HardwareSupply

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Advies gevraagd over een 4K camerasysteem inclusief recorder en alle toebehoren. Ik kreeg al snel een mail terug met de vraag om wat additionele informatie aan te leveren zoals plattegrond van het object en eventueel afbeeldingen van de gebieden die ik wilde dekken met de camera’s.
Nadat ik de benodigde informatie had aangeleverd kreeg ik een keurig maatwerk voorstel terug gehad met daarin alle benodigde apparatuur opgesomd en een aantal zaken optioneel naar mijn wensen in te vullen. Dit is mij bij andere electronica aankopen weleens flink tegen gevallen.
Uiteindelijk binnen twee werkdagen geregeld en betaald, de opvolgende dag werd alle apparatuur direct geleverd en inmiddels maak ik met veel plezier gebruik van het systeem. Live streaming en beelden bekijken via mobiel/monitor. Top service heren van Hardwaresupply!

Verzending

Snel en volgende dag compleet geleverd.

Klantenservice

Goede service. Snelle reacties op mijn aanvullende vragen ook na aankoop, ik had wat problemen met het instellen van het privacy masker in verband met de buren. Hier ben ik goed mee geholpen dmv een email met daarin de juiste feedback en stappen hoe dit in orde te maken. Een goed bedrijf naar mijn mening. Geen klachten over dit bedrijf.

Scorekaart voor HardwareSupply

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie