Dustinhome.nl | Consumenten

15.950 producten en 18.174 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Dustinhome.nl | Consumenten

Review toevoegen

Algemeen

Had beste prijs voor Aorus moederbord. Gekozen voor achteraf betalen. 1 op voorraad en bestellen was makkelijk. Prima.

Verzending

Snelle levering alleen stootwerend materiaal on top en niet omheen.

Wat fijn dat je voor ons gekozen hebt!

Algemeen

dustin is een waardeloos bedrijf, in december 2021 een ssd besteld, welke dagen later nog niet geleverd werd.bestelling geannuleerd en schijf elders gehaald, echter, ondanks het netjes terug storten van de betaling, krijg ik nu spook facturen en is het zelfs over gedragen aan een incasso buro.
nu moet ik hemel en aarde bewegen om dat trage orgaan in beweging te krijgen.
de eerste case heb ik gewonnen, maar omdat ze er een spook factuur van 08-09-2022 uit gestuurd hebben, word deze mooi weer opnieuw aangeboden aan incasso buro, dus nu zit ik weer achter de feiten aan te rennen.

gewoon kut bedrijf, waar ik nooit of te nimmer nog iets zal bestellen.

Verzending

als je adventeert met vandaag besteld is morgen in huis, moet je dat ook na kunnen komen.
maar vervolgens dik een week later en zelf overal achter aan moeten bellen is voor mij een no go

Klantenservice

klantenservice beantwoord niet eens op de vragen die de klant stelt.

Wat vervelend dat u dit zo ervaart. Graag ontvangen we uw order nummer zodat we dit voor u kunnen nakijen. U kunt ons bereiken op 088-0118282

Nee bedankt, ik ben echt klaar met Dustin.

Algemeen

Bij Dustin een WD blue harddisk besteld, omdat deze daar het goedkoopst was. De harddisk was op voorraad en werd ook volgens de planning geleverd.

Verzending

Goed stevig verpakt en ook met track en trace. Geen probleem.

Algemeen

Dit bedrijf, voorheen centralpoint, lapt alle regels aan haar laars. Ze trekken je met lage prijzen, geven aan dat het een prijsfout is en weigeren dan het geld binnen de wettelijke termijn terug te storten.

Verzending

De producten zijn niet geleverd. We hebben geen verzendbewijs gekregen, maar ook geen mededeling dat het product geannuleerd is. De prijs van het product staat nog steeds hetzelfde en ook de voorraad blijft altijd hetzelfde. Ook na een bestelling zul je zien dat de voorraad niet veranderd. Nadat je besteld hebt moet je overal zelf achteraan en kom je er dan pas achter dat er niks geleverd zal worden. Bespaar jezelf de moeite en koop ergens anders.

Klantenservice

Contact gehad met de klantenservice hoe het zit dat het product niet gestuurd is mocht niet baten. Ze gaven aan dat het prijsfout was en dat we hier nog wel mail over zouden krijgen. Maar, net zoals andere reviews tonen, is er geen verdere communicatie. De terugbetaling blijft uit en je moet er zelf steeds achteraan.

Algemeen

Ze hadden een scherpe aanbieding, hier heb ik gebruik van gemaakt.
De verzending was snel en probleemloos. Nette communicatie via email.
Klantenservice heb ik niet nodig gehad.

Er is een miniem puntje van opbouwende kritiek:
De Track en Trace link had iets duidelijker kunnen zijn in de email.

N.B. ik begrijp de enorme berg aan kritiek hieronder vooralsnog niet...

Verzending

De verzending was snel en probleemloos. Nette communicatie via email.

Er is een miniem puntje van opbouwende kritiek:
De Track en Trace link had iets duidelijker kunnen zijn in de email.

Beste,

Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Uw puntje van opbouwende kritiek zal ik doorgeven aan de juiste afdeling om hier eens naar te kijken.

Mocht u onverhoops toch vragen hebben dan kunt u ons bereiken via klantenservice@dustin.com of u kunt bellen naar +31 88 011 8282.

Algemeen

Ik wilde wat bestellen, leuke prijs op google, tweakers en op hun eigen website. Omdat ze niet hele goede reviews hebben denk ik slim te zijn en van te voren te vragen naar de voorraad status. Ik krijg netjes antwoord dat de producten op vooraad zijn, ik bedank en meld straks te bestellen. Kom ik terug op de website is de prijs opeens flink omhoog gegaan!? Nogmaals gemaild en gevraagd wat daar de bedoeling van is. Ik kreeg een antwoord dat de prijzen nog niet ge-updated waren. Vreemde manier van zakendoen mijns inzien.

Klantenservice

zie korte toelichting, dus een toelichting hier is niet nog. Maargoed, klantenservice was verder snel en vriendelijk.

Algemeen

Gewoon, simpel. Had nog een vraag over het product en kreeg vanuit klantenservice antwoord.

Docking Besteld en gewoon geleverd gekregen.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3

Algemeen

Leuke prijzen soms, maar daarna....
Ze houden zich hier niet aan de regels. Heb je problemen kom je van een koude kermis thuis.

Verzending

Product later geleverd dan verwacht, maar dit hoeft niet perse hun schuld te zijn.

Klantenservice

Printer defect in garantie, maar ik ben stijfkoppig doorverwezen naar canon terwijl de verkoper verantwoordelijk is voor reparatie en/of vervanging, zoals in de wet staat. Dustin wil hier niets van weten en houdt vast dat ik naar canon moet. Dankzij dustin is de berg e-waste weer groter geworden. Laten je stikken en houden zich niet aan de wet.

Algemeen

Webwinkel doet wat het moet doen.
Product was juist omschreven, bestellen en betalen ging soepel, product was op voorraad en levering zoals verwacht de volgende dag.

Klantenservice niet nodig gehad dus daarmee geen ervaring.

Verzending

Tsja...wat moet ik zeggen. Product is goed afgeleverd.

Algemeen

Ondanks de slechte recensies hier toch een positieve ervaring! Scherpe prijs en 'op voorraad' hebben mij er toe bewogen toch te bestellen. Ik had toch niet echt haast.

Verzending

Fractal Design kast besteld. Op de website stond, nog één op voorraad levering binnen één dag. Gelijk na mijn bestelling stond er 'binnen 3 tot 5 werkdagen'. Kastje is direct verzonden.

Algemeen

Product stond op voorraad en zou binnen 3 dagen geleverd worden, maar kwam zonder bericht 6 weken later samen met de andere artikelen. Geen communicatie, geen indicatie van levertijd, de order wordt niet gesplitst en geen excuses of kortingen.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2

Algemeen

Website ziet er netjes uit. De prijzen zijn ook goed, echter klopt blijkbaar van de levertijd niet altijd alles.

Verzending

de printer was goed verpakt. echter is de leverdatum enkele keren opgeschoven.

Klantenservice

Waardeloos. Printer is binnen een jaar defect geraakt en ze wijzen mij gewoon door naar Canon. als consument heb ik niets met de fabrikant van doen, maar ze blijven bij hun standpunt. Voor garantie en/of service hoef je hier dus niet te wezen. Ondanks meerdere pogingen en het wijzen op consuwijzer, blijven ze vasthouden aan incorrecte en onwettige informatie wat betreft garantie.

Let op , koop hier niets wat kapot kan gaan, want als je garantie wil dan wordt je naar de fabrikant verwezen. Er wordt niet of nauwelijks geluisterd naar wat je in je mails schrijft.

Algemeen

Heb een SSD bestelt en werkt zoals het hoort. Zag dat zij dit product leverde voor de beste prijs.

---

Alles is geautomatiseerd qua update-informatie. Dat ging via de mail waarbij alles duidelijk werd uitgelegd.

Verzending

De verzending duurde wat langer dan gebruikelijk ivm order capaciteit

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Normaliter schrijf ik niet snel een shopreview echter gezien de vele negatieve reviews vind ik het fair om ook positieve ervaringen te delen. Ik bestelde een Steelseries gaming headset en een PCI-e wifi adapter. Volgens de website waren beide voorradig en ruim goedkoper dan bij de concurrenten. Ik bestelde in de ochtend en binnen één uur tijd kreeg ik bericht dat mijn bestelling verzonden was. Helaas was het huisnummer niet goed overgenomen waardoor ik direct contact opnam met de klantenservice.

Verzending

Producten werden keurig binnen één dag bezorgd. Goed gevulde doos waardoor de producten beschermd blijven.

Klantenservice

Doordat er een verkeerd huisnummer was overgenomen op het verzendlabel moest ik contact opnemen met de klantenservice. Ik kreeg te horen dat de wachtrij 5 minuten bedroeg, dit bleken er in werkelijkheid 30 te zijn! Punt van verbetering. Eenmaal een medewerker aan de lijn werd de fout direct gecorrigeerd en het verzendlabel aangepast.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

We bestellen vaak (zakelijk) hier onze hardware. Mooie concurrerende prijzen, snelle verzending en ook wat er op de site aangegeven wordt.

Verzending

Net verpakt met goed materiaal. Geen overbodig grote dozen. Nog nooit een bestelling beschadigd gekregen.

Klantenservice

Enkele keren contact gehad met de klantenservice. Werd gelijk doorverbonden met de juiste persoon en ook goed geholpen. Ging in dit geval om een vraag van levertijden van beeldschermen. Werden snel geholpen aan de juiste informatie.

Nu een week en diverse belletjes later, heb ik nog niets.

Geen schijf, geen antwoord van waar hij ligt, of enige andere vorm van informatie.

As we type, hang ik al 24 minuten aan lijn, waarbij een dame me verteld : de wachttijd bedraagt ongeveer 5 minuten.
Bij 45 minuten heb ik de moed op gegeven.

Wat een waardeloos bedrijf, eentje waar ik nooit meer bestel, en het iedereen afraad.

Nu een week en diverse belletjes later, heb ik nog niets.

Bij 45 minuten heb ik de moed opgegeven.

Nu een week en diverse belletjes later, heb ik nog niets.

Bij 45 minuten heb ik de moed opgegeven.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Niet tevreden met mijn aankoop, maar DustinHome weigerde mijn aankoop retour te nemen vanwege de kleine lettertjes in hun retourbeleid.

Verzending

Verzending was snel, maar zonder dat ik er voor hoefde te tekenen. In combinatie met een PostNL medewerker die er niet zo'n zin in had, heeft dit er voor gezorgd dat mijn aankoop van meer dan 400 euro onbewaakt voor m’n deur werd achtergelaten.

Klantenservice

Retourzending aangevraagd via de klantenservice, waarbij ik had vermeld dat het product uit de verpakking was gehaald. Spoedig kreeg ik een bericht terug dat mijn retourzending was goedgekeurd. Echter een paar uur later bleek dat het product toch niet geretourneerd kon worden en dat ik geen andere keuze had dan het product te houden.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Product besteld eind 2020, na meerdere malen contact te hebben gehad en maar gezecht worden dat ze afhankelijk zijn van leverancier, ben ik overgegaan op een vraag voor een schadevergoeding een paar weken terug en die is vandaag afgewezen door Dustin. En hebben ze de order geannuleerd en willen ze het bedrag terug overgemaken naar mijn rekening waarvoor ik m'n iban moest doorgeven, ze zeiden dat ivm privacy konden ze dat niet konden inzien.

31-12-2020 besteld, maar de factuur is 1-1-2021. 11 maanden later en nog niet geleverd, zelfs eenzijdig geannuleerd.

Beste,

Wij zijn hierin inderdaad afhankelijk van onze leverancier.
Voor wat betreft uw IBAN, deze kunnen wij helaas omtrent privacy niet inzien.
Wanneer u deze aan ons verstrekt zullen wij het crediteren van uw order asap in orde maken.

Met vriendelijke groet,

Wendy

Algemeen

Product besteld eind 2020, na meerdere malen contact te hebben gehad en aan het lijntje te zijn gehouden is uiteindelijk in oktober aangegeven dat het product niet meer geleverd zou worden. Na de vraag of er dan iets gedaan kon worden is gewoon niet gereageerd en heeft men het bedrag terug overgemaakt naar mijn rekening. Dat laatste is natuurlijk goed, maar communiceer met je klanten a.u.b.

Duurde 4 weken en 4 mails om een factuur te krijgen en uiteindelijk is de besteldatum nog altijd niet juist. 31-12-2020 besteld, maar het systeem "snapt dit niet" dus de factuur is doodleuk 1-1-2021. Zo werkt het niet...

Klantenservice

Geen antwoord geven en dan zonder overleg een keuze maken zonder dat hierover eerst gecommuniceerd wordt. De winkel gaf nota bene aan dat men mijn bankrekeningnummer nodig had omdat men van betaalsysteem gewisseld was, maar ineens kon het toch zonder mijn tussenkomen omdat ik een vraag stel? Sorry maar klantvriendelijk is het geheel niet, zeker niet na 10 maanden aan het lijntje te zijn gehouden. Slechte zaak.

Beste ,

Erg vervelend dat u dit op deze manier ervaren hebt.
Uw punt voor wat betreft de factuur snap ik niet helemaal. Wanneer u dit kunt toelichten horen we dat graag via onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Wendy

De bestelling is op 31-12-2020 gedaan en de factuurdatum stond op 01-01-2021, na melding hiervan bleef de reactie: dit kan niet in het systeem. Zelfs de afschrijving van mijn rekening was 31-12-202, de daadwerkelijke aankoopdatum. Ook dat kon niet aangepast.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Een nieuw scherm tbv thuiswerken besteld bij DustinHome, zonder problemen snel geleverd na betaling. Wel een voorraad check (telefoon) bij ze gedaan.

Verzending

Dag na bestelling/betaling geleverd.

Klantenservice

Heb vanwege alle negatieve reviews op tweakers eerst even gebeld of de voorraad echt aanwezig was. De medewerker vertelde mij dat ze een interne (eigen) en externe (leverancier) voorraad aanhouden. In mijn geval was het product op voorraad bij Dustinhome zelf. Ik werd vriendelijk te woord gestaan.

Bedankt voor uw review & veel plezier met uw monitor! 😉

Hartelijke groet,
Nick van Dustin

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Dustinhome.nl | Consumenten

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie