HardwareSupply

278 producten en 314 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HardwareSupply

Review toevoegen

Algemeen

Vooral gericht op de zakelijke markt, echter had ik twee aparaten nodig die geen enkele webshop meer heeft. Volgens hun website was deze ook op en toen vertelde ze me dat ze voor zakelijke klanten apparaten achter de hand houden. Hierop kon ik door de haast toch aan de apparaten komen zonder maanden te hoeven wachten voor de unify producten op de markt kwamen.

Verzending

Direct die dag verzonden, bij een apparaat moet ik het die dag nog hebben en mocht ik het ophalen, omdat ik een zakelijke klant werd.

Klantenservice

Een college had het verkeerde besteld en kreeg gelijk die dag de verzonden product verstuurd en hun wachten wel tot het verkeerde product binnen was binnen was.

Algemeen

Gisteren een UDM Pro besteld waarvan ik eigenlijk al wist dat de prijs niet kon kloppen. Ik bestel vaker bij deze partij en ben tot op heden zeer tevreden over de levering en ondersteuning. Vanochtend heb ik naar HardwareSupply gebeld en gevraagd of de levering ook daadwerkelijk zou plaatsvinden. Zeer vriendelijk te woord gestaan en in overleg afgesproken dat deze tegen bijbetaling alsnog werd toegestuurd wat ik begrijpelijk vind.

Verzending

Voor 19:00 besteld wordt vrijwel altijd de volgende dag geleverd, heb het tracking nummer zojuist mogen ontvangen.

Klantenservice

Goede en correcte service.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Savonds een UniFi Dream Machine Pro toestel besteld voor 275 euro en de dag nadien werd mijn bestelling geannuleerd omdat de prijs volgens hun niet correct was en ik nu plots 120euro meer moet betalen... Volgens mij niet wettelijk maar goed... Heb wel proper een CN ontvangen en wacht nu op de terugbetaling. Intercommunale levering lukte ook niet via de website.

Klantenservice

Telefoon werd snel opgenomen en helpdesk wist me direct te vertellen dat het een bug was in hun systeem.

Algemeen

Advies gevraagd over een 4K camerasysteem inclusief recorder en alle toebehoren. Ik kreeg al snel een mail terug met de vraag om wat additionele informatie aan te leveren zoals plattegrond van het object en eventueel afbeeldingen van de gebieden die ik wilde dekken met de camera’s.
Nadat ik de benodigde informatie had aangeleverd kreeg ik een keurig maatwerk voorstel terug gehad met daarin alle benodigde apparatuur opgesomd en een aantal zaken optioneel naar mijn wensen in te vullen. Dit is mij bij andere electronica aankopen weleens flink tegen gevallen.
Uiteindelijk binnen twee werkdagen geregeld en betaald, de opvolgende dag werd alle apparatuur direct geleverd en inmiddels maak ik met veel plezier gebruik van het systeem. Live streaming en beelden bekijken via mobiel/monitor. Top service heren van Hardwaresupply!

Verzending

Snel en volgende dag compleet geleverd.

Klantenservice

Goede service. Snelle reacties op mijn aanvullende vragen ook na aankoop, ik had wat problemen met het instellen van het privacy masker in verband met de buren. Hier ben ik goed mee geholpen dmv een email met daarin de juiste feedback en stappen hoe dit in orde te maken. Een goed bedrijf naar mijn mening. Geen klachten over dit bedrijf.

Scorekaart voor HardwareSupply

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie