zitten, noch enige hardware-instelling veranderd, dat er een factory-reset uitgevoerd moest zijn en dat hij volledig onbeschadigd zijn.

De tablet is keurig ingepakt teruggestuurd en ik heb op het moment van verzending foto's gemaakt van het toestel.

De webshop weigert tot ontbinding over te gaan omdat, zo zeggen ze, er krassen op de achterkant zitten. Ondanks mijn protest en het wijzen op de wet dat schade géén reden is om de koop niet ongedaan te maken, bleven ze bij hun weigering. Ze verlangden van mij dat ik de verzendkosten naar hen overmaakte, voordat ze mij de tablet opnieuw zouden toesturen.

Wat betreft schade: in principe gaat de wet ervan uit dat iedere schade ontstaan in de eerste 6 maanden geacht wordt al aanwezig te zijn bij levering. Daarnaast is niet vast komen te staan wanneer de vermeende schade is ontstaan: het bedrijf heeft de tablet schoongemaakt en als de tablet al krast van een paar uur gebruik, dan wil ik niet weten hoe snel hij krast van schoonmaken.

Ik heb zelfs nog aan hen aangeboden om de kosten van de vermeende schade te delen, maar hier hebben ze in het geheel niet op gereageerd.

Ondanks dat ik nogmaals heb aangegeven dat ze tot ontbinding moeten overgaan omdat de wet hier erg duidelijk over is, hebben ze de tablet zonder mijn toestemming toch aan mij toe gestuurd.

Hierna kreeg ik nogmaals het verzoek om de verzendkosten aan hen over te maken.

De webwinkel heeft duidelijk laten weten dat er geen minnelijke oplossing mogelijk is: mijn laatste mogelijkheden zijn dus een rechtzaak aanspannen of dit aanbrengen bij een geschillencommissie.

Algemeen

Ik heb in 2011 hier een Lenovo W520 besteld en deze is toen keurig op tijd en intact aangeleverd.

Verzending

Product was verpakt in extra verpakkingsmateriaal, in de Lenovo verpakking

Klantenservice

Door een technisch defect van de HDD moest ik op zoek naar de garantiepapieren. Ik kon zelf niet meer mijn originele aankoopbon terugvinden. Via de aftersales heeft Computer Pirates weten te achterhalen naar welk email adres de communicatie destijds gegaan is. Met behulp van deze info heb ik op een "oude" netbook mijn gegevens terug gevonden. De hulp die mij geboden is kwam snel en adequaat. Top dus. Via Lenovo is inmiddels een nieuwe HDD met recovery DVD onderweg.

Algemeen

Prima prijs, geen gezeik; echter was de communicatie wat rommelig.

Op de website staat dat, mits op voorraad en voor 14:00 besteld, bestellingen de volgde dag aankomen. Ondanks het feit dat mijn bestelling op de website op voorraad leek te zijn kreeg ik na het bestellen een email dat de order in bestelling bij de leverancier was. Een paar uur later kreeg ik dan toch een mailtje dat ie verzonden was, en ik dacht dat het dus dan de volgende dag aan zou komen. Dat is niet gelukt.

Als je in de computerpirates website dan verder zoekt kom je erachter dat afhankelijk van waar die voorraad precies is het stiekem wel tot 4 dagen kan duren - dat is op zich niet erg, maar dat had ik liever direct geweten. Het is niet duidelijk op welke producten die kanttekening slaat en er was ook geen track-and-trace (of überhaupt vermelding van wie de vervoerder zou zijn), dus je weet niet na het bestellen wanneer iets binnenkomt.

Ik was niet thuis bij het eerste aflevermoment - de vervoerder (DPD) liet een briefje achter met een linkje naar nieuwelevering.nl waarop je aangenaam flexibel kan kiezen wanneer of zelfs waar en hoe de nieuwe levering gemaakt moet worden. Er zijn ook afhaal loketten om uit te kiezen - super handig als je niet altijd thuis kan zijn. Echter... de code op het briefje van DPD werkte niet; er kwam een zeer generieke melding dat het pakketje wellicht nog niet verwerkt was en de code later misschien wel zou werken. Om middernacht werkte het nog steeds niet; en dat is DPD's eigen deadline om een nieuwe afspraak te maken. De volgende dag kwam het pakketje gewoon aan (maar ik moest dus wel thuis zijn).

Al met al komt dit vooral knullig over; los van de verkeerd geschepte verwachtingen verliep alles prima. Als je rommeligheid voor lief neemt: prima aan te raden.

Verzending

De zending werd goed afgeleverd maar niet zoals de website suggereert al op de volgende dag.

Klantenservice:

Duidelijke webshop die geen verzendkosten rekend!
Ook een afhaalmogelijkheid vind ik een +.

Ze waren de enige die nog een UX32VD-R4002H op voorraad hadden.
Ze zijn nu met vakantie, maar de orders gaan gewoon door.
Ik heb gekozen voor afhalen, en kon het dezelfde dag nog tot 21:00 uur ophalen in Harderwijk! (beter als Amsterdam voor mij)

Tip voor de shop: Mijn laptop komt uit Polen. Maakt mij niet uit, maar vermeld het even op de site dat het dus niet uit NL komt.
Met een Poolse handleiding kan ik niet zo veel

Algemeen

Website is prima te gebruiken. Foto\'s en omschrijvingen duidelijk genoeg. Bestelproces ook niets op aan te merken. Prijs is echter waar het bij CP echt om draait.

Ik kon de Epson EH-TW9100 tegen een lage prijs van 2300 euro incl BTW bij ze kopen terwijl deze beamer zo goed als overal 2900 euro incl BTW kost. Verzending was ook nog eens gratis.

Op de website stond op het moment van bestellen dat de beamer op voorraad was, maar dit bleek niet zo te zijn. Hij moest besteld worden bij de leverancier. Daar baalde ik in eerste instantie wel even van maar gezien de prijs was dat natuurlijk meer dan acceptabel.

CP hield mij netjes op de hoogte van de veranderingen zoals "Beamer bij leverancier besteld" en "Pakket verstuurd" etc. Ik kreeg na een weekje wachten ook een track & trace code van ze toegestuurd welke ik in het DPD systeem kon gebruiken. Jammer genoeg kun je bij DPD niet zien wanneer of hoe laat een pakket komt.

Ze bezorgden gelukkig wel heel snel, binnen 1 werkdag. De beamer is verzonden zonder "verpakkingsdoos"; de beamer kwam in de originele EPSON doos binnen. Persoonlijk zou ik er nooit voor kiezen om zo\'n prijzige beamer zonder extra doos te versturen (het regende buiten, de zijkant van de doos was al gescheurd etc).

Beamer meteen uitgepakt. Was allemaal dik in orde. Prachtige beamer tegen een uitstekende prijs.

De puntjes mbt verpakking en de niet kloppende voorraad neem ik voor lief. Onder de streep heb ik namelijk een prachtige beamer gehad voor een bijzonder lage prijs en heeft CP mij van A naar Z prima op de hoogte gehouden.

Volgende keer zal ik zonder twijfel weer een kijkje nemen op de website van CP als ik een computer of een beamer wil gaan kopen. Bedankt CP!

Verzending

Dit heb ik al in de algemene review omschreven.

Algemeen

Over het algemeen een fijne website. Overzichtelijke producten en het bestellen ging heel soepel.
De "extra informatie" geeft wel een verkeerde indicatie aan van de levering. (Het was SNELLER)

Verzending

Jammer dat er niet veel info is te vinden over het bezorgen. Ik kon namelijk geen tijd aanvinken wat mij het beste uitkwam voor de levering.
Uiteindelijk kwam mijn laptop de volgende dag al rond 15:00 binnen!
Alles zat er netjes in, doos was in orde en de laptop is geweldig.

Algemeen

Aangezien we voor de bestelde tablets ook graag toetsenborden wouden hebben besloten we op een andere webshop de Kensington KeyFolio te bestellen.

Helaas waren deze niet op de website van CP anders had we bij hun besteld.

Na toch een mailtje gestuurd te hebben naar CP met de vraag of zij ook die Kensington KeyFolio konden leveren bleek dat ze ze gewoon konden leveren en nog goedkoper ook!

Na een vriendelijke mail van de heer Admiraal zijn we overgegaan tot aankoop van de Kensington KeyFolio.

Ze waren heel snel met het vinden van de hoezen en met het door communiceren naar ons toe.

CP is heel goed bezig en we zullen zeker terug komen!

---

Verzending

De verzending heeft enige tijd geduurd maar dit komt omdat deze hoezen uit het buitenland kwamen.

Maar omdat we goeie ervaring hadden met CP in het verleden is dit ook naar tevredenheid verlopen.

Algemeen

Nieuwe Lenovo Thinkpad S430 gekocht bij Computer Pirates. Voor CP gekozen vanwege de voorraad. Oude PC defect, dus de volgende dag gelijk op locatie de nieuwe PC gaan ophalen.

Na 31 dagen zat er geen leven meer in de nieuwe Lenovo PC.

Klantenservice

Een defect PC is lastig, maar met de juiste service overkomelijk. Computer kunnen nu eenmaal kapot gaan.

Echter de dienstverlening van CP is bedroevend. Het enige wat CP voor mij kon betekenen was het doorgeven van het telefoonnummer van Lenovo. Advies, begrip of hulp bij de (Lenovo) pick-up service en een eventuele leen PC (tegen betaling) werd weggehoond. Het had ook weinig zin om langs te komen want, was de uitleg: "er wordt voornamelijk thuis gewerkt".

Ze zijn de klant na aankoop liever kwijt dan rijk.
Als zakelijke gebruiker adviseer ik om geen PC bij Computer Pirates te kopen.

Algemeen

In eerst instantie heb in door de prijs gekozen voor deze winkel. De winkel gaf netjes berichten als er iets te melden viel, en na ongeveer een week kon ik mijn pakket in ontvangst nemen. Mijn product vertoonde echter 3 maanden na het verlopen van de garantie defecten (in een beamer, kapotte spiegels, wat voor witte vlekken op het scherm zorgt)

Verzending

Verzending was prima, na ongeveer een week kwam het pakket binnen, redelijk goed ingepakt.

Klantenservice

Na wat te hebben gegoogled bleek ik last te hebben van kapotte dmd spiegeltjes in mijn beamer, wat voor 4 witte vlekken in het beeld zorgt. Bijzonder vervelend was dat dit defect precies 3 maanden na het verlopen van de garantie naar voren kwam. Na een mailtje te hebben gestuurd kreeg ik te horen dat de garantie was verstreken en er op een beamerlamp slechts 6 maanden garantie zat (echter zat het defect helemaal niet in de lamp).

Een duur product als een beamer hoort mijn inziens langer dan 2 jaar mee te gaan, en mijn inziens gaat het dan ook om een ondeugdelijk product. De mailtjes die ik terug kreeg werden langzaam aan wat botter. Tot op heden heb ik nog geen constructief voorstel ontvangen, ik wacht af of er iets uit komt...

UPDATE:: enkele weken later is het aantal defecte spiegels/pixels gestegen naar meer dan 10. Geen enkele medewerking van Computer Pirates gekregen. Nu maar contact met Acer gezocht op probleem te verhelpen.

Na contact op te hebben genomen met Acer, wist de klantenservice mij te vertellen dat er op de DMD-chip geen 2 maar 5 jaar garantie zit.

Binnen 1 dag had ik een verzendformulier thuis, waarna de beamer kosteloos naar de repair-center kon worden verstuurd. Nu 5 werkdagen later is de beamer al weer terug, is de DMD-chip vervangen en doet hij het weer prima!

Vele complimenten voor Acer voor het snel en gratis afhandelen van deze reparatie. Jammer dat Computer Pirates meer tijd stopt in het sturen van grove mailtjes naar klanten, dan één mailtje forwarden naar Acer....

Algemeen

Ik heb voor ComputerPirates gekozen omdat mijn vaste leverancier de X501A-XX261H laptop vab ASUS niet meer op voorraad had.
Goede prijsstelling en goede beoordeling terug kunnen vinden.

Verzending

Goede verpakking en de levering was keurig binnen de door ComputerPirates opgegeven levertijd.

Klantenservice

Helaas bleek na het open maken van de doos er een sticker op te zitten die aangaf dat het een DEMO laptop was geweest FF bellen dus maar want dat had ik niet besteld!
De service desk heeft contact gezocht met de leverancier uiteidelijk heb ik ¤ 20,- teruggehad. ( 5% lijkt mij goed met kleine marges!)
Woensdag besteld, vrijdag geleverd, vrijdag ticket aangemaakt en maandag het geld op mijn rekening, SUPER!

Harm

Algemeen

Bij Computer Pirates besteld omdat zij de enige in Nederland zijn die een Samsung NP900X4C-A03 met 8 GB RAM leveren. Deze 9 Series Ultrabook van Samsung heeft verder een Core i7 CPU, 15" scherm en een 256 GB SSD.

Vooraf werd ik netjes geholpen, ik vermoedde dat het een buitenlands model was en wilde mezelf ervan verzekeren dat het een model was met een toetsenbord die ik gewend was en een adapter die in Nederlandse stekkerdozen pasten.

Ik kreeg vrij snel antwoord, op een zaterdag terwijl er op hun site staat dat de klantenservice niet werkt. Een pluspunt dus. Het bleek dat zowel het toetsenbord en adapter geen showstoppers zouden worden en heb dus besteld. Ik had zelf al uitgevonden dat het een Pools model betrof, maar Windows 8 werd gewoon in het Nederlands geinstalleerd en verder heb ik ook nergens gemerkt dat het een Pools model betreft.

Verzending

Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de verzending. Helaas gebeurd dit met DPD en daar heb ik in het algemeen slechte ervaringen mee. De laptop kwam wel 2 dagen later dan verwacht, maar daarvan werd ik netjes op de hoogte gehouden. Ik vermoed dat de latere afleverdatum ook aan DPD ligt.

Omdat de bezorgdatum later was heb ik ook nog gevraagd om het naar een ander adres te sturen i.v.m. mijn afwezigheid. Dit werd snel gedaan nadat ik kon bewijzen dat ik ook daadwerkelijk de persoon was die besteld had.

Algemeen

Via ComputerPirates een Lenovo E130 besteld omdat dit merk zeer moeilijk te vinden valt als particulier in Belgie. De prijs was in lijn met andere winkels.
Een klein probleem met mijn kredietkaart werd correct en snel afgehandeld door het sales team. De computer kwam hierdoor een dag later aan maar dit was de schuld van mijn bank en niet hen.

Verzending

Computer werd geleverd in originele Lenovo verpakking inclusief intact security seal op de doos. De doos zelf zat in een grotere doos die gevuld was met opgeblazen schok dempers. Geen enkele schade te bespeuren. Het transport zelf was inderdaad 24 uur vanaf de verzending van het pakket. Over het algemeen zeer goede service. Bonuspunten omdat deze winkel ook naar Belgie verstuurd!

Algemeen

Verder geen problemen gehad. Kreeg een T&T code van ComputerPirates, en een nette factuur. Daarnaast kon ik ook op hun website alles opvragen.

Verzending

Ik had mijn laptop vrijdag 8 februari besteld, echter ondanks de 24 uurs levering, die hier ook op Tweakers aan werdt gegeven, pas vandaag (dinsdag 12 februari) binnen gekregen. Jammer!

Algemeen

Op mijn zoektocht naar een 13” laptop kwam ik uit bij Computerpirates. Helaas was er voor mij teveel keuze, dus heb ik online met ze gechat. Uiteindelijk kwam ik bij een mooie Sony uit, maar die vond ik wat duur, dus gaven ze aan, dat ik een offerte aan kon vragen via de website. Dezelfde dag kreeg ik een offerte, welke ik heb goedgekeurd. Een dag later mocht ik de Sony in ontvangst nemen. Nog nooit zo goed geholpen, dus erg tevreden.

Verzending

Bij beide zendingen kreeg ik een trackingnummer.

Klantenservice

Helaas kreeg ik de laptop van de eerste levering met allemaal dode pixels. In ieder geval veel teveel om te kunnen accepteren. Even met ComputerPirates en Sony gebeld en die vertelden me, dat de oude terug kon en dat ComputerPirates een nieuwe kon leveren, nadat de eerste was gecheckt. 3 dagen later had ik de nieuwe in bezit. Netjes

Algemeen

Adapter van laptop ontbrak in de doos!
Geen excuses maar schuld bij ons neer leggen. Niet direct een vervanging sturen maar doorverwijzen naar de fabrikant en vervolgens aangeven dat er minimaal 2 weken (!) levertijd is.
Of we wel goed in de doos hadden gekeken??

Kortom : Zeer slechte service.

Verzending

bestelling op 27 juli en levering op 1 augustus in plaats van 30 juli.

Klantenservice

Zeer klant onvriendelijke reactie, poging tot upsell ipv gewoon even een nieuwe adapter brengen en excuses maken.

Geachte .......,

Ik hoorde van de verkoop dat er een adapter ontbrak. Dit is de eerste keer in afgelopen 10 jaar en is zeer onwaarschijnlijk maar blijkbaar nu wel gebeurd. Ik wil u verzoeken goed in de doos te kijken. Soms lijkt een doos een dubbele bodem te hebben.

Indien u de adapter niet kunt vinden, moeten we een adapter bij de distributeur aanvragen. Zij vragen dan een adapter bij HP aan. Bij elkaar kan dit volgens de distributeur 2 weken duren, maar dit hangt helemaal van HP af (dus mogelijk wordt hij sneller verstuurd). Wij hebben de distributeur gevraagd of HP de adapter rechtstreeks naar u kan versturen.

Tussentijds:
- Bij uitzondering mag u een adapter lenen. U kunt deze bij ons afhalen. U betaalt 30,- euro borg.
- U bestelt een 2e adapter voor thuis/kantoor zodat u niet elke keer onder het bureau moet kruipen om een adapter aan te sluiten maar zodat deze er standaard ligt.

Serienr: cnu2120w7q

Graag vernemen we uw voorkeur?

Met vriendelijke groet,

{-verwijderd-} । Support

Wat rheuvel schrijft is onjuist. Wij hebben hem niet naar de fabrikant doorverwezen maar wij handelen dit af (zie review). Wij hebben de schuld ook niet bij rheuvel neergelegd maar verzocht de doos goed te controleren (zie review). Wij hebben namelijk duidelijk aangegeven dat HP een nieuwe adapter naar hem zal opsturen. Als extra service hebben wij hem zelfs aangeboden een adapter van ons te kunnen lenen. De bestelling was om 15:34 besteld, dit was te laat om hem dezelfde dag nog te versturen. Hij is de volgende dag meteen verstuurd.

Scorekaart voor ComputerPirates

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk