€ 149,95

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
Tweakriez 3 maart 2021 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Zwart)

Refurb voor slechts 85 euro gekocht bij Sennheiser. Was niet van nieuw te onderscheiden en ook met 2 jaar garantie rechtstreeks bij Sennheiser! Voor dit geld een fantastische koptelefoon. Open back dus voor thuisgebruik, maar dit wilde ik juist.

Pluspunten

• comfort
  • Prijs (refurb niet van nieuw te onderscheiden)
  • komt met 2 kabels
  • kabel kan gelockt worden

Minpunten

• Gemaakt van plastic, maar Sennheiser gaat over het algemeen jaaaaaren mee.
  • lelijke dikke plug meegeleverd. Zelf niet nodig want ik heb een verloopplug.

phiemstra 30 juni 2020 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Ivoor)

Deze koptelefoon klinkt fantastisch en zit erg comfortabel. De bouwkwaliteit is ok, maar de koptelefoon is wel helemaal van plastic gemaakt.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Afneembare kabel
  • Goede prijs kwaliteit

Minpunten

• Veel plastic

Blaze050 10 december 2022 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Zwart)

Zeer goede koptelefoon Die met gemak iedere gaming headset het veld uitslaat Zeer comfortabel voor lange game en luistermuziek En hij werkt super op consoles! Zeker aanrader!!

Pluspunten

• Comfortabel
  • Goed geluid
  • Beter dan gaming headset

Minpunten

• Plastic build

druipgrot 24 november 2022 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Zwart)

Wordt 1e product dat ik terugstuur. Dacht gezien recensies veilige keus. HD202(€30) liet ‘m bij mijn digitale piano NU1X alle hoeken van de kamer zien. Helder sprankel transparant tegenover ‘muddy’ dof duf. Van Gaal zou zeggen, hebben die recensenten nu zulke goede oren of ben ik nou zo doof?

Pluspunten

• Pasvorm

Minpunten

• Niet helder, transparant

CommodoreAmiga 12 augustus 2022 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Zwart)

Koptelefoon met zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Zit fijn, nauwelijks last van clamping. Open-ended daardoor ook geen last van warme zweterige oren. Perfect voor gaming, films en muziek. Ik heb de HD599 SE (Amazon edition). Standaard zonder microfoon geleverd. Deze is bij te kopen in de Senheisser store.

Pluspunten

• Goede prijs / kwaliteit verhouding
  • Open ended / geen zweet oren
  • Beter voor gaming dan vele andere "Gaming"headsets
  • Nauwelijks last van Clamping
  • Icm mic draad uit Sennheiser store onverslaanbaar als gaming headset

Minpunten

• De audiofiel kan deze headset wat "Muddy" vinden.

Furcifier 1 april 2021 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Ivoor)

Na lange tijd een USB headset gebruikt te hebben wilde ik toch weer een koptelefoon met kwalitatief geluid.De HD599 heeft een geluid waar je U tegen zegt. Hij klinkt helder, vol, ruimtelijk en ik merk subtiele details op in muziek welke ik met m'n oude headset absoluut niet kon waarnemen.

Pluspunten

• Stylish design
  • Helder en vol geluid
  • open back, klinkt ruimtelijker dan gesloten.
  • zowel korte als lange kabel en verloop meegeleverd.

Minpunten

• Komt pas écht tot z'n recht bij een goeie versterking (amp danwel DAC)

Nozmordre 20 oktober 2020 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Ivoor)

Ik ben zeer tevreden met deze koptelefoon. Het geluid is uitstekend, het comfort is goed nadat ik er aan gewend was. De "knijpkracht" is namelijk best hoog en mijn hoofd moest wennen aan het nieuwe druk patroon.

Pluspunten

• Geluid
  • Comfort
  • Stijl

Minpunten

• Hoge knijpkracht tot je hoofd het gewend is.
  • Isoleert jou niet van de omgeving en de omgeving niet van jou
  • Dus niet geschikt voor in de bus/trein of in een kamer bij anderen die rust willen

Bruhlex 31 januari 2020 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Ivoor)

Niet aan te raden voor 100 euro, misschien tweedehands voor 40 euro maar dan kan je net zo goed de ksc75 met EQ (dm AlexAxel#7053 op discord) halen voor 25. Of koop de hd560s/ he400se voor iets meer: 150 euro.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Cool design vind ik persoonlijk

Minpunten

• Tuning is niet geweldig, redelijk grote afwijkingen van harman in-room flat, warm en scherp geluid met natte handoek bass
  • Technical performance is maar iets beter dan ksc75 die veel goedkoper is
  • Leren hoofdkussen slijt

Jeroennsr 17 december 2018 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Ivoor)

Het geluid is echt geweldig. Muziek, films, en games klinken zoals het bedoeld is door de neutrale klanken. Door de open klankkasten klink alles natuurlijk en ruimtelijk. Open klankkasten lekken wel veel geluid, naar mijn mening niet direct een minpunt maar wel iets om rekening mee te houden.

Pluspunten

• Comfort
  • Heldere en neutrale klanken
  • Zonder versterker ook goed geluid
  • 2 kabels meegeleverd (uitwisselbaar)
  • Design (persoonlijk)
  • Voelt degelijk aan

Minpunten

• Design (alleen in deze kleurstelling leverbaar)

El_Znorro 7 augustus 2018 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Ivoor)

Voor de prijs (150) fantastische hoofdtelefoon, Uitstekend geluid en goede bouwkwaliteit.

Pluspunten

• Geen versterker nodig
  • Comfortabel
  • Kwaliteit

Minpunten

• Uiterlijk

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sennheiser HD 599 (Ivoor)?