1 review

Niet beschikbaar
Specificaties Max. 1,8GHz • HBM2 • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - AMD Radeon VII-videokaart - Vechten tegen de rtx-bierkaai

Met de Radeon VII heeft AMD een nieuwe kaart ontwikkeld die hernieuwd tegengas moet geven aan Nvidia. De Radeon VII is de tweede generatie Vega, die op 7nm wordt geproduceerd.

200 7 feb '19

Achtergrond - AMD's plannen voor 2019 - Vega en Ryzen op 7nm en meer laptops

AMD kondigde tijdens de CES nieuwe processors voor laptops aan, onthulde de Radeon VII en gaf een voorproefje van Ryzen 3. We spraken met de fabrikant over wat 2019 gaat brengen.

152 12 jan '19

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
mjarkk 26 september 2020 Product gekocht

AMD Radeon VII 16GB

Ik zou graag uit mijn liefde voor deze semi speciale gpu willen zeggen dat die perfect is maar ik kan er gewoon niet om heen dat de gpu veel te duur, heet, buggy en 300w aan power eet.

Pluspunten

• kaart ziet er mooi uit
  • 16GB HBM2 vram

Minpunten

• Duur
  • wordt zeer heet
  • kan 300w aan power eten
  • Op een warme zomer is de gpu te instabiel om te gebruiken
  • Drivers
  • Niet veel stiller als een blower kaart

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een AMD Radeon VII 16GB?