HardwareSupply

Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Savonds een UniFi Dream Machine Pro toestel besteld voor 275 euro en de dag nadien werd mijn bestelling geannuleerd omdat de prijs volgens hun niet correct was en ik nu plots 120euro meer moet betalen... Volgens mij niet wettelijk maar goed... Heb wel proper een CN ontvangen en wacht nu op de terugbetaling. Intercommunale levering lukte ook niet via de website.

Klantenservice

Telefoon werd snel opgenomen en helpdesk wist me direct te vertellen dat het een bug was in hun systeem.

Scorekaart voor HardwareSupply

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie