€ 489,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
ikt 22 januari 2021 Product gekocht

Google Pixel 4a 5G Zwart

Degelijk, geen poespas, Google. Gewoon goed, mits je er een voor een redelijke prijs kunt bemachtigen.

Pluspunten

• Google Camera schiet prachtige plaatjes ondanks de oude 12MP camera
  • Android van Google, dus je weet dat je 3 jaar lang goed zit qua updates
  • Een 3.5mm jack!
  • Stereo speakers!

Minpunten

• Verkrijgbaar in Nederland is om te huilen
  • Adviesprijs is hoog

litebyte 10 december 2020 Product gekocht

Een plastic fantastic van Google

Pluspunten

• Pure Android 'schoner' dan dit krijg je niet
  • Prima batterijduur (1 tot 1.5 dag is goed mogelijk)
  • Prima geluidskwaliteit, ook bij bellen
  • Handige Pixel only apps/functies

Minpunten

• Voelt goedkoop maar wel stevig aan
  • Geen snelladen
  • Niet waterdicht

CoenvaNewbie 16 juli 2021 Product gekocht

Google Pixel 4a 5G Zwart

Wat een geweldige telefoon. Heel soepel werkende en de laatste security patches alweer binnen. Voor mij belangrijk om een schone android te hebben die ook up-to-date blijft. Belangrijk was de camera, en wow wat een prachtige foto's maakt dit toestel. Had ik veel eerder moeten kopen.

Pluspunten

• Camera kwaliteit
  • Accuduur
  • Snelle updates
  • Pure android
  • Fijn formaat

Minpunten

• Niet direct leverbaar in Nederland daarom wat duurder

MokumRNewbie 25 mei 2021 Product gekocht

Google Pixel 4a 5G Zwart

Geweldige telefoon, top accuduur. Tot nu toe gemakkelijk 1,5 dag bij normaal gebruik! Laadt zeer snel op en werkt fijn. Uitstekende camera Toestel in Nederland te duur. Bij Mediamarkt Duitsland gekocht voor 382 Euro. Voor mij iets te groot vanwege kleine handen.

Pluspunten

• Accuduur
  • Stock android
  • Camera
  • Snel opladen

Minpunten

• Niet waterdicht

SenopatiNewbie 16 maart 2021 Product gekocht

Google Pixel 4a 5G Zwart

Mijn iPhone 11 Pro Max moest terug gegeven worden aan mijn werkgever en ik had een vervanger nodig. Na lang zoeken, reviews lezen en prijzen in de gaten houden ben ik ben bij de Pixel 4 5G uit gekomen. Voor mij is het een prima keuze gebleken!

Pluspunten

• Camera
  • Bouwkwaliteit
  • Regelmatig security updates
  • Finger print reader
  • Paired goed en snel met bluetooth devices

Minpunten

• Niet beschikbaar via Google.nl shop

vktheo 14 maart 2021 Product gekocht

Google Pixel 4a 5G Zwart

Beste Google toestel momenteel! Ligt top in de hand, maakt de beste foto’s! Goede accuduur, 5G werkt inmiddels ook in NL, lage prijs! 429,- bij Saturn in Kleve (D) met ook nog een gratis Google Fabric case t.w.v. 45,- En blijvend gratis onbeperkt Google foto’s synchronisatie! Te duur in NL!

Pluspunten

• Camera’s zijn top zoals altijd
  • Accuduur
  • Stereo geluid
  • Ligt goed in de hand, screen/body ratio
  • Updates en upgrades, altijd als eerste
  • Bouwkwaliteit is zeer goed

Minpunten

• Alleen verkrijgbaar in zwart
  • 3 jaar aan updates mag inmiddels wel naar 4 jaar! (zie Samsung!)

troy417 22 januari 2021 Product gekocht

Google Pixel 4a 5G Zwart

Prima telefoon, helaas wel groter dan de reguliere 4A en geen IP68 rating. Echter wel voor een nette prijs 5G ondersteuning en snelle updates. Vanwege de meerprijs in Nederland via Huifkar uit Duitsland gehaald voor minder dan er in Nederland voor de reguliere 4A gevraagd wordt.

Pluspunten

• Scherp scherm
  • Goede camera
  • 3.5mm jack

Minpunten

• Groter dan de reguliere 4A
  • Geen IP68 rating
  • Stevige meerprijs in Nederland of de grens over

remco1979 29 december 2020 Product gekocht

Google Pixel 4a 5G Zwart

Heb deze gekocht voor mijn vriendin via Mediamarkt in Duitsland voor EUR 399,- & thuis laten bezorgen bij schoonfamilie in Duitsland. Het is een mooi toestel: ideaal formaat en toch lekker licht. Scherm is fantastisch en stereo speakers klinken goed. Batterij gaat meerdere dagen mee bij licht gebruik.

Pluspunten

• Formaat en gewicht: ideaal
  • Kwaliteit scherm incl. subtiele haptische feedback
  • Stereo speakers
  • Fotokwaliteit / camera's
  • Pure Android ervaring
  • Batterijduur

Minpunten

• In NL duur en slecht verkrijgbaar

md10 10 december 2020 Product gekocht

Google Pixel 4a 5G Zwart

Snel toestel, kom van een Onelus 3T. Geen bloatware Super foto's ,de Oneplus 3T maakt echt slechte foto's Wachten op de 5G patch, dan eindeloijk eens kijken of 5G echt zoveel beter/sneller is dan 4G

Pluspunten

• pure android
  • Foto kwaliteit
  • Overall stevigheid
  • Android 11
  • Elke maand security patches
  • Mooie prijs/prestatie verhouding

Minpunten

• geen

AudiSub 4 december 2020 Product gekocht

Google Pixel 4a 5G Zwart

Telefoon werkt vloeiend op een prettig scherm. Wel wat aan de zware kant, in vergelijking met mijn Pixel 3a.

Pluspunten

• Grote accu
  • Robuust
  • Werkt vloeiend

Minpunten

• Relatief zwaar

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Google Pixel 4a 5G Zwart?