Dustinhome.nl

7.811 producten en 8.964 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Dustinhome.nl

Review toevoegen

Algemeen

Niet tevreden met mijn aankoop, maar DustinHome weigerde mijn aankoop retour te nemen vanwege de kleine lettertjes in hun retourbeleid.

Verzending

Verzending was snel, maar zonder dat ik er voor hoefde te tekenen. In combinatie met een PostNL medewerker die er niet zo'n zin in had, heeft dit er voor gezorgd dat mijn aankoop van meer dan 400 euro onbewaakt voor m’n deur werd achtergelaten.

Klantenservice

Retourzending aangevraagd via de klantenservice, waarbij ik had vermeld dat het product uit de verpakking was gehaald. Spoedig kreeg ik een bericht terug dat mijn retourzending was goedgekeurd. Echter een paar uur later bleek dat het product toch niet geretourneerd kon worden en dat ik geen andere keuze had dan het product te houden.

Algemeen

Product besteld eind 2020, na meerdere malen contact te hebben gehad en maar gezecht worden dat ze afhankelijk zijn van leverancier, ben ik overgegaan op een vraag voor een schadevergoeding een paar weken terug en die is vandaag afgewezen door Dustin. En hebben ze de order geannuleerd en willen ze het bedrag terug overgemaken naar mijn rekening waarvoor ik m'n iban moest doorgeven, ze zeiden dat ivm privacy konden ze dat niet konden inzien.

31-12-2020 besteld, maar de factuur is 1-1-2021. 11 maanden later en nog niet geleverd, zelfs eenzijdig geannuleerd.

Beste,

Wij zijn hierin inderdaad afhankelijk van onze leverancier.
Voor wat betreft uw IBAN, deze kunnen wij helaas omtrent privacy niet inzien.
Wanneer u deze aan ons verstrekt zullen wij het crediteren van uw order asap in orde maken.

Met vriendelijke groet,

Wendy

Algemeen

Product besteld eind 2020, na meerdere malen contact te hebben gehad en aan het lijntje te zijn gehouden is uiteindelijk in oktober aangegeven dat het product niet meer geleverd zou worden. Na de vraag of er dan iets gedaan kon worden is gewoon niet gereageerd en heeft men het bedrag terug overgemaakt naar mijn rekening. Dat laatste is natuurlijk goed, maar communiceer met je klanten a.u.b.

Duurde 4 weken en 4 mails om een factuur te krijgen en uiteindelijk is de besteldatum nog altijd niet juist. 31-12-2020 besteld, maar het systeem "snapt dit niet" dus de factuur is doodleuk 1-1-2021. Zo werkt het niet...

Klantenservice

Geen antwoord geven en dan zonder overleg een keuze maken zonder dat hierover eerst gecommuniceerd wordt. De winkel gaf nota bene aan dat men mijn bankrekeningnummer nodig had omdat men van betaalsysteem gewisseld was, maar ineens kon het toch zonder mijn tussenkomen omdat ik een vraag stel? Sorry maar klantvriendelijk is het geheel niet, zeker niet na 10 maanden aan het lijntje te zijn gehouden. Slechte zaak.

Beste ,

Erg vervelend dat u dit op deze manier ervaren hebt.
Uw punt voor wat betreft de factuur snap ik niet helemaal. Wanneer u dit kunt toelichten horen we dat graag via onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Wendy

De bestelling is op 31-12-2020 gedaan en de factuurdatum stond op 01-01-2021, na melding hiervan bleef de reactie: dit kan niet in het systeem. Zelfs de afschrijving van mijn rekening was 31-12-202, de daadwerkelijke aankoopdatum. Ook dat kon niet aangepast.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5

Algemeen

Een nieuw scherm tbv thuiswerken besteld bij DustinHome, zonder problemen snel geleverd na betaling. Wel een voorraad check (telefoon) bij ze gedaan.

Verzending

Dag na bestelling/betaling geleverd.

Klantenservice

Heb vanwege alle negatieve reviews op tweakers eerst even gebeld of de voorraad echt aanwezig was. De medewerker vertelde mij dat ze een interne (eigen) en externe (leverancier) voorraad aanhouden. In mijn geval was het product op voorraad bij Dustinhome zelf. Ik werd vriendelijk te woord gestaan.

Bedankt voor uw review & veel plezier met uw monitor! 😉

Algemeen

Misleidend bedrijf. Dozenschuivers die niks in voorraad hebben. Gemiddelde levertijd van 3-5 werkdagen i.p.v. 1 werkdag (wat de gemiddelde webshop hanteert) en personeel wat glashard tegen je liegt.

Ik heb een moederbord bij dit bedrijf besteld waarvan er bij bestellen iets meer als 75 stuks op voorraad waren. Bovenaan de pagina staat dat als het voor 16:30 besteld wordt en in voorraad is dat het dezelfde dag verstuurd wordt. Naar aanleiding hiervan heb ik om ongeveer 12:00 de bestelling geplaats en een aantal minuten later was dit van mijn bankrekening afgeschreven.
De volgende dag kreeg ik om ongeveer 05:00 dat de verwachte verzenddatum 2 dagen later is. In de middag telefonisch contact opgenomen met Dustin en daar werd mij verteld dat ze konden zien dat het pakket klaar lag om dezelfde dag nog verstuurd te worden. Toen ik vroeg waarom hij nog niet verstuurd was kwam dat omdat zei nog moesten wachten op de kredietcheck (terwijl ik direct betaald heb, dit direct afgeschreven is en het om een bedrag van ongeveer 70 euro gaat?!).
Uiteindelijk na nog 2 dagen te hebben gewacht na het laatste contact werd het pakket eindelijk verstuurd en kreeg ik het moederbord de volgende dag binnen. Het heeft dus 3 dagen langer (4x langer dan aangegeven) geduurd dan dat zei aangeven op de site en ook nog eens gegarandeerd hebben aan de telefoon.

Kortom dit bedrijf ziet er professioneel uit en komt professioneel over, maar laat je niet misleiden want niks is hiervan waar. Het personeel liegt zelfs aan de telefoon.

Verzending

Levering was vele malen langer als aangegeven op de site en telefonisch werdt ook nog beloofd dat de bestelling de volgende dag binnen zou komen maar dit is ook niet gebeurd.

Klantenservice

Klantenservice liegt tegen de klant over verzending en reden van vertraging.

UPDATE:
Dustin heeft gevraag om contact met ze op te nemen, zie onderstaande reactie. Dit heb ik gedaan met de gevraagde informatie. Zij geven hier aan dat zij duidelijk konden zien dat het geen voorraad bij hun betrefte maar van de leverancier. Dit terwijl op de site op dat moment 75 stuks in voorraad stonden, waar ik uit concludeer dat ze deze zelf op voorraad hebben liggen, anders hadden ze dit aan moeten geven. Ze hebben duidelijk mijn review niet gelezen, ik heb het daar namelijk over 75 stuks op voorraad en in de mail geven ze aan dat er nog een enkele op voorraad was.
Daarna hebben ze het over dat ik voor een voorraadstatus heb gebeld terwijl ik heb beschreven dat ik voor de status van mijn bestelling heb gebeld. Ook hebben ze het weer over een kredietcheck terwijl al aangegeven is dat bij direct betalen als consument dit nooit voor komt.

Kortom ze geven een standaard reactie zonder de moeite te nemen om de review door te lezen.

Goedemiddag djrefor,

Wanneer u als particulier bestelt dan is een krediet- of KvK-check niet nodig. Als bedrijf is een kredietcheck alleen benodigd als u inderdaad niet meteen betaalt. Een KvK-check voor een eerste bestelling als bedrijf wél, echter dient dat zeker geen 3+ dagen te duren.

Onze excuses hiervoor, graag zouden we van u horen om welke order dit gaat zodat we dit na kunnen kijken. Dit kunt u via: klantenservice@dustinhome.nl (of @dustin.com voor bedrijven).

Bij voorbaat dank.

Algemeen

Ontzettend slecht bedrijf. De website werkt redelijk, al klopt er van het voorraad systeem / indicatie niet veel. Maar als je niet persé heel veel haast hebt met je bestelling is dat geen probleem.

Verzending

Twee 25 inch schermen besteld. Ik ben gewend dat die nog in een doos gestopt worden, maar hier wordt gewoon de doos van het scherm zelf vol stickers geplakt en zo verstuurd. Niks discreets aan dus. Anderszijds wel een doos minder in het milieu terecht gekomen. Toch is de verpakking dus simpelweg afwezig, en dus slecht.

Klantenservice

Hier gaat het pas echt mis. De schermen zijn eind augustus besteld. Bij aankomst aangesloten en gelijk valt op dat ze niet goed zijn. Ze geven heel vervelend knerpend geluid zo gauw het scherm zelf daadwerkelijk aangaat, waarschijnlijk slechte voedingen. Filmpje: https://youtu.be/AlgehVw7d2c, en dan moet je je voorstellen dat je twee van deze schermen met hetzelfde probleem naast elkaar hebt staan. Niet mee te werken op een stil kantoor.
Op 5 september een case aangemaakt. Die blijft dagenlang gewoon op status 'nieuw' staan en er gebeurt niets, het wordt niet opgepakt. Navraag gedaan, en na wat op en neer gemail mogen ze teruggestuurd. Na meer dan een week komt er terug 'klacht niet gezien' en ze worden zonder pardon en zonder overleg teruggestuurd.
Bij terugkomst bovenstaand filmpje gemaakt met mijn telefoon (dus echt geen high-tech microfoon) en opnieuw een ticket aangemaakt op 11 oktober. Daar is tot op vandaag, 1 november, überhaupt niet gereageerd. Ook niet op mails die ik gestuurd heb om de status na te vragen.
Inmiddels heb ik de vaag bij Lenovo gelegd, welke wél netjes reageren (kijk Dustin, zo kan het ook) en aangeven dat dit ab-so-luut niet zo hoort en dat ze vervangen danwel retour genomen moeten worden.

Ik geeft ze nog een paar dagen en als ze niet reageren stel ik ze in gebreke. Het gaat niet eens om het geld maar om het principe.

Antwoord op onderstaande reactie: kijk nu kunnen ze wél reageren. Jullie kunnen de klantenservice mailbox bekijken, daar staan verschillende mails van ons in. Ticketnummer CAS-384671-Y7B8. Niet verschuilen achter de AVG, heeft hier helemaal niks mee te maken.

[Edit2]
Zojuist, na ruim drie weken is het ticket beantwoord. Zonder verder commentaar wordt geschreven dat ze de klacht niet gezien hebben de eerste keer dat ze ze retour hadden en daarmee is het klaar. YouTube video spreekt boekdelen.
Doe geen zaken met dit bedrijf, het zijn grote oplichters.

[edit3]
inmiddels hebben ze in hun ticketsysteem ook het tweede ticket gewoon gesloten, zonder enig commentaar. Ik heb naar aanleiding van onderstaande contact met ze opgenomen, waarna Nick (die hieronder reageert) eea zou oppakken. Dit is niet gebeurt en ben er WEER zelf achteraan gemoeten. Van Nick heb ik niks meer gehoord.

Echt walgelijk, walgelijk bedrijf. Totaal niet voor reden vatbaar, kappen communicatie gewoon af (als je al contact krijgt) en ze weigeren je gewoon te helpen. Geef heir je centen niet aan uit als je enige moreel hebt.

Goedemiddag Rataplan,

Zou u ons alstublieft z.s.m willen contacteren? Op basis van AVG-wetgeving mag ik uw gegevens niet opzoeken met de informatie die u verstrekt in deze Tweakers review.

Algemeen

Ergens in maart een videokaart besteld. Was er nog 1 op voorraad. Gelukkig via Klarna “betaald” (achteraf betalen) maar ondertussen wel 8x een gewijzigde bezorgdatum-mail gekregen. Hij zou 1 oktober geleverd worden maar nu geen mails meer gekregen. Waardeloos. Allemaal mooie verhalen over Corona problemen en beschikbaarheid, maar als je ergens €2000 betaald voor een kaart wordt hij wel snel geleverd.

Mijn inziens willen ze bovenaan de Pricewatch verschijnen en daarna door “leverproblemen” de klant het bos insturen.

Ik heb 3 pc’s gekocht het afgelopen jaar en alle drie missen ze een videokaart. Dus dubbel genaaid omdat je nergens 3 kaarten mag kopen. Heel vervelend en dit geklooi helpt dus ook niet.

Dus nee, ik zou hier niet meer kopen. Maar het is bij anderen niet heel veel beter. Ik laat m’n bestelling wel staan want ik heb nog steeds niks.

De werkwijze van klanten lokken en dan niet leveren werkt in ieder geval niet bevorderend.

Dat moet veranderen vindt ik.

Verzending

Niets geleverd tot dusver. Dus ik kan er weinig over zeggen. Het zal ongetwijfeld niet de bedoeling zijn om niets te kunnen leveren maar zet het dan niet op de site. Niet kunnen bestellen als het niet op voorraad is zou voor videokaarten nu gewoon slimmer zijn. Nu zit de klant elke keer te hopen dat hij de volgende gemailde datum dan wel komt. Maar waar haal je die datum überhaupt vandaan?

Goedemorgen Solidandras,

Al brengt het u geen grafische kaart, alsnog onze oprechte excuses. We vinden het heel jammer om onze klanten niet de service te kunnen bieden die we zouden willen. Omdat de situatie omtrent grafische kaarten al een geringe tijd zo slecht is hebben we tevens de grafische kaarten ook niet meer op de webshop staan. Dit is al enkele maanden het geval.

In ieder geval een hele fijne dag toegewenst.

Algemeen

Artikel besteld wat groen was (dus op voorraad).
Pas na bestelling en betaling zie je dat het artikel pas in de toekomst leverbaar wordt. Met geeft dus foute informatie aan de klant. Heb de order via email herroepen en gevraagd om het betaalde bedrag terug te storten. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren????

Verzending

Aangeven dat iets op voorraad is, terwijl dat niet zo is.

Klantenservice

Met dit soort standaard zinnen schiet je niets op. Ook uit andere reacties blijkt wel dat dit het 'normale' gedrag van het bedrijf is. En dat is dus ronduit slecht.

Excuses voor het ongemak. Neem gerust contact met ons op als u meer informatie wilt over de actuele voorraadstatus.

Groet,

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5

Algemeen

Beetje twijfel vanwege mindere reviews, maar vanwege de flink lagere prijs, beschikbare voorraad en ingecalculeerd risico toch een NUC en een SSD besteld.
Beide producten zouden op voorraad zijn, dus besteld, betaald, en direct een bevestiging gekregen.
De volgende dag bleek de SSD vertraging te hebben, en via mail aan de klantenservice gevraagd of die geannuleerd kon worden zodat de NUC snel besteld kon worden. Binnen 2 uur reactie dat de order aangepast was, de SSD geannuleerd en de SSD verzonden was. En die was de voldende dag in huis.
Twee dagen later stond het geld van de SSD terug op rekening.
Al met al prima ervaring. Wel vervelend dat er veel producten op de website (en dus ook in de prijsvergelijker) staan die goedkoop, maar niet leverbaar zijn. Dat alleen is voor mij al een reden om de webshop uit te sluiten bij het zoeken naar prijzen. Maar verder prima ervaring.

Verzending

Snelle verzending, goede verpakking.

Klantenservice

Binnen een paar uur reactie gekregen op mail, waarbij het onderdeel van de order dat niet direct leverbaar was geannuleerd is op mijn verzoek, en de rest direct verzonden werd. Geld was ook binnen 2 dagen teruggestort.

Hartelijk dank voor de review, Perboemski!

Algemeen

Product besteld en het eerste mailtje dat ik kreeg ging over dat de bestelling vertraagd was en later geleverd zou worden.. een eerste leverdatum was nog niet eens gegeven.
Sindsdien alleen maar van die mailtjes gekregen.

Ze lijken producten voor een goedkope prijs aan te bieden maar na bestelling blijkt dat levering enorm lang duurt.
Ik had de reviews hier gewoon moeten vertrouwen en elders moeten bestellen voor een iets hogere prijs.

Verzending

Product is niet geleverd, de bestelling werd steeds verder uitgesteld.
Ondertussen werd op de website de prijs van het product wel verhoogd (maar was ook voor die prijs niet leverbaar).

Klantenservice

Klantenservice is vriendelijk en snel maar met echte antwoorden komen ze niet.
Geven hun leverancier de schuld en meer kunnen ze niet doen.

Voordeel was wel dat de bestelling ook snel geannuleerd kon worden enik binnen 5 dagen m'n geld terug krijg.

Algemeen

Op 8-8-2021 2x AX200 netwerkkaartjes besteld, die zouden binnen 2-3 dagen geleverd worden. Inmiddels is het al 2x vertraagd en is de verwachte verzenddatum naar 4-11-2021 gezet.
Door goedkoop aan te bieden staan ze bovenaan in de pricewatch, maar er wordt niets geleverd. Lekker overslaan deze

Verzending

Zonder opgaaf van reden wordt de verzenddatum keer op keer verplaatst. Bovendien is verzenden (relatief) duur voor iets wat gewoon door de brievenbus kan, 4,99.

Klantenservice

De klantenservice roept dat het aan de leverancier ligt. Andere sites hebben dit wel gewoon op voorraad

Algemeen

SSD gekocht toendertijd en was toen op voorraad (4 dagen later nog steeds)
Met de belofte voor 1530 besteld morgen in huis. Zoals de meeste webshop inmiddels dacht ik omdat ze de goedkoopste waren bestel ik hier.

Nou inmiddels al 4 dagen verder en nog steeds geen SSD.
Inmiddels ligt heel mn setup klaar om in elkaar gezet te worden en wacht ik op een ssd die ik 3 dagen geleden had moeten hebben.

Mensen doe jezelf een plezier en geef die extra €3/€5 uit aan een grote/bekende webshop die wel levert want dit is 3x niks

Verzending

Belofte vandaag besteld morgen in huis niks is minder waar

Klantenservice

E-mail verkeer duurt langer dan een dag wat ik totaal niet begrijp want lijkt mij dat je niet eerder naar huis gaat voordat al je mailtjes zijn beantwoord van je klanten. Maar zal het wel verkeerd hebben.

Algemeen

Site werkt aardig. Ze verkopen echter producten die niet in stock zijn en sturen vervolgens backorder mails nadat je betaald hebt. Ik wacht nu al 2 maanden op een muismat die ze nog steeds als leverbaar hebben staan. Klantenservice geeft aan dat het niet in voorraad is.

Oftewel dit is een onbetrouwbare webshop. Levering is niet gegarandeerd en de verzend datum die ze bij uitstek communiceren is niet accuraat, maar simpelweg het moment van aankoop + 30 dagen. Als die tijd verstreken is dan sturen ze gewoon een nieuwe mail met de boodschap dat het nog 30 dagen gaat duren.

Klinkt in mijn oren als een dropshipper of bulk inkoper nadat er voldoende orders in de wacht staan. Ik koop er in ieder geval niet meer.

Verzending

23-06 bestelling geplaatst. Nooit geleverd en ik vermoed ook niet de intentie om te leveren. Na 2x 30 dagen uitstel op een muismat.

Klantenservice

Ik moet er zelf achteraan en de enige reactie lijkt een automatisch bericht dat zegt dat ik 30 dagen moet wachten. Dit is terwijl het product als leverbaar in stock op de website staat.

Wanneer een product voorradig is dan ziet u dit aan de gele of groene doos, welke u op onze productpagina's kunt vinden. Voor niet voorradige producten kunnen we alleen uitgaan van de verwachte leverdatum, welke per leverancier aan ons wordt verstrekt middels een API.

Inkopen voor backorders worden altijd op dezelfde dag gedaan, in de meeste gevallen gaat dit zelfs vol automatisch.

Als u samen met ons een alternatief wilt zoeken dan horen wij dat natuurlijk graag.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Klantenservice was goed, maar het leveren duurde veel te lang. Dit kan met het coronavirus te maken hebben gehad, echter andere winkels hadden hetzelfde product regelmatig in de tussenliggende maanden (ja maanden) weer op voorraad.

Klantenservice

Snelle reacties en het annuleren van het product was geen probleem. Ik kreeg snel mijn geld terug.

Bedankt voor de eerlijke review, uw begrip en excuses voor de vertragingen.

Algemeen

Ik kon niets bestellen want het hebben van een account is verplicht, maar inloggen werkt niet.

Het hebben van een account is inderdaad benodigd voor het plaatsen van een bestelling, echter kunt u altijd een verzoek bij ons neerleggen voor het verwijderen van uw account- en persoonsgegevens.

Voor technische ondersteuning inzake in te kunnen loggen, we lossen dit graag samen met u op. Neem gerust contact op met onze klantenservice! 😊

Algemeen

In december 2020 heb ik hier een Epson Expression Home XP-5105 all-in-one printer besteld en betaald die in februari 2021 geleverd zou worden. Maar de levering werd iedere maand uitgesteld. De beschikbaarheid was toen algemeen wel erg slecht. Nu 7 maanden later nog steeds niet ontvangen en iedere maand ontvang ik een uitstelmailtje. Bij andere webshops is de printer inmiddels wel per direct beschikbaar , maar wel duurder dan ik heb betaald. Toch geeft dustinhome geen reden waarom zij niet kunnen leveren en bol.com bijv wel! Wordt er een beetje moedeloos van. Zeker in deze periode van thuiswerken en thuisonderwijs is het een flink gemis niet te kunnen printen. De leverdatum staat nu op begin augustus, maar heb er een hard hoofd in dat ze dan wel gaan leveren.

Klantenservice

De klantenservice reageert zeer snel op mijn mailtjes. maar gaan niet inhoudelijk in waarom ze niet willen of kunnen leveren. Ook na mijn laatste mail waar ik een hele berg links heb toegevoegd van collega webshops die wel kunnen leveren. Epson zelf geeft ook aan dat de printer goed leverbaar is.

Excuses voor de vertragingen. Wij zijn afhankelijk van onze leverancier dus we kunnen dit niet verder inhoudelijk toelichten. Als wij deze informatie zouden hebben zouden we dit natuurlijk graag met u bespreken! Neem gerust contact op met onze klantenservice om te kijken of er een alternatief beschikbaar is die op een korte termijn geleverd kan worden.

Nick

De levering is nu uitgesteld tot oktober, dus 10 maanden na het plaatsen en betalen van de bestelling. . Dit is echt bezopen, ook omdat de printer bij andere webwinkels uit voorraad leverbaar is, en Epson aangeeft dat er geen leveringsproblemen zijn. Ik heb wederom mijn ongenoegen geuit bij DustinHome.nl

Algemeen

Kunnen niet leveren. Ik krijg een melding dat de printer op 4 juni verstuurd word, maar dat blijkt niet waar en ik moet nog meer als een maand wachten. Zonder garantie dat de printer ook echt geleverd wordt.

Onze excuses dat u zo lang op een product moet wachten die u natuurlijk gewoon meteen in huis wilt hebben. Printers zijn momenteel erg lastig te leveren maar we staan altijd voor u klaar om naar een alternatief te kijken. Neem gerust contact op met onze klantenservice!

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Heb wel vaker bij hen besteld en nooit echt problemen gehad. Ruime keuze, goede prijzen en duidelijke website zijn voor mij ook belangrijk, naast natuurlijk een betrouwbare partij en dat blijkt nu ook weer, ondanks dat het nog steeds een beetje shady overkomt. Niet zo gelikt als cooblue of bol bijv.

Verzending

Verzending an sich was prima, gewoon zoals je zou verwachten als ieder andere pakketje. Goede steivge bubbelzak en niet zo'n achterlijk grote doos voor iets kleins.

Wat ik echter wel heel slecht vond, is dat mijn bestelling 2 keer is vertraagd. Ik heb meer dan een maand moeten wachten, terwijl er toch echt stond max 10 dgn. Dat knapt bij mij wel af.

Klantenservice

De klacht en retour is daarintegen wel goed gelukt en dat doen ze heel goed. Niet uitstekend, maar wel heel goed. Ik verwachte nl om verzendkosten voor retourneren te moeten betalen, wat ik op zich prima vond, maar dat hoefde dus niet. barcode erop, in de bak bij het postkantoor en 2 dgn later is het helemaal verwerkt, dus dat is top afgehandeld.

Maar goed, dus beter neerzetten op de website of er wel of niet kostnen voor retourneren zijn en het aanmelden van retour kan ook net iets gelikter. Nu moet je inloggen en dat aanmelden, maar wel ff voor het juiste knopje zoeken.

Hartelijk bedankt voor uw volledige en constructieve feedback, dit zullen we zeker meenemen!

Algemeen

Opschorten levertermijn tot 2x toe, zonder reden te geven. Kunt wel makkelijk en snel bestellen via de site maar product wordt vervolgens niet geleverd.

Verzending

Pakket is nooit verzonden omdat ik nadat de levertijd veranderde (voor de 2e keer) de bestelling heb geannuleerd.

Klantenservice

klantendienst liet weten dat product later geleverd zou worden, maar ook deze termijn werd vervolgens niet gehaald.

Beste pete, het klinkt alsof u een product heeft besteld die niet voorradig is, dan zijn de levertijden inderdaad erg ingewikkeld om in te schatten. Los daarvan spijt het ons natuurlijk dat we deze verwachte leverdatums niet waar hebben kunnen maken, we begrijpen dat het vervelend is om op een product te moeten wachten waar u met smart naar uitkijkt om deze in ontvangst te nemen!

Verzending: Score: 3

Algemeen

Dustin Home maakt reclame op vele sites waaronder Tweakers over voordelige koopjes. Ook ik dacht een koopje te hebben gevonden. Een mooie printer voor een scherpe prijs.
Na een paar weken bleek het product niet meer leverbaar bij hun leveranciers terwijl het elders wel leverbaar was. Dan kan voorkomen. Maar goed ik ben niet iemand die gelijk dat bericht als de waarheid kan aannemen. Rond vragen en zelf even bellen met de fabriek leverde mij een ander antwoord. De printer was leverbaar maar voor een andere prijs.
Inmiddels ben ik wat verder met mijn ervaringen. Na een mooi staaltje juridisch getouwtrek heb ik mijn product ontvangen. Ik heb Dustin gehouden aan de overeenkomst. Juridisch sta je in je recht als er voldoende bewijs is dat het product leverbaar is. De wegen hiervoor zijn lastig maar wel de moeite waard.
De eigen service organisatie, is weliswaar vriendelijke maar niet bereid om een overeenkomst na te komen. Ook contact met de hoofd van verkoop Nederland kwam ik niet verder. Ik heb toen contact gezocht met de directeur in Denemarken. Pas na hulp vanuit de top ontstond er een meewerkmodus. Met wat hulp van mijn advocaat en wat geduw zou ik voor het zelfde geld een alternatief krijgen. En toen stond ineens het bestelde artikel weer op voorraad bij Dustin. Tja dan hou ik me aan mijn overeenkomst.
De printer is verder toen keurig geleverd.
Wat mij opvalt is dat veel ervaringen niet alleen mijn ervaring hetzelfde zijn.. Je krijgt snel een alternatief aangeboden voor een veel hogere prijs. Of je mag je geld terug. terwijl het oorspronkelijke product (elders) gewoon leverbaar is.
Een staaltje marketing of misleiding die niet past bij een dergelijke organisatie.
Wil je de naam van mijn advocaat of van de directeur.. ik heb ze hier liggen.
Met die input moet je voor de overeengekomen prijs je artikel wel kunnen krijgen..
Ik hoop dat Dustin haar beleid aanpast.. pas dan zullen ze groeien.

Verzending

Uiteindelijk is het keurig verstuurd.

Klantenservice

De klantenservice is vriendelijk maar het ontbreekt aan daadkracht. Pas na contact met de Directie kwam er wat hulp.

Beste Sjoerd, we willen natuurlijk niet de indruk wekken dat we liever een duurder alternatief aanbieden of helemaal niets want de winst voor een duurder en goedkoper product kan natuurlijk hetzelfde zijn. Echter was op dat moment het énige alternatief wat we konden vinden het product waar u het in uw review over heeft.

Maar zoals u al zei, eind goed al goed, al ging het niet zo makkelijk als gehoopt! We willen u in ieder geval bedanken voor uw eerlijke review. 😊

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Dustinhome.nl

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie