€ 379,90
Specificaties 31,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 165Hz • Nano IPS • 1ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Willem de Moor - Redacteur 27 oktober 2021

LG 27GP850 en 32GP850 - Rappe gamingschermen op 1440p

Het grote broertje van de LG 27GP850 is nauwelijks duurder dan de kleinere variant. Ons testexemplaar is net als de 27"-variant lekker snel in transities dankzij het 180Hz-ips-paneel en kan zich wat dat betreft meten met veel snellere én duurdere schermen als de Gigabyte Aorus FI27Q-X en ASUS ROG Swift PG279QM met 240Hz-panelen. Net als bij de kleinere variant zijn de kijkhoeken niet goed, maar daartegenover staat een prima beeldkwaliteit wat kleurweergave en kleurtemperatuur betreft. Het grotere scherm heeft wel een iets lagere maximale helderheid en beide varianten laten wat contrast betreft te wensen over. Toch haal je een zeer snel 180Hz-scherm in huis, dat echt voor gaming is gemaakt, en dat voor een bedrag dat lager is dan de prijs van menig concurrent. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4

LG UltraGear 32GP850-B Zwart

Zeer fijn scherm wanneer alles goed is ingesteld. Kabels zijn aan de korte kant waar je rekening mee moet houden bij het plaatsen van scherm en computer. OSD werkt erg fijn. Scherm ziet er aan de voorkant netjes uit waardoor hij ook in een kantoor te gebruiken is.

Pluspunten

• OSD werkt goed
  • Mat scherm
  • Hoge helderheid
  • Niet schreeuwerig aan de voorkant

Minpunten

• Relatief lage resolutie
  • Korte meegeleverde kabels
  • Handleiding op CD die los in doos ligt
  • Relatief duur tov kleiner broertje
  • 'Faster' response time zorgt voor ghosting

Olaf van der Spek 2 februari 2022 Product gekocht

LG UltraGear 32GP850-B Zwart

Fraaie, grote, snelle gaming monitor. Hoge minimum helderheid, helaas. De handleiding heb ik nog niet gevonden, hoe OSD opties als DFC (Adjust brightness automatically according to the screen), Adaptive-Sync (Extended, Basic, Off), SMART ENERGY SAVING (Conserve energy by using luminance compensation algorithm), Sharpness en Lock is mij nog niet duidelijk.

Pluspunten

• 31.5"
  • 2560 x 1440
  • 165 Hz

Minpunten

• USB hub is unpowered
  • NVIDIA G-SYNC sticker
  • Hoge minimum helderheid
  • Fake HDR

F r a n k D 28 oktober 2021 Product gekocht

LG UltraGear 32GP850-B Zwart

Korte review omdat niemand het nog heeft ervaren lijkt het maar mijn explaar heeft veel last van ghosting. Media consumptie van video materiaal is niet om aan te zien. Op proberen te lossen door; Drivers opnieuw geinstalleerd Overlock uit 180Hz > 165Hz, 144Hz Response time uit Display kabel, HMDI kabel

Pluspunten

• Formaat

Minpunten

• Ghosting
  • IPS backlight bleed

sanderdeveen 9 september 2021 Product gekocht

LG UltraGear 32GP850-B Zwart

Groot zat om mee te werken. Als developer werk ik graag op 1 scherm. 3 sheets met code naast elkaar.. geen probleem prima te lezen. Daarom heb ik gekozen voor een 32 inch versie ipv de 27 inch. In de avond speel ik voornamelijk shooters daar is dit geschikt voor.

Pluspunten

• Stevige poot
  • Prima prijsje
  • 180hz na oc ( werkt goed )
  • IPS

Minpunten

• Geen auto select*

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG UltraGear 32GP850-B Zwart?