×

Help Tweakers verbeteren

Help ons met het verbeteren van de website van Tweakers en geef je op voor ons onderzoek in Amsterdam. Het duurt een uurtje en als dank ontvang je een VVV bon van 40 Euro. Reis-/parkeerkosten worden ook vergoed. We sturen je een bericht als je geselecteerd bent.

Aanmelden

ComputerPirates

2.341 producten en 2.470 uitvoeringen

Beste bezoeker,

ComputerPirates heeft nog geen beschrijving toegevoegd.
Voor meer informatie over deze shop verwijzen wij u door naar de beoordelingen van klanten van ComputerPirates

Bent u eigenaar of verantwoordelijk voor ComputerPirates en wilt u graag informatie over uw shop tonen, neem dan contact op met pricewatch@tweakers.net.

Scorekaart voor ComputerPirates

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 2470 producten, 743 unsorted producten
Prijsindex Nederland 103,5 (3,5% boven gemiddeld)