Door Paul Hulsebosch

Redacteur

Icarus: First Cohort Review

Steeds maar weer een basis bouwen

23-12-2021 • 06:00

39

Singlepage-opmaak

Realistisch uiterlijk

Helaas is de presentatie van de game ook niet helemaal wat we ervan gehoopt hadden. Hall heeft voor een vrij realistisch uiterlijk gekozen. Waar een game als Valheim mooi is met zijn aparte, wat blokkerige vormgeving en een game als No Man's Sky het zoekt in een kleurrijk fantasy-universum, loop je hier door heel herkenbaar landschap. De bomen, de struiken, de heuvels en de rotsen doen heel aards aan, net als de planten die je kunt plukken en zelfs de beesten die je tegenkomt. Je treft konijnen, herten, wolven, beren en jaguars aan. Pas veel later in de game zul je ook fantasiebeesten tegenkomen. Juist doordat de wereld zo aards is, valt op dat alles er behoorlijk, maar niet uitzonderlijk uitziet. De lichteffecten zijn nog het mooist. Daarbij gaat het om de momenten dat de zon net over een heuvel komt of er wat mist over een grasveld hangt. Die effecten zijn in een game als Valheim echter nog een stuk mooier vormgegeven.

Review Icarus: First Cohort

Voelt onaf

Wat daarbij ook niet helpt, is dat de game wat onaf aanvoelt. Zo is de character customization aan het begin van de game wel erg karig en ontbreekt er nogal wat. Vooral de tech tree heeft wat gaten: sommige voorwerpen staan wel vermeld, maar zijn nog niet te leren. Bij andere blueprints ontbreekt de omschrijving of de bijbehorende afbeelding. Let wel, we hebben het hier niet over een game die in early access is. De game is officieel uit en dit eerste deel zou volledig klaar moeten zijn.

De wereld is dus best mooi, maar niet heel verrassend en dat geldt voor meer onderdelen. Zo is de tech tree niet alleen hier en daar onaf, hij is ook wat voorspelbaar. Er staan geen voorwerpen tussen waarvan we dachten: spannend, eens kijken wat we daarmee kunnen! Voor de talent tree geldt eigenlijk hetzelfde. De game voelt dus onaf. Dat komt wellicht doordat de makers het geheel in drie delen hebben gesplitst. Over dit eerste hoofdstuk kunnen we echter niet heel enthousiast worden. Het gevoel dat de game onaf is, wordt versterkt doordat er nogal wat bugs voorbijkomen. De framerate is verre van constant en voorwerpen vliegen of zweven in de lucht of verdwijnen onder de grond. Verder laat de pathfinding van beesten te wensen over en tot slot liggen de servers er regelmatig uit. Je kunt de game dan wel offline spelen, maar met een ander personage. Rocketwerkz patcht regelmatig, maar lang niet alle problemen zijn op het moment van schrijven opgelost.

Conclusie

Icarus: First Cohort is het eerste van de drie hoofdstukken van de survivalgame van Rocketwerkz. First Cohort is een degelijke, maar ook fantasieloze survivalgame. De planeet waarop je rondloopt is mooi, maar erg buitenaards ziet het er niet uit. Je loopt in een heel aards landschap, tussen aardse planten en beesten. Best mooi, maar creatief is anders. Voor de blueprints en talents die je kunt leren, geldt hetzelfde. Het zijn allemaal logische, maar ook voorspelbare keuzes. Toch is dat niet het grootste probleem van de game. Wat vooral stoort, is dat je de game speelt in missies en dat je bij elke missie weer helemaal opnieuw begint met het verzamelen van stokken en stenen en iedere keer opnieuw een basis moet bouwen. Dat is niet alleen saai, het is vooral jammer dat je daardoor minder zorg gaat besteden aan de basis die je bouwt. Het is bovendien niet erg geloofwaardig dat iemand die uit een wereld komt waar ruimteschepen worden gebouwd, nog moet leren hoe je een speer moet maken en een muurtje moet bouwen. In de twee resterende delen worden het verhaal en de omgeving als het goed is wat minder aards. Hopelijk wordt de game daarmee wat verrassender.

Review Icarus: First CohortReview Icarus: First CohortReview Icarus: First CohortReview Icarus: First CohortReview Icarus: First CohortReview Icarus: First CohortReview Icarus: First CohortReview Icarus: First CohortReview Icarus: First CohortReview Icarus: First CohortReview Icarus: First CohortReview Icarus: First CohortReview Icarus: First CohortReview Icarus: First CohortReview Icarus: First CohortReview Icarus: First Cohort

Reacties (39)

39
39
30
3
0
7
Wijzig sortering
Als je doodgaat, heb je uiteraard een probleem. Dat probleem is echter beduidend groter als je solo speelt. Die optie is er, maar je kunt ook in co-op met een handvol andere spelers op avontuur. In dat laatste geval kunnen spelers elkaar ter plekke weer tot leven wekken. Dan sta je op alsof er niets is gebeurd en kun je direct weer verder
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Je gaat niet dood maar je raakt bewusteloos en als je met vrienden speelt kunnen zij je natuurlijk helpen en kun je zeer verzwakt weer verder (al je health levels staan zeer low)
Ik speel dit spel sinds de beta en heb er inmiddels vele uren (>200 uur) er in zit. Hoewel ik wel zaken herken in jullie review heb ik toch even een opmerking over het repeterende 'steeds maar weer een basis bouwen' Er wordt geen woord gerept over de outpost. De outpost speelt zich af op een deel van de map waar je eindeloos, solo of met vrienden kunt bouwen en level-uppen. Je kunt hier steeds weer terug keren en verder gaan waar je gebleven was.. Mineralen (ijzererts, titanium, goud etc) die je in de caves vindt respawnen niet bij missies. Je moet dus steeds verder zoeken naar caves en op zoek gaan naar de bouwmaterialen zeg maar. Maar bij de outpost respawnen deze grondstoffen dus wel (!) met andere woorden je hebt een unlimited supply, vrijwel geen predators en het weer is een stuk aangenamer (geen onweersbuien)
Inmiddels al een leuk huisje kunnen bouwen:
https://tweakers.net/i/SO...gOEEOFop.png?f=user_large

https://tweakers.net/i/pH...cfBbQwnG.png?f=user_large

Ow en dat je houten gebouw afgebrand kun je vaak voorkomen door gewoon een 'firewacker' te maken en ook vrij snel kun je een bliksemafleider maken die je op je gebouw zet en zeer goed helpt. Als die wordt getroffen ben je hem overigens wel kwijt en moet je een nieuwe maken.

Tot slot nog een tip https://www.icarusintel.com/ hier kun je alle caves vinden op de map.
edit typo's

[Reactie gewijzigd door Tmaster op 22 juli 2024 19:36]

Je (en @Ircghost) hebt helemaal gelijk, ik heb in de tekst geen aandacht besteed aan Outpost, een apart spelonderdeel. Dat is een soort speel-maar-raak-optie, zonder missies en met minder vijanden en beter weer. Die optie is er, maar zoals @sygys al aangeeft, wat is de uitdaging daarin? Ik vond er in ieder geval te weinig uitdaging inzitten en heb het daarom (onterecht!) niet genoemd. Maar goed om te lezen dat er spelers lol hebben met deze spelvorm :)

Ik zal heb er een alinea over aan de tekst toegevoegd.

[Reactie gewijzigd door Paul Hulsebosch op 22 juli 2024 19:36]

Dat is natuurlijk erg persoonlijk en niet objectief. Dat jij er niets aan vond wil niet zeggen dat andere daar anders over denken he..
Ik zelf vermaak mij prima er mee. Wel ben ik er mee eens dat het iets uitdagender mag worden.
Ondanks dat het final release is voelt het inderdaad nog niet helemaal af. Aan de andere kant mag je de lage prijs hierin wel weer in meenemen. het is geen toptitel waar men 60 euro voor vraagt. Dus voor 25 euro is het een prima game die nog wel vol in ontwikkeling is
Wat Outposts betreft heb je gelijk. Ik zei al, dat is onterecht en daarom heb ik er gelijk een alinea toegevoegd.

Wat de prijs betreft, daar ben ik het niet helemaal mee eens. De game is in drie delen geknipt en je betaalt dus € 25,- voor dit eerste van de drie delen. Dat maakt dat je straks € 75,- kwijt bent voor de hele game.

[Reactie gewijzigd door Paul Hulsebosch op 22 juli 2024 19:36]

Wat de prijs betreft, daar ben ik het niet helemaal mee eens. De game is in drie delen geknipt en je betaalt dus € 25,- voor dit eerste van de drie delen. Dat maakt dat je straks € 75,- kwijt bent voor de hele game.
Die redenatie vind ik niet helemaal eerlijk. Aan de ene kant reken je de game af op wat er nu mis mee is (zoals gaten in de tech tree en items die blijven zweven), maar aan de andere kant vindt je dat onacceptabel voor de (uiteindelijke) totaalprijs. Mijns inziens moet je ofwel zeggen "25 euro voor een game met gebreken" ofwel "75 euro voor een game zonder gebreken" (als het een beetje meezit natuurlijk), maar niet "75 euro voor een game met gebreken" (of tenminste, niet totdat de andere delen ook uit zijn en blijkt dat de problemen nog steeds bestaan).
Juist dat ze deel twee en drie al aangekondigd hebben lost één van de grootste problemen bij moderne games enigszins op. Een heleboel spellen zijn tegenwoordig zogenaamd "klaar" (en worden alvast verkocht) als ze eigenlijk nog helemaal niet klaar zijn. Als je een spel koopt waar duidelijk nog puntjes op de i moeten, dan is het maar afwachten of dat ook echt gebeurt, het geld is (dankzij alle pre-orders...) immers al grotendeels binnen. (Ontwikkelaars komen daar meestal nog mee weg ook; alleen bij Cyberpunk was het zo ontzettend mis dat ze het deksel op hun neus kregen.) Als de ontwikkelaar er zelf ook baat bij heeft om die problemen te fixen (om fatsoenlijke aantallen van deel twee en drie te kunnen verkopen == om geld te verdienen), dan is de kans een stuk groter dat dat ook daadwerkelijk gebeurt.

Overigens was mij (na twee minuten zoeken) niet duidelijk of de volgende twee delen dezelfde prijs krijgen. Deel twee en drie hebben een "DLC" markering, dus ik neem aan dat ze alleen te spelen zijn als je First Cohort ook hebt. Daarmee is het op zijn minst mogelijk dat ze goedkoper zijn. Ook is er een "deluxe edition" met daarin alle drie de delen, met daar bovenop een zooi goodies, voor ongeveer 75 euro. Dan zou je bijna denken dat de drie delen, maar dan zonder de goodies, goedkoper zullen worden dan 75 euro.
Wat je beschrijft met Outpost is gewoon een Creative Mode die elke survival game heeft. Daar is het hele survival uit gerukt. Doet niets af aan het feit dat de feature van het herbouwen in de game dus gewoon een centraal concept in de game is. Eigen aan een creative mode is ook dat alle uitdagingen eruit zijn gehaald, het is een sandbox waar je 'vrij kunt cheaten' als het ware. Een soort interactieve map editor.

Dat is één keer leuk, misschien een tweede keer, maar het is niet 'de game'. En misschien vind jij het wel honderd keer leuk, dat kan, maar het heeft geen betrekking op 'de game' an sich.

[Reactie gewijzigd door Vayra op 22 juli 2024 19:36]

Maar ja wat is dan het doel nog? je hebt geen vijanden en geen doel verder dan bouwen in outpost? In alle opzichten vind ik ark dan beter als ik dit allemaal zo hoor
Het kost best wel veel tijd en uren voordat je zoiets gebouwd heb, Vanaf level tier 4 kun je zaken met electriciteit maken. Lampen biofuel, electrische oven (om sneller je materialen te smelten) Wapens, kogels. het is een proces waar je langzaam naar toe groeit en ondertussen ben je aan het bouwen. Je kunt ook niet in 1x zo'n gebouw maken, je bent constant aan het upgraden.. Van hout naar steen, naar beton, naar glas, naar alumunium etc.. Je hebt voor sommige zaken onwijs veel resources nodig.. Ik vermaak mij er prima mee.
Ook al ben je met de outpost bezig dan nog kun je ter afwisseling ook een missie er tussen door doen.
Maar van mij mogen ze die outpost idd wel wat moeilijker maken. Die beren, wolven mogen wat mij betreft er gewoon in terug komen.
Outpost is wel een leuke toevoeging, maar wel redelijk beperkt niet ?
Ik heb zelf nog niet veel missies gedaan. Maar vind dus bijna niets van andere ressources qua eten dan vlees, vis en wat plantjes.
Waar is maïs en thee enz. te vinden ?

Ik vind het ook een leuke toevoeging van missies en outpost.
De eerste versie van deze review gelezen, er klopte een aantal zaken niet.
Gelukkig heb je volgens mij al veel sindsdien aangepast.

Icarus pakt dingen anders aan. Persoonlijk vind ik die fletse art van No Mans Sky dan weer drie keer niets en waardeer ik de setting 'aarde', met twee uitbreidingen in het vooruitzicht met extra biomes in het vooruitzicht des te meer. Dat is persoonlijk. Grafisch ziet het er echt goed uit. Dat je Valheim als referentie gebruikt en de indruk wekt dat Valheim on par is hiermee vind ik vrij merkwaardig. Kwestie van smaak. Je kan en mag de art style van Valheim prima waarderen hoor, maar erg objectief is het niet om ze op grafisch gebied te vergelijken.

Een mission timer; heerlijk. Prioriteiten stellen!
Survival! Doodgaan XP debt, prima toch!
Survival is oppassen geblazen en doodgaan mag afgestraft worden.

Juist het feit dat je naar een einddoel toewerkt en alles uiteindelijk achter blijft vind ik voldoening geven. De wetenschap dat je prioriteiten moet stellen in plaats van maar eindeloos te hangen maakt het doelgericht. Missie behaald? Top. Door naar de volgende. Alles kwijt? Ja. Jammer. Boeiend. Nieuwe missie, nieuwe setting, nieuwe kansen, nieuwe bedreigingen. Deal with the situation. Plan ahead. Prepare carefully... Is dat niet waar survival om draait?

Dat een basis in vlammen opgaat? Goh wat erg als je met tegenslagen moet omgaan.

De bugs die je ervaart, heb ik nagenoeg niet ervaren. Één dagje gehad dat objecten in de grond verdwenen, voor de rest gaat dit prima. Qua framerates heb ik één keer een dip naar 9FPS gedurende een halve minuut gehad op ultra met 4k. Ja, knappe GPU is wel een vereiste. That's what they wrote in the spec sheets. Mijn echtgenote speelt met een RTX 2060 Super en heeft op ultrawide prima graphics en framerate.

Wil je een mooie basis? Speel lekker in de Outpost modus. Of wellicht lekker Sim City oppakken als je meer wilt Sandboxen.

Zou mij overigens niets verbazen als ze na verloop van tijd nog een Outpost+ modus uitbrengen waarin ze meer uitdaging bieden maar geen mission timer in zit als tussenvorm.

En qua geloofwaardigheid, Witcher 3, Skyrim, Valheim, Rimworld, Division, Fallout etc etc... zijn wel geloofwaardig? Onrealistische talents. Tenenkrommend om die voor een game in dit genre als minpunt neer te zetten; ik ken meer games met onrealistische talents dan games met realistische talents, waar hebben we het over? Is dit nou één van de hoofdcriteria waaraan je een survival game gaat toetsen?

De review wordt geschreven alsof het een DnD RPG moet zijn. Het is een survival game waarin ze een gewaagde keuze hebben gemaakt om je te confronteren met de eindigheid van je bestaan/basis/character maar wel een 'lifeline' in de vorm van een account-wide gear systeem te geven. Om niet alle progressie te resetten.

Technisch gezien is de game zwaar; had dat nou als minpunt aangegeven.
Dat de game on-af is. Ik vind dat nogal overdreven om eerlijk te zijn...
Het oogt als Ark. Het voelt als Ark. Alleen dan met minder opties. Minder avontuur. Minder uitdaging. Minder bouwopties. Minder diersoorten, en minder maps.
Dat is denk ik zoiezo het algemene sentiment met dit soort games. Ik heb No Man's Sky een tijdje geleden geprobeerd, maar na zo'n 50 uur was ik er ook wel klaar mee. Het is echt wel leuk om er mee aan de gang te gaan, maar op een gegeven moment kom je gewoon diminishing returns tegen waar je als speler niks aan kan doen. Ja een nieuw schip/huis/wapen/tool is beter, maar is het het waard om 3-4x de prijs van je huidige item te betalen wetende dat je er uren voor moet farmen?
Icarus ziet er wat mij betreft in ieder geval wat minder kinderlijk uit en wat grauwer. Ik denk dat daar op zich dan wel weer markt voor is; maar de tijd zal het leren. De review van Paul doet in ieder geval vermoeden dat deze titel nog wat 'early-access' karakteristieken heeft.
Ik vindt het jammer van spellen in het ARK genre dat er weinig verhaal en personages zijn terwijl spellen als Fire Emblem, Octopath traveler, Bravely default etc. een zwaar verhaal en interessante personages heeft met heftige gevechten maar het build element ontbreekt..

Daarom is Skyrim zo mooi het heeft verhaal en characters en de combat is simpel maar prima en dat was voldoende voor omstreeks 1000 uur gameplay en dacht toen wel uitgespeeld te zijn maar toen kwam er Heartfire DLC en Campfire mods en inmiddels is er wel weer 1000 uur bij gekomen.

Waarom zijn er zo weinig spellen die een goed verhaal en combat kan combineren met bouwen geen idee maar het lijkt mij dat er genoeg vraag naar is dus hopelijk komen er volgend jaar meer van dat soort spellen :)

Oh en misschien zijn spellen als Citadel forged with fire, Outward, Conan exiles wel iets voor jou maar het is een beetje hetzelfde als ARK.
Ik vind skyrim ook super maar de combat super? Naar mijn mening niet echt.

Ik zou graag veel dynamischer gevechten zien en dat het wat uitmaakt waar je iemand raakt, met wat voor soort wapen enz.

[Reactie gewijzigd door Vizzie op 22 juli 2024 19:36]

Um.. ik zei dat de combat van Skyrim simpel en prima was en niet geweldig ;) in die tijd was er Dragon age van 2007 die wat vernieuwing bracht maar het was nog steeds hack & slash tot het technische Demon souls van 2009 en het dynamische van Dragons dogma van 2012 en sindsdien is er weinig verandert.

Skyrim van 2011 zit wat tussen alles en ik vindt die combat nog steeds prima zelfs in 2022 en er zijn ook combat mods om het wat te tweaken maar hopelijk komt er komend jaar wel nieuws over elder scrolls deel 6 en een release in 2023 :)
Sorry je hebt gelijk. Wel te simpel naar mijn idee.
Geen zorgen en inderdaad als je het met Dragons Dogma en Demons souls vergelijkt dan is de combat simpel en standaard en daarom ben ik ook niet met ESO bezig want die combat is nog minder dan Skyrim.

Elder scrolls Online is een mmo en zo speelt het ook terwijl er ook mmorpgs zijn als Tera van ook 2011 die een veel dynamischer combat heeft dus hopelijk wordt er hard aan de combat van Elder scrolls 6 gewerkt.

Avowed zag er al goed uit en deze komt in 2022 als het goed is maar welke spellen speel jij Vizzie ? Fable komt er ook aan ergens in 2022 of misschien 2023 en Lies of P. zou ook ergens omstreeks die tijd komen :)
Op dit moment alleen af en toe een strategiespel. Laatste grote rpg die ik heb gespeeld was fallout 4.

Fable staat zeker op m’n verlanglijstje als ik ooit weer eens tijd heb voor games, deel 1 en 2 waren super.
Inderdaad Fable 1&2 waren geweldig! deel 3 was niet slecht maar miste duidelijk de magie van de vorige delen.. ben zeer benieuwd naar deel 4 en hoe Playground games Fable ziet en wat hun kunnen doen :)

Het wordt een mooi game jaar 2022 en hopelijk blijven wij allemaal gezond dus alvast fijne dagen Vizzie en de beste wensen!

TF.
Precies, het komt op mij ook over als de zoveelste console-achtige Arc-kloon.

Het lijkt wel alsof veel games tegenwoordig gemaakt worden met 'free online open rpg maker' oid. Ook met Valheim, je denkt na twee minuten hey het doet wel erg aan Arc denken en als je dan logs en fiber en berries aan het harvested bent, eh wtf :)
Ik hou heel erg van survival games maar het feit dat alle missies op tijd zijn en je echt alles kwijt raakt sowieso iedere missie en anders als je de tijd niet haalt, doen mij wel besluiten om deze game links te laten liggen
De 'kortste'missies zijn in het begin al 6 dagen of meer> sommige zijn staan op 30dgn. je haalt ze in een paar uur. Ik heb nog nooit gehad dat ik een missie niet kon halen vanwege te tijd.
Alle dingen die je unlocked in de workshop tussen de missies door neem je wel mee, als je ze niet op de planeet achter laat tenminste. (en je kan ze uitlenen aan teamgenoten, zolang zei ze ook weer mee nemen krijg je ze terug aan het einde van de missies)

Met de juiste tools op zak kan je heel snel je eerste basis eruit stampen, en voor de korte missies (7 dagen) hoef je niet verder te gaan als T2.
Het is bovendien niet erg geloofwaardig dat iemand die uit een wereld komt waar ruimteschepen worden gebouwd, nog moet leren hoe je een speer moet maken en een muurtje moet bouwen.
Tja, ik zou wel eens willen zien als we iemand uit onze tijd teruggooien naar de steentijd. Ik heb ook geen idee hoe ik ijzer moet delven en bewerken om er gereedschap van te maken, en waar vind je cement en is dat dan gebruiksklaar? Metselen heb ik onlangs eens geleerd en een droogmuur (zonder cement) bouwen is verdomd lastig, weet ik uit ervaring. Hoe maak ik touw en hoe verbind ik daarmee een steen in pijlvorm aan een stok vast? Ik zou het echt moeten leren door te proberen en kom uit een wereld met elektroauto's, computers en alle gemakken...

[Reactie gewijzigd door Honbrifcl op 22 juli 2024 19:36]

Zou je dat ook hebben als je voor je werk de wildernis in gaat en je van te voren weet dat je die vaardigheden nodig hebt?
Dat is wat het hier gek maakt. Je speelt een personage dat betaald wordt om dit te doen en die van te voren weet dat hij in levensgevaarlijke overlevingssituaties terecht gaat komen. Beetje vreemd als je dan zonder zelfs maar het lezen van "survival voor dummies" begint aan zo'n klus.
Dean Hall, dat is toch die oplichter eersteklas?
Nee dat zijn Chris Roberts en Sergey Titov ;)
Voor zover ik kan lezen was/is Dean ook geen lieverdje
Hij heeft veel dingen beloofd, en toen was ie het op eens zat bij Bohemia en begon ie zijn eigen studio.

Ik heb sinds 2012 duizenden uren gespeeld, maar de laatste 4-5 jaar niet meer. Ik wacht nog steeds op de Huey die terug zou komen in SA.
Bedankt voor de review! Ik kan mij vinden in wat jullie zeggen op basis van de gameplay die ik tot nu toe gezien heb.

Wel mis ik nog wat aandacht voor de missies, i.e. zijn ze leuk, voldoende gevarieerd en ook of de gevechten interessant genoeg zijn.

Ten slotte hebben jullie niks gezegd over de outpost, oftewel, de permanente basis die je kan bouwen buiten de missies om.
Wellicht dat dit later is toegevoegd aan het artikel, maar er staat wel degelijk een stukje over Outposts onder het hoofdstuk 'Prospects'.

[quote]
Outposts
De makers lijken zich van dit punt bewust en dus is er een aparte spelvorm die Outposts gedoopt is. Het is een sandbox-vorm, waarin je volledig de vrije hand krijgt, ongehinderd door Prospects. Je hebt dus geen missies en er is daarmee dus ook eigenlijk geen doel, behalve overleven. Het weer is in Outposts ook minder extreem en de wilde beesten die je tegenkomt ook. Omdat je geen Prospects hebt, ga je ook niet steeds terug naar het ruimteschip. Je blijft dus steeds beneden, bij een basis die niet tussen twee missies door in het niets verdwijnt.
[/quote]


Nvm, ik lees verder in de comments dat Paul dit later heeft toegevoegd.
Dan had je een goed punt.

[Reactie gewijzigd door Joever op 22 juli 2024 19:36]

Het is een leuk spel als je met een paar vrienden speelt, want dan irriteert het opnieuw bouwen van een basis niet zo.
En wat ik zie dat wanneer iemand single speelt en bewusteloos wordt, gaan die mensen op de icarus discord server om hulp vragen voor een revive.
"Het dropship kan echter alleen vertrekken als je de doelen hebt gehaald" Dit is niet waar, je kunt gaan waneer je wil. Echter kun je niet terugkeren in dezelfde instance
Ziet er wel interessant uit maar het is niet bijzonder en staat onderaan spellen als Medievel Dynasty en R.H Builders of sherwood en nog een spel van omstreeks 2021 waar ik de naam van vergeten bent (was iets met Feudel of zo iets en je kon naast een 3D stad bouwen ook kiezen om boeren op te leiden als soldaten of ridders in te huren en de uitrusting van statistieken en kleur en ontwerp te veranderen) en zijn allemaal PC only spellen net als Icarus dus misschien een idee om dit soort spellen meer naar Consoles te brengen dank u! :)

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.