ComputerPirates

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Prima webwinkel, zonder sores een Lenovo kleptop besteld. Claim: voor 1400 uur besteld, de volgende dag in huis. Daar werd keurig aan voldaan. Gewoon zoals je het zou verwachten.

Verzending

Aflevering conform afspraak. Wel werd ik op het verkeerde been gezet door een statusmelding dat waarin stond dat de laptop nog in bestelling bij de leverancier was, terwijl het beestje al via de postbesteldienst in z'n traject op weg naar mijn huis was.

Klantenservice

Na aflevering had ik nog een paar vragen over de laptop. Deze zijn naar behoren beantwoord. Klantenservice gaat echter via een 0900 betaalnummer (1/2 euro per minuut)
Vlak na de aanschaf was de laptop elders bij twee zaken 100 euro goedkoper. Ik had formeel die van mij terug kunnen sturen en elders mijn bestelling gedaan maar heb dat niet gedaan en CP er over geinformeerd. Zij boden aan 20 euro terug te storten. Ik vind dat een nette tussenoplossing.
Enige opmerking die ik heb is dat ComputerPirates een positieve beoordeling op tweakers/beslist/kieskeurig/hardwareinfo beloont met een 10euro-cheque. Dit is goed om te weten, het beinvloedt de betrouwbaarheid van dit soort reviews.

Scorekaart voor ComputerPirates

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk