Niet beschikbaar
Specificaties 2,5" • 3d v-nand (TLC) • SATA-600 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Willem de Moor - Redacteur 8 december 2014

De nieuwste ssd's: Samsungs 850 Evo en de concurrentie

Samsung heeft voor zijn 850 Evo 3d-geheugen ingezet dat de prijs van de ssd's moet drukken. De ssd is voorzien van een dezelfde MEX-controller die we in de 850 Pro en 840 Evo zagen. De prestaties zijn net als die series dan ook dik in orde. Nu moet alleen de prijs nog wat zakken. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
MpmroelsNewbie 28 februari 2016

De beste snelheidsboost ooit voor mijn MacBook Pro

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig te installeren

Minpunten

• Prijzig, maar als primaire schijf echt zijn geld waard

svenmeij 20 april 2015

Samsung 850 EVO 1TB

Prima SSD voor een goede prijs.

Pluspunten

• Degelijke uitstraling
  • Software op CD meegeleverd
  • 5 Jaar garantie en 150TBW zijn zeer hoog voor een consumer SSD

Minpunten

• Geen MAC software, waardoor extra features niet beschikbaar zijn

ThibautVNewbie 28 oktober 2017 Product gekocht

Samsung 850 EVO 1TB

Héél erg tevreden van! Echt wel zijn geld waard!

Pluspunten

• zeer snel
  • goede kwaliteit
  • makkelijke installatie

Minpunten

• geen minpunten

Nees 25 januari 2018 Product gekocht

Samsung 850 EVO 1TB

M'n 5 jaar oude laptop had nog een WD Black 750GB... Ik werd langzaam gek van de swaps die soms aan de gang waren zodat m'n muis niet meer bewoon en lampje 100% bleef branden. Dus,disk gecloned, bootup en 25seconden later kon ik werken! Daarvoor was het een paar minuten!

Pluspunten

• Snel
  • Zeer snel

Minpunten

• Denk niet dat het nog sneller kan

FramesPerSecond 11 september 2017 Product gekocht

Samsung 850 EVO 1TB

Ik zocht een oplossing om snel te kunnen werken met grote video- en audiobestanden. Deze SSD stond op mijn lijstje, omdat ik de 840 EVO ook fantastisch vind. De 850 EVO is nóg beter! Doe mij er nog maar een paar van :)

Pluspunten

• Razend snel, écht een PC performance booster
  • Betrouwbaar
  • Strak uiterlijk
  • Prijs/prestatie goed
  • Samsung garantie

Minpunten

• Geen

Aramius 13 juli 2017 Product gekocht

Samsung 850 EVO 1TB

Gekocht om de HDD in mijn Playstation 4 Pro te vervangen. Merk echt dat het apparaat veel sneller is met het laden van games en het installeren ervan.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk in PS4 Pro te zetten.
  • Games installeren en laden sneller.
  • 1TB voor mij meer dan zat.

Minpunten

• Duur.

cable_son 29 maart 2017

Samsung 850 EVO 1TB

prima product. was op het moment van aanschaf (vorig jaar)nog 399 = wel prijzig.

Pluspunten

• snelheid
  • ruimte
  • eenvoudige installatie

Minpunten

• prijs

OnlyTheBest 25 januari 2016

Samsung 850 EVO 1TB

Een hele goede SSD voor zijn prijs. Hoort bij de beste onder de SSD's. Enkel de Samsung 850 Pro doet nog beter. Is wel iets duurder. Voor normale gebruikers is deze ideaal. Ik kan deze SSD iedereen aanraden.

Pluspunten

• Zeer snel
  • Lange garantie
  • Een van de beste SSD's
  • Prijs / Prestatie heel goed

Minpunten

• Geen negatieve opmerkingen

LostInNight 14 januari 2016

Samsung 850 EVO 1TB

Prima prijs kwaliteit verhouding. De SSD is SNEL! Alleen jammer dat er geen bracket en SATA naar USB kabel worden meegeleverd. Er wordt wel een CD met software meegeleverd, er staat handige software op voor het updaten van je firmware en het migreren van data!

Pluspunten

• Snel
  • Hoge kwaliteit
  • CD met software

Minpunten

• Geen bracket
  • Geen SATA naar USB

mvds 18 juni 2015

Samsung 850 EVO 1TB

Zeer snelle SSD zoals de vele reviews al hebben laten zien. De handige tools geven echt een toegevoegde waarde zodat bepaalde instellingen aan het OS gedaan kunnen worden zonder in het registry te moeten rommelen. Voldoende opslagruimte om voorlopig vooruit te kunnen zonder teveel te moeten twijfelen over wel/niet installeren.

Pluspunten

• Lange garantie
  • Handige software bijgeleverd
  • Combi veel EN snelle opslag eindelijk betaalbaar

Minpunten

• Nog geen gevonden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung 850 EVO 1TB?