Review door de redactie

Review - SNES Classic Mini - Terug in de tijd

Na het succes van de NES Classic Mini is het alleen maar logisch dat Nintendo komt met de SNES Classic Mini. Die heeft langere snoeren en de optie om de tijd iets terug te spoelen.

280 29 sep '17

04:35

Videoreview - SNES Classic Mini - Terug in de tijd

Over de NES Classic Mini, die eind vorig jaar op de markt verscheen, valt van alles te zeggen. Het is een schattig klein hebbedingetje, die bij veel mensen een heleboel nostalgische gevoelens oproept. Maar hij was door een korte kabel aan de controller ook wat...

41 29 sep '17

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Polydeukes 8 november 2017 Product gekocht

Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System

Sinds een tweetal weken deze kekke SNES mini in bezit. Vooral gekocht uit nostalgische overwegingen en ik ben blij met mijn aankoop. Voor dertigers en veertigers die iets leuks zoeken voor in hun schoen of onder de kerstboom: zoek niet verder! (en de kinderen zullen je ook dankbaar zijn!)

Pluspunten

• Nostalgie
  • 21 games, waaronder een paar toppers
  • 2 controllers meegeleverd
  • Vlotte hardware
  • Compact

Minpunten

• Verkrijgbaarheid
  • Korte kabels controllers
  • Alleen te resetten op de console zelf
  • Klepje om controllers aan te sluiten

HarryL 23 mei 2018 Product gekocht

Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System

Heerlijke nostalgie. Leuk om mee te spelen! Kids vinden het ook heerlijk om mee te gamen.

Pluspunten

• Nostalgie
  • Leuk design
  • Leuke games

Minpunten

• Klepje voor de controllers
  • Korte kabels

Jvann 29 oktober 2017 Product gekocht

Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System

Alhoewel nostalgie een goede term is voor dit product, zijn de spellen die erop staan ouder dan ikzelf en had ik ze nog nooit gespeeld. Waar de een zoet is met GTA speel ik liever oude spellen vanwege de moeilijkheidsgraad. Ik ben dan ook zeer blij dat dit apparaatje bestaat.

Pluspunten

• Leuke, uitdagende spellen
  • Extra features zoals save states
  • Standaard twee prettige controllers
  • Controllers compatibel met mijn NES mini

Minpunten

• Maar 21 spellen
  • Prijzig
  • Geen aparte 3.5mm audio jack

Leeghoofd21 4 oktober 2017 Product gekocht

Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System

Het is een heerlijk apparaat wat makkelijk is aan te sluiten en je oude tijden laat herleven. Helaas zijn er wel "maar" 21 spellen en is hij daarom wat prijzig. Misschien zal het in de toekomst mogelijk zijn er meer spellen op te zetten.

Pluspunten

• Nostalgie ten top
  • Echte klassiekers aanwezig
  • Eindelijk weer uitdaging in spellen
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Korte snoertjes controllers
  • Korte HDMI kabel
  • "Maar" 21 spellen
  • Duur voor wat hij eigenlijk biedt

axensir 2 oktober 2017 Product gekocht

Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System

Geweldig apparaat. de oude games van vroeger weer spelen. Degelijke controllers, Geweldig dat alles snel laad. Alleen jammer dat het apparaat zo slecht verkrijgbaar is.

Pluspunten

• 2 controllers
  • Snel
  • Terugspoelen in games

Minpunten

• Mist echt een aantal games
  • Geen adapter in de doos
  • Verkrijgbaarheid

jeffer 2 oktober 2017 Product gekocht

Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System

Razendsnel opstarten, herstarten, gameplay terugspoelen, save games opslaan...wat wil je nog meer! Meer games natuurlijk. Afwachten tot er een hack mogelijk is om zelf meer toe te voegen. Kabels zijn kort. Een extra lange hdmi en oplaad kabel is een aanrader.

Pluspunten

• Leuke games
  • Werkt snel
  • Gameplay terugspoelen
  • Goede controllers
  • Savegames

Minpunten

• Toch nog korte kabels
  • Mist zo'n 10 leuke games (minimaal)
  • Alleen terug naar menu door reset knop
  • Gene extra spellen toevoegen zonder hack
  • Games blijven 4:3

Quickdust 2 oktober 2017 Product gekocht

Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System

Een 'hebbedingetje' die met hoge regelmaat uit de kast wordt gehaald.

Pluspunten

• design
  • emulatie
  • spelselectie
  • controllers

Minpunten

• geen extra spellen toe te voegen
  • geen oplader
  • controllerports

Multiplayer Score: 4
Spelaanbod Score: 4
Randapparatuur Score: 5
JordyVerhex 29 september 2017 Product gekocht

Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System

Leuk apparaatje, alleen vind hem prijzig ten opzichte van de Mini NES. Ik mis één game waar ik mee ben opgegroeid, heel erg jammer want deze hoor toch echt bij de SNES. Ik heb het natuurlijk over Earth Worm Jim 1&2

Pluspunten

• Twee controllers

• Ik mis aantal echte SNES games

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System?