Nederlandse gamestudio Twirlbound kondigt The Knightling aan

De Nederlandse gamestudio Twirlbound heeft zijn tweede game aangekondigd: The Knightling. Het spel draait om een ridder in training die op zoek is naar zijn vermiste mentor. De game verschijnt in 2025 voor de pc, Nintendo Switch, PlayStation 5 en Xbox Series X/S.

The Knightling is een actie-avonturenspel, waarin de speler op zoek gaat naar Sir Lionstone. Tijdens die zoektocht moet het personage Knightling vijanden verslaan, het volk beschermen en bewijzen dat hij de titel 'ridder' waard is. Daarbij gebruikt hij alleen een magisch schild, dat Sir Lionstone heeft achtergelaten.

The Knightling is het tweede spel van Twirlbound. In 2019 verscheen het eerste spel, genaamd Pine, dat gemaakt werd na een succesvolle Kickstarter-campagne in 2017. Voor het tweede spel wordt voor de audio samengewerkt met Tumult Kollektiv. The Knightling wordt uitgegeven door Saber Interactive.

Door Eveline Meijer

Nieuwsredacteur

15-08-2024 • 15:01

40

Submitter: BlckSpdr

Reacties (40)

Sorteer op:

Weergave:

Altijd leuk om werk van Nederlandse studio’s te zien. Maar vooralsnog vind ik het er weinig inspirerend uit zien. Ook kwa graphics wel erg 2010
Ook kwa graphics wel erg 2010
Het is een indie game geen AAA game. Als je goede graphics wil dan kan je de development kosten wel maal 3 doen. Is tegenwoordig gewoon niet meer realistisch. Daarom duurt het tegenwoordig ook zo lang om games te ontwikkelen.

Gameplay > Graphics.
Mwah, er zijn wel wat dingen die je kunt doen om de graphics een tandje omhoog te zetten zonder dat het meteen veel geld kost, maar dan word optimaliseren ook meteen een stuk lastiger. Plus de game moet ook voor de Switch verschijnen.

Liever dat teams voor wat gedateerde graphics gaan als ze zich daar comfortabel bij voelen dan al die Unreal 5 projecten met net-niet AAA graphics die vervolgens op 720p of lager moeten draaien omdat het kleine team het niet geoptimaliseert krijgt.
Hij zegt toch niet dat het lelijk is? Hij noemt het ongeïnspireerd (klopt) en de graphics een beetje achterhaald (klopt ook wel). Ik hoop natuurlijk wel voor de studio dat de game goed verkoopt maar ik hoef 'm niet.
Dat hij het ongeïnspireerd eruit vindt zien is niet een feitelijk iets, dat is een mening. Dat jij die mening deelt is je goed recht. Maakt het nog geen feit.
Waar zegt hij dat het een feit is? Waar zeg ik dat?
Het voelt een beetje als een kopie van Legend of Zelda: Breath of the Wild in middeleeuwen thema.
Ik vind het wel een bepaalde charme hebben. Doet mij denken aan Breath of the Wild of Tears of the Kingdom. Niet alles hoeft 8k hyper foto realistisch te zijn.
De graphics gedateerd noemen is op zichzelf gedateerd, er zit zo weinig groei in je als een persoon als je daar maar op blijft hangen. Ik zie prachtige belichting, vloeiende animaties, rijkelijk geanimeerde wereld, goede kleurcompositie... mooi spel hoor, zeker weten mooi genoeg om mezelf in te kunnen leven. Ben benieuwd hoe het gaat spelen.
er zit zo weinig groei in je als een persoon als je daar maar op blijft hangen.
Hou op zeg, wat een betweterige en belerende opmerking. Je spreekt hier gewoon over een verschil in smaak; daar hoef je echt geen onderhandse belediging over iemands "groei" als persoon te maken wanneer een ander jouw smaak niet deelt.

Deze game ziet er gewoon objectief uit als een game van meerdere generaties terug. Dat jij deze stijl mooi vindt, is prima, maar val een ander niet af als die het niet met je eens is.
Probleem is wel dat structureel bij games met deze stijl gelijk een opmerking wordt geplaatst dat de graphics gedateerd zijn terwijl dat duidelijk niet het doel is van games met deze stijl. Ze willen een kleurijke wereld bieden die verre van realistisch is en waar plezier hem zit in de kleurstelling, verhaallijn en (eenvoudige) gameplay. Heerlijk tussendoortje waar het niet om het min-maxen draait (ook kwa grafische performance).

Ik kan me daardoor de irritatie van gimbal dan ook wel voorstellen.
Probleem is wel dat structureel bij games met deze stijl gelijk een opmerking wordt geplaatst dat de graphics gedateerd zijn terwijl dat duidelijk niet het doel is van games met deze stijl.
Jullie lijken beide het woord als enkel negatief te interpreteren, dat is het echter niet. Het kan ook gebruikt worden om iets te situeren in een specifieke periode, zonder daar een waardeoordeel aan te verbinden. Een stijl of technologie kan gedateerd zijn in de zin dat het een product is van een bepaalde tijd, met kenmerken die typisch waren voor die periode. Dat is niet perse iets negatiefs, wat jullie er wel van lijken te maken.

Daarnaast ging mijn post daar niet over, het was meer een opmerking richting zijn sneer over persoonlijke groei, niet of hij inhoudelijk een punt heeft ja/nee.
Maar vooralsnog vind ik het er weinig inspirerend uit zien. Ook kwa graphics wel erg 2010
In de context van FloggingHank kan ik het niet anders interpreteren dan een negatief aspect.
Daarnaast ging mijn post daar niet over, het was meer een opmerking richting zijn sneer over persoonlijke groei, niet of hij inhoudelijk een punt heeft ja/nee.
Dat snap ik. Ik geef ook enkel (met inhoudelijk argumenten) aan dat ik zijn irritatie kan begrijpen. Zelf zou ik de sneer ook niet zo snel maken.
In de context van FloggingHank kan ik het niet anders interpreteren dan een negatief aspect.
Alleen hebben we het niet meer over de opmerking van FloggingHank , en daar reageer ik ook niet op. Metaalverf trekt de discussie breder / generieker door te zeggen:
Probleem is wel dat structureel bij games met deze stijl gelijk een opmerking wordt geplaatst dat de graphics gedateerd zijn terwijl dat duidelijk niet het doel is van games met deze stijl.
Ik reageer op de bredere/generieke uitspraak over games met deze stijl.

Zeggen dat iets met gedateerde graphics een negatief punt is, is vaak wel de insteek, maar hoeft niet inherent zo te zijn, dat is mijn punt. Als iemand zegt dat een muziekstijl wel erg uit de jaren 80 aanvoelt, is dat dan direct negatief, of is het een uitspraak die refereert aan een bepaalde stijl uit een bepaalde tijd? Iemand die de muziek uit de jaren 80 enorm waardeert, zal die uitspraak anders horen dan iemand die muziek uit de jaren 80 niet kan bekoren.

Sommigen hier kleven inherent een negatieve connotatie aan de opmerking "gedateerde graphics" voor mij is de rest van de context in dit soort gevallen koning.
Alleen hebben we het niet meer over de opmerking van FloggingHank , en daar reageer ik ook niet op. Metaalverf trekt de discussie breder / generieker door te zeggen:
Je weet dat metaalverf diegene is waar je een discussie mee hebt en dit ook gezegd heeft? Dus wat vreemd om hem als derde persoon te noemen.

[Reactie gewijzigd door Verwijderd op 16 augustus 2024 08:55]

Deze game ziet er gewoon objectief uit als een game van meerdere generaties terug.
Bekijk eens Fable 2 zou ik zeggen. Dat is echt een game van twee generaties terug. Hier ligt de resolutie van alles veel hoger, de animaties zijn beter, minder scherpe randjes overal, geen scherpe belichting op de planten. En dan te bedenken dat het een klein team is en notabene een Switch game, dus zoveel beter is de hardware niet eens!

Gewoon goede afwerking van Twirlbound.

[Reactie gewijzigd door Wolfos op 16 augustus 2024 09:29]

Mee eens. Klinkt en ziet een beetje "simpel" maar dat hoeft het niet te zijn.
Don't judge a book by its cover!

Mijn eerste indruk is ook wel een beetje dat het ook een leuk spel voor 7 jaar en ouder kan zijn.
Mooi als dat zo is, dan kunnen ze een mooi breed publiek trekken.
Ten dele mee eens Hank, de grafische kant van het spel lijkt niet echt bij de vibe te passen van het spel. Ten dele, omdat je kan een moderne pixelated game maken als die speltechnisch goed is geen probleem. Bv Stardew Valley etc. Wel lijkt de environmental visuals niet aan te sluiten bij de game characters.
Weer een game met weinig eigen creativiteit, een Zelda copy in the making met ander thema. Het is erg vet dat ze bij Zelda zoveel mensen weten te inspireren. Het is dan wel erg jammer dat veel mensen zelf niet snappen dat ze nooit zoiets op tafel kunnen zetten als je main inspiratie bron, exact die game is.
Ik vind het geen Zelda copy, het lijkt juist in elk geval uit de trailer wel iets anders qua verhaal. Qua gameplay misschien, maar dan nog zijn er talloze andere 3D actie spellen die ook voor Breath of the Wild (waar je op doelt) er zo uit zagen. Dit is simpelweg het genre.
Altijd grappig om te zien hoe mensen reageren op nieuwsberichten op donderdag (vandaag) versus zondag. Het negatiefst versus het positiefst. Dat zie je ook met de moderator scores van reageerders als iemand dat zou meten.
Hoe zouden ze in jouw beleving dit 3D actie spel dan creatiever moeten aanvliegen?
Daarnaast vind ik het ook wel knap dat mensen het direct als een kopie van een bepaalde game zien op basis van een trailer van 1:30 minuut, waarbij er 30 seconden gameplay getoond wordt. Het is niet snel goed hier op tweakers... Net zoals dat direct iemand roept dat de graphics uit 2010 komen.

De creativiteit is nu nou juist bij die indie games te vinden en helemaal niet bij grote AAA games. Die kopiëren alles constant van de oude games en daar zie je geen enkele innovatie. Maar die games worden op 1 of andere manier als zoete koek gegeten. Want ze verkopen nog steeds als warme broodjes (COD, Fifa etc).
De creativiteit is nu nou juist bij die indie games te vinden en helemaal niet bij grote AAA games.
... als je je door de bergen poep heen weet te worstelen die de indie community wekelijks over ons uitstort..
Veruit de meeste indie game zijn slappe aftreksels van een banale interpretatie van succesvolle games uit het verleden. Dit spel lijkt dat patroon ook te volgen.
Dit bedoel ik dus met het is niet snel goed op tweakers.... Wellicht tijd voor een nieuwe hobby?
Daarnaast vind ik het ook wel knap dat mensen het direct als een kopie van een bepaalde game zien op basis van een trailer van 1:30 minuut, waarbij er 30 seconden gameplay getoond wordt. Het is niet snel goed hier op tweakers... Net zoals dat direct iemand roept dat de graphics uit 2010 komen.
Dit bedoel ik dus met het is niet snel goed op tweakers.... Wellicht tijd voor een nieuwe hobby?
Misschien is het goed om zelf ook iets minder azijn te drinken per dag, met je opmerkingen over het zoeken van een nieuwe hobby omdat een ander jouw mening niet deelt? Je bent namelijk behoorlijk fel tegenover iedereen en je doet dit naar mijn idee op een intellectueel oneerlijke manier.

Misschien gebeurt dit onbewust, maar wat je lijkt te doen, is de discussie over het kopiëren van artstyle vermengen met de discussie over het kopiëren van gameplay. Als je zegt dat je een game niet op een gameplaytrailer moet beoordelen omdat 30 seconden niet genoeg zijn om een goede indruk van de gameplay te krijgen, dan heb je daar een punt. Maar men praat hier niet exclusief over gameplay. De gehele artstyle lijkt namelijk een kopie van Zelda: Breath of the Wild; van het cel-shaded grafische stijltje en de textures tot aan het ontwerp van huizen, land, bomen, enzovoort. Dit kun je prima beoordelen met een kort filmpje van een paar minuten. Als dan het type game ook nog in lijn met Zelda BOTW ligt en je hoofdpersonage loopt rond met een zwaard en een schild en gebruikt een glider die zo in BOTW had gepast... dan begrijp je zelf toch ook wel waarom men vergelijkingen trekt?

[Reactie gewijzigd door Verwijderd op 15 augustus 2024 22:41]

Je bent namelijk behoorlijk fel tegenover iedereen en je doet dit naar mijn idee op een intellectueel oneerlijke manier.
Als ik even de reacties hier van jou terug lees is enig zelfreflectie wel van toepassing....
Misschien gebeurt dit onbewust maar wat je lijkt te doen, is de discussie over het kopiëren van artstyle vermengen met de discussie over het kopiëren van gameplay-elementen.
Dat doe ik zeker niet, nu leg je mij woorden in mijn mond die ik niet heb gebruikt. Ik heb het er over dat iemand direct klaagt over de graphics en dat deze uit 2010 lijken te komen. Iemand anders beweert dat er weinig creativiteit in zit op basis van een filmpje van 1:30 minuut. Mensen hebben tegenwoordig heel snel een oordeel en willen niet eens even de previews, reviews etc afwachten maar oordelen op een trailer.
Als ik even de reacties hier van jou terug lees is enig zelfreflectie wel van toepassing....
Zou je dit ook nog onderbouwen, of houd je het bij reageren zonder verdere uitleg?
Dat doe ik zeker niet, nu leg je mij woorden in mijn mond die ik niet heb gebruikt. Ik heb het er over dat iemand direct klaagt over de graphics en dat deze uit 2010 lijken te komen. Iemand anders beweert dat er weinig creativiteit in zit op basis van een filmpje van 1:30 minuut. Mensen hebben tegenwoordig heel snel een oordeel en willen niet eens even de previews, reviews etc afwachten maar oordelen op een trailer.
Ik bedoel dit echt niet vervelend, maar zou het kunnen dat je iets anders bedoelde dan wat je hebt geschreven? Lees je vorige bericht nog eens door, samen met dat waarop je reageerde, want wat je nu uitlegt, is echt iets anders en ook gebaseerd op een andere reactie. Ik kan alleen reageren op wat je letterlijk hebt geschreven en op basis van wat je citeert. Nu verwijs je naar opmerkingen die je eerder niet hebt genoemd of aangehaald.

Specifiek op deze opmerking wil ik nog extra terugkomen:
Ik heb het er over dat iemand direct klaagt over de graphics en dat deze uit 2010 lijken te komen.
Dit is wat ik bedoel met intellectueel oneerlijk zijn. Nogmaals, misschien doe je het onbewust, maar het gebeurt wel.

Je beperkt je in deze reactie tot de grafische discussie, terwijl mijn opmerking ging over jouw bewering dat 30 seconden gameplay niet genoeg is om een oordeel te vellen. 30 seconden is voldoende om een redelijk oordeel te vormen over de graphics, maar niet over de gameplay. Door je formulering suggereer je heel sterk dat je het over gameplay hebt, maar je laat dat weg en beperkt je antwoord tot de graphics wanneer ik je daarmee confronteer en zegt dat ik je woorden in de mond leg. Sorry maar dat doe je echt helemaal zelf door hetgeen wat je opschrijft. Als je het niet expres doet, dan ben je er bij deze bewust van. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen i.p.v. direct in de weerstand schieten.

[Reactie gewijzigd door Verwijderd op 15 augustus 2024 23:05]

Uhm daar zeg ik letterlijk hetzelfde? Daar heb ik het ook over diegene die het heeft over de graphics van 2010. Misschien moet jij even de berichten beter terug lezen.

Ik qoute even mijn bericht:
Net zoals dat direct iemand roept dat de graphics uit 2010 komen.
Net zoals dit:
De creativiteit is nu nou juist bij die indie games te vinden en helemaal niet bij grote AAA games.
Uhm daar zeg ik letterlijk hetzelfde? Daar heb ik het ook over diegene die het heeft over de graphics van 2010. Misschien moet jij even de berichten beter terug lezen.

Ik qoute even mijn bericht:


[...]


Net zoals dit:


[...]
Hier heb ik het dus totaal niet over.. |:( Weetje wat.. Laat maar, als je de moeite niet neemt om mijn bericht goed te lezen en gewoon reactionair verder gaat met wat je aan het doen was, dan heeft dit helemaal geen zin. Succes verder!
Tja je hebt nu je orginele post volledig aangepast na mijn laatste reactie. En dan ineens doen alsof ik het niet goed begrijp? Beetje vreemd vind je niet?

Blijkbaar had jij het zelf niet goed verwoord en probeer je dit nu op mij af te schuiven. Waarom heb je anders je post om 23:05 compleet veranderd?

Maar als je wilt dat ik op je aangepaste post reageer. Prima:
Specifiek op deze opmerking wil ik nog extra terugkomen:

Ik heb het er over dat iemand direct klaagt over de graphics en dat deze uit 2010 lijken te komen.

Dit is wat ik bedoel met intellectueel oneerlijk zijn. Nogmaals, misschien doe je het onbewust, maar het gebeurt wel.

Je beperkt je in deze reactie tot de grafische discussie, terwijl mijn opmerking ging over jouw bewering dat 30 seconden gameplay niet genoeg is om een oordeel te vellen. 30 seconden is voldoende om een redelijk oordeel te vormen over de graphics, maar niet over de gameplay. Door je formulering suggereer je heel sterk dat je het over gameplay hebt, maar je laat dat weg en beperkt je antwoord tot de graphics wanneer ik je daarmee confronteer en zegt dat ik je woorden in de mond leg. Sorry maar dat doe je echt helemaal zelf door hetgeen wat je opschrijft. Als je het niet expres doet, dan ben je er bij deze bewust van. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen i.p.v. direct in de weerstand schieten.
Als je 1 zin eruit haalt en dit uit context trekt dan kan je dat op een bepaalde manier interpreteren, maar mijn volledige tekst was als volgt:
Daarnaast vind ik het ook wel knap dat mensen het direct als een kopie van een bepaalde game zien op basis van een trailer van 1:30 minuut, waarbij er 30 seconden gameplay getoond wordt. Het is niet snel goed hier op tweakers... Net zoals dat direct iemand roept dat de graphics uit 2010 komen.

De creativiteit is nu nou juist bij die indie games te vinden en helemaal niet bij grote AAA games. Die kopiëren alles constant van de oude games en daar zie je geen enkele innovatie. Maar die games worden op 1 of andere manier als zoete koek gegeten. Want ze verkopen nog steeds als warme broodjes (COD, Fifa etc).
Hier geef ik twee verschillende dingen aan. Niet 1 ding zoals je in je post suggereert. Ik heb het namelijk eerst over dat er 30 seconden gameplay getoond wordt en dat mensen hier op een oordeel vellen over weinig creativiteit. Daarnaast verbaasd het mij ook dat iemand anders een opmerking maakt over de graphics.

Vervolgens geef je aan dat ik de discussie van gameplay en artstyle vermeng. Nee, dat doe ik niet, want ik noem gewoon twee voorbeelden die mensen hier direct roepen op basis van een trailer.

Je begrijpt hier de intentie van mijn bericht niet.

Daarnaast is mijn bericht gericht op deze reactie:
Weer een game met weinig eigen creativiteit, een Zelda copy in the making met ander thema. Het is erg vet dat ze bij Zelda zoveel mensen weten te inspireren. Het is dan wel erg jammer dat veel mensen zelf niet snappen dat ze nooit zoiets op tafel kunnen zetten als je main inspiratie bron, exact die game is.
En deze reactie:
Ook kwa graphics wel erg 2010
Die eerste persoon heeft het niet over graphics of gameplay. Die zegt in het algemeen dat het een zelda copy is zonder dit te onderbouwen. En allemaal op basis van een korte trailer. Nu doe je zelf een aanname dat diegene het over de gameplay heeft. Echter staat dit niet verwoord in dit bericht.

De tweede heeft het over dat de graphics uit 2010 komen. Ook dat vind ik wat kortzichtig en geef ik al in een ander bericht aan dat dit een indie game is.

Dus ja, je legt mij echt woorden in de mond die ik niet heb gezegd en dat komt waarschijnlijk door een interpretatie fout bij jezelf.

[Reactie gewijzigd door Verwijderd op 16 augustus 2024 00:01]

Eeh, maar wat wil je dan in een markt zo vreselijk vol met slechte meuk? Vorig jaar alleen al zijn er 11.000+ games uitgebracht op steam. Daar is ten eerste al niet tegenop te zoeken en ten tweede is de meeste meuk zn geld totaal niet waard.
Wat een pedante opmerking.Dan mag geen enkele studio iets proberen wat ook maar een beetje op de zelda franchise lijkt. Ik vind het er wel leuk uitzien, ik zie meer humor dan in de Zelda filmpjes.
Ik wordt altijd wel blij van 3D indie games. Ik ben over het algemeen echt niet van de 2D games, en helaas zijn er in verhouding relatief weinig indie studio's die zich eraan wagen omdat het zo veel complexer is en snel vergeleken wordt met de AAA games. Jammer dat mensen ook hier meteen weer over de graphics vallen.

Wellicht omdat ik geen Zelda heb gespeeld, maar het spel doet mij juist denken aan de action-adventure games van de PS2 en PS3 eras. Art style past daar ook wel bij. Die waren vaak leuk. Ben benieuwd naar dit spel.
Jammer dat mensen ook hier meteen weer over de graphics vallen.
Dat zie je hier altijd wel een beetje bij stylized graphics. Ik denk dat het Tweakers publiek vooral wat ouder is. Bij het algemene publiek merk ik dat niet zo.
Grappig. Ik merk persoonlijk juist dat veel jongere mensen (zeg, onder de 30~35) meer om graphics geven, uitzonderingen daar gelaten. Daarnaast ook dat hoe meer nerdy, hoe minder belangrijk graphics lijken te zijn. Graphics is toch het eerste wat je ziet, dus hebben meer mensen een mening. Waar andere dingen soms een bepaalde mindset of kennis nodig zijn om te apprecieren. Maar wellicht komt dat omdat de meeste oudere die ik hierover spreek vaak zelf die-hard nerds zijn, gezien ik zelf onder de 30 ben en meestal met oudere mensen spreek omdat ik ze door hobbies tegen kom. Waar het bij leeftijdsgenoten relatief vaker random mensen zijn.

Maakt ook niet uit uiteindelijk. Ik ben iig blij indies te zien die zich aan 3D games wagen. En wordt sowieso altijd wel blij van een wat cartoony stijl. Alles altijd maar realistisch wordt soms ook weer zo saai.
Ik zie in ieder geval vooral van jongeren positieve reacties op mijn (stylized) graphics. Zou kunnen dat ze er meer waarde aan hechten maar ze lijken meer okee met stylized graphics te zijn.
Die doelgroep is dan ook opgegroeid met games als Fortnite en Minecraft, terwijl vroeger de populairste games veelal realistische graphics hadden.

[Reactie gewijzigd door Wolfos op 16 augustus 2024 08:53]

Wellicht dat het verschil in wat wij "jongeren" noemen anders is. Dat jij net een groep onder die van mij bedoeld, die idd met Fortnite enzo is opgegroeid. Kan me indenken dat die er idd meer voor open staan. En als jij die bedoeld, dan is de groep die ik bedoel als jongeren de generatie daar boven, en die is er idd minder fan van. Wellicht omdat dat mijn generatie is, en ik mezelf niet zo heel oud vind (27), dat ik die onder jongeren reken :+ . Het is ook de groep die daar nog weer boven zit waarvan ik het idee heb dat ze er wel weer meer voor open staan. Ook juist omdat de games daarvoor best vaak gestileerd waren. Al was het maar door het gebrek aan grafische kracht waardoor je beter voor goed cartoony dan slecht realistisch kon gaan.

Ik weet nog dat ik als jongvolwassenen het juist enorm jammer vond dat veel spellen voor realisme gingen (dan hebben we het over zo'n 10 jaar terug). Ik game sinds zo'n 20 jaar terug (wat een stuk eerder was dan mijn leeftijdsgenoten) en ben dus ook opgegroeid met die gestileerde graphics. Veel waren relatief uniek, dus je kon spellen vaak genoeg herkennen aan de graphics. En toen realistisch de norm werd begon het allemaal zo op elkaar te lijken, want er is maar 1 realiteit en iedereen werkte daar heen. Dat vond ik echt jammer. Maar ook toen was mijn mening omtrent realistische graphics een unpopulair opinion.

[Reactie gewijzigd door Cambionn op 16 augustus 2024 11:08]

Hoop dat ze met iets van een demo of trailer op gamescom langskomen volgende week, is een leuke plek voor zulke indie studio's om wat interesse te winnen voor hun project, ook niet al te ver weg.
Ziet er leuk en vloeiend uit. De Zelda invloeden zijn duidelijk (shield surfing, paraglider), maar ik krijg meer een N64 platformer vibe.
Ben benieuwd of het een open wereld is, ik zie in ieder geval bepaalde herkenningspunten meerdere keren terugkomen.

[Reactie gewijzigd door Wolfos op 15 augustus 2024 16:04]

Ziet er uit als een leuke game met wat humor er in. Hopelijk blijft het ook relatief simpel kwa bediening enzo.
Wat een lege wereld zonder karakter - alsof er met de basis assets iets in elkaar gezet is. In combinatie met de muziek, die niet klopt bij de sfeer, is dit er eentje die ik aan me voorbij laat gaan, tenzij de reviews goed zijn.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.