Specificaties TR4 socket • 12 core @ 3,5GHz-4GHz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Threadripper 1950X, 1920X en X399 - AMD's zestienkoppige monster

De komst van Threadripper betekent letterlijk de grootste processorintroductie van het jaar, want de Threadripper-processors zijn fysiek de grootste processors die ooit zijn uitgebracht.

219    10 aug '17

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
tomreeven 29 mei 2018 Product gekocht

AMD Ryzen Threadripper 1920X Boxed

Wat een geweldig mooi ding is deze Threadripper 1920X. Enorm veel rekenkracht voor relatief weinig geld. Bekijk het volledige review voor al mijn bevindingen

Pluspunten

• Hoge core-count uiteraard
  • Overclockbaar(nu stabiel 4.05 gHz)
  • Zeer redelijk geprijsd

Minpunten

• X399 moederborden schijnen allemaal wonky te zijn
  • Single threaded performance
  • Grote verbruiker

GregorHouterman 4 augustus 2019 Product gekocht

AMD Ryzen Threadripper 1920X Boxed

Gekocht voor me stream-pc vanwege de vele cores. Had wel wat opstart problemen: -Moest 2x 8Gb ram erin gooien (in plaats van 1x 16Gb) -Moest alle drivers en bios updaten. Nu eenmaal alles is gefixt is, loopt die als een trein en ben ik er super blij mee.

Pluspunten

• Goed voor encoding (stream / workstation)
  • Veel cores voor weinig geld

Minpunten

• Opstart problemen
  • Kan warm worden (zoek goeie koeling)
  • Mobo kan moeilijk doen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een AMD Ryzen Threadripper 1920X Boxed?