HardwareSupply

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Gisteren een UDM Pro besteld waarvan ik eigenlijk al wist dat de prijs niet kon kloppen. Ik bestel vaker bij deze partij en ben tot op heden zeer tevreden over de levering en ondersteuning. Vanochtend heb ik naar HardwareSupply gebeld en gevraagd of de levering ook daadwerkelijk zou plaatsvinden. Zeer vriendelijk te woord gestaan en in overleg afgesproken dat deze tegen bijbetaling alsnog werd toegestuurd wat ik begrijpelijk vind.

Verzending

Voor 19:00 besteld wordt vrijwel altijd de volgende dag geleverd, heb het tracking nummer zojuist mogen ontvangen.

Klantenservice

Goede en correcte service.

Scorekaart voor HardwareSupply

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie