Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
Tweakriez 3 maart 2021 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Zwart)

Refurb voor slechts 85 euro gekocht bij Sennheiser. Was niet van nieuw te onderscheiden en ook met 2 jaar garantie rechtstreeks bij Sennheiser! Voor dit geld een fantastische koptelefoon. Open back dus voor thuisgebruik, maar dit wilde ik juist.

Pluspunten

• comfort
  • Prijs (refurb niet van nieuw te onderscheiden)
  • komt met 2 kabels
  • kabel kan gelockt worden

Minpunten

• Gemaakt van plastic, maar Sennheiser gaat over het algemeen jaaaaaren mee.
  • lelijke dikke plug meegeleverd. Zelf niet nodig want ik heb een verloopplug.

phiemstra 30 juni 2020 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Ivoor)

Deze koptelefoon klinkt fantastisch en zit erg comfortabel. De bouwkwaliteit is ok, maar de koptelefoon is wel helemaal van plastic gemaakt.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Afneembare kabel
  • Goede prijs kwaliteit

Minpunten

• Veel plastic

Furcifier 1 april 2021 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Ivoor)

Na lange tijd een USB headset gebruikt te hebben wilde ik toch weer een koptelefoon met kwalitatief geluid.De HD599 heeft een geluid waar je U tegen zegt. Hij klinkt helder, vol, ruimtelijk en ik merk subtiele details op in muziek welke ik met m'n oude headset absoluut niet kon waarnemen.

Pluspunten

• Stylish design
  • Helder en vol geluid
  • open back, klinkt ruimtelijker dan gesloten.
  • zowel korte als lange kabel en verloop meegeleverd.

Minpunten

• Komt pas écht tot z'n recht bij een goeie versterking (amp danwel DAC)

Nozmordre 20 oktober 2020 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Ivoor)

Ik ben zeer tevreden met deze koptelefoon. Het geluid is uitstekend, het comfort is goed nadat ik er aan gewend was. De "knijpkracht" is namelijk best hoog en mijn hoofd moest wennen aan het nieuwe druk patroon.

Pluspunten

• Geluid
  • Comfort
  • Stijl

Minpunten

• Hoge knijpkracht tot je hoofd het gewend is.
  • Isoleert jou niet van de omgeving en de omgeving niet van jou
  • Dus niet geschikt voor in de bus/trein of in een kamer bij anderen die rust willen

Bruhlex 31 januari 2020 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Ivoor)

Gewoon voor de hd560s gaan, beter in elk opzicht voor maar 10-20 euro meer. Als je het niet kan betalen klinkt de KOSS KPH30i bijna net zo goed als deze headphone voor 20-30 euro, super goedkoop dus. De KOSS KSC75 is ook een goed alternatief voor maar 10-20 euro.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Coole look
  • Ok imaging
  • Relaxte tuning

Minpunten

• Kleine soundstage
  • Leren hoofdkussen slijt na extensief gebruik (3 jaar voor mij)
  • Kabel voelt slecht aan, maar neemt tenminste geen geluid van frictie op
  • Bass extention is slecht door de luide lower midrange en geluid is erg warm dik en soms modderig en vaag

Jeroennsr 17 december 2018 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Ivoor)

Het geluid is echt geweldig. Muziek, films, en games klinken zoals het bedoeld is door de neutrale klanken. Door de open klankkasten klink alles natuurlijk en ruimtelijk. Open klankkasten lekken wel veel geluid, naar mijn mening niet direct een minpunt maar wel iets om rekening mee te houden.

Pluspunten

• Comfort
  • Heldere en neutrale klanken
  • Zonder versterker ook goed geluid
  • 2 kabels meegeleverd (uitwisselbaar)
  • Design (persoonlijk)
  • Voelt degelijk aan

Minpunten

• Design (alleen in deze kleurstelling leverbaar)

El_Znorro 7 augustus 2018 Product gekocht

Sennheiser HD 599 (Ivoor)

Voor de prijs (150) fantastische hoofdtelefoon, Uitstekend geluid en goede bouwkwaliteit.

Pluspunten

• Geen versterker nodig
  • Comfortabel
  • Kwaliteit

Minpunten

• Uiterlijk

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sennheiser HD 599 (Ivoor)?