1 review

Samsung LS24R650FDU Grijs, Zwart

Specificaties 23,8" • 1920x1080 (Full HD) • 75Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Monitor Best Buy Guide - Februari 2021

Welke monitor kun je nu het beste kopen? In deze Best Buy Guide zoeken we het uit. We gaan op zoek naar de beste betaalbare schermen, gamingschermen, 4k-monitoren en ultrawides.

202 dinsdag

Best Buy Guide - Monitor Best Buy Guide - De beste monitoren voor thuiswerken

Nu veel mensen in verband met het coronavirus thuis moeten werken, zien we dat de interesse in monitoren sterk toeneemt in de Pricewatch. Daarom hebben we in samenwerking met de collega's van Hardware Info deze Best Buy Guide voor jullie samengesteld.

194 19 mrt '20

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
JDelbressine 15 september 2020 Product gekocht

Samsung LS24R650FDU Grijs, Zwart

De monitor is van goede kwaliteit bouw. Het scherm is mooi als je het niet erg vindt om een 1080p scherm te hebben. De kabels zijn ongeveer 1.5m tot 1.8m. Monitor is heel mooi te draaien naar portret modus en verder draait hij ook mooi ten opzichte van de voet

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • prijskwaliteit
  • usb hub
  • kleine bezels boven en aan de zijkanten
  • draaibaarheid
  • stevige zware voet

Minpunten

• klein kabelgootje in de voet

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung LS24R650FDU Grijs, Zwart?