Samsung 850 EVO 1TB

Samsung 850 EVO 1TB Review

MpmroelsNewbie 28 februari 2016, 804 views

Samsung 850 EVO 1TB

De beste snelheidsboost ooit voor mijn MacBook Pro

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig te installeren

Minpunten

• Prijzig, maar als primaire schijf echt zijn geld waard

Wat een snelheidsboost! Absoluut aan te raden.

Mijn MacBook PRO uit 2011 draaide nog prima op Snow Leopard, maar het besturingssysteem wat toch wel erg out-of-date inmiddels, waardoor sommige programma's en functies niet meer werkten. Na het updaten van OSX werd het hele systeem wel heel erg traag (ondanks de i7 processor en 8GB Ram). Enige optie leek (behalve een nieuwe Mac kopen) een SSD.

Het kost een duit en je bent even bezig (na het klonen van de harddisk) moest ik alsnog het hele besturingssysteem opnieuw eroverheen installeren, licenties opnieuw activeren, maar mijn Mac is nu weer vliegensvlug! Opstarten in 20 seconden, als je een programma aanklikt is het er in een oogwenk. Alles voelt weer snel en als nieuw! Beste alternatief voor het kopen van een nieuwe MacBook! Daarom toch een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Trim support wel nog even aanzetten via beschikbare tools op internet en je kunt weer jaren voort. De betrouwbaarheid moet nog blijken, maar ik heb wel vertrouwen in Samsung.

Heb jij ook een Samsung 850 EVO 1TB?

Meer advertenties