Electronic Arts heeft een nieuwe trailer van The Saboteur vrijgegeven. In het filmpje zijn een aantal hoogtepunten van de gameplay op een rijtje gezet. Het actie-spionagespel verschijnt op 3 december voor de Xbox 360, PS3 en de pc.
Reacties (6)
3 december in de trailer staat 8?
qua timing hebben ze het enigzins goed gedaan. Als het ergens in november gereleased zou worden, zou deze game maar weinig kans hebben. Er komen dan te veel top games uit. Maar in december kan wellicht nog net.
Ben erg benieuwd hoe goede ratings dit spel gaat halen. Het ziet er erg vet uit maar ben benieuwd of de gameplay ook lekker is. Kan een mooie verrassing worden of een grote failure
.
We zullen zien, wel 1 om in de gaten te houden.
We zullen zien, wel 1 om in de gaten te houden.
Ik vind 'de saboteur' best wel op Lt. Aldo Raine (Brad Pitt in Inglorious Basterds) lijken. Op 35 seconden in het filmpje zegt hij even iets met dezelfde vette bek als in de film. En het speelt natuurlijk ook in Frankrijk.
Maar goed, zowel dit spel als de film hebben natuurlijk tijden gekost om te maken, dus het zal wel enig toeval zijn.
Maar goed, zowel dit spel als de film hebben natuurlijk tijden gekost om te maken, dus het zal wel enig toeval zijn.
lijkt mij een modernere episode van Assasins Creed.
Deze zal in tegenstelling to AC op pc aangeschaft worden wegens het vele schieten.
Als het hopelijks geen stomme PC port wordt van een van de console versies.
Zoals bvb Mirrors Egde, die zelfs geen normale PC-controller ondersteunt.
Deze zal in tegenstelling to AC op pc aangeschaft worden wegens het vele schieten.
Als het hopelijks geen stomme PC port wordt van een van de console versies.
Zoals bvb Mirrors Egde, die zelfs geen normale PC-controller ondersteunt.
Mooie trailer^^
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
/u/292055/crop6336ebce38cac_cropped.png?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/85602/ElvisSpace_112.jpg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/259705/AC.jpg?f=community)