Dustinhome.nl

8.040 producten en 9.197 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Dustinhome.nl

Review toevoegen

Algemeen

Ik had een Logitech C922 Pro besteld. Doordat er vanwege het vele thuiswerken veel vraag is werd de levertijd een ruime 2 maanden. Uiteindelijk de order geannuleerd.

Klantenservice

Doordat er vanwege het vele thuiswerken veel vraag is werd de levertijd een ruime 2 maanden. Ik heb eerst 4 weken gewacht om te kijken of deze wellicht nog positief zou veranderen maar toen dit niet gebeurde gebeld om de order te annuleren. Dit was geen enkele probleem en snel geregeld. Ik werd vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Ik ben dan ook zeer tevreden met de service.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Deze webwinkel geselecteerd op basis van voorraad melding. Artikel zou de volgende dag (11-11-2020) op voorraad zijn. Ik ontving vervolgens de volgende dag een mail met wijziging van de verzenddatum. De verzenddatum was veranderd in 4-1-2021. Dat is bijna twee maanden later. Op de website staat bij het artikel nog steeds vermeld dat hij de volgende dag op voorraad is.
Onbetrouwbaar dus.

Klantenservice

De klantenservice is snel bereikbaar. En ook op mail reageren ze snel.
Wel jammer dat het meerdere werkdagen duurt voordat ik mijn geld weer terug heb.

Hartelijk dank voor uw review.
In principe is de datum welke online weergegeven staat, een automatische datum vanuit de leveranciers. Wanneer verwachten zij de goederen binnen vanuit fabrikanten, wanneer kunnen ze verzenden, etcetera.
Helaas leven wij in een rare tijd waar er logistiek veel vreemde en onverwachte dingen gebeuren; leveranciers die niet de gevraagde aantallen kunnen leveren, fabrikanten die op het laatste moment dienen te verschuiven met hun verzendingen, etc. Dit zijn helaas dingen die wij op een laatste moment doorgespeeld krijgen omdat geen enkele partij dit eerder weet; onze oprechte excuses dat u hier de dupe van bent geweest.
Wanneer een datum zo'n 2 maanden later wordt ingezet, is het zeer aannemelijk dat een levering eerder zal plaatsvinden; leveranciers zien dit als een 'fictieve' leverdatum. Echter, dit is een momentopname; geen enkele partij weet in zo'n situatie de daadwerkelijke leverdatum al.

Algemeen

Het plaatsen van de order, de betaling, enz. enz ging goed. Maar, de bestelde producten zijn nog niet geleverd.

Verzending

19 oktober een bestelling geplaats. De levering zou volgens de website max 4 dagen duren... vandaag een email ontvangen met de mededeling dat 1 van de 2 bestelde producten pas 20 oktober op voorraad verwacht wordt. Als ik dit eerder had geweten was ik zelf naar een winkel hier in de beurt geweest... erg slecht! Tot nu toe heb ik elke dag een email met de status van de bestelling ontvangen, maar daar heb ik niets aan.

Hartelijk dank voor uw recensie.
Het betreurt ons ten zeerste dat u uw bestelling niet tijdig heeft kunnen ontvangen. We krijgen deze dagen, zoals u gemerkt heeft, helaas meerdere foutieve leverdata binnen vanuit leveranciers, omdat zij zelf simpelweg niet (of niet de juiste aantallen) binnen krijgen vanuit fabrikanten.
Het spijt ons oprecht dat u daar de dupe van geweest bent.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Een bestelling gedaan bij Dustinhome. Het artikel was niet op voorraad maar, zou wel binnen een aantal weken kunnen worden geleverd.
Na bijna een half jaar te hebben gewacht heb ik de bestelling geannuleerd.
Het product via het merk zelf besteld en binnen een week (vanuit Hongkong) in huis.

Tip voor de aanstaande koper: Uit mijn persoonlijke ervaringen zal ik hier in de toekomst niets meer bestellen.

Klantenservice

Contact gehad met de klantenservice. Grammaticaal teleurstellend. Hierdoor moest ik meerdere malen de zin over lezen om te begrijpen wat er nou werd bedoeld. Dit was in meerdere e-mails het geval.

Er wordt niet gezocht naar een alternatief of oplossing wanneer het niet leverbaar is. Er wordt verwezen naar de leveranciers en leverproblemen. (Tip: verkoop het product niet als je het niet kan leveren)

Het mooie van de klantenservice is dat zij vlot (binnen een half uur) reageren.

Hartelijk dank voor deze oprechte review.
Het spijt ons ten zeerste dat u, na deze ervaring, dit gevoel aan Dustin overhoudt. Een goede klantervaring is voor ons de hoogste prioriteit en het betreurt ons dat wij u niet aan uw gewenste product konden helpen. We leven helaas in een tijd waar bepaalde producten simpelweg niet in grote aantallen binnen kunnen komen waar de zendingen vanuit het buitenland vooralsnog beperkt worden. Dit is zowel een probleem voor ons, als het gros van de webwinkels in Europa. Hoe dan ook zijn wij blij voor u, over het feit dat u uw gewenste webcam al heeft kunnen bemachtigen.
Wij proberen dagelijks achter leveranciers aan te gaan om meer informatie in te winnen over de leveringen van moeilijk te leveren producten, echter blijkt dat door de crisissituatie vaak nog lastig. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Klantenservice is vriendelijk maar dat heeft niet veel zin als de "leverbaarheid" van producten op de website niet klopt.

Bedankt voor uw reactie.
Het doet ons goed dat u onze klantenservice als vriendelijk ondervonden heeft, echter spijt het ons dat de levertijd niet klopte. In wezen is de weergegeven leverdatum niets meer, niets minder dan de datum die onze leverancier aan ons doorgeeft. Op hun beurt is dit een datum die de fabrikant aan hen doorgeeft, echter ervaren wij deze dagen meer dat er leverdata zijn die simpelweg niet waar kunnen worden gemaakt. Dit resulteert in latere leverdata; onze oprechte excuses hiervoor.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Niks besteld, zie opmerking klantenservice. Advies voor potentiële klanten: is het niet op voorraad; koop het niet hier.

(Ik lees bij veel reacties van dustinhome de verwijzing naar Corona. Mijn “vaste” shops hebben daar geen last van...)

Klantenservice

Gevraagd wat de beschikbaarheid van een bepaald artikel is, welke niet op voorraad maar wel bestelbaar is. Hier kwam vrij snel een reactie op :-)

“Op dit moment biedt geen enkele van onze leveranciers dit product aan. Er is op dit moment ook nog geen uitzicht op wanneer zij het product weer voorradig krijgen. Het product is en blijft bestelbaar, echter is het op dit moment onzeker wanneer de voorraad weer beschikbaar komt; dit kan variëren van een paar weken tot maanden lang.”
Disclaimer: artikel is bij meerdere winkels direct leverbaar!

Oftewel; ze laten je zaken bestellen waarvan ze niet weten of ze het kunnen uitleveren. Voor mij voldoende aanleiding om hier niet te bestellen, ondanks en misschien ook wel omdat ze dat zelf aangeven.

—- Op reactie van Dustin.
Jullie kunnen wijzen naar andere shops en aannames doen of mij berichten van kort door de bocht te zijn. Jullie kunnen ook naar het proces kijken en het zien als een verbeter kans.

Ik vroeg de beschikbaarheid precies om te voorkomen dat ik eenzelfde teleurstelling had zoals vele reviews hieronder. Leverproblemen, of zelfs nooit kunnen leveren.

Dat Corona impact heeft moge duidelijk zijn, dat jullie daar naar wijzen ipv aan te passen aan de situatie is volledig aan Dustin zelf. Nogmaals; de onvoldoende voor leverbetrouwbaarheid is een trend, doe er wat aan en overtuig ons toch dat we klant willen zijn.

Het stelt ons ten zeerste teleur dat u een recensie zoals dit kan schrijven, aan de hand van een e-mailtje waarin u de beschikbaarheid vraagt. Dit komt erg kort door de bocht over op ons, desondanks u, op een enkele e-mail na, geen enkele verdere ervaring heeft.
Het is nou eenmaal een feit dat wij in een rare tijd leven wat betreft leveringen en dit is te wijten aan Corona; niet alleen wij van Dustin, maar het gros van Nederlandse, al niet Europese bedrijven, lijdt hieronder. U lijkt hier met uw bericht erg makkelijk over te denken.
Het kan zijn dat uw 'vaste' shops mogelijk nog een voorraad hebben/hadden liggen of het product op een minder gebruikelijke manier inkopen. Wat hier de reden van is of wat zij hiermee gedaan hebben, is natuurlijk aan henzelf.
Het laatste wat wij zouden doen, is oneerlijk zijn of liegen tegen onze klant. Het spijt ons daarom dat u ons als negatief bestempeld, aan de hand van een kort bericht.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Het proces tot en met de betaling verliep vlot en gemakkelijk. Zo stond er bijvoorbeeld ruim voldoende informatie over het product dat ik wilde bestellen.

Verzending

De levering kon helaas voor mij niet op tijd plaatsvinden, waardoor ik mijn order heb moeten annuleren.

Klantenservice

De klantenservice was uitstekend, werd zeer snel te woord gestaan en deskundig geholpen. Het bedrijf gaf ook aan dat levertijden lastig in te schatten waren, door onzekerheid bij verschillende leveranciers.

De positieve ervaring met de klantenservice is voor mij reden om in het vervolg wederom een bestelling bij Dustin te plaatsen, ondanks dat de levertijd dit keer niet naar wens verliep.

Vriendelijk bedankt voor uw review, dit stellen wij ten zeerste op prijs!
We leven helaas in een rare tijd wat betreft leveringen en het betreurt ons dat wij uw bestelde product niet op tijd konden leveren. Wij hebben daarom natuurlijk alle begrip voor uw keuze de bestelling te annuleren.
Desondanks nogmaals bedankt, wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Het betalingsproces was zoals verwacht. Niets bijzonders, maar ze laten je wel betalen voor producten die ze niet op voorraad hebben.

Verzending

Op de website stond niet dat het product niet op voorraad was. Maar na 1 dag gaven ze aan dat ze het product niet op voorraad hadden en nam de levertijd met minstens een week toe.

Hartelijk dank voor uw review.
Wanneer wij een product niet voorradig hebben maar nog wel binnen komt of bij onze leveranciers bestelbaar is, zal deze bestelbaar blijven; in veel van dit soort gevallen kan levering snel plaats vinden.
Wanneer wij een product niet voorradig hebben en er een wachttijd op zit (Mits deze al bekend is), staat dit op de website vermeld. Mocht het niet duidelijk zijn geweest dat uw bestelde product niet voorradig was op het moment van bestellen, dan willen wij daar onze excuses voor aanbieden; er wordt gewerkt aan een nog transparantere weergave van beschikbare voorraad.
Desondanks, nogmaals bedankt voor uw bericht. Wij hopen u in de toekomst van dienst te mogen zijn.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Afwijkend bestelproces, levertijdindicatie die niet klopt (verzending de volgende dag blijkt drie weken). Was niet bekend met deze shop en zal er ook nooit meer iets bestellen.

Klantenservice

Klantenservice heeft vrij snel een reactie gestuurd. Order zullen ze annuleren en geld storten ze binnen een paar dagen terug. Helaas voor mij niet voldoende om nog een keer deze shop te proberen. Wellicht was er een alternatieve printer wel leverbaar op korte termijn (meedenken met je klant) of een korting voor de volgende bestelling (klantbinding). Voldoende afhandeling maar ze hebben aan mij geen klant gewonnen.

Hartelijk dank voor uw review.
U heeft hier gelijk in; het is helaas zo gebleken dat er een systeemfout plaats heeft gevonden in de doorkoppeling naar ons systeem vanuit de leverancier. Er is een voorraad weergegeven welke helaas niet meer vrij was; deze fout wordt op dit moment gecorrigeerd.
Dit betreurt ons, onze oprechte excuses voor dit ongemak.

Algemeen

̶D̶e̶ ̶p̶r̶i̶j̶s̶ ̶w̶a̶a̶r̶ ̶z̶e̶ ̶m̶e̶e̶ ̶a̶d̶v̶e̶r̶t̶e̶r̶e̶n̶ ̶i̶s̶ ̶n̶i̶e̶t̶ ̶d̶e̶ ̶c̶o̶n̶s̶u̶m̶e̶n̶t̶e̶n̶p̶r̶i̶j̶s̶!̶
̶k̶i̶j̶k̶ ̶b̶v̶ ̶[̶u̶r̶l̶=̶h̶t̶t̶p̶s̶:̶/̶/̶t̶w̶e̶a̶k̶e̶r̶s̶.̶n̶e̶t̶/̶p̶r̶i̶c̶e̶w̶a̶t̶c̶h̶/̶1̶5̶0̶8̶3̶4̶2̶/̶i̶n̶t̶e̶l̶-̶n̶u̶c̶-̶1̶0̶-̶p̶e̶r̶f̶o̶r̶m̶a̶n̶c̶e̶-̶n̶u̶c̶1̶0̶i̶3̶f̶n̶k̶.̶h̶t̶m̶l̶]̶h̶t̶t̶p̶s̶:̶/̶/̶t̶w̶e̶a̶k̶e̶r̶s̶.̶n̶e̶t̶/̶p̶r̶i̶c̶.̶.̶.̶r̶f̶o̶r̶m̶a̶n̶c̶e̶-̶n̶u̶c̶1̶0̶i̶3̶f̶n̶k̶.̶h̶t̶m̶l̶[̶/̶u̶r̶l̶]̶
̶g̶a̶ ̶j̶e̶ ̶o̶p̶ ̶d̶e̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶k̶i̶j̶k̶e̶n̶ ̶a̶l̶s̶ ̶p̶a̶r̶t̶i̶c̶u̶l̶i̶e̶r̶ ̶z̶i̶e̶ ̶j̶e̶ ̶e̶e̶n̶ ̶h̶e̶e̶l̶ ̶a̶n̶d̶e̶r̶ ̶b̶e̶d̶r̶a̶g̶.̶
Na mijn melding is dit snel aangepast, top reactie!

Bedankt voor uw review.
Dat er een andere prijs benoemd werd, is om het feit dat er in eerste instantie een pricing-error doorgevoerd was vanuit de leverancier; een foutieve prijs is benoemd (Dit is duidelijk te zien wanneer de prijzen worden vergeleken met andere prijzen online), echter is dit zeer kort hierna alweer gecorrigeerd. Het feit dat een andere bron deze prijs voor een bepaalde tijd nog weergeeft (Hier hebben wij geen invloed op) en u dit oplichting noemt, betreurt ons ten zeerste. Onze oprechte excuses dat dit zo op u over is gekomen.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Beetje wisselende ervaringen hier. Sommige orders probleemloos, maar recent vielen me wat zaken op.

Ik heb best begrip voor tijdelijke problemen met voorraadinformatie als het druk is. Wanneer op de site echter dagenlang "X stuks over" bij een product blijft staan terwijl je na betaling "voorraad verwacht per (datum)" ziet, dan komt dat vreemd over. Hoewel het nog binnen de 'vertragingen door huidige situatie' lijkt te vallen wekt de formulering van de meldingen de indruk dat ze wel weten of er voorraad is maar dat niet correct op de site melden.

Wat ik ook opmerkelijk vond is dat je bij het aanmaken van het (verplichte) account wel kunt aangeven of je wel/geen nieuwsbrief wilt ontvangen, maar dat nergens wordt gemeld dat je op de achtergrond ongeacht je nieuwsbrief-keuze altijd voor een catalogus en gepersonaliseerde aanbiedingen wordt aangemeld. Bijna dankbaar voor die tegenstrijdige voorraadinformatie, anders was ik niet verder in m'n account gaan rondklikken en had ik dit niet gevonden.

Denk dat m'n punt is dat beide zaken de indruk wekken van het (al dan niet bewust) 'doseren' van informatie richting klanten, wat niet echt lekker overkomt.

Vriendelijk bedankt voor uw bestellingen en natuurlijk ook voor uw review.

Helaas gebeuren er deze dagen veel onwennige dingen wat betreft voorraden, leveringen, leverdata, etc.

In enkele gevallen hebben wij voorraad liggen bij een partner/distributiecentrum. In het geval wij een bestelling ontvangen van een van deze producten, horen deze direct geleverd te kunnen worden. Door de huidige crisissituatie kan dit helaas wel eens verkeerd gaan; of het nou een vertraging in de verzending is, of een voorraadverschil wat niet op tijd en correct door wordt gegeven. Dit betreurt ons ten zeerste, u heeft hier natuurlijk gelijk in en dit is voor ons een punt van overleg en verbetering.

Wat betreft uw tweede punt willen wij onze excuses aanbieden; wij willen deze indruk niet bij u opwekken en zullen dit natuurlijk ook meenemen in de aankomende overleggen.

Desondanks, nogmaals bedankt en wij hopen tot in de toekomst.

Algemeen

Product was niet meer leverbaar maar een alternatief product voor geleverd gekregen zonder extra kosten.

Verzending

Verzending vindt nog plaats op het moment van schrijven

Super oplossing aangeboden

Algemeen

waardeloos , eerst verkopen , betalen , binnen 1 dag leverbaar , laat me niet lachen , mailen , dan bellen ,eh eh eh o ja , we kunnen niet leveren , u krijgt wellicht uw geld terug. En dit is al de tweede keer dat het zo ellendig loopt.

Verzending

Dramatisch gebeuren , je verkoopt iets dus als de klant betaald moet je ook leveren zoals op de website staat , nou vergeet het maar , druk , geen overzicht , bla bla bla.

Klantenservice

Bellen , ja mijnheer , even kijken hoor , o ja u bent nu de eerste aan de beurt , o nee mijnheer , we kunnen niet leveren , uitverkocht , man donder toch op!

Hartelijk dank voor uw bericht.
Het spijt ons dat u de ervaring met Dustin op deze wijze heeft ervaren, dit betreurt ons. We leven helaas in verwarrende tijden wat betreft leveringen, waar elke partij belemmeringen en vertragingen kan ondervinden; wij doen alles in onze macht om u en elke andere klant op een zo goed mogelijke wijze van dienst te mogen zijn, echter krijgen wij in het geval van bepaalde productgroepen te maken met overmacht. Het spijt ons ook dat u deze review plaatste zonder verdere context. Wij willen dit natuurlijk graag bespreekbaar met u maken om u eventueel een beter gevoel hieraan over te laten houden. U bent altijd zo vrij contact met ons op te nemen, met alle hoop op een goed gesprek en een betere koopervaring voor in de toekomst.

Algemeen

Klantenservice bereikbaar en behulpzaam. Dank voor de snelle levering van nieuwe hardware zonder een extreme premium te hoeven betalen! (nieuwe hardware van intel)

Verzending

De levering kwam vóór de verwachte datum aan. Het product kwam uit het buitenland omdat het verder nergens op voorraad was in Nederland.
De levering kwam na drie werkdagen. Top dus!

Klantenservice

Behulpzame klantenservice. Aardige vrouw aan de telefoon en altijd antwoord zowel via mail en telefoon. Zeker fijn wanneer er veel geld uitgegeven wordt!

Vriendelijk bedankt voor uw review, dit betekent veel voor ons!
Fijn dat u de ervaring met Dustin als prettig heeft ervaren, wij hopen u gauw weer van dienst te mogen zijn.

Verzending: Score: 3

Algemeen

De website werkt prima, geeft voldoende informatie, en was eerlijk over de levertijd van wat ik bestelde (onbekend, waarschijnlijk lang). Ik kon zelfs kiezen uit verschillende betaalmethodes, en heb voor de zekerheid (want onduidelijke levertijd) voor creditcard gekozen, zonder dat daar extra kosten voor werden gerekend (netjes!). De betaling was een reservering op de kaart, die pas werd gebruikt toen het product daadwerkelijk verzonden was (ook netjes!).

Verzending

De levertijd was inderdaad zeer lang (33 dagen) maar het product kwam netjes verpakt en volledig werkend aan. Geen problemen dus, en de levertijd na verzending was netjes kort.
Enige minpuntje hier (en dat vond ik wel 2 sterren minder waard) is dat de geschatte leverdatum constant omhoog en omlaag schoot tijdens het wachten op de verzending, waarbij soms een mail werd verstuurd met de nieuwe datum (7 mails in 33 dagen) en ik die soms zelf op de website moest opzoeken. Dat opzoeken is ook niet bijzonder gebruikersvriendelijk trouwens (verwarrende interface), maar het werkt wel.

Vriendelijk bedankt voor uw duidelijk review.
Wij doen er natuurlijk alles aan de bestellingen en verzendingen zo snel als mogelijk te laten verlopen, echter blijkt dat deze dagen in sommige gevallen wat lastig. In veel gevallen krijgen wij leverdata door die helaas niet waar kunnen worden gemaakt, omdat leveranciers zelf nog geen goederen aangeleverd krijgen; vandaar de wisselende levertijden.
Natuurlijk ook vriendelijk bedankt voor uw feedback, deze verbeteringspunten zullen absoluut worden besproken.
Wij hopen tot gauw!

Verzending: Score: 4

Algemeen

Ik kwam via tweakers op de site van Dustin Home, ik had eerder nog nooit van dit bedrijf gehoord. Ik heb een account gemaakt en heb mijn product besteld. De betaling gaat vrijwel makkelijk met iDeal. De prijs was goed getoond op de product pagina, niet dat ik er achteraf achter kom dat ik meer had moeten betalen. Bij het product stond er dat de levertijd 2-3 dagen was. Na ongeveer 3 dagen gewacht te hebben, kwam er een mailtje van het bedrijf dat het product van de leverancier is aangekomen (16-6-2020). Diezelfde dag werd het product opgestuurd en het product kwam vandaag aan, helemaal top dus! De mailtjes waren erg duidelijk, van hoe en wat. Ook kan je gemakkelijk via de website zien wat de status is van jouw order en de verdere informatie van je bestelling. De site ziet er goed uit en is erg gemakkelijk te gebruiken.
Al met al een best goed bedrijf om spullen te kopen. Als ik iets weer nodig moet hebben, dan ga ik zeker weer een kijkje nemen op de site van Dustin Home.

Verzending

Prima verzending, met een track and trace code. Het mooie vond ik dat de doos van het product precies, maar dan ook echt precies in de doos paste. Verder was er netjes van dat kartonnen papier boven de de doos van het product te vinden.

Vriendelijk bedankt voor deze review, fijn dat u de koopervaring als plezant heeft ervaren! Wij hopen u gauw weer van dienst te mogen zijn.

Algemeen

Afgelopen zaterdag een Interne HDD besteld, meteen bevestiging van bestelling binnen gekregen.
Maandag (eerste werkdag) een bevestiging gehad dat HDD verzonden is.
Vandaag dinsdag zal de HDD geleverd worden volgens de track and trace van PostNL.

Prima snelle levering als het product ook nog in orde is dan zal ik een volgende bestelling ook via jullie doen.
Webiste prima in orde.
Prijs is prima in orde.

Verzending

eerste werkdag is het product meteen verzonden.

Vriendelijk bedankt voor uw review, wij hopen u gauw weer van dienst te mogen zijn!

K3ke Karma 22,7K

Algemeen

In maart een bestelling geplaatst. Nu bijna 3 maanden verder en nog steeds niks. Je krijgt elke keer een mail met het feit dat leverdatum wederom een maand later is. Zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

Bedankt voor uw review.
Wij hebben natuurlijk begrip voor uw gevoel; helaas hebben wij dit zelf ook nog niet eerder meegemaakt.
De weergegeven leverdatum is een datum doorgegeven vanuit onze leveranciers, die deze op hun beurt weer door krijgen vanuit de fabrikanten. Echter zijn er bepaalde productgroepen bijzonder moeilijk te leveren deze dagen; er worden veel leveringen vertraagd door de corona-situatie. Dit geldt helaas voor geheel Europa.
Wij kunnen op dit moment niets anders dan afwachten en hopen dat er snel kan worden geleverd. Onze oprechte excuses hiervoor, wij hopen op uw begrip.

Algemeen

Adverteren en hier op Tweakers het laten zien van korte levertijden en hierna de "voorlopige" lvertijd een week later zetten. Fijn alles onder Corona schuiven maar het is beter om gewoon eerlijk te handelen en de koper de optie te geven kosteloos te annuleren en niet met kleine letters in de voorwaarden te bedreigen met kosten hiervoor. Ben benieuwt hoeveel weken dit gaat duren.

Verzending

ER word maar zo met leverdatums geschoven terwijl er voorraad word weergegeven.

Klantenservice

Je krijgt 2 dagen later te horen dat je pakket dat op voorraad was een week later komt.

Bedankt voor uw review.
De doorgegeven leverdatum is een datum automatisch doorgekoppeld vanuit onze leverancier, die deze datum op hun beurt weer door krijgt vanuit de fabrikant.
Enkele fabrikanten hebben door de immens toegenomen vraag naar hun producten leverproblemen opgelopen, naast het feit dat veel leveringen nog tegen worden gehouden door de crisissituatie. Dit resulteert helaas in vertragingen die buiten onze macht om gaan. Wij staan met de rug tegen de muur en kunnen niets anders doen dan afwachten.
Het annuleren van uw bestelling is ten alle tijden kosteloos, een mailtje of even bellen is voor ons al voldoende.
Het spijt ons ten zeerste dat u dit zo ervaren heeft. Onze oprechte excuses hiervoor.

Algemeen

Geen schaamte in een bestelling te krijgen met twee gewijzigd bezorgtijden en twee maanden later

Klantenservice

Ik krijg een bericht op dezelfde bezorg dag dat ik moet anderhalve maand meer wachten. wtf.

Bedankt voor uw reactie.
Wij snappen uw gevoel natuurlijk; er is helaas een bepaalde productgroep die momenteel onmogelijk is om geleverd te krijgen. Dit omdat levering vanuit het buitenland voor nu nog tegen wordt gehouden door de crisissituatie, naast het feit dat veel fabrikanten de grote vraag nog niet aan kunnen.
Helaas resulteert dit in verschuivende leverdata, dit gaat buiten onze macht om. Onze oprechte excuses hiervoor.

Scorekaart voor Dustinhome.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite