Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
DePruus 11 november 2019 Product gekocht

Google Nest Mini Wit

Ik had al een paar mini’s en koos deze omdat het geluid goed is. Stem wordt niet altijd goed opgepakt. De installatie met mini’s en hone werkt erg soepel. De nest reageert snel op commando’s. De AI werkt. Handig dat knoppen oplichten als je in de buurt komt.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geluid
  • Installeren
  • Makkelijk als stereo in te schakelen
  • Met Duo kun je bellen naar andere mini’s
  • Handige ophangoog

Minpunten

• Soms pakt hij een stem niet
  • Geen universele plug: USB-C

Onk_the_Monk 6 november 2019 Product gekocht

Google Nest Mini Wit

Heb de nest mini nu een week in gebruik. Installatie was kinderspel. Bouwkwaliteit zis degelijk. Het geluid is zeker niet van topniveau maar voor zo een klein ding zeker goed genoeg. Naar mijn stem reageert hij goed, bij mijn vrouw iets minder en moet ze vaak herhalen.

Pluspunten

• Installatie
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Niet bij iedere stem even goed.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Google Nest Mini Zwart?