ComputerPirates

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Prima prijs, geen gezeik; echter was de communicatie wat rommelig.

Op de website staat dat, mits op voorraad en voor 14:00 besteld, bestellingen de volgde dag aankomen. Ondanks het feit dat mijn bestelling op de website op voorraad leek te zijn kreeg ik na het bestellen een email dat de order in bestelling bij de leverancier was. Een paar uur later kreeg ik dan toch een mailtje dat ie verzonden was, en ik dacht dat het dus dan de volgende dag aan zou komen. Dat is niet gelukt.

Als je in de computerpirates website dan verder zoekt kom je erachter dat afhankelijk van waar die voorraad precies is het stiekem wel tot 4 dagen kan duren - dat is op zich niet erg, maar dat had ik liever direct geweten. Het is niet duidelijk op welke producten die kanttekening slaat en er was ook geen track-and-trace (of überhaupt vermelding van wie de vervoerder zou zijn), dus je weet niet na het bestellen wanneer iets binnenkomt.

Ik was niet thuis bij het eerste aflevermoment - de vervoerder (DPD) liet een briefje achter met een linkje naar nieuwelevering.nl waarop je aangenaam flexibel kan kiezen wanneer of zelfs waar en hoe de nieuwe levering gemaakt moet worden. Er zijn ook afhaal loketten om uit te kiezen - super handig als je niet altijd thuis kan zijn. Echter... de code op het briefje van DPD werkte niet; er kwam een zeer generieke melding dat het pakketje wellicht nog niet verwerkt was en de code later misschien wel zou werken. Om middernacht werkte het nog steeds niet; en dat is DPD's eigen deadline om een nieuwe afspraak te maken. De volgende dag kwam het pakketje gewoon aan (maar ik moest dus wel thuis zijn).

Al met al komt dit vooral knullig over; los van de verkeerd geschepte verwachtingen verliep alles prima. Als je rommeligheid voor lief neemt: prima aan te raden.

Verzending

De zending werd goed afgeleverd maar niet zoals de website suggereert al op de volgende dag.

Scorekaart voor ComputerPirates

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk