1 review

LG OLED77CX6LA Zwart

Specificaties 77" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Tweakers zegt: 8,5

Review - LG CX 48" oled-tv Review - Eindelijk een kleiner maatje

Vanaf dit jaar is de LG CX-oledtelevisie, de opvolger van de populaire C9, verkrijgbaar in een nieuwe 48"-maat. In deze review voelen we hem aan de tand.

214 7 aug

Review - Philips Momentum 558M1RY vs. LG OLED55CX - Het beste beeld bij je nieuwe console

In deze head-to-head nemen Philips' Momentum 558M1RY-consolegamingmonitor en LG’s OLED55CX6LA televisie het tegen elkaar op.

146 26 nov

Preview - LG's 2020 oled-tv's - Kleiner, platter en oprolbaar, in de herkansing

Nog voor het begin van de CES keken we in een suite op de zestigste verdieping van het Mandalay Bay-hotel naar de nieuwe oleds van LG. Volgens het Koreaanse merk zal de oprolbare tv er dit jaar wel komen.

85 7 jan '20

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
B-Bandit 30 oktober 2020 Product gekocht

LG OLED77CX6LA Zwart

Opvolger van een 65C9. Kwa features geen noemenswaardige upgrade maar ik wilde graag een maatje groter. Pracht van een tv. Komt met name tot zijn recht bij gamen (in 4k en HDR) en 4k content.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • LG Web OS
  • HDMI 2.1

Minpunten

• Ontbreken DTS passthrough

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG OLED77CX6LA Zwart?